[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro


Reputatie 7
Badge +9

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina

 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

369 reacties

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 



Niemand heeft interesse​e​​​​​​ in goud zo te zien ;P. 

 

Iemand een Iphone 14 Pro dieppaars 128GB van 09-09 of 10-09 heeft gekregen? 

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Dat zegt me helemaal niks hoe lang ik nog op mijn bestelling moet wachten. Een beetje persoonlijke aandacht bij een dure aankoop/abonnement zou wel op zijn plaats zijn. Elke winkel doet dat tien keer beter.

Helemaal mee eens! Al zeer lang klant bij T-mobile, maar dit spant de kroon… ik wacht nog maar geduldig af wanneer de iphone met de ooievaar wordt bezorgd, maar over 2 jaar wordt het toch echt een andere provider ;)

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

 

Unfortunately, this doesn’t give any valuable information to me! When I check the Iphone 14 Pro page from t-mobile.nl, I’m also seeing the same delivery times per model. If you’re going to share the same delivery times, you can also refer to the product page. Does that mean that there is no difference between a person who ordered on 09/09 and today? And what does 4-5 weeks mean exactly? Is it 4-5 weeks from today or from the date we ordered?

@Tasmania Berlin Superfijn om te lezen dat je 2 bestellingen hebt geplaatst! Na het plaatsen van deze bestellingen, hoor je direct een bevestigingsmail te ontvangen. Het wil wel eens voorkomen dat deze in je spambox/ongewenste e-mail belandt. Zou je ook deze inbox voor mij willen checken? Ik hoor het graag van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin Ik heb natuurlijk ook de Spambox/ongewenste e-mail gecheckt maar daar staat die helaas ook niet in.

Groetjes

Reputatie 6
Badge +6

@Tasmania Berlin Kan je mij een DM sturen met je telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik even met je mee!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Vorige week was mijn levertijd (256Gb zwart) 4-5 weken.

Moet dat nu niet 3-4 weken zijn omdat er een week voorbij is?

Of blijft het gewoon op 4-5 weken staan tot eind december  ?

Vorige week was mijn levertijd (256Gb zwart) 4-5 weken.

Moet dat nu niet 3-4 weken zijn omdat er een week voorbij is?

Of blijft het gewoon op 4-5 weken staan tot eind december  ?

Hahaha daar zit ik de hele tijd aan te denken

Anyone got their IPhone 14 pro at the store last few days? 

Ik heb op 14-9 me abonnement verlengd met de iPhone 14pro 128gb wanneer wordt deze voormij geleverd. Ik vindt dat we aan het lijntje worden gehouden. Als ik dit had geweten was ik naar een andere provider gegaan die wel snel leverde. 

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal,

 

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Vorige week was mijn levertijd (256Gb zwart) 4-5 weken.

Moet dat nu niet 3-4 weken zijn omdat er een week voorbij is?

Of blijft het gewoon op 4-5 weken staan tot eind december  ?

Hahaha daar zit ik de hele tijd aan te denken

Net gebeld en inderdaad, wachttijd is nu nog steeds 4-5 weken. Hmmm, je kan het bijna niet begrijpen dat in 2022 er niet beter inzicht in levertijd of volgnummer gegeven kan worden. Wachten is niet erg, maar de onduidelijkheid van hoe lang je moet wachten doet al snel een vermoeden van willekeurigheid opdoemen wat waarschijnlijk niet toch niet zo is. Tmobile doe iets om het proces inzichtelijk te maken. Zo van er zijn nog zoveel wachtenden voor U of zo.

Reputatie 7
Badge +14

Er zijn een paar modellen direct leverbaar. Doe er je voordeel mee!

Vorige week was mijn levertijd (256Gb zwart) 4-5 weken.

Moet dat nu niet 3-4 weken zijn omdat er een week voorbij is?

Of blijft het gewoon op 4-5 weken staan tot eind december  ?

Hahaha daar zit ik de hele tijd aan te denken

Net gebeld en inderdaad, wachttijd is nu nog steeds 4-5 weken. Hmmm, je kan het bijna niet begrijpen dat in 2022 er niet beter inzicht in levertijd of volgnummer gegeven kan worden. Wachten is niet erg, maar de onduidelijkheid van hoe lang je moet wachten doet al snel een vermoeden van willekeurigheid opdoemen wat waarschijnlijk niet toch niet zo is. Tmobile doe iets om het proces inzichtelijk te maken. Zo van er zijn nog zoveel wachtenden voor U of zo.

