[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Alvast excuses met mijn Nederlands, het is niet zo goed!

 

Ik heb op 9-9 om ~4pm de iPhone 14 pro max (128gb, Paars) besteld, maar de orderstatus pagina vind geen resultaat? Mijn bestelnummer en postcode etc heeft geen fout…

 

Heb iemand dit probleem ook?

Hi Lucas,

 

Ik heb dit exact het zelfde. Verwacht overigens geen feed back van een medewerker. De service is vrij ruk hier. Je zult geduld moeten hebben zoals de rest.

Reputatie 4

Ik verwacht dat ik die 4-5 weken moet wachten (ordernr 7555****) maar vroeg me af of iemand anders onderin zijn bestelstatus ook heeft staan bestelling is geannuleerd dus je hoeft niet te betalen. Terwijl op de rest van de pagina gewoon alle stappen staan en dat je bestelling is ontvangen en goedgekeurd. En als ik op de email betaal link klik staat er je betaalt bij ontvangst van je bestelling.

@Johrick  heb jij misschien een antwoord? Er staat in mijn app ook dat ik nog kan verlengen.

Opgelost ik heb maar gewoon gebeld en mijn bestelling staat er gewoon goed in.

Reputatie 1

Alvast excuses met mijn Nederlands, het is niet zo goed!

 

Ik heb op 9-9 om ~4pm de iPhone 14 pro max (128gb, Paars) besteld, maar de orderstatus pagina vind geen resultaat? Mijn bestelnummer en postcode etc heeft geen fout…

 

Heb iemand dit probleem ook?

Heb je gekozen voor afhalen in de winkel? Dan werkt die pagina namelijk niet!

Ja klopt, dat verklaart het! Bedankt :)

Reputatie 4

Alvast excuses met mijn Nederlands, het is niet zo goed!

 

Ik heb op 9-9 om ~4pm de iPhone 14 pro max (128gb, Paars) besteld, maar de orderstatus pagina vind geen resultaat? Mijn bestelnummer en postcode etc heeft geen fout…

 

Heb iemand dit probleem ook?

Hi Lucas,

 

Ik heb dit exact het zelfde. Verwacht overigens geen feed back van een medewerker. De service is vrij ruk hier. Je zult geduld moeten hebben zoals de rest.

Zoals @rddvries  al aangaf, als je kiest voor afhalen in de winkel, dan werkt die bestelstatus pagina niet. Mocht je zeker willen weten of alles goed gegaan is, bel dan even met T-Mobile, dan kijken ze het even voor je na.

 

@MaraPN 

Een betere reden om een twitter account te nemen is er toch niet? 😀

Maar je kunt ook gewoon even bellen met T-mobile, dan kijken ze het even voor je na. Ik heb mijn abonnement ook verlengd, daarvan ook een orderbevestiging gekregen, maar mijn app geeft ook aan dat ik nog steeds mag verlengen. Als ik dat dan daadwerkelijk doe, krijg ik een foutmelding dat mijn order is afgewezen (en dat is logisch, want ik heb al verlengd). Waarschijnlijk wordt die status pas aangepast als de verlenging daadwerkelijk bevestigd wordt (want ik heb nog niks getekend, dat gebeurt pas bij het uitleveren van de telefoon.)

Reputatie 1

Alvast excuses met mijn Nederlands, het is niet zo goed!

 

Ik heb op 9-9 om ~4pm de iPhone 14 pro max (128gb, Paars) besteld, maar de orderstatus pagina vind geen resultaat? Mijn bestelnummer en postcode etc heeft geen fout…

 

Heb iemand dit probleem ook?

Hi Lucas,

 

Ik heb dit exact het zelfde. Verwacht overigens geen feed back van een medewerker. De service is vrij ruk hier. Je zult geduld moeten hebben zoals de rest.

Ja ik zie dat toen ik eerdere reacties kijken, niet goed...

Reputatie 4

 

@MaraPN

Een betere reden om een twitter account te nemen is er toch niet? 😀

Maar je kunt ook gewoon even bellen met T-mobile, dan kijken ze het even voor je na. Ik heb mijn abonnement ook verlengd, daarvan ook een orderbevestiging gekregen, maar mijn app geeft ook aan dat ik nog steeds mag verlengen. Als ik dat dan daadwerkelijk doe, krijg ik een foutmelding dat mijn order is afgewezen (en dat is logisch, want ik heb al verlengd). Waarschijnlijk wordt die status pas aangepast als de verlenging daadwerkelijk bevestigd wordt (want ik heb nog niks getekend, dat gebeurt pas bij het uitleveren van de telefoon.)

