[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro


Reputatie 7
Badge +9

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina

 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

369 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Saeid, great that you also ordered the new iPhone, I would like to give you more clarity! In the delivery times table you can see the delivery times from the order date stated under the column ''order date''. These are the delivery times for orders placed on this date. If you ordered on a previous date that is not mentioned in the table, you can use delivery times that were stated at the time. So you can keep the delivery time of 5 weeks. It can sometimes happen that your order is delivered earlier or that you really have to wait 5 weeks. We depend on Apple's stock for this. If you have any other questions, just let me know!

 

Kind regards, 

Pharwin 

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit Topic! 

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit Topic! 


De 256’ers staan echt al te lang stil 😭

Hi @Saeid, great that you also ordered the new iPhone, I would like to give you more clarity! In the delivery times table you can see the delivery times from the order date stated under the column ''order date''. These are the delivery times for orders placed on this date. If you ordered on a previous date that is not mentioned in the table, you can use delivery times that were stated at the time. So you can keep the delivery time of 5 weeks. It can sometimes happen that your order is delivered earlier or that you really have to wait 5 weeks. We depend on Apple's stock for this. If you have any other questions, just let me know!

 

Kind regards, 

Pharwin 

thanks a lot Pharwin, this is much clear

 

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit Topic! 

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit Topic! 

I’ve ordered a 256GB Purple on 13/09 and yesterday I’ve received an email saying that my device is ready. I made an appointment for the Monday. I also ordered a 256GB Black on 14/09, but there is no update regarding it. Yesterday, there was an important update for the purple in the delivery table (from 12-09-2022 to 23-09-2022), probably a lot of purple devices arrived and I’m receiving my device due to this. 256GB Black is still 12/09 and I don’t know how long I’m gonna wait. 

I’ve ordered a 256GB Purple on 13/09 and yesterday I’ve received an email saying that my device is ready. I made an appointment for the Monday. I also ordered a 256GB Black on 14/09, but there is no update regarding it. Yesterday, there was an important update for the purple in the delivery table (from 12-09-2022 to 23-09-2022), probably a lot of purple devices arrived and I’m receiving my device due to this. 256GB Black is still 12/09 and I don’t know how long I’m gonna wait. 


Probably forever. Feels like that for me atleast ;P

Reputatie 1

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit Topic! 

Hee Pharwin, Ik heb op 13/9 besteld maar jullie hadden een storing waardoor de bestelling wel binnen was gekomen maar het vast liep en ik dus geen bestelbevestiging kreeg, die kreeg ik een week later. Telt de levertijd voor mij vanaf 13/09 of vanaf 21/09 wanneer de storing verholpen was?

Hoe werkt het levertijden overzicht? Begrijp ik goed dat als je 12 september een 256GB Spacezwart hebt besteld, je dan een levertijd van ongeveer 4 a 5 weken hebt?

In mijn specifieke geval heb ik op 11 september een 256 GB Spacezwart besteld… had deze dan al geleverd moeten worden, oftewel gaat hier iets niet goed?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @wmrbt23, Als je op 13/09 hebt besteld, kun je de levertijd aanhouden vanaf 13/09! We houden rekening met de levertijd vanaf de dag dat je bestelling bij ons binnen is gekomen. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @EekV, de levertijdentabel laat het overzicht zien vanaf de besteldatum dat eronder wordt laten zien. Als je op 11/09 hebt besteld en er geldt een levertijd van 4 tot 5 weken, zou het dus heel goed kunnen dat je deze week je nieuwe iPhone kunt verwachten. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

 

 

Reputatie 1

hey allen, ik zie de levertijden staan en vervolgens net een bericht dat vanaf vrijdag de iphones gewoon in de winkel liggen. Dat doet wel even pijn als je al een paar weken erop zit te wachten?!?

Ik heb m 21-9 besteld iphone 14 pro zwart 256gb

hey allen, ik zie de levertijden staan en vervolgens net een bericht dat vanaf vrijdag de iphones gewoon in de winkel liggen. Dat doet wel even pijn als je al een paar weken erop zit te wachten?!?

Ik heb m 21-9 besteld iphone 14 pro zwart 256gb



Waar lees je dat bericht? En wil je deze hier delen?

Reputatie 1

https://www.applenieuws.nl/2022/10/iphone-14-plus-vanaf-vrijdag-in-de-winkel/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=iphone-14-plus-vanaf-vrijdag-in-de-winkel


De 14 Plus was nog niet uit. Heeft dus niet zoveel met de Iphone 14 pro te maken :). En waarschijnlijk doen ze ook super lang over de levering van de 14's bij T-Mobile. Ook al beloven ze natuurlijk van te voren dat de leverdatum gewoon op de release date is ;).

​​​

Reputatie 1


De 14 Plus was nog niet uit. Heeft dus niet zoveel met de Iphone 14 pro te maken :). En waarschijnlijk doen ze ook super lang over de levering van de 14's bij T-Mobile. Ook al beloven ze natuurlijk van te voren dat de leverdatum gewoon op de release date is ;).

​​​

🤞🏽hopelijk komen ze snel!

Zaterdag bericht gekregen dat mijn iPhone klaar lag (2 weken eerder dan verwacht), wat denk je… 45 minuten gewacht in de winkel en dan blijkt het om een demo model te gaan… Voor niks gewacht en blij gemaakt met een dode mus.

Reputatie 1

Zaterdag bericht gekregen dat mijn iPhone klaar lag (2 weken eerder dan verwacht), wat denk je… 45 minuten gewacht in de winkel en dan blijkt het om een demo model te gaan… Voor niks gewacht en blij gemaakt met een dode mus.

Aiii dat is echt zuur!

Zaterdag bericht gekregen dat mijn iPhone klaar lag (2 weken eerder dan verwacht), wat denk je… 45 minuten gewacht in de winkel en dan blijkt het om een demo model te gaan… Voor niks gewacht en blij gemaakt met een dode mus.



‘Blij gemaakt met een dode mus’. Wees welkom als klant van T-Mobile ;P ​​​​

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, 

 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 1

wauw, er is weer een week bij gekomen :(

Heb 25sept geleden iPhone 14pro 256GB spacezwart besteld, nu zie ik levertijd van 4-6 weken.  Is dat vanaf 25 september of de bestel datum in dit overzicht? daar staat nl. bestel datum 12.09.2022. 
ik verneem graag. 
 

 

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 


Smerig hoor, komt de datum dichterbij er nog ff lekker een weekje achteraan plakken… |

T-mobile is wel echt een zure bedoeling geworden. Beloof dan niks, beter dan dit gezeik. Je kan al beter weer de iphone 15 bestellen, want voordat wij onze toestellen zien is het 2023… 

Naaiend beleid, op zijn zachts gezegd.