Sticky

[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie

1607 reacties

Hoe zit het met de mensen die vanuit mobiel.nl besteld hebben?

Ik heb nog niks gehoord van mobiel.nl. Ze zeggen alleen dat ze afhankelijk zijn van de levering vanuit T-mobile. Heb op 10-09 besteld de pro 128GB deep purple. En trouwens mobiel.nl zijn nog erger dan T-mobile. 

Reputatie 1

Jajaa ik mag mij toestel gaan ophalenn yeeey eindelijk…. 
iphone pro max 128GB paars. Locatie Den Haag 

Reputatie 2

Jajaa ik mag mij toestel gaan ophalenn yeeey eindelijk…. 
iphone pro max 128GB paars. Locatie Den Haag 

Toppie weer een hagenees blij

Reputatie 1

Zojuist mijn bestelling geannuleerd en de pro max, 256GB dieppaars besteld bij Belsimpel.

Ik had geen geduld meer 😅. Nu heb ik hem zeker morgen in huis.

Zojuist hetzelfde gedaan, dank voor de tip! Morgen in huis!!

Welcome! Is bij jou de abonnementsaanvraag al bevestigd?

Reputatie 4
Badge +2

 

Nou heb hem net gehaald hoor! Ik vind die paarse wel echt gaaf zeg. Had weer die fijne behulpzame medewerker, echter super dus!

Even wat informatie voor de ophalers. Je iPhone wordt echt voor jou persoonlijk geleverd bij T-Mobile. Mijn nieuwe iPhone zat dus in een zak met mijn naam erop en is zo afgeleverd bij de shop, dat bevestigde de medewerker ook. In die winkel stoppen ze hem nog in extra beveiliging. Dus die twee voorraden enzo die ze hanteren is echt stom. Het is niet zo dat ze bij de winkel 10 stuks geleverd krijgen en dat ze die zelf moeten toewijzen. Wel krijgen ze vaak de leveringen op naam en wat vrije voorraad voor op de plank.

 

@TalithaS, fijn te lezen dat je je iPhone hebt. Dat je telefoon op naam staat maakt het verhaal eigenlijk alleen maar gekker. Want als je telefoon op naam zou staan, dan zou T-Mobile ook gewoon voor de winkel bestellingen FiFo kunnen hanteren. Jou bestelnummer lag behoorlijk voor op dat van mij en ik loop er al bijna 2 weken mee rond. Dan hadden ze op mijn iPhone ook makkelijk jou naam kunnen zetten (en dat hadden ze dan ook eigenlijk moeten doen volgens FiFo) en naar jou shop kunnen sturen. 

Ja gek hè! Maar heb echt zelf gezien hoe het geleverd is en 2 jaar geleden was het ook precies zo geleverd. Dus er gaat echt nog wat mis in het proces bij T-Mobile. Zou fijn zijn als ze hieraan gaan werken. Je zou toch denken dat na zo’n project een evaluatie plaatsvindt…

@TalithaS Ik denk dat ze per winkel ook gewoon een verdeling maken. Want als de eerste 100 iPhones zwart 256GB allemaal naar Amsterdam zouden gaan (als daar bij wijze van spreken de meeste t-mobile klanten zouden wonen), dan zouden we d'r ook wat van vinden. Dus ik gok erop dat er een bepaalde verdeelsleutel is, om die winkel voorraad te verdelen. Hoor je dan bij de eerste 100 bestellers, maar heb je de pech dat er daarvan 50 bij 'jouw' winkel besteld hebben, moet je gewoon wachten, want ze krijgen d'r maar 10 of 20. Ook logisch ook qua winkels, want elke winkel zal graag kunnen zeggen dat ze met de levering van iPhones begonnen zijn. Volgens mij zijn niet alle t-mobile winkels eigendom van t-mobile en ik zou het als ondernemer niet accepteren dat ik geen telefoons zou krijgen en mijn 'buurman' wel. Gekke alleen is, zou den ze FiFO gewoon volgen, zou dat kompleet uitlegbaar zijn en nog het eerlijkste ook, maargoed zo zit denkt ook de consument niet, we hebben weer 2 jaar voordat de volgende run komt 😎

 

eerste wereld problemen kunnen soms zo vervelend zijn…..