Hahaha ik heb gebeld, heb het niet zo met social media

Reputatie 3

Dat first come first out klopt helemaal niks van. Ik heb nu al meerdere mensen gesproken die minstens een uur later hebben besteld. Zelfde kleur en zelfde opslag. Bij hen komt PostNL morgen langs en ik hoor nog steeds niks. 

Reputatie 3

Dat first come first out klopt helemaal niks van. Ik heb nu al meerdere mensen gesproken die minstens een uur later hebben besteld. Zelfde kleur en zelfde opslag. Bij hen komt PostNL morgen langs en ik hoor nog steeds niks. 

Ja daar heb ik ook last van. Klopt gewoon niet en ze reageren er ook gewoon niet op alsof het normaal is..

Reputatie 3

Dat first come first out klopt helemaal niks van. Ik heb nu al meerdere mensen gesproken die minstens een uur later hebben besteld. Zelfde kleur en zelfde opslag. Bij hen komt PostNL morgen langs en ik hoor nog steeds niks. 

Ja daar heb ik ook last van. Klopt gewoon niet en ze reageren er ook gewoon niet op alsof het normaal is..

Ja inderdaad. Het is al meermaals ter sprake gebracht in dit topic en het wordt steeds ontweken. En als er een reactie op is, dan is het dat sommige kleuren of capaciteiten meer in trek zijn dan andere, terwijl we duidelijk benoemd hebben dat het dezelfde kleur en opslag betreft. 

Reputatie 1

Komen er ook op zaterdag leveringen? Een vriend van mij heeft afgelopen woensdag gepre-orderd en vandaag mogen ophalen in T-Shop, ikzelf vrijdagmiddag om 14.00 direct geprobeerd om 15.05 besteld (toen kwam ik er pas doorheen). Ik heb niets gehoord alleen de standaard sms over gewijzigde levertijd. Is er iemand met bestelnr. 7532xxxx die wél al zijn bestelling heeft kunnen ophalen? 

Reputatie 2

Komen er ook op zaterdag leveringen? Een vriend van mij heeft afgelopen woensdag gepre-orderd en vandaag mogen ophalen in T-Shop, ikzelf vrijdagmiddag om 14.00 direct geprobeerd om 15.05 besteld (toen kwam ik er pas doorheen). Ik heb niets gehoord alleen de standaard sms over gewijzigde levertijd. Is er iemand met bestelnr. 7532xxxx die wél al zijn bestelling heeft kunnen ophalen? 

Ik heb ook precies die bestelnummer met 7532. Ook ik had hetzelfde dat ik er pas toen doorheen kwam. Ik mag hopen dat het echt niet 4-5 weken gaat duren. Maar de communicatie is wel echt belabberd. Letterlijk een SMS'sje naar deze pagina. Tja achteraf had ik hem dan liever laten bezorgen ipv dit gedoe...

Reputatie 1

Komen er ook op zaterdag leveringen? Een vriend van mij heeft afgelopen woensdag gepre-orderd en vandaag mogen ophalen in T-Shop, ikzelf vrijdagmiddag om 14.00 direct geprobeerd om 15.05 besteld (toen kwam ik er pas doorheen). Ik heb niets gehoord alleen de standaard sms over gewijzigde levertijd. Is er iemand met bestelnr. 7532xxxx die wél al zijn bestelling heeft kunnen ophalen? 

Ik heb ook precies die bestelnummer met 7532. Ook ik had hetzelfde dat ik er pas toen doorheen kwam. Ik mag hopen dat het echt niet 4-5 weken gaat duren. Maar de communicatie is wel echt belabberd. Letterlijk een SMS'sje naar deze pagina. Tja achteraf had ik hem dan liever laten bezorgen ipv dit gedoe...

