[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro


Reputatie 7
Badge +9

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina

 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

369 reacties

Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Uh .. voor de zwarte 256 Gb.

1.5 week geleden was het 4-5 weken. En nu weer 4-5 weken. Of bedoel je 4-5 weken vanaf 9.9 toen ik besteld heb? want ik snap er anders echt helemaal niks meer van.

Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Pharwin, leg mij alsjeblief uit wat de levertijd van de pro 256 gB zwart besteld op 9-9 is? Kan het niet zien in de tabel en nu al tweede dag geeft die alleen maar 10-9 aan met levertijd.

Reputatie 6

Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Er staat bij de iPhone zilver 128gb. Vanaf 12-9. Waarom heb ik dan van mijn order op 09-09 nog steeds niets gehoord?

@Dylams96 dit kan een paar dagen duren voordat je daadwerkelijk iets hoort. Bij mij was het 2 dagen.

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal,

We hebben de levertijden zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 6
Badge +6

@gpz750r De levertijd van 4 tot 5 weken worden gehanteerd vanaf je besteldatum. Als je hebt besteld op 09/09 en de levertijd was toen 4 - 5 weken, dan kun je deze aanhouden. Er komen niet nog eens 4 - 5 weken bovenop. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

@gpz750r De levertijd van 4 tot 5 weken worden gehanteerd vanaf je besteldatum. Als je hebt besteld op 09/09 en de levertijd was toen 4 - 5 weken, dan kun je deze aanhouden. Er komen niet nog eens 4 - 5 weken bovenop. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Toch wel een vraag over deze stelling. 

Stel je besteld je mobiel de 9e. Met een levertijd van 4-5 weken zouden deze nog 1-2 weken weg zijn van levering. 

Hoe kunnen nu al mensen een iPhone in ontvangst kunnen nemen met die leverdatum als er 4-5 weken na besteldatum wordt gesteld?

Nemen jullie deze levertijd heel ruim? Of worden de telefoons gewoon niet geordend uitgegeven? 

Hoi. I want just say to everyone who waiting ! I just received my iPhone from postnl ! I ordered IPhone 14 pro black 128 GB 

I ordered it at 9.09 about 15:40 ! 
so i hope you have all your phones soon ! 
goodluck 

Goedemiddag,

De levertijden zijn vanmorgen weer aangepast.
Is het zo dat als je de iphone 14 pro - paars - 256GB op 13-09 hebt besteld je deze naar verwachting 4-5 weken na besteldatum binnenkrijgt? 

Of is het vanaf gisteren 4-5 weken levertijd.

Ik hoor graag van jullie!

Hoi. I want just say to everyone who waiting ! I just received my iPhone from postnl ! I ordered IPhone 14 pro black 128 GB 

I ordered it at 9.09 about 15:40 ! 
so i hope you have all your phones soon ! 
goodluck 

Great stuff. I actually ordered the same phone before you did but for store pick up. So still waiting for the call from store but probably should be getting it soon. 

Hallo Allemaal,

Via deze weg wil ik jullie informeren, dat ik zojuist een bericht heb gehad van de Tshop. Heb de 128 gb zwart besteld op 9 sept om 15:08. Blijkbaar is de 4/5 weken ruimer ingeschat.

Reputatie 2

Hallo Allemaal,

Via deze weg wil ik jullie informeren, dat ik zojuist een bericht heb gehad van de Tshop. Heb de 128 gb zwart besteld op 9 sept om 15:08. Blijkbaar is de 4/5 weken ruimer ingeschat.

Welke stad? Bang dat Amsterdam ellendig lang gaat duren namelijk…

Hi,

Het gaat om Rotterdam (Lijnbaan). 

Hallo Allemaal,

Via deze weg wil ik jullie informeren, dat ik zojuist een bericht heb gehad van de Tshop. Heb de 128 gb zwart besteld op 9 sept om 15:08. Blijkbaar is de 4/5 weken ruimer ingeschat.

Welke stad? Bang dat Amsterdam ellendig lang gaat duren namelijk…

Het gaat om Rotterdam “Lijnbaan”

Hallo Allemaal,

Via deze weg wil ik jullie informeren, dat ik zojuist een bericht heb gehad van de Tshop. Heb de 128 gb zwart besteld op 9 sept om 15:08. Blijkbaar is de 4/5 weken ruimer ingeschat.

Welke stad? Bang dat Amsterdam ellendig lang gaat duren namelijk…

I agree store pickup from Amsterdam seems to be an issue. I checked with the store as well and even they were surprised how my phone has not been sent to them till now. No clue. Anyways let’s hope for the best. I hope I get the phone by end of this week. Else there is something is really wrong as people in other cities who have ordered after me have already received the phone. 

Reputatie 2

Sms gehad van T-mobile,

 

Iphone ligt klaar in de winkel..

besteld op 9/9 om 14:32…

 

morgen ophalen

Reputatie 2

Sms gehad van T-mobile,

 

Iphone ligt klaar in de winkel..

besteld op 9/9 om 14:32…

 

morgen ophalen

Ging trouwens om de 128 gb zwart..

Reputatie 6
Badge +6

@MintyMorris We nemen de levertijd heel ruim, zodat we teleurstellingen kunnen voorkomen! Mensen kunnen dus eerder hun iPhone verwachten dan deze 4-5 weken, maar dat is niet altijd zo. Soms duurt het langer voordat we een nieuwe voorraad krijgen, vandaar dat we dit ruim communiceren. Als het langer duurt, dan laten we dit uiteraard via dit Topic weten. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi allemaal,

De levertijden zijn weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

still no update for me (purchased 10/09, delivered to home)

Reputatie 2

Net m’n 14 pro 128GB zilver opgehaald in de winkel, besteld op 09/09.

Net m’n 14 pro 128GB zilver opgehaald in de winkel, besteld op 09/09.

Can I ask if the store was in Amsterdam? I have ordered mine also on 9/9 @14:27 PM 128 GB black and people who have ordered after me have already received it but in other cities. 

Reputatie 2

Net m’n 14 pro 128GB zilver opgehaald in de winkel, besteld op 09/09.

Can I ask if the store was in Amsterdam? I have ordered mine also on 9/9 @14:27 PM 128 GB black and people who have ordered after me have already received it but in other cities. 

Nope, a much smaller city for your information. But it will come soon if the order data is before the delivery time table date!

Reputatie 6
Badge +6

Hoi allemaal,

De levertijden zijn zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ik snap het niet meer. Ik heb op 09-09 zilver 256gb besteld (thuisbezorging) en nog niks binnen. Check bijna elke dag voor een update, en zie nu dat de besteldatum in het overzicht al is verzet naar orders vanaf 10-09. Waar blijft mijn iPhone dan? 🙃

Reputatie 6

Ik snap het niet meer. Ik heb op 09-09 zilver 256gb besteld (thuisbezorging) en nog niks binnen. Check bijna elke dag voor een update, en zie nu dat de besteldatum in het overzicht al is verzet naar orders vanaf 10-09. Waar blijft mijn iPhone dan? 🙃

@sosjan je moet hier natuurlijk rekening houden met een logistiek proces. Ze zullen genoeg voorraad hebben om alle 09/09 orders van jouw type toestel te verwerken. Maar dat ze nog niet zover zijn met het inpakken van jouw order. Of dat die nog niet bij PostNL is aangemeld. Dus het zal niet heel lang meer gaan duren.