[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 2

Ik zie trouwens dat bij de pro max 256gb goud dat vanaf besteldatum 10 september de levertijd 4-5 weken kan zijn. Zou dus betekenen dat elke bestelling van 9 september behandeld is van deze variant. Dus levering gepland of al afgeleverd. Ben benieuwd of dit dan klopt. 

 Hoop dat dit het geval is… waar @Johrick als je hem nodig hebt ? 

Weekend vieren. Het zal me niets verbazen als ze een 9-17 werkdag hebben op dit forum.

💀 Ik verwacht morgen antwoord..

Otherwise @Da Don will make him an offer he can't refuse

Nouja ik heb vrijdag gelijk de 9e een iPhone pro Max 256gb paars besteld om 14:36 en heb nog niks gehoord dus jammer genoeg maakt het niet uit dat je er snel bij was echt belabberd.

Ook gekozen voor afhalen in de winkel? Nee ik Heb gekozen om te laten bezorgen maar in de toekomst doe ik dat niet meer wat slecht 👎 

 

Reputatie 3

Heb nog geen ophaal sms mogen ontvangen. Ondertussen hebben andere mensen met het zelfde model ja. Al hun telefoon ook al hebben ze een hogere ordernummer 

Reputatie 5

Oke, ben aan het werk en de koerier kwam hier net onze pakketjes brengen (voor ons een bekend gezicht 😊). Even gevraagd en blijkbaar doen zij ook de zendingen naar t-mobile winkels. Dat is dus een andere partij dan die de leveringen aan huis doen. Wellicht dat er hierin wat mis gaat. Ik hoop dat hij na ons adres doorgereden is naar het filiaal hier in de stad haha. Kleine hoop dat ze vanmiddag weer wat orders kunnen verwerken.

Ik heb gekozen voor afhaal vestiging Nieuwegein, open vanaf 12.00u. Nog geen bericht ontvangen. Besteld pro max 256gb zwart. Ordernr.: 75336XXX

Reputatie 6

Oke, ben aan het werk en de koerier kwam hier net onze pakketjes brengen (voor ons een bekend gezicht 😊). Even gevraagd en blijkbaar doen zij ook de zendingen naar t-mobile winkels. Dat is dus een andere partij dan die de leveringen aan huis doen. Wellicht dat er hierin wat mis gaat. Ik hoop dat hij na ons adres doorgereden is naar het filiaal hier in de stad haha. Kleine hoop dat ze vanmiddag weer wat orders kunnen verwerken.

Laten we inderdaad hopen dat de koeriersdiensten vandaag rondrijden om de filialen aan te vullen! 

Reputatie 4

Oke, ben aan het werk en de koerier kwam hier net onze pakketjes brengen (voor ons een bekend gezicht 😊). Even gevraagd en blijkbaar doen zij ook de zendingen naar t-mobile winkels. Dat is dus een andere partij dan die de leveringen aan huis doen. Wellicht dat er hierin wat mis gaat. Ik hoop dat hij na ons adres doorgereden is naar het filiaal hier in de stad haha. Kleine hoop dat ze vanmiddag weer wat orders kunnen verwerken.

Laten we inderdaad hopen dat de koeriersdiensten vandaag rondrijden om de filialen aan te vullen! 

Denk echt dat het ook vandaag niet gaat worden :'( 

Reputatie 4

Kleine troost voor degene van jullie die wachten op afhalen in de winkel.

Ik zit al 3 dagen thuis te wachten en PostNL heeft nu voor de 2e x het bezorg moment verplaatst.

Uiteindelijk gebeld met PostNL en na lang doorvragen blijkt mijn pakket zoek te zijn.

Ik kan de verlenging niet ongedaan maken bij T-mobile omdat deze al op bezorgen staat.

Al met al sta ik nu dus schaakmat dankzij de geweldige service van zowel T-mobile als PostNL

 

Reputatie 4

Kleine troost voor degene van jullie die wachten op afhalen in de winkel.

Ik zit al 3 dagen thuis te wachten en PostNL heeft nu voor de 2e x het bezorg moment verplaatst.

Uiteindelijk gebeld met PostNL en na lang doorvragen blijkt mijn pakket zoek te zijn.

