[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro


Reputatie 7
Badge +9

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina

 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

369 reacties

Reputatie 7
Badge +14

It is really depending on the stock every point of sale, retailer/provider gets. This launch is worldwide,  so Apple had produced a lot of phones but there is always a shortage. The first point of sale they always re-stock is their own shops and website. But than you pay the standard phone price....

Reputatie 6

It is really depending on the stock every point of sale, retailer/provider gets. This launch is worldwide,  so Apple had produced a lot of phones but there is always a shortage. The first point of sale they always re-stock is their own shops and website. But than you pay the standard phone price....

Amen 😌

I don’t completely understand the graphic. Does this mean that if I ordered a black iPhone 14 Pro on the 9th, it won’t deliver for 4-5 weeks?

And so, if I ordered on the 11th, it could be 2+ months?

Reputatie 2

Ik heb op 9 september een pro 128gb goud besteld, maar kreeg na het afronden van de bestelling een foutmelding op de website (iets als “probeer later nog eens”), maar vervolgens wel 2 emails dat de bestelling gelukt is.

Ik kan echter nergens zien dat ik iets besteld heb, niet in de app of op de website, en op de bestelstatus pagina staat dat mijn bestelling niet is gevonden. Dat kan te maken hebben met dat ik hem wil ophalen in de winkel, maar ik heb nu dus echt geen idee of het allemaal wel goed is gegaan.

Ik vind het maar raar..

Ik zou klantenservice bellen of berichtje sturen op Twitter o.a. dan kunnen ze zien of je bestelling goed is gegaan!

Ja hier ook een bevestiging mail gehad en ook een sms dat de telefoon op 9 september nog niet op voorraad was. Als ik naar de bestelstatus pagina ga staat er dat ik geen bestelling heb. Ook ik heb er voor gekozen om hem in de winkel op te halen. Nog geen sms gehad, dus begin me nu wel een beetje zorgen te maken of de bestelling afgelopen vrijdag wel goed is gegaan.

Reputatie 6

Ja hier ook een bevestiging mail gehad en ook een sms dat de telefoon op 9 september nog niet op voorraad was. Als ik naar de bestelstatus pagina ga staat er dat ik geen bestelling heb. Ook ik heb er voor gekozen om hem in de winkel op te halen. Nog geen sms gehad, dus begin me nu wel een beetje zorgen te maken of de bestelling afgelopen vrijdag wel goed is gegaan.

Geen zorgen! Bestellingen die je afhaalt in de winkel kan je niet zien via die pagina. SMS na je bestelling is goed, dan is je bestelling doorgekomen!

Reputatie 2

Ja hier ook een bevestiging mail gehad en ook een sms dat de telefoon op 9 september nog niet op voorraad was. Als ik naar de bestelstatus pagina ga staat er dat ik geen bestelling heb. Ook ik heb er voor gekozen om hem in de winkel op te halen. Nog geen sms gehad, dus begin me nu wel een beetje zorgen te maken of de bestelling afgelopen vrijdag wel goed is gegaan.

Geen zorgen! Bestellingen die je afhaalt in de winkel kan je niet zien via die pagina. SMS na je bestelling is goed, dan is je bestelling doorgekomen!

Super, bedankt voor de snelle reactie!

vrijdag 14:30 besteld en betaald, zojuist mail gehad dat het bij postnl is aangemeld, ben benieuwd.. 14pro 256gb purple besteld,

Het zelfde hier… 😊 gisteren een bericht van post nl gekregen. Ik heb ook het zelfde model zoals jij besteld. 

Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.


ik overweeg ditzelfde te doen! Hoe heb jij je annulering zo snel geregeld? 
 

thanks voor de tip!

 

 

Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.


ik overweeg ditzelfde te doen! Hoe heb jij je annulering zo snel geregeld? 
 

thanks voor de tip!

 

 

Ik heb telefonisch geannuleerd (dat is vrijwel meteen in het systeem geregeld. Ik had al betaald en moet wachten op de terugbetaling voordat ik elders kan bestellen. Zal hopelijk korter duren dan wachten op levering van de iPhone via T-Mobile.

Reputatie 6
Badge +3

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Weet dat we wel alles lezen, maar het soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Weet dat we wel alles lezen, maar het soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

Hi! 
 

Ik heb woensdag de Iphone 14 Pro 256 gb paars besteld.
Toen stond er levertijd 16-9.
Nu staat er dat het 4-5 weken kan duren als je op 10-9 hebt besteld.
Krijg ik hem dan nog later of is het ook 4-5 weken?

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Demisiebeling, zoals het er nu naar uitziet zul jij het toestel vanaf de datum dat jij hem hebt bestelt, binnen 4-5 weken ontvangen. Mocht je nog meer vragen hebben, dan hoor ik het natuurlijk graag!

@Johrick Vorige week vrijdag de iphone besteld tussen 14.00 en 15.00, van alles misgegaan met deze verlenging van mijn abonnement. T-mobile heeft afgelopen maandag nieuwe order voor mij aangemaakt, mij is de hele week voorgehouden dat ik bij de eerste lever ronde zou zitten vanaf vandaag/volgende week. Behalve dat jullie voorraden dus niet blijken te kloppen, lijkt het er ook niet op dat ik vooraan in de rij ben geplaatst (zoals beloofd). Graag reactie..

Reputatie 6
Badge +3

Hi @BrandonT1, ik doe het niet graag, maar ik moet je in dit geval echt telleurstellen. Wij kunnen klanten namelijk niet vooraan in de rij zetten. Het enige wat ik op dit moment kan doen is met jou mee hopen dat het toestel sneller in huis is dan verwacht. Sorry voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben, hoor ik dat natuurlijk graag. 

