[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro


Reputatie 7
Badge +9

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina

 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

369 reacties

I ordered an iPhone 14 Pro 256 GB in Deep Purple and paid on 10-Sept and my husband ordered the same phone and paid on 11-Sept. His will be delivered tomorrow and mine says Not in stock yet. Can you fix this please? 

Reputatie 2

Denk dat ik morgen ook ga annuleren en via Belsimpel verleng. Vind het heel krom dat ik 9 september stipt om 14:00 iemand aan de lijn heb, het vervolgens een half uur duurt omdat jullie eigen systeem traag was. Op advies laat ik bij een winkel bezorgen. En dan is er geen voorraad, al jaren klant en snap niet hoe dit telkens mis gaat. Terwijl andere partijen ruime voorraad hebben.

 

@Johrick je kunt toch wel enigszins een uitleg/schatting geven? Ipv iedere keer hetzelfde standaard antwoord. Die dag 1 gaat het me niet eens zozeer om, maar om de slechte service en gebrekkige communicatie. Vooral bij trouwe klanten.

Vandaag ook besteld via belsimpel (12:00) morgen rond de middag levert post nl hem af. 
zij lijken van alle iPhone pro modellen, op zilver 128GB na, nog voorraad te hebben. 
 

Voor de rest denk ik dat t-mobile te weinig ingeschat heeft. Maar ook andere partijen want er is nergens meer voorraad bij de reguliere kanalen. (Op belsimpel na) 

Reputatie 7
Badge +14

Belsimpel heeft zo hun contacten in andere landen. Providers mogen alleen van de Nederlandse distributie kanalen afnemen. Gelukkig worden er geen 220v adapters meer meegeleverd met toestellen. Via Belsimpel kreeg je er vroeger wel eens een UK to EU verloopstekker bij...

Ik heb sterk de indruk dat er niet alleen op besteldatum wordt gerangschikt maar ook of verlenging of nieuwe klant is.
Ik heb twee iPhones besteld een verlenging en in oversluiten van andere aanbieder. Bij de laatste heb ik iPhone al binnen terwijl. We pas op 10e hebben besteld.

Ben er dan open in

Pre-order en je hebt je iPhone als eerste. Dat is wat ik hoorde en overal las. Ik zat vrijdag 09-09-2022 er klaar voor. ik had om 13.45 een medewerker aan de telefoon i.v.m. overzetten naar nieuw (zakelijk) abonnement en toen ik de telefoon mocht kiezen (en voor de 14pro ging) zei hij nog, nou je bent de eerste! Dacht ik dat ik hem de volgende week in handen zou hebben, sta ik nog steeds in afwachting met kans op weken levertijd? Ik heb vrienden die later dan mij hebben besteld (dezelfde kleur en geheugen) en die hebben hem al, hoe kan dit dan? Bovenaan deze topic las ik ergens van T-Mobile, wie het eerste besteld, die het eerste krijgt. Ik weet dat dit een luxeprobleem is, maar het voelt wel zuur als je denkt dat je hem netjes op tijd hebt en besteld en nu in je handen zal hebben (ik zit ook met een iPhone 6 die niet goed werkt en ik ga met mijn kinderen volgende week op vakantie, had zo graag mooie foto's/filmpjes willen maken).

Hopelijk komt hij deze week nog binnen, helaas is er bij T-mobile niemand die mij meer info over kan geven….

Thanks man T-mobile, al de mensen om mij heen die later dan bij hebben besteld hebben de telefoon al binnen. Wat ik zo erg vaag van dit vind is dat ik letterlijk om 14:02 09-09 had gepre-orderd en de bevestiging via de mail er een dag na pas kreeg en via de sms pas afgelopen woensdag. Ik vraag mijzelf af wanneer ik die iphone 14 pro kan komen ophalen.