Ik heb ook eindelijk hem mogen ontvangen. Vestiging: Roosendaal 

Reputatie 4

Bizar dat er nog 7532 mensen wachten...echt absurd.

Reputatie 3

Mijn iPhone max 128GB Paars is ook gearriveerd, de winkels beginnen nu langzaam iets meer iPhones geleverd te krijgen. 
 

Denk dat de meeste nu niet bizar lang meer hoeven te wachten. (Althans ik zie hier ook steeds meer personen die een sms nu krijgen vanuit de winkel) 

Reputatie 2

Bel simpel zojuist bezorgd. Gister besteld, paars 256. Blij dat ik geannuleerd heb!!

Reputatie 3

Bel simpel zojuist bezorgd. Gister besteld, paars 256. Blij dat ik geannuleerd heb!!

Weet wel als er wat is met je telefoon dat je dan niet bij tmobile aan kan komen. Hun zijn op dat moment alleen je simkaart waar ze wat mee kunnen doen voor jou. 
Problemen met je telefoon dan moet je dus bij belsimpel zelf zijn 

Reputatie 2

Bel simpel zojuist bezorgd. Gister besteld, paars 256. Blij dat ik geannuleerd heb!!

Weet wel als er wat is met je telefoon dat je dan niet bij tmobile aan kan komen. Hun zijn op dat moment alleen je simkaart waar ze wat mee kunnen doen voor jou. 
Problemen met je telefoon dan moet je dus bij belsimpel zelf zijn 

Je kan sws niks met je telefoon doen als er wat mee is tenzij je een verzekering hebt die ik überhaupt niet neem.

Reputatie 1

Bel simpel zojuist bezorgd. Gister besteld, paars 256. Blij dat ik geannuleerd heb!!

Weet wel als er wat is met je telefoon dat je dan niet bij tmobile aan kan komen. Hun zijn op dat moment alleen je simkaart waar ze wat mee kunnen doen voor jou. 
Problemen met je telefoon dan moet je dus bij belsimpel zelf zijn 

Je kan sws niks met je telefoon doen als er wat mee is tenzij je een verzekering hebt die ik überhaupt niet neem.

Nee doe ik ook niet meer. Had een verzekering bij Chubb 2 jaar lang, telefoon laten vallen en het scherm was zo gekrast dat het praktisch onbruikbaar was. Chubb: het is alleen cosmetische schade en dat vergoeden wij niet.

Reputatie 3

Bel simpel zojuist bezorgd. Gister besteld, paars 256. Blij dat ik geannuleerd heb!!

Weet wel als er wat is met je telefoon dat je dan niet bij tmobile aan kan komen. Hun zijn op dat moment alleen je simkaart waar ze wat mee kunnen doen voor jou. 
Problemen met je telefoon dan moet je dus bij belsimpel zelf zijn 

Je kan sws niks met je telefoon doen als er wat mee is tenzij je een verzekering hebt die ik überhaupt niet neem.

Nouja het is wel zo dat er al enkele iPhones terug zijn gekomen omdat er wat mis mee was. Buiten de software om 

Reputatie 3

Bel simpel zojuist bezorgd. Gister besteld, paars 256. Blij dat ik geannuleerd heb!!

Weet wel als er wat is met je telefoon dat je dan niet bij tmobile aan kan komen. Hun zijn op dat moment alleen je simkaart waar ze wat mee kunnen doen voor jou. 
Problemen met je telefoon dan moet je dus bij belsimpel zelf zijn 

Je kan sws niks met je telefoon doen als er wat mee is tenzij je een verzekering hebt die ik überhaupt niet neem.

Nee doe ik ook niet meer. Had een verzekering bij Chubb 2 jaar lang, telefoon laten vallen en het scherm was zo gekrast dat het praktisch onbruikbaar was. Chubb: het is alleen cosmetische schade en dat vergoeden wij niet.

Serieus dat is wel bijzonder als je scherm het ook amper doet 

Reputatie 1

Bel simpel zojuist bezorgd. Gister besteld, paars 256. Blij dat ik geannuleerd heb!!

