[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 2

Is het al vrijdag?

Begint nu best spannend te worden. Ben de hele dag aan het werk en tot 11 kan ik voor de winkel parkeren met mijn busje, anders moet ik verder weg parkeren, heb ik geen zin in.

Reputatie 4

Waar zien jullie überhaupt die bestelstatus? Ik kan dat nergens vinden in mijn account en als 'k op de website mijn e-mailadres of ordernummer invul met mijn postcode huisnummer combinatie dan zegt hij order niet gevonden.

Ik heb gekozen voor af laten leveren bij de winkel ook. Ordernr 75323xxx.

Reputatie 2

Waar zien jullie überhaupt die bestelstatus? Ik kan dat nergens vinden in mijn account en als 'k op de website mijn e-mailadres of ordernummer invul met mijn postcode huisnummer combinatie dan zegt hij order niet gevonden.

Ik heb gekozen voor af laten leveren bij de winkel ook. Ordernr 75323xxx.

Ja die bestelstatus pagina is alleen voor mensen die het thuis laten afleveren helaas.

Reputatie 4

Waar zien jullie überhaupt die bestelstatus? Ik kan dat nergens vinden in mijn account en als 'k op de website mijn e-mailadres of ordernummer invul met mijn postcode huisnummer combinatie dan zegt hij order niet gevonden.

Ik heb gekozen voor af laten leveren bij de winkel ook. Ordernr 75323xxx.

Ja die bestelstatus pagina is alleen voor mensen die het thuis laten afleveren helaas.

Ok; vaag. Alsof wij de bestelstatus niet zouden willen zien 😁

Reputatie 6

Ok; vaag. Alsof wij de bestelstatus niet zouden willen zien 😁

Wat zou je willen zien dan 😄? Je hebt als het goed is een SMS gehad dat de winkel je belt/sms’t als zij hem hebben ontvangen.

Dat is toch hetzelfde als mensen die hem laten bezorgen? Die zien pas een melding als T-Mobile hem overhandigd aan een koerier. Dus dat komt overeen met jouw update vanuit de winkel als zij hem hebben. 👀

Reputatie 4

Ok; vaag. Alsof wij de bestelstatus niet zouden willen zien 😁

Wat zou je willen zien dan 😄? Je hebt als het goed is een SMS gehad dat de winkel je belt/sms’t als zij hem hebben ontvangen.

Dat is toch hetzelfde als mensen die hem laten bezorgen? Die zien pas een melding als T-Mobile hem overhandigd aan een koerier. Dus dat komt overeen met jouw update vanuit de winkel als zij hem hebben. 👀

Tbf; ik heb nog niets ontvangen van T-mobile. Enkel dat mijn bestelling bevestigd is en wat ik besteld heb. Een status “mijn bestelling is onderweg naar de winkel” zou leuk zijn geweest op het moment dat T-mobile weet dat mijn telefoon er is. Maar de winkels zullen wel gewoon een bak voorraad binnenkrijgen morgen en first come first serve protocol toepassen.

Reputatie 6

Tbf; ik heb nog niets ontvangen van T-mobile. Enkel dat mijn bestelling bevestigd is en wat ik besteld heb. Een status “mijn bestelling is onderweg naar de winkel” zou leuk zijn geweest op het moment dat T-mobile weet dat mijn telefoon er is. Maar de winkels zullen wel gewoon een bak voorraad binnenkrijgen morgen en first come first serve protocol toepassen.

Dat je bestelling onderweg is naar de winkel kan ik ook waarderen. Alleen denk dat ze dat niet doen om te voorkomen dat mensen nu al naar de winkel gaan of gaan informeren, wekt alleen maar irritatie / meer werk voor ze op.

Ik hoop iig dat je vandaag al wat hoort (hoop het voor mezelf ook, haha)! Maar morgen is het zeker ook mogelijk dat je een berichtje krijgt van de winkel. Ligt eraan hoe laat zij de pallet vandaag binnen krijgen (en hoe snel ze hem open trekken) 😉

Reputatie 3

Wat ik me een beetje afvraag; hoe zinvol is die tabel van dit topic, aangezien die de dag voor vermeende levering nog steeds niet ge-update is 🤔

Zou er nu nóg geen enkele informatie zijn over hoeveel units geleverd worden en hoeveel bestellingen er zijn?

Reputatie 6

Wat ik me een beetje afvraag; hoe zinvol is die tabel van dit topic, aangezien die de dag voor vermeende levering nog steeds niet ge-update is 🤔

Zou er nu nóg geen enkele informatie zijn over hoeveel units geleverd worden en hoeveel bestellingen er zijn?