Ik kan de verlenging niet ongedaan maken bij T-mobile omdat deze al op bezorgen staat.

Al met al sta ik nu dus schaakmat dankzij de geweldige service van zowel T-mobile als PostNL

 

Wow dit is wel heel erg dat PostNL het is kwijtgeraakt, hopelijk snel een oplossing  

Reputatie 4

Het feit dat T-mobile zelf de lippen op elkaar houdt zegt genoeg. Ik heb expres moeite gedaan om 1 van de eersten te zijn (binnen het eerste uur besteld) en nu zit ik (en jullie) met de gebakken peren :)

Reputatie 6

Het feit dat T-mobile zelf de lippen op elkaar houdt zegt genoeg. Ik heb expres moeite gedaan om 1 van de eersten te zijn (binnen het eerste uur besteld) en nu zit ik (en jullie) met de gebakken peren :)

Dit dus. Had stiekem de hoop dat ze iets zouden zeggen: “dat wij fout zitten en ze zien dat onze toestellen onderweg zijn naar een filiaal”. Maar die lippen op elkaar oogt eerder op: “wij hebben jullie toestellen weggegeven aan AMP/PostNL”. 🤦🏻‍♂️

En hmm, peren? Eerder gebakken appel! 🤪

Reputatie 1

Ik sta op het punt om mijn order te gaan cancelen, ik weet niet waar mijn telefoon is, wanneer ik het kan hebben en ik krijg zoals alle andere geen helder antwoord van waarom het zo lang duurt. Ik wil niet meer bij zo een bedrijf nog vast zitten als ze toch hun klanten niet te vreden willen houden. 

Reputatie 4

Ik heb net mijn winkel gebeld en die zei dat hij letterlijk nog geen 1 iPhone 14 Pro gezien heeft...er zijn “een aantal normale iPhone 14's de deur uit gegaan” maar van een Pro heeft hij nog niets gezien.

Treurig toch?

Reputatie 6

Ik heb net mijn winkel gebeld en die zei dat hij letterlijk nog geen 1 iPhone 14 Pro gezien heeft...er zijn “een aantal normale iPhone 14's de deur uit gegaan” maar van een Pro heeft hij nog niets gezien.

Treurig toch?

Ja enorm. Dus filialen zijn wel bevoorraad .. dan zijn de Pro’s gewoon meegegeven met PostNL/AMP, dus dat de afhalers geskipt zijn in de FiFo queue.

Reputatie 1

Ik sta op het punt om mijn order te gaan cancelen, ik weet niet waar mijn telefoon is, wanneer ik het kan hebben en ik krijg zoals alle andere geen helder antwoord van waarom het zo lang duurt. Ik wil niet meer bij zo een bedrijf nog vast zitten als ze toch hun klanten niet te vreden willen houden. 

Ik heb ook heel dichtbij dit te doen, maar ik had mijn contract verlengen met de vroege vernieuwing actie. Ik denk dat ik kan dit met een andere winkel niet doen 😔

Reputatie 4

Ik heb net mijn winkel gebeld en die zei dat hij letterlijk nog geen 1 iPhone 14 Pro gezien heeft...er zijn “een aantal normale iPhone 14's de deur uit gegaan” maar van een Pro heeft hij nog niets gezien.

Treurig toch?

Ja enorm. Dus filialen zijn wel bevoorraad .. dan zijn de Pro’s gewoon meegegeven met PostNL/AMP, dus dat de afhalers geskipt zijn in de FiFo queue.

Exact. Dus ergens zou het niet meer dan normaal zijn dat T-mobile een statement maakt en dit gewoon uitlegt.

FiFo gaat op voor de mensen die gekozen hebben voor thuis laten bezorgen; niet voor de winkels. Die krijgen hopelijk gewoon ergens ooit een keer een palletje binnen en dan gaan ze vanaf die pallet zelf FiFo doen waarschijnlijk (voor hun eigen lokale orders).

Reputatie 6

Exact. Dus ergens zou het niet meer dan normaal zijn dat T-mobile een statement maakt en dit gewoon uitlegd.