Mij was afgeraden te laten bezorgen door een tekort aan koeriers door de piek van deze vrijdag…

Reputatie 2

Komen er ook op zaterdag leveringen? Een vriend van mij heeft afgelopen woensdag gepre-orderd en vandaag mogen ophalen in T-Shop, ikzelf vrijdagmiddag om 14.00 direct geprobeerd om 15.05 besteld (toen kwam ik er pas doorheen). Ik heb niets gehoord alleen de standaard sms over gewijzigde levertijd. Is er iemand met bestelnr. 7532xxxx die wél al zijn bestelling heeft kunnen ophalen? 

Ik heb ook precies die bestelnummer met 7532. Ook ik had hetzelfde dat ik er pas toen doorheen kwam. Ik mag hopen dat het echt niet 4-5 weken gaat duren. Maar de communicatie is wel echt belabberd. Letterlijk een SMS'sje naar deze pagina. Tja achteraf had ik hem dan liever laten bezorgen ipv dit gedoe...

Mij was afgeraden te laten bezorgen door een tekort aan koeriers door de piek van deze vrijdag…

Ik had het gedaan omdat het sneller zou zijn doordat ze het gewoon in de winkel hadden kunnen verzenden. Tja dat is het ook niet helemaal als je dit ontvangt. Is voor mij de 1e keer dat ik zoiets bestel en ik vind het maar heel matig gedaan dit allemaal.

Reputatie 7
Badge +14

Komen er ook op zaterdag leveringen? Een vriend van mij heeft afgelopen woensdag gepre-orderd en vandaag mogen ophalen in T-Shop, ikzelf vrijdagmiddag om 14.00 direct geprobeerd om 15.05 besteld (toen kwam ik er pas doorheen). Ik heb niets gehoord alleen de standaard sms over gewijzigde levertijd. Is er iemand met bestelnr. 7532xxxx die wél al zijn bestelling heeft kunnen ophalen? 

Als je hem vandaag besteld hebt, dan kun je in de tabel de te verwachte levertijd opzoeken. Voor de meeste versies dus 4-5 weken.

Reputatie 1

Komen er ook op zaterdag leveringen? Een vriend van mij heeft afgelopen woensdag gepre-orderd en vandaag mogen ophalen in T-Shop, ikzelf vrijdagmiddag om 14.00 direct geprobeerd om 15.05 besteld (toen kwam ik er pas doorheen). Ik heb niets gehoord alleen de standaard sms over gewijzigde levertijd. Is er iemand met bestelnr. 7532xxxx die wél al zijn bestelling heeft kunnen ophalen? 

Als je hem vandaag besteld hebt, dan kun je in de tabel de te verwachte levertijd opzoeken. Voor de meeste versies dus 4-5 weken.

9/9 besteld op 15.05 

 

Reputatie 6

Komen er ook op zaterdag leveringen? Een vriend van mij heeft afgelopen woensdag gepre-orderd en vandaag mogen ophalen in T-Shop, ikzelf vrijdagmiddag om 14.00 direct geprobeerd om 15.05 besteld (toen kwam ik er pas doorheen). Ik heb niets gehoord alleen de standaard sms over gewijzigde levertijd. Is er iemand met bestelnr. 7532xxxx die wél al zijn bestelling heeft kunnen ophalen? 

Als je hem vandaag besteld hebt, dan kun je in de tabel de te verwachte levertijd opzoeken. Voor de meeste versies dus 4-5 weken.

9/9 besteld op 15.05 

 

Je kan er zeker vanuit gaan dat er dagelijks gewoon toestellen binnenkomen, maar niemand zal weten welke type toestel en de hoeveelheid. Je bent in ieder geval niet de enige die nog wacht op aflevering in de winkel, zijn vele die vlot zijn geweest met de pre-order maar die nog wachten. Of dat een logistiek foutje is, dat weten we niet (zou je haast denken). Dus de hoop is groot dat winkels snel de orders kunnen verwerken.

Voor de mensen die hun iPhone al hebben ontvangen via PostNL: er staat bij mijn track and trace code nog steeds dat het pakket nog niet is ontvangen door PostNL. Hadden jullie dit ook?

Reputatie 2

Voor de mensen die hun iPhone al hebben ontvangen via PostNL: er staat bij mijn track and trace code nog steeds dat het pakket nog niet is ontvangen door PostNL. Hadden jullie dit ook?

Grote kans dat T-Mobile de verzendlabel heeft aangemaakt en hij nog moet worden afgegeven of worden opgehaald voor PostNL.

