[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro


Reputatie 7
Badge +9

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina

 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

369 reacties

I bought an iPhone 14 Pro black today.

Is it really taking 4-6 weeks?

If yes, I'll cancel the order because it is a gift and I need to receive it before decemeber 8th.

Thanks

Hi Raphaeljr, no the information you see is actually not true, in the Netherlands we like to tell t-mobile to hold all the iPhones in their warehouse for 4-6 weeks so we can all wait with a cup of hot coco during winter and check the forum. So yeah it is not really 4-6 weeks but we like to have a little bit of excitement before getting the iPhone! However I understand you might not want to really wait 4-6 weeks! So for that, you can go ahead and cancel your order and within 1-2 working days T-mobile will just show up at your doorstep with an iPhone!

Hi@karamja_ .
I really need the phone before Dec 8th because I'll travel (and return only in January) and this phone is a gift. So if there isnt a guarantee that i can pick up before this date I'll cancel

 

 

I bought an iPhone 14 Pro black today.

Is it really taking 4-6 weeks?

If yes, I'll cancel the order because it is a gift and I need to receive it before decemeber 8th.

Thanks

Hi Raphaeljr, no the information you see is actually not true, in the Netherlands we like to tell t-mobile to hold all the iPhones in their warehouse for 4-6 weeks so we can all wait with a cup of hot coco during winter and check the forum. So yeah it is not really 4-6 weeks but we like to have a little bit of excitement before getting the iPhone! However I understand you might not want to really wait 4-6 weeks! So for that, you can go ahead and cancel your order and within 1-2 working days T-mobile will just show up at your doorstep with an iPhone!

 

 

Hi @karamja_ ,

I really need the phone before Dec 8th because I'll travel (returning only in January) and this phone is a gift to my wife. 
If there isn`t a guarantee that I can pick up until dec 8th i'll cancel the order.

I bought an iPhone 14 Pro black today.

Is it really taking 4-6 weeks?

If yes, I'll cancel the order because it is a gift and I need to receive it before decemeber 8th.

Thanks

Hi Raphaeljr, no the information you see is actually not true, in the Netherlands we like to tell t-mobile to hold all the iPhones in their warehouse for 4-6 weeks so we can all wait with a cup of hot coco during winter and check the forum. So yeah it is not really 4-6 weeks but we like to have a little bit of excitement before getting the iPhone! However I understand you might not want to really wait 4-6 weeks! So for that, you can go ahead and cancel your order and within 1-2 working days T-mobile will just show up at your doorstep with an iPhone!

 

 

Hi @karamja_ ,

I really need the phone before Dec 8th because I'll travel (returning only in January) and this phone is a gift to my wife. 
If there isn`t a guarantee that I can pick up until dec 8th i'll cancel the order.

You will never get it earlier than 4 weeks, Apple released an official statement saying there are delays worldwide. Also if you check the news it is going bad at this moment at foxconn (iPhone assembler), people are striking so expect longer delays 4 weeks is being lucky getting the phone. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hoi, afgelopen zondag heb ik mijn iPhone 14

pro goud 256 gb besteld. Toen stond er een levertijd van 1-2 weken, gister dit nog gecheckt bij jullie klantenservice en zij gaven ook aan 1-2 weken. Nu is dit schema ge-update en staat er 4-6 weken. Betekent dit dat ik nu ineens 4-6 weken moet aanhouden?

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

 @Hajar Is het juist? Er staat namelijk boven iPhone 14 Pro Max ipv iPhone 14 Pro in de afbeelding.

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hoi, afgelopen zondag heb ik mijn iPhone 14

pro goud 256 gb besteld. Toen stond er een levertijd van 1-2 weken, gister dit nog gecheckt bij jullie klantenservice en zij gaven ook aan 1-2 weken. Nu is dit schema ge-update en staat er 4-6 weken. Betekent dit dat ik nu ineens 4-6 weken moet aanhouden?

@Prinsesje97 Volgens mij klopt het niet boven aan de tabel staat iPhone 14 Pro Max ipv iPhone 14 Pro..

