[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 1

De website lag eruit tot 14:45, is er iets te zeggen over wat de leverdatum zal worden als je nu zou bestellen?

Bij Apple kan je direct zien welke versies al veel verkocht zijn, en dan een keuze maken. 
 

De bestelstatus pagina op jullie website is nog steeds stuk denk ik ook?

 

Reputatie 7
Badge +14

De voorraad bij t-mobile is niet realtime. Daarom zie je in de openingstijden post van dit topic de levertijd indicatie.  Wie wanneer welk toestel ontvangt is met name afhankelijk van het aantal toestellen dat Apple gaat uitleveren. Dat blijft onduidelijk.  Ook als een andere klant net even een ander model/kleur/grootte besteld kan dus ook schelen of dat toestel eerder of later komt dan die van jou. Dus beetje geduld,  het komt er uiteindelijk aan.

Ik heb nog geen mail binnengekregen m.b.t. de betaling. Alleen een bestel bevestiging. Komt dit later nog?

Reputatie 1

Wanneer gaat dit worden bijgewerkt?

Reputatie 1

De bestelstatus pagina is ook vandaag nog stuk helaas. 

Reputatie 2

I placed an order yesterday and got the order number 7531XXXX. But I cannot pay via the link from the email. Following the link it says 'Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen.'.

But I've tried many times, it's still not payable. Today I received a email reminding me to pay again, and the link still doesn’t work. 
Will the order be changed to payment upon delivery?

Goedemiddag, ik heb een vraag over het nemen van een nieuw abboment ik gebruik momenteel de Samsung Galaxy S21 Ultra en kan nu eindelijk verlengen ik zou daarom willen verlengen na de iPhone 14 pro max maar nu was mijn vraag ik zag dat er éénmalige kosten van toepassing zijn, is het de bedoeling dat deze direct betaald moet worden of komen deze kosten op de 1e factuur te staan en wordt deze pas betaald zodra mijn nieuwe abbonement ingaat?

Reputatie 1

Goedemiddag, ik heb een vraag over het nemen van een nieuw abboment ik gebruik momenteel de Samsung Galaxy S21 Ultra en kan nu eindelijk verlengen ik zou daarom willen verlengen na de iPhone 14 pro max maar nu was mijn vraag ik zag dat er éénmalige kosten van toepassing zijn, is het de bedoeling dat deze direct betaald moet worden of komen deze kosten op de 1e factuur te staan en wordt deze pas betaald zodra mijn nieuwe abbonement ingaat?

Ik denk dat deze vraag ergens anders thuishoort. 

I placed an order yesterday and got the order number 7531XXXX. But I cannot pay via the link from the email. Following the link it says 'Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen.'.

But I've tried many times, it's still not payable. Today I received a email reminding me to pay again, and the link still doesn’t work. 
Will the order be changed to payment upon delivery?

hier dezelfde melding..

Reputatie 1

I placed an order yesterday and got the order number 7531XXXX. But I cannot pay via the link from the email. Following the link it says 'Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen.'.

But I've tried many times, it's still not payable. Today I received a email reminding me to pay again, and the link still doesn’t work. 
Will the order be changed to payment upon delivery?

I had the same issue; called the customer service and they said to just wait for the shipment as everything in the system seems to be fine. Apparently the payment link has expired(?) but they said you can pay when it arrives.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden worden bijgewerkt zodra wij een nieuwe update hebben. Houdt dit topic dus in de gaten voor actuele levertijden. 

@xiaoming 

Can you send me a private message with your order number? I will check if you will be able to pay when it arrives. 

Reputatie 1

Hi allemaal,

De levertijden worden bijgewerkt zodra wij een nieuwe update hebben. Houdt dit topic dus in de gaten voor actuele levertijden. 

@xiaoming

Can you send me a private message with your order number? I will check if you will be able to pay when it arrives. 

Enig idee wanneer de bestelstatus pagina het weer doet?

Reputatie 2

I tried again with the payment link. It worked this time! I paid successfully. Hopefully now it’s done and I can wait for my new phone to arrive 

Hajar kan je eens kijken waarom ik geen mail heb ontvangen om te betalen? 

Reputatie 3

Hi lui!!

welke hebben jullie besteld? :D

Reputatie 3

Hajar kan je eens kijken waarom ik geen mail heb ontvangen om te betalen? 

Ook niet bij spam?

Reputatie 2

Hi lui!!

welke hebben jullie besteld? :D

iPhone 14 Pro Max 512GB Gold.

Hopelijk is die aanstaande vrijdag al op te halen in de winkel.

Ik kreeg mijn bestelling pas rond 15:00 er doorheen.

Reputatie 3

Hi lui!!

welke hebben jullie besteld? :D

iPhone 14 Pro Max 512GB Gold.

Hopelijk is die aanstaande vrijdag al op te halen in de winkel.

Ik kreeg mijn bestelling pas rond 15:00 er doorheen.

Kijk! 
Ja er waren wat problemen met de site!

ik kon mijn bestelling pas tegen half vijf plaatsen haha.

ik wacht wel af totdat die er is. Heeft geen haast! Uiteraard wil ik hem snel, maar goed, altijd afwachten 🙂.

ik duim voor je dat je hem vrijdag kan ophalen! 

Nee ook niet bij spam

Reputatie 3

Nee ook niet bij spam

Mmmm anders even bellen naar t mobile of chat? Denk dat dat sneller is dan via dit forum 

Reputatie 3

@Hajar wanneer kunnen we een update verwachten?

Reputatie 3

Iemand toevallig al een mail van AMP groep ontvangen voor een bezorg afspraak?

Reputatie 3

Iemand toevallig al een mail van AMP groep ontvangen voor een bezorg afspraak?

Nope! 
Hoelaat heb je besteld?

 

Reputatie 3

2 stuks, beiden zaterdagochtend. Maar van beiden is de bestelstatus op de status pagina anders en ook de ordernummers liggen aardig ver uit mekaar… terwijl de orders direct na mekaar zijn aangemaakt. Ordernummer zegt dus niet zoveel imo.

Reputatie 1

Iemand toevallig al een mail van AMP groep ontvangen voor een bezorg afspraak?

Did you receive an email from AMP already?