[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro


Reputatie 7
Badge +9

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina

 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

369 reacties

Reputatie 2

Mijn bestelling blijkbaar goed gegaan, die lag klaar in de winkel en ik heb hem net opgehaald.

Geluksvogel haha. Nee even serieus geniet ervan! Ik heb nog steeds 0 bericht sinds die ene SMS'sje over ophalen. Hopelijk dat er vrijdag wat meer informatie weer komt...

Reputatie 4
Badge

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Klopt het dat je bij ophalen in de winkel alleen een email krijgt met de bevestiging? 

En alleen een SMS wanneer hij klaar ligt? 

Hoor het graag, 

Ik vind het echt belachelijk dat, wanneer ik heb gekozen voor levering aan de T-shop en dat ik ook nog is mijn bestelling heb geplaatst op 9-9 nog steeds geen duidelijkheid heb van TMobile? 
 

Nooit problemen gehad via AMP en toch na advies van de medewerker van Telesales, gekozen om mijn toestel op te laten sturen naar de winkel. Man wat heb ik een spijt van die keuze. Communicatie is ook echt lachwekkend vanuit Tmobile uit. Klantenservice kan mij niet helpen, de winkel kan mij niet helpen en de hele tijd hetzelfde riedeltje. 
 

Jullie hechten geen waarde aan bestaande klanten Tmobile, jullie behandelen jullie klanten als een hoopje stront achter jullie bureaucratie! 
 

Als jullie echt duidelijkheid konden geven waar mijn bestelling op dit moment is, ben ik pas tevreden! 
 

graag reactie op dit bericht voor mij en vele anderen hier die de keuze hebben gemaakt om het toestel op te laten sturen naar de winkel. 

Ik vind het echt belachelijk dat, wanneer ik heb gekozen voor levering aan de T-shop en dat ik ook nog is mijn bestelling heb geplaatst op 9-9 nog steeds geen duidelijkheid heb van TMobile? 
 

Nooit problemen gehad via AMP en toch na advies van de medewerker van Telesales, gekozen om mijn toestel op te laten sturen naar de winkel. Man wat heb ik een spijt van die keuze. Communicatie is ook echt lachwekkend vanuit Tmobile uit. Klantenservice kan mij niet helpen, de winkel kan mij niet helpen en de hele tijd hetzelfde riedeltje. 
 

Jullie hechten geen waarde aan bestaande klanten Tmobile, jullie behandelen jullie klanten als een hoopje stront achter jullie bureaucratie! 
 

Als jullie echt duidelijkheid konden geven waar mijn bestelling op dit moment is, ben ik pas tevreden! 
 

graag reactie op dit bericht voor mij en vele anderen hier die de keuze hebben gemaakt om het toestel op te laten sturen naar de winkel. 
 

je kan toch gewoon rustig afwachten? Ze geven zelf aan dat zij ook afhankelijk zijn van de voorraad die apple levert. Je kunt toch duidelijkheid vinden bij de bestelstatus? Als je geen sms ontvangt dan is jouw bestelling waarschijnlijk nog niet op voorraad.

 

Wat belachelijke stom,

 

Lang verhaal kort: Besteld op release datum 14:30. Nooit een bestel bestelbevestiging ontvangen alleen de eerste mail dat mijn bestelling is geplaatst. Meermaals met klantenservice contact opgenomen uiteindelijk te horen gekregen: ‘Je bestelling is geplaatst er is iets IT-technisch niet goed gegaan, in plaats van dat je online betaald zal er betaald worden aan de deur. Je ontvangt vanzelf een mail mbt bezorging’. Vandaag denk ik, Ik ga maar eens mijn bestelstatus bekijken. Natuurlijk werkt de site van T-Mobile het niet al weken ofzo. Dus neem contact op met klantenservice. ‘U bestelling is geannuleerd omdat er niet op tijd is betaald, het enige wat ik voor u kan doen ia de bestelling opnieuw plaatsen’ Sta ik dan weer achteraan de wachtrij vraag ik? ‘Ja zeggen ze’ Gevoel dat ik totaal niet serieus ben genomen en al die keren bij klantenservice/hier op forums ben genegeerd. Zelfs een aantal medewerkers op dit forum bericht gestuurd; zal geen namen noemen op dit forum prive bericht gestuurd waar ik daarna geen antwoord meer op kreeg. Lang verhaal kort; flink balen dus. Naja ik ben dus 7-8 jaar klant geweest bij T-Mobile maar ga toch maar voor een andere provider. Hoop dat ze op z’n minst daar een goed klantenservice hebben. Succes jullie allemaal hoop dat jullie de iPhone snel ontvangen. Als er nog een moderator hier is die iets voor mij kan betekenen hoor ik het ook graag.