Reputatie 2

Weetje wat ik heel raar vind ik heb de bestel nummer 7531xxxx en ik heb nogsteeds geeen antwoord en moet ook wachten 4-5 weken nou lekker dan terwijl mensen met het nummer 7533 of 7543 al hun telefoon hebben en precies in de zelfde kleur en zelfde type en gb nou lekker dan tmobile ga zoo door als jullie niet genoeg hadden moesten jullie gewoon dat eerder aan geven en snel stoppen met het verkopen er van. Ik vind dit een heel raar systeem tot gisteren stond er bij de telefoons nog ophalen op 16 september ja dan zit je daar met een verwachting en nee ik heb het gewoon op 9/9 besteld door 1 van u medewerkers op het verkoop afdeling die mij een bevestiging en een belofte gaf dat ik het gewoon 16 september kon ophalen en nu zit ik hier met een verlengende telefoon waar mijn abbonoment bijna voorbij is over paar dagen heel goed geregeld👍🏼

Voor de mensen die hun iPhone al hebben ontvangen via PostNL: er staat bij mijn track and trace code nog steeds dat het pakket nog niet is ontvangen door PostNL. Hadden jullie dit ook?

Ik heb hetzelfde. Hij zou vandaag (zaterdag)  bezorgd moeten worden. Ben benieuwd, zal vast goed komen! 

Reputatie 3

Weetje wat ik heel raar vind ik heb de bestel nummer 7531xxxx en ik heb nogsteeds geeen antwoord en moet ook wachten 4-5 weken nou lekker dan terwijl mensen met het nummer 7533 of 7543 al hun telefoon hebben en precies in de zelfde kleur en zelfde type en gb nou lekker dan tmobile ga zoo door als jullie niet genoeg hadden moesten jullie gewoon dat eerder aan geven en snel stoppen met het verkopen er van. Ik vind dit een heel raar systeem tot gisteren stond er bij de telefoons nog ophalen op 16 september ja dan zit je daar met een verwachting en nee ik heb het gewoon op 9/9 besteld door 1 van u medewerkers op het verkoop afdeling die mij een bevestiging en een belofte gaf dat ik het gewoon 16 september kon ophalen en nu zit ik hier met een verlengende telefoon waar mijn abbonoment bijna voorbij is over paar dagen heel goed geregeld👍🏼

Zelfde probleem hier. Maar wanneer we het vragen krijgen we een standaard copy paste antwoord dat er niks mee te maken heeft 😀

Reputatie 3

@Hajar @Johrick 

het begint behoorlijk duidelijk te worden op dit forum dat bestellingen met een hoger bestelnummer al bezorgd worden terwijl afhaalbestellingen met een lager bestelnummer nog niet afgehaald kunnen worden in de winkel. Ook als het om het zelfde model (kleur én opslag) gaat. Het lijkt hier dus niet op volgorde te gaan. Kunnen jullie dit toelichten?

Reputatie 3

@Hajar @Johrick 

het begint behoorlijk duidelijk te worden op dit forum dat bestellingen met een hoger bestelnummer al bezorgd worden terwijl afhaalbestellingen met een lager bestelnummer nog niet afgehaald kunnen worden in de winkel. Ook als het om het zelfde model (kleur én opslag) gaat. Het lijkt hier dus niet op volgorde te gaan. Kunnen jullie dit toelichten?

Het gaat niet alleen om afhaal bestellingen waarbij dit probleem is hoor. Die van mij zou ook bezorgd worden en ik loop dus tegen precies hetzelfde aan. Ik heb het gevoel dat ergens het overzicht kwijt geraakt is of zo. De website heeft er lang uit gelegen en daarnaast is er veel storing geweest met My T-mobile deze week. Zou me niks verbazen als het achter de schermen daardoor ook een zooitje is. 

Reputatie 4

En nog meer bevestigingen dat het verzenden een betere keus had geweest! Krijg nu om mij heen van vrienden te horen dat die telefoons met dezelfde kleur, zelfde gb, later besteld hem al wel binnenkrijgen. Maar ik die gekozen heb voor afhalen in de winkel…….

Reputatie 1

@Johrick ik had mijn pro max 128gb zwart maandag besteld en ik heb gekozen voor afhaal wanneer krijg ik heb binnen want toen ik hem had besteld werdt er tegen mij gezegd dat ik heb vrijdag (gister) kon ophalen maar ik heb niks ontvangen