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hoi, afgelopen zondag heb ik mijn iPhone 14

pro goud 256 gb besteld. Toen stond er een levertijd van 1-2 weken, gister dit nog gecheckt bij jullie klantenservice en zij gaven ook aan 1-2 weken. Nu is dit schema ge-update en staat er 4-6 weken. Betekent dit dat ik nu ineens 4-6 weken moet aanhouden?

@Prinsesje97 Volgens mij klopt het niet boven aan de tabel staat iPhone 14 Pro Max ipv iPhone 14 Pro..

oh dat hoop ik! 4-6 weken is nogal een verschil met 1-2. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. Nu staat de juiste tabel erbij. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Ik heb 18 november een Iphone 14 pro besteld.
Wachttijd 4 tot 6 weken wat dus wel 8 weken zal worden.

Maar begrijp ik nu dat het abonnementsgeld wel gewoon vanaf 18 november verrekend word ?

Oftewel….dat ik gedurende de wachttijd van 4 tot 6 weken ( en de te verwachten uitloop ) niet zal kunnen beschikken over mijn Iphone maar er al wel voor zou betalen ?


 

Is er iemand die recent de iPhone 14 pro goud 256 gb heeft besteld? Of een andere waarbij 1-2 weken levertijd stond? Hoe lang duurde het voordat je deze binnen had? Er staat 1-2 weken maar lees veel dat het dan nog wel langer kan duren. 

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

 

Fijn dat je een nieuwe update plaatst, maar zou je ook mijn vraag kunnen beantwoorden die al 2 dagen in dit topic staat ?

Reputatie 7
Badge +9

@065335xxxx Ben je een nieuwe klant of gaat het om een verlenging? Zou je je ordernummer kunnen doorgeven dan kijken we graag met je mee. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

@065335xxxx Ben je een nieuwe klant of gaat het om een verlenging? Zou je je ordernummer kunnen doorgeven dan kijken we graag met je mee. 


Gaat om verlenging, bestelnummer 77628753


Ik zie het dus gebeuren dat ik gewoon 2 maand betaald voor toestelhuur terwijl ik m nog niet krijg.
Aan het eind van de termijn lever ik m weer in.
Dan zou ik dus 2 x toestelhuur betaal zonder toestel in handen te hebben ?

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 1 december om 14:51 uur.

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

HALLO!!!!! laten we eens kijken naar wat er met mij is gebeurd. ik heb mijn iphone 14 pro gold besteld met de levertijd van 1 tot 2 weken en nu is de levertijd 8 tot 10 wat bedoel je??
wat bedoel je met besteldatum 12.11.2022? deze datum bestond niet toen ik mijn iphone bestelde. wil een concreet antwoord omdat ik je bel en niemand weet geef me een concreet antwoord.

Ik heb een iphone 14 pro zwart besteld maar de leverdatum was te lang en ik moest annuleren. maar nu is het zwart met de korte date ik heb echt een telefoon nodig!!!!!

@065335xxxx Ben je een nieuwe klant of gaat het om een verlenging? Zou je je ordernummer kunnen doorgeven dan kijken we graag met je mee. 


Gaat om verlenging, bestelnummer 77628753


Ik zie het dus gebeuren dat ik gewoon 2 maand betaald voor toestelhuur terwijl ik m nog niet krijg.
Aan het eind van de termijn lever ik m weer in.
Dan zou ik dus 2 x toestelhuur betaal zonder toestel in handen te hebben ?

Ik heb ook verlenging, in de mail staat ook wel dat die ingaat vanaf 16-november terwijl ik ook nog aan het wachter ben op de telefoon. Echter staat het in de app niet dat de verlenging al is ingegaan dus ik neem aan dat dat pas ingaat vanaf het moment dat de telefoon er is

@065335xxxx Ben je een nieuwe klant of gaat het om een verlenging? Zou je je ordernummer kunnen doorgeven dan kijken we graag met je mee. 