FiFo gaat op voor de mensen die gekozen hebben voor thuis laten bezorgen; niet voor de winkels. Die krijgen hopelijk gewoon ergens ooit een keer een palletje binnen en dan gaan ze vanaf die pallet zelf FiFo doen waarschijnlijk (voor hun eigen lokale orders).

Dit vermoed ik nu dus ook 100%, mooi verwoord. Ooit krijgen ze een doosje binnen en dan gaat het lokaal volgens FiFo betreft de filiaal.

Reputatie 5

Exact. Dus ergens zou het niet meer dan normaal zijn dat T-mobile een statement maakt en dit gewoon uitlegd.

FiFo gaat op voor de mensen die gekozen hebben voor thuis laten bezorgen; niet voor de winkels. Die krijgen hopelijk gewoon ergens ooit een keer een palletje binnen en dan gaan ze vanaf die pallet zelf FiFo doen waarschijnlijk (voor hun eigen lokale orders).

Dit vermoed ik nu dus ook 100%, mooi verwoord. Ooit krijgen ze een doosje binnen en dan gaat het lokaal volgens FiFo betreft de filiaal.

Toch dacht ik mij te kunnen herinneren dat die van mij twee jaar geleden ingepakt lag in een doorzichtige zak met barcode specifiek voor mij. Dus ook met mijn naam erop. Kan me niet voorstellen dat ze het in het filiaal zo ingepakt hebben.

Reputatie 4

Exact. Dus ergens zou het niet meer dan normaal zijn dat T-mobile een statement maakt en dit gewoon uitlegd.

FiFo gaat op voor de mensen die gekozen hebben voor thuis laten bezorgen; niet voor de winkels. Die krijgen hopelijk gewoon ergens ooit een keer een palletje binnen en dan gaan ze vanaf die pallet zelf FiFo doen waarschijnlijk (voor hun eigen lokale orders).

Dit vermoed ik nu dus ook 100%, mooi verwoord. Ooit krijgen ze een doosje binnen en dan gaat het lokaal volgens FiFo betreft de filiaal.

Toch dacht ik mij te kunnen herinneren dat die van mij twee jaar geleden ingepakt lag in een doorzichtige zak met barcode specifiek voor mij. Dus ook met mijn naam erop. Kan me niet voorstellen dat ze het in het filiaal zo ingepakt hebben.

Ze komen ook willekeurig binnen de batch daar valt niks over te zeggen wat erbij zit kwa kleur, opslag en model.  Ik durf wel te zeggen dat ze in de winkel werken op volgorde van order, maar dan is het soms dat bijv een order eerder er niet tussen zit en bijv order later wel ivm andere kleur opslag of model toestel. Of eerst de post word gedaan geen idee. Alleen weet wel dat de winkels niet weten wat ze geleverd krijgen. Soms zien ze dat pas dezelfde dag, en soms een dag eerder. Ze proberen je wel altijd uit te bellen en of een sms te sturen als het binnen is

Reputatie 4

Ik heb net mijn winkel gebeld en die zei dat hij letterlijk nog geen 1 iPhone 14 Pro gezien heeft...er zijn “een aantal normale iPhone 14's de deur uit gegaan” maar van een Pro heeft hij nog niets gezien.

Treurig toch?

Toch ver uit belachelijk? En dan worden velen telefonisch geadviseerd om hem juist bij de winkel af te leveren en dan krijg je dit dat er gewoon vanaf vrijdag geen enkel pro toestel is geleverd -_-

Reputatie 1

Exact. Dus ergens zou het niet meer dan normaal zijn dat T-mobile een statement maakt en dit gewoon uitlegd.

FiFo gaat op voor de mensen die gekozen hebben voor thuis laten bezorgen; niet voor de winkels. Die krijgen hopelijk gewoon ergens ooit een keer een palletje binnen en dan gaan ze vanaf die pallet zelf FiFo doen waarschijnlijk (voor hun eigen lokale orders).

Dit vermoed ik nu dus ook 100%, mooi verwoord. Ooit krijgen ze een doosje binnen en dan gaat het lokaal volgens FiFo betreft de filiaal.

Toch dacht ik mij te kunnen herinneren dat die van mij twee jaar geleden ingepakt lag in een doorzichtige zak met barcode specifiek voor mij. Dus ook met mijn naam erop. Kan me niet voorstellen dat ze het in het filiaal zo ingepakt hebben.

