[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 2

Mijn iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black is hier zojuist thuis afgeleverd. Ge-preorderd op 9 september om 17:41. Ordernummer 7534XXXX.

Reputatie 4

Dat er dingen mis gaan in de bestelling of verzending kan; en dat dat zij niet genoeg voorraad krijgen vanuit Apple of dit lastig verdeeld krijgen kan ook. Het is een hele operatie en het zal vast een hoop moeite en tijd kosten. Maar communicatie is gratis denk ik dan 😁

Reputatie 2

@Gioia dan klopt dit dus niet? 

 

Reputatie 3

@Hajar @Johrick 

het begint behoorlijk duidelijk te worden op dit forum dat bestellingen met een hoger bestelnummer al bezorgd worden terwijl afhaalbestellingen met een lager bestelnummer nog niet afgehaald kunnen worden in de winkel. Ook als het om het zelfde model (kleur én opslag) gaat. Het lijkt hier dus niet op volgorde te gaan. Kunnen jullie dit toelichten?

Reputatie 3

Om 12:13 sms ontvangen dat ik mijn bestelling op kan halen. 
 

betreft een iPhone 14 pro Max paars 512GB. Besteld om 09-09-2022 rond 14:30. 
 

hoop dat iedereen hem snel krijgt. 

Reputatie 4

Het is in dit topic meermaals besproken: fifo werkt enkel voor de thuisbezorgers. Voor de winkel afnemers is het elke avond op je knieën en bidden dat je een berichtje krijgt.

Ook geen fifo per filiaal; ik weet uit ervaring dat de eerste telefoons lekker naar bekenden en vrienden gaan die ook besteld hebben en dan pas naar klanten.

Ook in dit topic is de fifo per filiaal al onderuit gehaald door mensen die later besteld hebben en eerder gekregen hebben.

Reputatie 5

Ik ga een feestje vieren! Ik krijg net een sms dat m’n toestel klaarligt!! 🥳

Reputatie 6

 @Gioia Beste Gioia! Bedankt voor je bericht, stemt mij positief dat deze topic niet opgegeven is en jullie hier ons nog op de hoogte houden!

Je verhaal is duidelijk en logisch. Echter rijmt het niet met enkele voorbeelden die hier worden gegeven, een paar pagina’s lang is duidelijk geworden dat mensen die voor bezorgen hebben gekozen hun toestel eerder hebben gekregen dan mensen die voor afhalen hebben gekozen.

Hoe kan dat? Hierin is de zelfde telefoon config beschikbaar, dus geen afwijking in type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur en het belangrijkste is dat de mensen die voor bezorgen hebben gekozen in de meeste gevallen een hoger order nummer hebben dan de afhalers. Dus het lijkt erop dat de afhalers langer moeten wachten en ze niet weten waar hun telefoon in het proces zit.

Begrijp dat het moeilijk te onderzoeken is met zoveel berichten door elkaar, maar wellicht dat er via privebericht wel het e.e.a. uitgezocht kan worden van enkele leden. Hiermee krijgen wij onze telefoon natuurlijk niet terug, want er is gewoon geen voorraad. Maar daarmee kan wel worden uitgesloten dat er iets fout is gegaan.

Klein simpel voorbeeld:
iPhone 14 Pro Max Zilver 256GB
#7532, thuisbezorgen: afgeleverd
#7531, afhalen: niks gehoord

*er is ook een enkeling die voor thuisbezorgen heeft gekozen en zich ook ingehaald voelt, maar grote gros zijn het de afhalers. Waarin ook mijn geval, dus die ‘vertegenwoordig’ ik dus ook uitdrukkelijk in mijn bericht

Reputatie 3

Dat first come first out klopt helemaal niks van. Ik heb nu al meerdere mensen gesproken die minstens een uur later hebben besteld. Zelfde kleur en zelfde opslag. Bij hen komt PostNL morgen langs en ik hoor nog steeds niks. 

Ja daar heb ik ook last van. Klopt gewoon niet en ze reageren er ook gewoon niet op alsof het normaal is..