Weet wel als er wat is met je telefoon dat je dan niet bij tmobile aan kan komen. Hun zijn op dat moment alleen je simkaart waar ze wat mee kunnen doen voor jou. 
Problemen met je telefoon dan moet je dus bij belsimpel zelf zijn 

Je kan sws niks met je telefoon doen als er wat mee is tenzij je een verzekering hebt die ik überhaupt niet neem.

Nee doe ik ook niet meer. Had een verzekering bij Chubb 2 jaar lang, telefoon laten vallen en het scherm was zo gekrast dat het praktisch onbruikbaar was. Chubb: het is alleen cosmetische schade en dat vergoeden wij niet.

Serieus dat is wel bijzonder als je scherm het ook amper doet 

Ja het scherm werkte wel, maar door de krassen kon ik het beeld slecht zien. Ik had er ook een hoesje omheen, maar het was een Samsung s10 en met die curved randen beschermt dat dus niet echt. Misschien ook niet handig dat ik geen screen protector had maar goed.

Reputatie 3

Bel simpel zojuist bezorgd. Gister besteld, paars 256. Blij dat ik geannuleerd heb!!

Weet wel als er wat is met je telefoon dat je dan niet bij tmobile aan kan komen. Hun zijn op dat moment alleen je simkaart waar ze wat mee kunnen doen voor jou. 
Problemen met je telefoon dan moet je dus bij belsimpel zelf zijn 

Je kan sws niks met je telefoon doen als er wat mee is tenzij je een verzekering hebt die ik überhaupt niet neem.

Nee doe ik ook niet meer. Had een verzekering bij Chubb 2 jaar lang, telefoon laten vallen en het scherm was zo gekrast dat het praktisch onbruikbaar was. Chubb: het is alleen cosmetische schade en dat vergoeden wij niet.

Serieus dat is wel bijzonder als je scherm het ook amper doet 

Ja het scherm werkte wel, maar door de krassen kon ik het beeld slecht zien. Ik had er ook een hoesje omheen, maar het was een Samsung s10 en met die curved randen beschermt dat dus niet echt. Misschien ook niet handig dat ik geen screen protector had maar goed.

Gekke situatie als je telefoon scherm kapot is zou je normaal het gewoon kunnen opsturen enzo. En wat ik bij jou lees zat er toch wel wat schade op 

Reputatie 3

slechte service van T mobile. Dit is de laatste keer dat ik hier bestel. 🥴 9/9 besteld zelfde half uur nog. Waarvoor bestaat pre-order😐 en niemand die iets weet 

Reputatie 3

slechte service van T mobile. Dit is de laatste keer dat ik hier bestel. 🥴 9/9 besteld zelfde half uur nog. Waarvoor bestaat pre-order😐 en niemand die iets weet 

Heb je voor ophalen gekozen? En welke shop? 

En welk model opslag ect heb je gekozen? 
Er zijn namelijk winkels die beperkt aantal voorraad mogen hebben wegens de overvallen van vorig jaar 

Reputatie 3

slechte service van T mobile. Dit is de laatste keer dat ik hier bestel. 🥴 9/9 besteld zelfde half uur nog. Waarvoor bestaat pre-order😐 en niemand die iets weet 

Heb je voor ophalen gekozen? En welke shop? 

En welk model opslag ect heb je gekozen? 
Er zijn namelijk winkels die beperkt aantal voorraad mogen hebben wegens de overvallen van vorig jaar 

ik had de iphone 14 pro max paars 128GB besteld, heb ophalen gekozen in Woerden :(

Reputatie 3

slechte service van T mobile. Dit is de laatste keer dat ik hier bestel. 🥴 9/9 besteld zelfde half uur nog. Waarvoor bestaat pre-order😐 en niemand die iets weet 

Heb je voor ophalen gekozen? En welke shop? 