Ze komen ook willekeurig binnen de batch daar valt niks over te zeggen wat erbij zit kwa kleur, opslag en model.  Ik durf wel te zeggen dat ze in de winkel werken op volgorde van order, maar dan is het soms dat bijv een order eerder er niet tussen zit en bijv order later wel ivm andere kleur opslag of model toestel. Of eerst de post word gedaan geen idee. Alleen weet wel dat de winkels niet weten wat ze geleverd krijgen. Soms zien ze dat pas dezelfde dag, en soms een dag eerder. Ze proberen je wel altijd uit te bellen en of een sms te sturen als het binnen is

Sorry maar als je zo slecht organiseert en geen uitleg geeft dan zegt het al een hoop over hoe slecht je dan bent als provider

Reputatie 4

Exact. Dus ergens zou het niet meer dan normaal zijn dat T-mobile een statement maakt en dit gewoon uitlegd.

FiFo gaat op voor de mensen die gekozen hebben voor thuis laten bezorgen; niet voor de winkels. Die krijgen hopelijk gewoon ergens ooit een keer een palletje binnen en dan gaan ze vanaf die pallet zelf FiFo doen waarschijnlijk (voor hun eigen lokale orders).

Dit vermoed ik nu dus ook 100%, mooi verwoord. Ooit krijgen ze een doosje binnen en dan gaat het lokaal volgens FiFo betreft de filiaal.

Toch dacht ik mij te kunnen herinneren dat die van mij twee jaar geleden ingepakt lag in een doorzichtige zak met barcode specifiek voor mij. Dus ook met mijn naam erop. Kan me niet voorstellen dat ze het in het filiaal zo ingepakt hebben.

Ze komen ook willekeurig binnen de batch daar valt niks over te zeggen wat erbij zit kwa kleur, opslag en model.  Ik durf wel te zeggen dat ze in de winkel werken op volgorde van order, maar dan is het soms dat bijv een order eerder er niet tussen zit en bijv order later wel ivm andere kleur opslag of model toestel. Of eerst de post word gedaan geen idee. Alleen weet wel dat de winkels niet weten wat ze geleverd krijgen. Soms zien ze dat pas dezelfde dag, en soms een dag eerder. Ze proberen je wel altijd uit te bellen en of een sms te sturen als het binnen is

Sorry maar als je zo slecht organiseert en geen uitleg geeft dan zegt het al een hoop over hoe slecht je dan bent als provider

Denk dat het niet helemaal bij tmobile ligt, communicatie kan misschien beter maar ik geloof oprecht dat ze wel z’n best doen. Maar is denk ook maar net wat ze geleverd krijgen. Je ziet dat dit wel vaker het geval is maar omdat er veel mensen preorders plaatsen inclusief mezelf is het gewoon afwachten wat binnen komt. En ja misschien ligt ‘jou’ toestel wel in een andere winkel en was jij eerder als diegene in die winkel met orderen. En ligt het nog niet in de winkel waar je het besteld hebt. En misschien moeten ze dat wel anders oplossen maar persoonlijk denk ik dat dat een heel moeilijk iets is om te organiseren. Hoe dan ook iemand die niet georderd heeft zal nu nog geen iPhone 14 kunnen krijgen tot alles is afgerond met de pre orders. 

Reputatie 6

Denk dat het niet helemaal bij tmobile ligt, communicatie kan misschien beter maar ik geloof oprecht dat ze wel z’n best doen. Maar is denk ook maar net wat ze geleverd krijgen. Je ziet dat dit wel vaker het geval is maar omdat er veel mensen preorders plaatsen inclusief mezelf is het gewoon afwachten wat binnen komt. En ja misschien ligt ‘jou’ toestel wel in een andere winkel en was jij eerder als diegene in die winkel met orderen. En ligt het nog niet in de winkel waar je het besteld hebt. En misschien moeten ze dat wel anders oplossen maar persoonlijk denk ik dat dat een heel moeilijk iets is om te organiseren. Hoe dan ook iemand die niet georderd heeft zal nu nog geen iPhone 14 kunnen krijgen tot alles is afgerond met de pre orders. 