Gaat om verlenging, bestelnummer 77628753


Ik zie het dus gebeuren dat ik gewoon 2 maand betaald voor toestelhuur terwijl ik m nog niet krijg.
Aan het eind van de termijn lever ik m weer in.
Dan zou ik dus 2 x toestelhuur betaal zonder toestel in handen te hebben ?

Ik heb ook verlenging, in de mail staat ook wel dat die ingaat vanaf 16-november terwijl ik ook nog aan het wachter ben op de telefoon. Echter staat het in de app niet dat de verlenging al is ingegaan dus ik neem aan dat dat pas ingaat vanaf het moment dat de telefoon er is


Ik vind ‘ ik neem aan’ niet erg handig en wil graag een sluitend antwoord van T-mobile.
Het gaat wel om 75 / 80 euro tenslotte. En dat kan ik missen, maar ik wil het niet missen terwijl het in de zakken van een ander verdwijnt.

 

Wat zegt je bankrekening ?
Word het bedrag incl toestelhuur afgeschreven of alleen de gebruikskosten ?
Dat kun je ook pas over een paar weken zien natuurlijk.

@065335xxxx Ben je een nieuwe klant of gaat het om een verlenging? Zou je je ordernummer kunnen doorgeven dan kijken we graag met je mee. 


Gaat om verlenging, bestelnummer 77628753


Ik zie het dus gebeuren dat ik gewoon 2 maand betaald voor toestelhuur terwijl ik m nog niet krijg.
Aan het eind van de termijn lever ik m weer in.
Dan zou ik dus 2 x toestelhuur betaal zonder toestel in handen te hebben ?

Ik heb ook verlenging, in de mail staat ook wel dat die ingaat vanaf 16-november terwijl ik ook nog aan het wachter ben op de telefoon. Echter staat het in de app niet dat de verlenging al is ingegaan dus ik neem aan dat dat pas ingaat vanaf het moment dat de telefoon er is


Ik vind ‘ ik neem aan’ niet erg handig en wil graag een sluitend antwoord van T-mobile.
Het gaat wel om 75 / 80 euro tenslotte. En dat kan ik missen, maar ik wil het niet missen terwijl het in de zakken van een ander verdwijnt.

 

Wat zegt je bankrekening ?
Word het bedrag incl toestelhuur afgeschreven of alleen de gebruikskosten ?
Dat kun je ook pas over een paar weken zien natuurlijk.

Er wordt bij mij niks afgeschreven. Ik betaal nu geen kosten aan een telefoon die ik nog niet heb.

@065335xxxx Ben je een nieuwe klant of gaat het om een verlenging? Zou je je ordernummer kunnen doorgeven dan kijken we graag met je mee. 


Gaat om verlenging, bestelnummer 77628753


Ik zie het dus gebeuren dat ik gewoon 2 maand betaald voor toestelhuur terwijl ik m nog niet krijg.
Aan het eind van de termijn lever ik m weer in.
Dan zou ik dus 2 x toestelhuur betaal zonder toestel in handen te hebben ?

Ik heb ook verlenging, in de mail staat ook wel dat die ingaat vanaf 16-november terwijl ik ook nog aan het wachter ben op de telefoon. Echter staat het in de app niet dat de verlenging al is ingegaan dus ik neem aan dat dat pas ingaat vanaf het moment dat de telefoon er is


Ik vind ‘ ik neem aan’ niet erg handig en wil graag een sluitend antwoord van T-mobile.
Het gaat wel om 75 / 80 euro tenslotte. En dat kan ik missen, maar ik wil het niet missen terwijl het in de zakken van een ander verdwijnt.

 

Wat zegt je bankrekening ?
Word het bedrag incl toestelhuur afgeschreven of alleen de gebruikskosten ?
Dat kun je ook pas over een paar weken zien natuurlijk.

Er wordt bij mij niks afgeschreven. Ik betaal nu geen kosten aan een telefoon die ik nog niet heb.