@Johrick - if I understand the graphic correctly. Orders of 128gb Black 14 Pro placed late on 9/9 will take up to 4-5 weeks to fulfill? So I can expect much longer for an order placed on 11/9?

@Johrick goedemiddag, ik heb een iphone 14 pro 256 gb besteld vorige week vrijdag 9 september om 15:10uur en aangegeven dat ik het toestel zal ophalen in de winkel. Ik had eerder een bericht ontvangen dat het toestel niet op voorraad is, dus ben ik gisteren even naar de winkel gegaan. De medewerker gaf aan dat ik hoogstwaarschijnlijk vandaag of morgen een bericht zal ontvangen met de mededeling dat ik het toestel vandaag kan ophalen. Nu krijg ik een bericht dat het toestel niet op voorraad is en wordt ik doorverwezen naar deze pagina. Tot mijn verbazing zie ik een levertijd van 5-6 weken terwijl ik 9 september direct na 14:00 uur heb besteld. Waarom wordt er aangegeven dat het toestel 16 september opgehaald kan worden en vervolgens op dezelfde een bericht sturen met een levertijd van 5-6 weken. Ik ben dit niet gewend van t-mobile. Hopelijk kan je meer informatie geven. Ik zou graag meer duidelijkheid willen!

@Johrick>

Mijn telefoon erg op tijd besteld, met de verwachting dat hij (zoals vermeld op de website) de 16e aanwezig zou zijn. Is dit nu een marketingtruc geweest om er zoveel mogelijk te verkopen en daarna niet aan de leveringen te voldoen? 

Je wacht nu dus effectief 1-2 maanden (na besteldatum) voordat je de telefoon in ontvangst kan nemen? Lees ik dat goed? 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Matt.Samson, what you say is indeed true! Due to the volume of orders we have less stock than calculated. However, the expectation is that if you ordered the device on 11-9 it could also take 4-5 weeks before you receive the device, from the time you ordered.

Hi ​​​@Halis, ik geef je natuurlijk graag meer uitleg hierover! Ik begrijp dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt hebben! We hebben nooit een belofte gedaan, het is voor ons ook altijd afwachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen. We werken via de ´´First In, First Out´´ methode. In dit topic  houden we iedereen op de hoogte van de levertijden. Houd deze dus goed in de gaten! Zodra jouw toestel in de winkel ligt, zullen mijn collega’s contact met jou opnemen. 

Hi @MintyMorris, dit is zeker geen marketingtruc geweest. Zoals ik hier boven al aangaf zijn er meer toestellen besteld dan wij hadden verwacht. Hopelijk heb jij je toestel snel binnen! Check dit topic regelmatig om te zien wanneer jouw toestel wordt verwacht. 


Hi @MintyMorris, dit is zeker geen marketingtruc geweest. Zoals ik hier boven al aangaf zijn er meer toestellen besteld dan wij hadden verwacht. Hopelijk heb jij je toestel snel binnen! Check dit topic regelmatig om te zien wanneer jouw toestel wordt verwacht. 


Doen we. Zeg je met het regelmatig checken van de website dat de levertijden kunnen worden verkort met de tijd? Of dat we beland zijn in ‘pappen en nathouden’, waarbij ik over een paar weken ineens nog langer moet wachten?

Thanks voor je hulp in ieder geval 😉. Snap dat jij er niets aan kan doen, maar wel frustrerend als het overal goed lijkt te gaan, behalve bij T-Mobile. (meerde collega’s met andere provider die wel krijgen wat ze is verteld)

Reputatie 6
Badge +3

Hi @MintyMorris, ik durf niet te zeggen of de wachtijden korter of langer kunnen worden, wij hebben namelijk ook te maken met leveringen vanuit Apple. Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit een beetje frustrerend kan zijn, ik zal dit bespreken met mijn collega’s die over de bezorgingen gaan. Hopelijk heb je het toestel snel in huis en kan je er van genieten! Voor nu alvast een goed weekend.

@Johrick, beetje mag je weglaten ;P. 

Ook goed weekend voor jou en je collega’s. 

Reputatie 2

Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

 

 

Inmiddels is mijn bestelling verzonden en komt morgen met PostNL binnen.

Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

 

 

Inmiddels is mijn bestelling verzonden en komt morgen met PostNL binnen.

Thanks voor de tip! Zojuist mijn bestelling bij t-mobile geannuleerd, de bestelling bij Belsimpel gedaan en al bericht dat ik de telefoon morgen ga ontvangen (Belsimpel geeft aan veel telefoons te hebben, meer dan T-Mobile, dus maak er gebruik van...)

Ik verleng al jaren (elke 2 jaar) bij T-Mobile met de nieuwe iPhone. 
Meestal werd hij dan rond de release wel geleverd en dit ging altijd prettig met AMP.  
Dit jaar toch wel erg teleurgesteld in de levertijd van 4-5 weken ondanks op 9 sep besteld te hebben! Ook het niet kunnen kiezen van een dag/tijd is erg vervelend. 
Vandaag besloten mijn bestelling te annuleren (telefonisch snel geregeld) en bij Belsimpel te bestellen. 
Zojuist al een verzendbevestiging ontvangen. Betreft de 14 pro 128gb silver icm verlenging T-mobile. 


Hopelijk gaat het over twee jaar beter T-Mobile maar ik blijf evengoed klant😉

Reputatie 2

Ik hoop dat het wel iets sneller kan dan de 4-5 weken. Zeker omdat ik hem echt binnen het eerste uur al op 9 september al heb besteld. Maar goed de dieppaarse versie die ik heb besteld van 256GB wordt denk ik wel populair helaas. Maar goed hopelijk sturen jullie dan zo snel mogelijk updates ivm mijn persoonlijke bestelling. Want dit is wel te algemeen.