[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 6
Badge +6

Hi @DamienR, You can check the delivery times in the table from the date you placed your order with us. Is your order not showing up on our order page? Can you send me a private message with your phone- and order number, zip code + house number, date of birth and the last 4 digits of the account number known to us for verification? Then I will check for you if the order has been processed in good order. 

 

Kind regards, 

Pharwin 

Is hier iemand die een bestelling heeft geplaatst met een levertijd van 4-6 weken die de telefoon eerder heeft ontvangen dan 6 weken? Ik heb besteld met een levertijd van 1-2 weken en dit is later veranderd naar 4-6 weken. Ik zit inmiddels op 4,5 week..

Hi @Pharwin on the order tracking as I wrote above I get "no order found" is this expected?

 

Thank you

 

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hi @0681498200, de status van het onderzoek zoek ik graag voor je uit! Kun je mij een DM sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan check ik het gelijk voor je na en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid! 

 

Hi @DamienR, you can take the delivery time shown in the table from the date you placed the order with us. You can check the status of your order on our website: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus. Always include the correct order number, zip code + house number you used when placing your order. The order number can be found in the order confirmation you received from us. 

 

Kind regards, 

Pharwin 

 

Hi @Pharwin I placed my order on the 25th but the model I ordered has a date of 18th on the table above. Does this mean that since the 18th has 4-6 weeks, my order has at least the same amount? The order tracking doesn't return any results for me as  I said so I cannot see anything. (It only tells me " no order found ")

Reputatie 6
Badge +6

Hi @0681498200, de status van het onderzoek zoek ik graag voor je uit! Kun je mij een DM sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan check ik het gelijk voor je na en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid! 

 

Hi @DamienR, you can take the delivery time shown in the table from the date you placed the order with us. You can check the status of your order on our website: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus. Always include the correct order number, zip code + house number you used when placing your order. The order number can be found in the order confirmation you received from us. 

 

Kind regards, 

Pharwin 

 

Hello, if the order status page doesn't find my order does it mean that it's not being processed yet?

Also if the date of my order (25/11) is not listed above yet it means that I'm still another 4-6 weeks?

 

Thank you

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ik wacht al 6 weken op mijn iPhone 14 Pro Max 256 GB.  En uiteindelijk was PostNL mijn nieuwe iPhone helemaal kwijt.  Hoewel ze opmerkten dat het pakket naar verluidt op het adres was afgeleverd.  
Ik wacht al drie weken op een onderzoek tussen T-mobile en PostNL van alles wat er is gebeurd en nog steeds geen reactie… Hoe is dit te begrijpen?  Wat is er aan de hand en waarom überhaupt dure goederen via PostNL versturen???

 

Ik heb precies hetzelfde. Mijn telefoon zou 10 november zogenaamd bezorgd zijn op mijn adres. Snel een onderzoek in gang laten zetten, nu ruim 1,5 maand later nog steeds 0 updates ontvangen. Bellen heeft weinig zin, ze helpen je toch niet helaas “je moet geduld hebben”. 

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist geüpdatet! Als er een nieuwe update is, laten we het direct weten in dit Topic. Mochten er nog vragen zijn, laat het dan gerust weten! 

Super service!! Niet eens 2 weken geleden besteld, gisteren mijn iPhone 14 Pro Max 256gb paars binnen gekregen!!

Reputatie 6
Badge +6

Ik wacht al 6 weken op mijn iPhone 14 Pro Max 256 GB.  En uiteindelijk was PostNL mijn nieuwe iPhone helemaal kwijt.  Hoewel ze opmerkten dat het pakket naar verluidt op het adres was afgeleverd.  
Ik wacht al drie weken op een onderzoek tussen T-mobile en PostNL van alles wat er is gebeurd en nog steeds geen reactie… Hoe is dit te begrijpen?  Wat is er aan de hand en waarom überhaupt dure goederen via PostNL versturen???

Hi @Igor Zmiev, ik zoek de status van het onderzoek graag voor je uit! Kun je mij een DM sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Beste Hajar,

Ik denk dat er een fout is gemaakt bij de update van vandaag.

Er staat dat de iPhone 14 pro max 256gb paars is bijgewerkt tot 17 november.

Ik heb mijn eerste bestelling gedaan op 11 oktober. Deze is door een fout van een medewerker van jullie shop geannuleerd. 
Hierop heb ik een nieuwe bestelling gedaan en betaald op 14 november. 
Ik heb nog geen bericht van PostNL en ook niets van T-Mobile gekregen.

Kun jij mij vertellen hoe dit zit? De Klantenservice kan alleen maar aangeven dat ik de levertijden in de gaten moet houden.

Hi @AmyAmstrdm, ik geef je graag meer duidelijkheid! Je hebt helemaal gelijk m.b.t. tot je opmerking over de update, heel scherp van je en goed dat je dit aangeeft! Ik heb de levertijdentabel zojuist aangepast naar de juiste update. Als je een nieuwe bestelling hebt gedaan en ook de betaling hebt gedaan op 14 november, kun je vanaf deze datum de levertijd aanhouden die nu gelden. Ik ben bang dat je dan toch echt ook 4 tot 6 weken moet aanhouden vanaf je besteldatum. We zijn namelijk hierin afhankelijk van een nieuwe voorraad vanuit Apple en dat kan soms lang duren. 

 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik wacht al 6 weken op mijn iPhone 14 Pro Max 256 GB.  En uiteindelijk was PostNL mijn nieuwe iPhone helemaal kwijt.  Hoewel ze opmerkten dat het pakket naar verluidt op het adres was afgeleverd.  
Ik wacht al drie weken op een onderzoek tussen T-mobile en PostNL van alles wat er is gebeurd en nog steeds geen reactie… Hoe is dit te begrijpen?  Wat is er aan de hand en waarom überhaupt dure goederen via PostNL versturen???

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Beste Hajar,

Ik denk dat er een fout is gemaakt bij de update van vandaag.

Er staat dat de iPhone 14 pro max 256gb paars is bijgewerkt tot 17 november.

Ik heb mijn eerste bestelling gedaan op 11 oktober. Deze is door een fout van een medewerker van jullie shop geannuleerd. 
Hierop heb ik een nieuwe bestelling gedaan en betaald op 14 november. 
Ik heb nog geen bericht van PostNL en ook niets van T-Mobile gekregen.

Kun jij mij vertellen hoe dit zit? De Klantenservice kan alleen maar aangeven dat ik de levertijden in de gaten moet houden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!