Reputatie 1

Ben iig net gebeld door de winkel dat mijn paarse Pro 256 net is binnengekomen. Het gaat om de T-mobile winkel in Alkmaar. Had hem 9/9 rond kwart voor 3 besteld.

Meteen toen het kon heb ik een iPhone 14 pro zwart 128GB besteld. Echter kon ik door een fout op de website pas na 3 dagen betalen. Via de klantenservice heb ik meerdere keren gehoord dat het moment van bestellen bepalend was in de wachtrij. Ik twijfel echter behoorlijk of dit antwoord klopt.

Is er iemand die dit probleem ook had en zijn/haar iPhone al heeft ontvangen?

Ben iig net gebeld door de winkel dat mijn paarse Pro 256 net is binnengekomen. Het gaat om de T-mobile winkel in Alkmaar. Had hem 9/9 rond kwart voor 3 besteld.

 

Reputatie 2

Ik heb mijn Pro 512GB Black ook zojuist opgehaald in de winkel in Oldenzaal. Lijkt er op dat er veel batches verstuurd zijn.

De werknemer zegt wel dat er een ander systeem is dan hier vanochtend genoemd door @Gioia .

Die 4 dagen vertraging valt mee, maar de communicatie kan zoveel beter. Snap niet dat de communicatieafdeling van zo’n groot bedrijf zo slecht is.

Reputatie 6

Ik heb mijn Pro 512GB Black ook zojuist opgehaald in de winkel in Oldenzaal. Lijkt er op dat er veel batches verstuurd zijn.

De werknemer zegt wel dat er een ander systeem is dan hier vanochtend genoemd door @Gioia .

Die 4 dagen vertraging valt mee, maar de communicatie kan zoveel beter. Snap niet dat de communicatieafdeling van zo’n groot bedrijf zo slecht is.

@dado Wat is het ander systeem dan? Dat er wel FiFo wordt gewerkt voor thuisleveringen én afhalen? 👀 wel benieuwd naar nu hoe het echt zit.

 

Verder enorm veel plezier met je telefoon! 🥳

Reputatie 2

Ik heb mijn Pro 512GB Black ook zojuist opgehaald in de winkel in Oldenzaal. Lijkt er op dat er veel batches verstuurd zijn.

De werknemer zegt wel dat er een ander systeem is dan hier vanochtend genoemd door @Gioia .

Die 4 dagen vertraging valt mee, maar de communicatie kan zoveel beter. Snap niet dat de communicatieafdeling van zo’n groot bedrijf zo slecht is.

@dado Wat is het ander systeem dan? Dat er wel FiFo wordt gewerkt voor thuisleveringen én afhalen? 👀 wel benieuwd naar nu hoe het echt zit.

 

Verder enorm veel plezier met je telefoon! 🥳

Vroeg de medewerker naar al dit gezeik. Hij zei dat alle bestellingen wel op 1 stapel gegooid worden en dan FiFo, ongeacht van verzendwijze. Ergens gaat er dus wat mis met het beleid van T-Mobile..

Pre-order en je hebt je iPhone als eerste. Dat is wat ik hoorde en overal las. Ik zat vrijdag 09-09-2022 er klaar voor. ik had om 13.45 een medewerker aan de telefoon i.v.m. overzetten naar nieuw (zakelijk) abonnement en toen ik de telefoon mocht kiezen (en voor de 14pro ging) zei hij nog, nou je bent de eerste! Dacht ik dat ik hem de volgende week in handen zou hebben, sta ik nog steeds in afwachting met kans op weken levertijd? Ik heb vrienden die later dan mij hebben besteld (dezelfde kleur en geheugen) en die hebben hem al, hoe kan dit dan? Bovenaan deze topic las ik ergens van T-Mobile, wie het eerste besteld, die het eerste krijgt. Ik weet dat dit een luxeprobleem is, maar het voelt wel zuur als je denkt dat je hem netjes op tijd hebt en besteld en nu in je handen zal hebben (ik zit ook met een iPhone 6 die niet goed werkt en ik ga met mijn kinderen volgende week op vakantie, had zo graag mooie foto's/filmpjes willen maken).