Ja inderdaad. Het is al meermaals ter sprake gebracht in dit topic en het wordt steeds ontweken. En als er een reactie op is, dan is het dat sommige kleuren of capaciteiten meer in trek zijn dan andere, terwijl we duidelijk benoemd hebben dat het dezelfde kleur en opslag betreft. 

Reputatie 1

Fijn om te horen dat jullie eindelijk je telefoon krijgen. Wel echt kloten om te horen dat het weer ALLEMAAL bezorgingen zijn en geen enkele winkel bestelling.

Ik mag vandaag in de winkel ophalen pro Max paars 258gb 

Reputatie 1

Ik sta op het punt om mijn order te gaan cancelen, ik weet niet waar mijn telefoon is, wanneer ik het kan hebben en ik krijg zoals alle andere geen helder antwoord van waarom het zo lang duurt. Ik wil niet meer bij zo een bedrijf nog vast zitten als ze toch hun klanten niet te vreden willen houden. 

Reputatie 4

Zijn er al voorbeelden van mensen die hun Pro hebben kunnen ophalen bij de T-Mobile Shop?

@wvzuilen , ik heb vandaag mijn Pro Max Paars 256GB kunnen ophalen in een T-mobile shop.

Reputatie 2

Ik heb om 15:42 een sms gehad dat ik mijn telefoon mocht komen ophalen!

Order nummer: 75326xxx

Filiaal: Waalwijk

Toestel: iPhone 14 Pro Max zwart 256gb

Besteltijd: 15:17 9/9/2022

 

Reputatie 4

@Hajar @Johrick Ik vind het gewoon vreemd dat er niet gereageerd wordt op het feit dat mensen die later hebben besteld (exact hetzelfde toestel qua opslag en kleur, en ook via de website) hun toestel soms eerder krijgen. Dat geld dus ook voor mensen die het toestel via PostNL bezorgd zouden krijgen. Dat is onmiskenbaar bewijs dat jullie FIFO beleid niet goed gehandhaafd wordt. 
 

Als er een probleem is waardoor dit gebeurt, zeg dit dan gewoon eerlijk! Door het niet te erkennen voelen mensen zich totaal niet serieus genomen. Wel nu direct geld aannemen, maar jullie kant van de koopovereenkomst, daar moeten we maar het eeuwige geduld voor hebben. 

En geef ook gewoon aan dat er wel of geen probleem is met het logistiek naar de winkels.. Dit omdat nu letterlijk de gene overblijven die hebben gekozen voor af te halen in de winkel. Dan hoor je van andere dat ze ook op hun locatie niet eens een enkele PRO/PRO MAX hebben binnen gekregen…

Net wat er al eerder is aangegeven in dit forum, als ze hier ook eens eerlijk over zijn dan weten deze mensen ook waar zij aan toe zijn. Nu worden ze in het niet gelaten en moeten we maar hopen op een SMS van de winkel. Er wordt geen enkele status aangegeven van iets…

 to make you happy i ordered Sunday. Max 256 purple and still dont have it :)

Why should this make me happy? 😂. Almost everyone who are still on this topic ordered his phone at Friday and nog Sunday. 

Reputatie 1

Hey allemaal! 
Ik kom hier even mijn uitgebreide verhaal delen over mijn bestelling van mijn iPhone 14 pro max, en de slechte en teleurstellende service van T-mobile.

Ik heb op 10/9 de paarse iPhone besteld. Een dag later dan de release want ik had verongelijk op 9/9 de verkeerde kleur besteld. Hierbij had ik gekozen voor afhalen in de winkel. Na wat vele hier genoemde frustraties van weinig communicatie kreeg ik gister een SMS dat ik hem op kon halen. Hartstikke lieve dame had mij geholpen en had hem mee genomen naar de Amac om meteen een screenprotector erop te zetten.