Denk dat het vrij moeilijk in te schatten is omdat ze niet weten hoeveel iPhones er exact worden geleverd per batch. Ervaring leert dat ze hem morgen of komende dagen erna aanpassen naar ‘schattingen’, dan staat er bijvoorbeeld vanaf 16.09 is het 2-3 weken. Zo krijg je toch nog beetje een indicatie, andere webshops/providers laten soms helemaal niks weten dus het is fijn dat T-mobile enigszins met schattingen werkt!

Reputatie 3

Ok; vaag. Alsof wij de bestelstatus niet zouden willen zien 😁

Wat zou je willen zien dan 😄? Je hebt als het goed is een SMS gehad dat de winkel je belt/sms’t als zij hem hebben ontvangen.

Dat is toch hetzelfde als mensen die hem laten bezorgen? Die zien pas een melding als T-Mobile hem overhandigd aan een koerier. Dus dat komt overeen met jouw update vanuit de winkel als zij hem hebben. 👀

Tbf; ik heb nog niets ontvangen van T-mobile. Enkel dat mijn bestelling bevestigd is en wat ik besteld heb. Een status “mijn bestelling is onderweg naar de winkel” zou leuk zijn geweest op het moment dat T-mobile weet dat mijn telefoon er is. Maar de winkels zullen wel gewoon een bak voorraad binnenkrijgen morgen en first come first serve protocol toepassen.

Ik heb ook alleen de bestelbevestiging gekregen met een PDF document en bestelnummer, als ik verder in mijn abbo kijk dan zie ik dat ik nog steeds kan verlengen .. via bestelstatus kan ik niets volgen. 

Ik heb 2x de iphone 14 Max Pro Paars 128 gb besteld, voor ophalen shop in Arnhem. Beide dus precies hetzelfde .. denk dat we helaas gewoon maar moeten afwachten, wellicht bellen zij pas morgen. 

Reputatie 4

als ik verder in mijn abbo kijk dan zie ik dat ik nog steeds kan verlengen .. via bestelstatus kan ik niets volgen. 

Dit heb ik ook. Wat betreft de zinvolheid van de tabel, niet echt. Ze zeggen gewoon leverbaar vanaf de 16e, een plaatje die al sinds hij hier staat niet bijgewerkt is en dit is gewoon de datum die Apple op heeft gegeven. Er vindt dus totaal geen daadwerkelijke controle plaats, dus het is gewoon geduld hebben. Stiekem hoop ik ook op een mailtje dat 'k hem morgenvroeg kan ophalen (ik ga het weekend weg).

Reputatie 3

als ik verder in mijn abbo kijk dan zie ik dat ik nog steeds kan verlengen .. via bestelstatus kan ik niets volgen. 

Dit heb ik ook. Wat betreft de zinvolheid van de tabel, niet echt. Ze zeggen gewoon leverbaar vanaf de 16e, een plaatje die al sinds hij hier staat niet bijgewerkt is en dit is gewoon de datum die Apple op heeft gegeven. Er vindt dus totaal geen daadwerkelijke controle plaats, dus het is gewoon geduld hebben. Stiekem hoop ik ook op een mailtje dat 'k hem morgenvroeg kan ophalen (ik ga het weekend weg).

Ja voorgaande jaren heb ik altijd een belletje gehad voor de dag van release, zelfde shop.. we moeten maar gwn wachten haha ! Hopende dat u hem wel tijdig! Ik heb er eerlijk gezegd ook geen haast bij. 

Reputatie 4

als ik verder in mijn abbo kijk dan zie ik dat ik nog steeds kan verlengen .. via bestelstatus kan ik niets volgen. 

Dit heb ik ook. Wat betreft de zinvolheid van de tabel, niet echt. Ze zeggen gewoon leverbaar vanaf de 16e, een plaatje die al sinds hij hier staat niet bijgewerkt is en dit is gewoon de datum die Apple op heeft gegeven. Er vindt dus totaal geen daadwerkelijke controle plaats, dus het is gewoon geduld hebben. Stiekem hoop ik ook op een mailtje dat 'k hem morgenvroeg kan ophalen (ik ga het weekend weg).

Ja voorgaande jaren heb ik altijd een belletje gehad voor de dag van release, zelfde shop.. we moeten maar gwn wachten haha ! Hopende dat u hem wel tijdig! Ik heb er eerlijk gezegd ook geen haast bij. 

Ach nee, haast heb ik ook niet...eerlijk is eerlijk. Gewoon zin...ik heb nu een 13 Pro Max dus het is niet dat 'k het nu moeilijk heb ofzo. Mijn Watch Ultra laat ook nog wel 3 of 4 weken op zich wachten.

Reputatie 5

Hopelijk kan ik m’n iPhone pro Max paars 256gb morgen ophalen in Almelo. Twee jaar geleden was ik al op de woensdagmiddag gebeld door het filiaal. Nu nog even afwachten. Vandaag is het hier ook koopavond, dus kan me ook voorstellen dat ze vanavond de mensen informeren. 
Ordernummer 75324xxx

 

Mijn ordernummer kwam trouwens meteen in beeld na het bestellen op vrijdag. De bevestiging van de winkel kreeg ik pas zaterdagochtend. Daarin stond dus ook hetzelfde ordernummer. Als je de bevestiging dus pas laat hebt ontvangen, dan heeft dat geen invloed gehad op je ordernummer.