Reputatie 6

Thanks man T-mobile, al de mensen om mij heen die later dan bij hebben besteld hebben de telefoon al binnen. Wat ik zo erg vaag van dit vind is dat ik letterlijk om 14:02 09-09 had gepre-orderd en de bevestiging via de mail er een dag na pas kreeg en via de sms pas afgelopen woensdag. Ik vraag mijzelf af wanneer ik die iphone 14 pro kan komen ophalen.

Komt door ophalen, ze zijn die vergeten te regelen blijkbaar. Iedereen zit te wachten die voor ophalen heeft gekozen…

Thanks man T-mobile, al de mensen om mij heen die later dan bij hebben besteld hebben de telefoon al binnen. Wat ik zo erg vaag van dit vind is dat ik letterlijk om 14:02 09-09 had gepre-orderd en de bevestiging via de mail er een dag na pas kreeg en via de sms pas afgelopen woensdag. Ik vraag mijzelf af wanneer ik die iphone 14 pro kan komen ophalen.

Komt door ophalen, ze zijn die vergeten te regelen blijkbaar. Iedereen zit te wachten die voor ophalen heeft gekozen…

Heel erg fijn, dan moeten wij als consument hieronder leiden door de fouten die gemaakt zijn door t-mobile. Dit is echt schandalig als ik hem de aanstaande week heb dan heb ik niks te klagen maar 4-5 weken is echt absurd.

Thanks man T-mobile, al de mensen om mij heen die later dan bij hebben besteld hebben de telefoon al binnen. Wat ik zo erg vaag van dit vind is dat ik letterlijk om 14:02 09-09 had gepre-orderd en de bevestiging via de mail er een dag na pas kreeg en via de sms pas afgelopen woensdag. Ik vraag mijzelf af wanneer ik die iphone 14 pro kan komen ophalen.

Komt door ophalen, ze zijn die vergeten te regelen blijkbaar. Iedereen zit te wachten die voor ophalen heeft gekozen…

Helaas ook voor leveren, ik zit ook te wachten

Thanks man T-mobile, al de mensen om mij heen die later dan bij hebben besteld hebben de telefoon al binnen. Wat ik zo erg vaag van dit vind is dat ik letterlijk om 14:02 09-09 had gepre-orderd en de bevestiging via de mail er een dag na pas kreeg en via de sms pas afgelopen woensdag. Ik vraag mijzelf af wanneer ik die iphone 14 pro kan komen ophalen.

Komt door ophalen, ze zijn die vergeten te regelen blijkbaar. Iedereen zit te wachten die voor ophalen heeft gekozen…

Heel erg fijn, dan moeten wij als consument hieronder leiden door de fouten die gemaakt zijn door t-mobile. Dit is echt schandalig als ik hem de aanstaande week heb dan heb ik niks te klagen maar 4-5 weken is echt absurd.

Ja en een vriendin van mij heeft hem gisteren pas besteld en heeft ook 4-5 weken wachttijd, zal toch absurd zijn, dat wij hem in de preorder besteld hebben en dezelfde levertijd krijgen als mensen die hem nu bestellen!

Ik heb besloten om mijn bestelling te annuleren.

Vandaag ook besteld via belsimpel (12:00) morgen rond de middag levert post nl hem af. 
zij lijken van alle iPhone pro modellen, op zilver 128GB na, nog voorraad te hebben. 
 

Voor de rest denk ik dat t-mobile te weinig ingeschat heeft. Maar ook andere partijen want er is nergens meer voorraad bij de reguliere kanalen. (Op belsimpel na) 

Heb je deze al binnen gekregen, dan bestel ik hem ook via belsimpel !

Vandaag ook besteld via belsimpel (12:00) morgen rond de middag levert post nl hem af. 
zij lijken van alle iPhone pro modellen, op zilver 128GB na, nog voorraad te hebben. 
 

Voor de rest denk ik dat t-mobile te weinig ingeschat heeft. Maar ook andere partijen want er is nergens meer voorraad bij de reguliere kanalen. (Op belsimpel na) 

Heb je deze al binnen gekregen, dan bestel ik hem ook via belsimpel !