Daar had ik nog met de verkoopster erover dat ik de paarse had genomen. Mits zit de screenprotector erop en ze zegt tegen mij: ‘’HUH? je had toch de paarse?’’ waarom wij beide kijken naar de telefoon en het blijkt de zwarte te zijn. Gelijk terug naar de T-mobile shop en dit aangegeven en hier hebben ze alles onderzocht. Wat het rare aan het verhaal is, is dat op mijn contract paars staat, op de telefoon bestelling ook. Zelfs het IMEI nummer op de doos is van de paarse iPhone, maar er zat een zwarte in.
Ik moest naar het andere filiaal waar de manager aanwezig was en werd alles nog eens nagekeken. Hij snapte er ook niks van en kon weinig doen, en hij zou het distributiekantoor bellen om te regelen dat er toch een paarse aan zou komen, hier zou ik later deze week een belletje van krijgen.

Dit belletje kwam vandaag binnen. Hij vertelde mij dat er geen mogelijkheid was om mij een paarse te geven en heeft mijn bestelling geannuleerd. Hierbij gaf hij aan dat hij een nieuwe bestelling heeft gedaan, wat betekend dat ik helemaal achteraan de wachtrij sta!! Dit heb ik aangegeven dat ik hiermee niet eens was, en het enige wat ik kreeg was: ik kan het niet mooier maken met een niet empathische ondertoon. Ik moest deze middag maar even langskomen om mijn ‘’oude 14 pro max’’ voor retour aan te melden. Ik dus naar de winkel waar het allemaal heel nonchalant en kil werd afgehandeld. 

Het verhaal kort: 
T-Mobile/apple levert een verkeerde telefoon. Vervolgens moet ik zelf achter de gehele retourprocedure aan. Kom ik achteraan de wachtrij te staan en kan ik nu weken gaan wachten door een fout vanuit hen. Alles wordt kil afgehandeld, en het mooie nog, niks ter compensatie, niks om te helpen. Ik sta gewoon weer helemaal achteraan door een fout van hen en het wordt afgehandeld als: zoek het maar uit. Ondertussen is mijn ordernummer: 7584xxx

 

Ronduit schandalig dit!

Reputatie 4

Nogmaals, via AMP en PostNL gaat het dit jaar veel beter dan het ophalen van de winkel 😞

Reputatie 6

Oke, ben aan het werk en de koerier kwam hier net onze pakketjes brengen (voor ons een bekend gezicht 😊). Even gevraagd en blijkbaar doen zij ook de zendingen naar t-mobile winkels. Dat is dus een andere partij dan die de leveringen aan huis doen. Wellicht dat er hierin wat mis gaat. Ik hoop dat hij na ons adres doorgereden is naar het filiaal hier in de stad haha. Kleine hoop dat ze vanmiddag weer wat orders kunnen verwerken.

Laten we inderdaad hopen dat de koeriersdiensten vandaag rondrijden om de filialen aan te vullen! 

Reputatie 3

Ik heb net dus me sms gekregen!

Reputatie 4

Geloof het of niet maar ik heb ook mijn toestel net mogen ophalen! 

Reputatie 1

Mijn vader kreeg net zijn afhaalbericht, 265gb zwart in Utrecht. Wel apart want ik heb de mijne met zelfde config, zelfde shop ophalen besteld om 14.45u en de zijne pas om 18.00u. Had toch verwacht dat ik hem eerder zou kunnen afhalen. Nee is echt fifo hoor! 

Reputatie 5

Nou heb hem net gehaald hoor! Ik vind die paarse wel echt gaaf zeg. Had weer die fijne behulpzame medewerker, echter super dus!

Even wat informatie voor de ophalers. Je iPhone wordt echt voor jou persoonlijk geleverd bij T-Mobile. Mijn nieuwe iPhone zat dus in een zak met mijn naam erop en is zo afgeleverd bij de shop, dat bevestigde de medewerker ook. In die winkel stoppen ze hem nog in extra beveiliging. Dus die twee voorraden enzo die ze hanteren is echt stom. Het is niet zo dat ze bij de winkel 10 stuks geleverd krijgen en dat ze die zelf moeten toewijzen. Wel krijgen ze vaak de leveringen op naam en wat vrije voorraad voor op de plank.