Vorige week vrijdag de nieuwe iphone besteld. “Bedankt voor je bestelling” mail gekregen maar tot heden nog geen bestelbevestiging. 
 

meer hier last van ?

Reputatie 6

Vorige week vrijdag de nieuwe iphone besteld. “Bedankt voor je bestelling” mail gekregen maar tot heden nog geen bestelbevestiging. 
 

meer hier last van ?

Heb je geen ordercode ontvangen of iets in die richting? Als je die niet hebt gekregen, kan je er eigenlijk 99,99% vanuit gaan dat je order technisch niet is doorgekomen. Zou je kunnen controleren met de klantenservice.

Zijn er al mensen die gebeld zijn?(voor ophalen in de winkel)

Reputatie 6

Zijn er al mensen die gebeld zijn?(voor ophalen in de winkel)

Ja, ik nog niet, maar binnen de community al wel een enkeling: 

-

Zegt verder nog niks, ze kunnen vanavond (als er koopavond is) nog bellen/smsen en morgen is ook nog zeker een mogelijkheid.

Reputatie 4

Zijn er al mensen die gebeld zijn?(voor ophalen in de winkel)

Ik denk echt dat dit morgen op de dag zelf zal zijn. Dit is in mijn geval elke keer het geval geweest.

Zijn er al mensen die gebeld zijn?(voor ophalen in de winkel)

Ik denk echt dat dit morgen op de dag zelf zal zijn. Dit is in mijn geval elke keer het geval geweest.

Vorige jaar ben ik een dag van te voren gebeld met de iPhones. Maar zou ook kunnen wat jij zegt inderdaad.

Reputatie 1

wat heeft het voor zin om te pre-orderen als ik het toch te laat krijg...ze moesten dit weken van tevoren regelen...4 dagen en mijn apparaat is nog steeds niet aan de AMP of Post NL gegeven..

Reputatie 3

wat heeft het voor zin om te pre-orderen als ik het toch te laat krijg...ze moesten dit weken van tevoren regelen...4 dagen en mijn apparaat is nog steeds niet aan de AMP of Post NL gegeven..

Hoe bedoel je deze opmerking? Er zijn meerdere die een bestelling hebben gedaan toch?😝 t is gewoon afwachten wanneer je aan de beurt ben haha 

Reputatie 1

wat heeft het voor zin om te pre-orderen als ik het toch te laat krijg...ze moesten dit weken van tevoren regelen...4 dagen en mijn apparaat is nog steeds niet aan de AMP of Post NL gegeven..

Hoe bedoel je deze opmerking? Er zijn meerdere die een bestelling hebben gedaan toch?😝 t is gewoon afwachten wanneer je aan de beurt ben haha 

alleen al door je opmerking te lezen, kan ik zien dat je de bezorg- of afhaalmail al hebt ontvangen

Reputatie 3

wat heeft het voor zin om te pre-orderen als ik het toch te laat krijg...ze moesten dit weken van tevoren regelen...4 dagen en mijn apparaat is nog steeds niet aan de AMP of Post NL gegeven..

Hoe bedoel je deze opmerking? Er zijn meerdere die een bestelling hebben gedaan toch?😝 t is gewoon afwachten wanneer je aan de beurt ben haha 

alleen al door je opmerking te lezen, kan ik zien dat je de bezorg- of afhaalmail al hebt ontvangen

Nee hoor 🤣 was t maar zon feest. Wel jammer dat je direct iets suggereert op basis van niks eigenlijk.

 

ik wil m’n iPhone ook graag en snel , maar mijn ervaring is van afgelopen jaren dat het echt een kwestie is van geduld en wanneer je hebt besteld, welke op voorraad is, etc etc

Reputatie 3

wat heeft het voor zin om te pre-orderen als ik het toch te laat krijg...ze moesten dit weken van tevoren regelen...4 dagen en mijn apparaat is nog steeds niet aan de AMP of Post NL gegeven..

Hoe bedoel je deze opmerking? Er zijn meerdere die een bestelling hebben gedaan toch?😝 t is gewoon afwachten wanneer je aan de beurt ben haha 

alleen al door je opmerking te lezen, kan ik zien dat je de bezorg- of afhaalmail al hebt ontvangen

Overigens bedoel ik dat echt niet verkeerd.. want tsja snap t wel, waarom pre-orderen als het de dag zelf niet geleverd kan worden (toch?). Echter zijn hun ook afhankelijk van de voorraad. Hopelijk zitten die van ons er snel tussen!

 

welke heb je besteld?:)