 

Dat is dus nu net de vraag die ik stel aan T-Mobile.
Blijft dat ook zo of gaan we al betalen voor het toestel voor het geleverd is ?
Die vraag zou toch binnen een dag te beantwoorden moeten zijn, zou ik verwachten ?

Of twee dagen…..of drie dagen….

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hoi, afgelopen zondag heb ik mijn iPhone 14

pro goud 256 gb besteld. Toen stond er een levertijd van 1-2 weken, gister dit nog gecheckt bij jullie klantenservice en zij gaven ook aan 1-2 weken. Nu is dit schema ge-update en staat er 4-6 weken. Betekent dit dat ik nu ineens 4-6 weken moet aanhouden?

Hi @Prinsesje97, je zult dan inderdaad de nieuwe levertijd van 4 tot 6 weken moeten aanhouden, daar kan ik jammer genoeg niks aan veranderen, sorry! Het zou best kunnen dat er iemand je net voor was en dat deze was besteld met de levertijd van 1-2 weken, waardoor we nu moeten wachten op een nieuwe voorraad vanuit Apple. Zodra er een update is, zullen we het met jullie delen in dit topic. 

 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6
Badge +6

@065335xxxx Ben je een nieuwe klant of gaat het om een verlenging? Zou je je ordernummer kunnen doorgeven dan kijken we graag met je mee. 


Gaat om verlenging, bestelnummer 77628753


Ik zie het dus gebeuren dat ik gewoon 2 maand betaald voor toestelhuur terwijl ik m nog niet krijg.
Aan het eind van de termijn lever ik m weer in.
Dan zou ik dus 2 x toestelhuur betaal zonder toestel in handen te hebben ?

Hi, @065335xxxx bedankt voor het sturen van je ordernummer. Ik heb je order erbij gepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor de Apple iPhone 14 Pro 256 GB in het zwart. Je hebt de bestelling bij ons geplaatst op 18/11/22, dus je kunt vanaf deze datum de huidige levertijd van 4 - 6 weken aanhouden. We proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren, maar we zijn nu afhankelijk van Apple voor een nieuwe voorraad. Zodra er een update is, laten we het direct aan jullie weten in dit topic. Uiteraard zal je niet betalen voor een toestel dat je nog niet in handen hebt. Ik heb gelijk voor je gekeken en ik zie dat je verlenging nog niet van start is gegaan. Deze zal van start gaan, zodra je het nieuwe toestel in handen hebt. Dat kun je vervolgens ook terugzien in je My T-Mobile account: https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-en-instellingen

 

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6
Badge +6

HALLO!!!!! laten we eens kijken naar wat er met mij is gebeurd. ik heb mijn iphone 14 pro gold besteld met de levertijd van 1 tot 2 weken en nu is de levertijd 8 tot 10 wat bedoel je??
wat bedoel je met besteldatum 12.11.2022? deze datum bestond niet toen ik mijn iphone bestelde. wil een concreet antwoord omdat ik je bel en niemand weet geef me een concreet antwoord.

Ik heb een iphone 14 pro zwart besteld maar de leverdatum was te lang en ik moest annuleren. maar nu is het zwart met de korte date ik heb echt een telefoon nodig!!!!!

​​Hi ​@Bruno27464839, goed dat je dit aangeeft, ik geef je graag meer duidelijkheid! Je zult dan inderdaad de nieuwe levertijd van 8 tot 10 weken moeten aanhouden, daar kan ik jammer genoeg niks aan veranderen, sorry! Het zou best kunnen dat er iemand je net voor was en dat deze was besteld met de levertijd van 1-2 weken, waardoor we nu moeten wachten op een nieuwe voorraad vanuit Apple. Zodra er een update is, zullen we het met jullie delen in dit topic! Wat we bedoelen met de besteldatum, is dat je de huidige levertijd kunt aanhouden vanaf die datum. Als je later hebt besteld, kun je gewoon de huidige levertijden aanhouden. We zullen dit topic dagelijks updaten, zodra er meer bekend is! 

 

Je verlenging zal ook pas ingaan, zodra je het nieuwe toestel in handen hebt. 

 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!