Ik denk dat 4/5 weken moet vanaf de datum van de bestelling, niet elke week we moet nog wachten voor en extra tijd. Hopefully 😅

Ik vraag me heel erg af wat er bijgewerkt is in die tabel ! De tabel is volgens mij zoals gisteren. @Pharwin jullie kunnen beter geen updates meer geven

Reputatie 1

Bestelling geannuleerd en een nieuwe besteld bij mobiel.nl met overstap naar een andere provider, telefoon is daar OP VOORRAAD en is meteen te leveren. Na goedkeuring van nummerbehoud binnen een uurtje bericht ontvangen dat bestelling is ingepakt en is verzonden. En dat terwijl ik hier op 9-9 heb besteld en nog 4-5 weken moet wachten. Mijn keuze is snel gemaakt...

In the new graphic (uploaded @15:35) you mention that all people who ordered 14Pro black 128 GB on 9th should have received it but sadly that is not the case with me and (probably others as well). Can you please clarify what is the situation?

Reputatie 6

In the new graphic (uploaded @15:35) you mention that all people who ordered 14Pro black 128 GB on 9th should have received it but sadly that is not the case with me and (probably others as well). Can you please clarify what is the situation?

It can take some time, depends on delivery or pickup in store. But it technically means that all orders @ 09/09 are ‘fulfilled’ indeed. So hopefully you’ll receive your phone in the next days!

In the new graphic (uploaded @15:35) you mention that all people who ordered 14Pro black 128 GB on 9th should have received it but sadly that is not the case with me and (probably others as well). Can you please clarify what is the situation?

I also ordered 9.09 the 14 pro black 128 GB and i dont have it too. So i dont understand why is the new graphics. 

Ik denk dat er of een foutje of in de graphic met levertijden zit of logistiek proces. 9/9 besteld zwart 256 gB en net als anderen nog niet ontvangen terwijl in de graphic staat dat er vanaf 10/9 pas een levertijd is.

Meer uitleg graag 😅

Reputatie 6

Ik denk dat er of een foutje of in de graphic met levertijden zit of logistiek proces. 9/9 besteld zwart 256 gB en net als anderen nog niet ontvangen terwijl in de graphic staat dat er vanaf 10/9 pas een levertijd is.

Meer uitleg graag 😅

Het is pas vanmiddag bijgewerkt, dus het kan zijn dat het logistiek allemaal voldaan is. Maar nog in het proces zitten om thuis afgeleverd te worden of onderweg naar een filiaal om afgehaald te worden. Bij mij duurde het 2 dagen voordat ik hem kon afhalen. Dus met thuisbezorgen zal dit ook vergelijkbaar zijn.

Reputatie 2

Ik denk dat er of een foutje of in de graphic met levertijden zit of logistiek proces. 9/9 besteld zwart 256 gB en net als anderen nog niet ontvangen terwijl in de graphic staat dat er vanaf 10/9 pas een levertijd is.

Meer uitleg graag 😅

Het is pas vanmiddag bijgewerkt, dus het kan zijn dat het logistiek allemaal voldaan is. Maar nog in het proces zitten om thuis afgeleverd te worden of onderweg naar een filiaal om afgehaald te worden. Bij mij duurde het 2 dagen voordat ik hem kon afhalen. Dus met thuisbezorgen zal dit ook vergelijkbaar zijn.

Zelfde vraag. Hier namelijk een iPhone 128GB zilver besteld op 9/9 en vanaf datum staat opp 12/9.

Reputatie 6

Ik denk dat er of een foutje of in de graphic met levertijden zit of logistiek proces. 9/9 besteld zwart 256 gB en net als anderen nog niet ontvangen terwijl in de graphic staat dat er vanaf 10/9 pas een levertijd is.

Meer uitleg graag 😅

Het is pas vanmiddag bijgewerkt, dus het kan zijn dat het logistiek allemaal voldaan is. Maar nog in het proces zitten om thuis afgeleverd te worden of onderweg naar een filiaal om afgehaald te worden. Bij mij duurde het 2 dagen voordat ik hem kon afhalen. Dus met thuisbezorgen zal dit ook vergelijkbaar zijn.

Zelfde vraag. Hier namelijk een iPhone 128GB zilver besteld op 9/9 en vanaf datum staat opp 12/9.

@B93RN zelfde antwoord, als tmobile vandaag bijvoorbeeld ineens 50 stuks van dit toestel binnen heeft gekregen en over die 3 dagen verdeeld waren het er 50 kunnen ze natuurlijk besteldatum met 3 dagen opschuiven. Dus verwacht ook bij jou snel een update.

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 2

Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Er staat bij de iPhone zilver 128gb. Vanaf 12-9. Waarom heb ik dan van mijn order op 09-09 nog steeds niets gehoord?