Hopelijk komt hij deze week nog binnen, helaas is er bij T-mobile niemand die mij meer info over kan geven….

Ik heb hem gelukkig vandaag binnen gekregen, terwijl op T-Mobile mijn bestelling status nog op onbekend stond, wel gisteren ineens track and trace van PostNL

Reputatie 6
Badge +6

@MintyMorris Het klopt dat je bij ophalen in de winkel alleen een bevestiging ontvangt. Zodra je nieuwe toestel voor je klaarligt in de winkel, ontvang je direct een sms'je van mijn collega's om je nieuwe toestel op te halen. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

@Shiedje We doen er alles aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Zoals mijn collega Gioia aangaf, zijn we afhankeljik van de voorraad van Apple. Het kan zijn dat je een toestel hebt besteld en dat het wat langer duurt voordat je deze in de winkel kunt verwachten. Op dit moment kan ik je geen duidelijkheid geven over je bestelling. Ik wil je dan ook vragen om geduldig af te wachten! 

 

 

Ik kan hem ophalen hoor vandaag! Net bericht gekregen dat die klaar is mijn Iphone 14 pro dieppaars 256GB om opgehaald te worden. Super benieuwd naar het toestel en inderdaad het komt dus eerder dan die 4-5 weken als je hem vroeg heb besteld, voor mij dan haha.

Heeft überhaupt al iemand z’n 14 pro al bij de winkel opgehaald? Lijkt er op dat ze de eerste batch alleen aan deur bezorgen.

Nope! Ik nog niet in iedergeval.. had best snel besteld 14:32.. 128gb zwart

I ordered on 9th Sep @ 14:27 number : 75314XXX 128GB Black as well for pickup in Amsterdam but have not heard anything till now

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! Kijk snel of de wijzigingen invloed hebben op jouw toestel. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Ik heb vorige week en iPhone pro 14 besteld, maar ik kan niet zien de bestelling status, zegt bestelling niet gevonden, maar ik heb wel de bevesting gekregen met de order nummer. Is dat normal? 

Ik heb vorige week en iPhone pro 14 besteld, maar ik kan niet zien de bestelling status, zegt bestelling niet gevonden, maar ik heb wel de bevesting gekregen met de order nummer. Is dat normal? 

If you are going to pick it up at the store it’s normal. They don’t show order status then. 

Ik heb vorige week en iPhone pro 14 besteld, maar ik kan niet zien de bestelling status, zegt bestelling niet gevonden, maar ik heb wel de bevesting gekregen met de order nummer. Is dat normal? 

If you are going to pick it up at the store it’s normal. They don’t show order status then. 

Thank you for your answer, yes I choose to pick up in the store 😄 I hope I don’t have to wait soooo long 

Beste,

 

Ik heb de (17-9-2022) 2 iPhones pro bij jullie besteld maar heb tot heden geen bevestigings mail of iets anders van jullie ontvangen. Gaan we die nog krijgen?

Groetjes

@Christiaan kamp mentioned on the other common community page that he got his pro 128 GB black yesterday in store in Zwolle. Ordered by phone at 14:20. Looks like things are moving which is good to see. 

Reputatie 6
Badge +6

@Tasmania Berlin Superfijn om te lezen dat je 2 bestellingen hebt geplaatst! Na het plaatsen van deze bestellingen, hoor je direct een bevestigingsmail te ontvangen. Het wil wel eens voorkomen dat deze in je spambox/ongewenste e-mail belandt. Zou je ook deze inbox voor mij willen checken? Ik hoor het graag van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6
Badge +3

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Reputatie 4

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Dat zegt me helemaal niks hoe lang ik nog op mijn bestelling moet wachten. Een beetje persoonlijke aandacht bij een dure aankoop/abonnement zou wel op zijn plaats zijn. Elke winkel doet dat tien keer beter.