Yes, ik heb deze gisteren (zaterdag) rond 12:00 mogen ontvangen. Allemaal prima gegaan. 
let wel op, er staat bij veel toestellen: op voorraad  maar wel even de provider checken. Bijv: nu de 256gb variant is op voorraad maar niet als je T-mobile abbo afsluit

 

Vandaag ook besteld via belsimpel (12:00) morgen rond de middag levert post nl hem af. 
zij lijken van alle iPhone pro modellen, op zilver 128GB na, nog voorraad te hebben. 
 

Voor de rest denk ik dat t-mobile te weinig ingeschat heeft. Maar ook andere partijen want er is nergens meer voorraad bij de reguliere kanalen. (Op belsimpel na) 

Heb je deze al binnen gekregen, dan bestel ik hem ook via belsimpel !

Yes, ik heb deze gisteren (zaterdag) rond 12:00 mogen ontvangen. Allemaal prima gegaan. 
let wel op, er staat bij veel toestellen: op voorraad  maar wel even de provider checken. Bijv: nu de 256gb variant is op voorraad maar niet als je T-mobile abbo afsluit

 

Top dankjewel voor de tip 👍🏽

EerGister via belsimpel besteld met tmobile abbo Iphone 14pro 256GB zwart. Heb de track & trace al binnen komt dinsdag.

Reputatie 2

Heeft überhaupt al iemand z’n 14 pro al bij de winkel opgehaald? Lijkt er op dat ze de eerste batch alleen aan deur bezorgen.

Reputatie 2

Heeft überhaupt al iemand z’n 14 pro al bij de winkel opgehaald? Lijkt er op dat ze de eerste batch alleen aan deur bezorgen.

Nope! Ik nog niet in iedergeval.. had best snel besteld 14:32.. 128gb zwart

Reputatie 6

Heeft überhaupt al iemand z’n 14 pro al bij de winkel opgehaald? Lijkt er op dat ze de eerste batch alleen aan deur bezorgen.

@B93RN helaas niet, zie de Max topic, daar wemelt het van leden die nog niks hebben gehoord over ophalen en inmiddels ook gewoon doodleuk worden ingehaald door hogere orders (zelfde toestel) waarbij die wel voor bezorgen hebben gekozen.

 

Reputatie 2

Maandag gok ik geen leveringen.. denk dat we vrijdag blij gemaakt worden;)

Mijn bestelling blijkbaar goed gegaan, die lag klaar in de winkel en ik heb hem net opgehaald.

Reputatie 6

Mijn bestelling blijkbaar goed gegaan, die lag klaar in de winkel en ik heb hem net opgehaald.

@tielenaar fijn dat je hem op hebt kunnen halen! Geniet er van. Wanneer kreeg je bericht dat die opgehaald kon worden? En weet je of die er al langer lag, dus dat je bericht vertraagd was?

Mijn bestelling blijkbaar goed gegaan, die lag klaar in de winkel en ik heb hem net opgehaald.

@tielenaar fijn dat je hem op hebt kunnen halen! Geniet er van. Wanneer kreeg je bericht dat die opgehaald kon worden? En weet je of die er al langer lag, dus dat je bericht vertraagd was?

Mijn vrouw had de telefoon mee naar het buitenland en kreeg de SMS toen ze net landde, die was misschien vrijdag al verstuurd. Geen idee :)

I ordered IPhone Pro 128 GB Black at 9.09.2022 about 15;40 because then I had the confirmation that is good everything and I need wait now 4/5 weeks. Wauw ! Never had like this before . I hope is come this week. 

Ik heb even een account aangemaakt om te laten weten dat mijn orderstatus zojuist van wachten op voorraad naar overgedragen aan onze koerier is veranderd.

wellicht hebben meer mensen dat, weet niet of dat dat betekent dat ze al nieuwe voorraad hebben of dat bepaalde orders heel laat verwerkt worden?