@Hnniii Waar het in dit geval, bij de meeste, fout gaat is dat ze worden ingehaald door mensen die voor bezorgen hebben gekozen. Die hebben hetzelfde toestel, hogere order nummer en hun telefoon al in huis. De afhalers die worden in het verschiet gelaten. Dus dat duidt op een kink in de logistieke kabel en het FiFo systeem. Als klantenservice ook al niet kan vertellen óf je order onderweg is naar filiaal of niet, dan duidt het er eerder op dat ze deze orders gewoon hebben gepasseerd. Dus de filialen hadden deze toestellen geleverd moeten krijgen, omdat de mensen die hem thuis geleverd krijgen hem al hebben (en die een hoger order nummer hebben), dat klopt dan niet.

Reputatie 4

Denk dat het niet helemaal bij tmobile ligt, communicatie kan misschien beter maar ik geloof oprecht dat ze wel z’n best doen. Maar is denk ook maar net wat ze geleverd krijgen. Je ziet dat dit wel vaker het geval is maar omdat er veel mensen preorders plaatsen inclusief mezelf is het gewoon afwachten wat binnen komt. En ja misschien ligt ‘jou’ toestel wel in een andere winkel en was jij eerder als diegene in die winkel met orderen. En ligt het nog niet in de winkel waar je het besteld hebt. En misschien moeten ze dat wel anders oplossen maar persoonlijk denk ik dat dat een heel moeilijk iets is om te organiseren. Hoe dan ook iemand die niet georderd heeft zal nu nog geen iPhone 14 kunnen krijgen tot alles is afgerond met de pre orders. 

@Hnniii Waar het in dit geval, bij de meeste, fout gaat is dat ze worden ingehaald door mensen die voor bezorgen hebben gekozen. Die hebben hetzelfde toestel, hogere order nummer en hun telefoon al in huis. De afhalers die worden in het verschiet gelaten. Dus dat duidt op een kink in de logistieke kabel en het FiFo systeem. Als klantenservice ook al niet kan vertellen óf je order onderweg is naar filiaal of niet, dan duidt het er eerder op dat ze deze orders gewoon hebben gepasseerd. Dus de filialen hadden deze toestellen geleverd moeten krijgen, omdat de mensen die hem thuis geleverd krijgen hem al hebben (en die een hoger order nummer hebben), dat klopt dan niet.

Daar ben ik het mee eens dat klopt zeker niet. 
Je mag er dan inderdaad vanuit gaan dat de shops die telefoons geleverd hadden moeten krijgen wat dus niet het geval is. 
Dat moet zeker anders en ik snap dat dat inderdaad een kink in de kabel is die je gewoon niet wil hebben. Dat is zeker iets waar ze een ‘verbeterpunt’ hebben. 

Reputatie 6

Denk dat het niet helemaal bij tmobile ligt, communicatie kan misschien beter maar ik geloof oprecht dat ze wel z’n best doen. Maar is denk ook maar net wat ze geleverd krijgen. Je ziet dat dit wel vaker het geval is maar omdat er veel mensen preorders plaatsen inclusief mezelf is het gewoon afwachten wat binnen komt. En ja misschien ligt ‘jou’ toestel wel in een andere winkel en was jij eerder als diegene in die winkel met orderen. En ligt het nog niet in de winkel waar je het besteld hebt. En misschien moeten ze dat wel anders oplossen maar persoonlijk denk ik dat dat een heel moeilijk iets is om te organiseren. Hoe dan ook iemand die niet georderd heeft zal nu nog geen iPhone 14 kunnen krijgen tot alles is afgerond met de pre orders. 

@Hnniii Waar het in dit geval, bij de meeste, fout gaat is dat ze worden ingehaald door mensen die voor bezorgen hebben gekozen. Die hebben hetzelfde toestel, hogere order nummer en hun telefoon al in huis. De afhalers die worden in het verschiet gelaten. Dus dat duidt op een kink in de logistieke kabel en het FiFo systeem. Als klantenservice ook al niet kan vertellen óf je order onderweg is naar filiaal of niet, dan duidt het er eerder op dat ze deze orders gewoon hebben gepasseerd. Dus de filialen hadden deze toestellen geleverd moeten krijgen, omdat de mensen die hem thuis geleverd krijgen hem al hebben (en die een hoger order nummer hebben), dat klopt dan niet.