En welk model opslag ect heb je gekozen? 
Er zijn namelijk winkels die beperkt aantal voorraad mogen hebben wegens de overvallen van vorig jaar 

ik had de iphone 14 pro max paars 128GB besteld, heb ophalen gekozen in Woerden :(

Weet je zeker dat je niet in de systeem storing terecht bent gekomen en hij pas wat later is verwerkt? 
Maar als je 9e hebt besteld zou je denk deze aankomende dagen wel wat moeten horen 

Reputatie 3

slechte service van T mobile. Dit is de laatste keer dat ik hier bestel. 🥴 9/9 besteld zelfde half uur nog. Waarvoor bestaat pre-order😐 en niemand die iets weet 

Heb je voor ophalen gekozen? En welke shop? 

En welk model opslag ect heb je gekozen? 
Er zijn namelijk winkels die beperkt aantal voorraad mogen hebben wegens de overvallen van vorig jaar 

ik had de iphone 14 pro max paars 128GB besteld, heb ophalen gekozen in Woerden :(

Weet je zeker dat je niet in de systeem storing terecht bent gekomen en hij pas wat later is verwerkt? 
Maar als je 9e hebt besteld zou je denk deze aankomende dagen wel wat moeten horen 

ik weet niet of dat het geval is, ik had afgelopen week of 2 gebeld naar de shop en hun zeiden dat mijn order goed binnen was gekomen en overal zeggen ze je moet geduld hebben dan kun je “er lang van genieten”😑 i hope soo

slechte service van T mobile. Dit is de laatste keer dat ik hier bestel. 🥴 9/9 besteld zelfde half uur nog. Waarvoor bestaat pre-order😐 en niemand die iets weet 

Heb je voor ophalen gekozen? En welke shop? 

En welk model opslag ect heb je gekozen? 
Er zijn namelijk winkels die beperkt aantal voorraad mogen hebben wegens de overvallen van vorig jaar 

ik had de iphone 14 pro max paars 128GB besteld, heb ophalen gekozen in Woerden :(

Weet je zeker dat je niet in de systeem storing terecht bent gekomen en hij pas wat later is verwerkt? 
Maar als je 9e hebt besteld zou je denk deze aankomende dagen wel wat moeten horen 


interessant dat je dit zegt, ik heb namelijk ook de 9e besteld en kreeg pas de 11e de bevestiging binnen maar heb wel een laag ordernummer, heel vreemd

Reputatie 3

slechte service van T mobile. Dit is de laatste keer dat ik hier bestel. 🥴 9/9 besteld zelfde half uur nog. Waarvoor bestaat pre-order😐 en niemand die iets weet 

Heb je voor ophalen gekozen? En welke shop? 

En welk model opslag ect heb je gekozen? 
Er zijn namelijk winkels die beperkt aantal voorraad mogen hebben wegens de overvallen van vorig jaar 

ik had de iphone 14 pro max paars 128GB besteld, heb ophalen gekozen in Woerden :(

Weet je zeker dat je niet in de systeem storing terecht bent gekomen en hij pas wat later is verwerkt? 
Maar als je 9e hebt besteld zou je denk deze aankomende dagen wel wat moeten horen 


interessant dat je dit zegt, ik heb namelijk ook de 9e besteld en kreeg pas de 11e de bevestiging binnen maar heb wel een laag ordernummer, heel vreemd

Nouja ik zeg dit omdat het erop lijkt dat degene in die storing dus nog geen sms of iets hebben gehad. Denk dus dat door die storing orders niet zijn doorgekomen meteen, maar in z’n laadproblemen terecht zijn gekomen. 
Althans als ik een beetje uitga van alle berichten hier, geen idee of het ook klopt hoor 

Reputatie 2

Het is aardig stil hier… En ik maar wachten🥲🥲🥲

 

iPhone 14 Pro Max, 128GB, silver

Ophalen in Rijswijk, besteld 09.09 14:37 

Bestelnr: 7532XXXXX

 

Reputatie 6

Het is aardig stil hier… En ik maar wachten🥲🥲🥲

 

iPhone 14 Pro Max, 128GB, silver

Ophalen in Rijswijk, besteld 09.09 14:37 

Bestelnr: 7532XXXXX

 

@jeremia01 hehe, je bent niet de enige! Fingers crossed dat er dit weekend weer een lading iPhones is aangekomen in Nederland en die morgen bij T-Mobile binnenkomen zodat we iets gaan horen!

Reageer