Wel nog een tip van de medewerker… zorg dat zeker de eerste maand je telefoon goed verzekerd is, want ze kunnen deze iPhones nog niet repareren bij Apple. Mocht je scherm kapot gaan, dan heb je blijkbaar pech en kunnen ze je nog niet helpen. Verzekeren kan bij T-Mobile zelf, via Apple en wellicht heb je een kostbaarhedendekking bij je inboedelverzekering. Wel even iets om over na te denken. 😊

Trouwens zodra je order is afgehandeld in de winkel, is je bestelstatus wel ineens zichtbaar op de pagina waar je dat kunt opvragen.

Reputatie 6

Hoi @ib03tz,

 

Dat is niet zoals het is. We ontvangen vanuit Apple een en dezelfde voorraad en deze wordt vervolgens verdeeld over de thuisleveringen en de T-Shops. De nieuwe iPhone's zijn ieder jaar weer erg populair dus als er van een bepaald type erg veel bestellingen zijn binnengekomen dan kunnen we niet iedereen tegelijkertijd blij maken - hoe graag we dat ook zouden willen. Op dat moment wordt er dus in de betreffende T-Shop gekeken welke order op welk tijdstip is geplaatst en zo wordt er dus volgens de '’FiFo'’ manier geleverd. 

 

Ik begrijp dat je baalt als je nog even moet wachten op je iPhone, maar weet dat we op een eerlijke manier uitleveren en hard ons best doen om te zorgen dat iedereen zijn/haar iPhone zo snel mogelijk heeft.

@Gioia wat ons denk ik schuurt:

De eerlijkste manier is FiFo vanuit jullie algemene voorraad, dus voor het verdelen tussen thuisleveringen en T-Shops. Maar dat is logistiek nu wellicht enorm moeilijk te regelen. Jammer dat het niet eerder op deze manier is gecommuniceerd, dan had denk ik niemand gekozen voor afhalen.

Vooral dat je nu niet je order nog kan omzetten naar thuislevering zonder verlies van de queue positie.

Reputatie 3

Dat first come first out klopt helemaal niks van. Ik heb nu al meerdere mensen gesproken die minstens een uur later hebben besteld. Zelfde kleur en zelfde opslag. Bij hen komt PostNL morgen langs en ik hoor nog steeds niks. 

Reputatie 2

Hoi @ib03tz,

 

Dat is niet zoals het is. We ontvangen vanuit Apple een en dezelfde voorraad en deze wordt vervolgens verdeeld over de thuisleveringen en de T-Shops. De nieuwe iPhone's zijn ieder jaar weer erg populair dus als er van een bepaald type erg veel bestellingen zijn binnengekomen dan kunnen we niet iedereen tegelijkertijd blij maken - hoe graag we dat ook zouden willen. Op dat moment wordt er dus in de betreffende T-Shop gekeken welke order op welk tijdstip is geplaatst en zo wordt er dus volgens de '’FiFo'’ manier geleverd. 

 

Ik begrijp dat je baalt als je nog even moet wachten op je iPhone, maar weet dat we op een eerlijke manier uitleveren en hard ons best doen om te zorgen dat iedereen zijn/haar iPhone zo snel mogelijk heeft.

@Gioia wat ons denk ik schuurt:

De eerlijkste manier is FiFo vanuit jullie algemene voorraad, dus voor het verdelen tussen thuisleveringen en T-Shops. Maar dat is logistiek nu wellicht enorm moeilijk te regelen. Jammer dat het niet eerder op deze manier is gecommuniceerd, dan had denk ik niemand gekozen voor afhalen.

Vooral dat je nu niet je order nog kan omzetten naar thuislevering zonder verlies van de queue positie.

Wauw dus ze maken wel een onderscheid van thuisbezorgen en afhalen. Tja als ik dit veel eerder had geweten had ik die optie überhaupt nooit aangeklikt. Jammer dat we dit pas nu weten en niet daarvoor. Het was wel handig geweest als jullie wat regels en informatie van het pre-orderen hadden neergezet op de webshop. Tja denk dat iedereen dit niet wist. Dus jammer dat de communicatie dan zo matig is...

Reputatie 1

Net een bericht ontvangen: 

”Je bestelling is overgedragen aan onze koerier”.

 Online besteld op 10/09, order: 75392XXX

😁😁