Daar ben ik het mee eens dat klopt zeker niet. 
Je mag er dan inderdaad vanuit gaan dat de shops die telefoons geleverd hadden moeten krijgen wat dus niet het geval is. 
Dat moet zeker anders en ik snap dat dat inderdaad een kink in de kabel is die je gewoon niet wil hebben. Dat is zeker iets waar ze een ‘verbeterpunt’ hebben. 

In dit geval is het gewoon jammer dat T-Mobile het niet ‘toegeeft’ en dat mogen ze echt wel op een politiek correcte manier doen. Maar nu laat je eigenlijk je klanten gewoon vallen. Want wachten op voorraad, dat moeten we sowieso, daar ontkom je niet meer aan. Maar het negeren van die tientallen, misschien wel 100 berichten, is gewoon niet hoe het hoort. En daar kan jij niks aan doen @Hnniii , is meer mijn betoog naar buiten 😇. Want de filialen zijn hier niet de schuldige, die zitten ook maar te wachten op telefoons. En alleen maar storend voor het personeel daar dat ze telefoontjes of klanten op bezoek krijgen terwijl T-Mobile niet thuis geeft.

Reputatie 1

Denk dat het niet helemaal bij tmobile ligt, communicatie kan misschien beter maar ik geloof oprecht dat ze wel z’n best doen. Maar is denk ook maar net wat ze geleverd krijgen. Je ziet dat dit wel vaker het geval is maar omdat er veel mensen preorders plaatsen inclusief mezelf is het gewoon afwachten wat binnen komt. En ja misschien ligt ‘jou’ toestel wel in een andere winkel en was jij eerder als diegene in die winkel met orderen. En ligt het nog niet in de winkel waar je het besteld hebt. En misschien moeten ze dat wel anders oplossen maar persoonlijk denk ik dat dat een heel moeilijk iets is om te organiseren. Hoe dan ook iemand die niet georderd heeft zal nu nog geen iPhone 14 kunnen krijgen tot alles is afgerond met de pre orders. 

@Hnniii Waar het in dit geval, bij de meeste, fout gaat is dat ze worden ingehaald door mensen die voor bezorgen hebben gekozen. Die hebben hetzelfde toestel, hogere order nummer en hun telefoon al in huis. De afhalers die worden in het verschiet gelaten. Dus dat duidt op een kink in de logistieke kabel en het FiFo systeem. Als klantenservice ook al niet kan vertellen óf je order onderweg is naar filiaal of niet, dan duidt het er eerder op dat ze deze orders gewoon hebben gepasseerd. Dus de filialen hadden deze toestellen geleverd moeten krijgen, omdat de mensen die hem thuis geleverd krijgen hem al hebben (en die een hoger order nummer hebben), dat klopt dan niet.

Orderbatch van 7531xxxx 7532xxxx

Ik zie van Beiden veel voorbij komen (ook andere fora hierover), en vervolgens hogere orders met eenzelfde telefoon, zelfde specificaties wel geleverd

daar komt bij dat velen hier alleen komen om te lezen, en loggen niet in, laat staan hun reactie e/o ongenoegen hier te delen...Want ze bellen de klantenservice en krijgen allemaal (100/1000den) te horen: ‘je staat bovenaan de lijst’ ‘fifo’ … 

(en degene die hem wel hebben… Die nemen niet vaak de moeite in te loggen en hier hun ervaring te delen… die zijn HAPPY en horen we logischerwijze niet … en dat. is die consumenten van harte gegund, ECHTER …. ;-)  WIJ zijn er ook nog @t-mobile !

Geloof me, ik heb veel releases meegemaakt intern, bij de groten … en er kan altijd wat gebeuren (mensen en computerwerk) … als er een schakel scheef gaat, loopt alles vast.

Mijn intuïtie (op basis van ervaring) is dat er een (grove) fout heeft plaatsgevonden…. 

Maargoed, ik moest ook even inloggen… en mijn frustratie / ervaring / mening kwijt.