[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 6

Orderbatch van 7531xxxx 7532xxxx

Ik zie van Beiden veel voorbij komen (ook andere fora hierover), en vervolgens hogere orders met eenzelfde telefoon, zelfde specificaties wel geleverd

daar komt bij dat velen hier alleen komen om te lezen, en loggen niet in, laat staan hun reactie e/o ongenoegen hier te delen...Want ze bellen de klantenservice en krijgen allemaal (100/1000den) te horen: ‘je staat bovenaan de lijst’ ‘fifo’ … 

(en degene die hem wel hebben… Die nemen niet vaak de moeite in te loggen en hier hun ervaring te delen… die zijn HAPPY en horen we logischerwijze niet … en dat. is die consumenten van harte gegund, ECHTER …. ;-)  WIJ zijn er ook nog @t-mobile !

Geloof me, ik heb veel releases meegemaakt intern, bij de groten … en er kan altijd wat gebeuren (mensen en computerwerk) … als er een schakel scheef gaat, loopt alles vast.

Mijn intuïtie (op basis van ervaring) is dat er een (grove) fout heeft plaatsgevonden…. 

Maargoed, ik moest ook even inloggen… en mijn frustratie / ervaring / mening kwijt.

 

Dank voor je bericht! Hopelijk heeft het een beetje frustratie weg kunnen nemen 😌. En doet het je ook “rust” geven dat je niet de enige bent die gepasseerd is. Elke reactie als dit is alleen maar fijn, hoe meer, hoe eerder ze hopelijk willen inzien dat er inderdaad een (grove) fout is gemaakt én dat ze intern regelen dat de eerste volgende logistieke batch beschikbaar wordt gesteld voor filialen en niet voor bezorgingen.

Reputatie 1

Orderbatch van 7531xxxx 7532xxxx

Ik zie van Beiden veel voorbij komen (ook andere fora hierover), en vervolgens hogere orders met eenzelfde telefoon, zelfde specificaties wel geleverd

daar komt bij dat velen hier alleen komen om te lezen, en loggen niet in, laat staan hun reactie e/o ongenoegen hier te delen...Want ze bellen de klantenservice en krijgen allemaal (100/1000den) te horen: ‘je staat bovenaan de lijst’ ‘fifo’ … 

(en degene die hem wel hebben… Die nemen niet vaak de moeite in te loggen en hier hun ervaring te delen… die zijn HAPPY en horen we logischerwijze niet … en dat. is die consumenten van harte gegund, ECHTER …. ;-)  WIJ zijn er ook nog @t-mobile !

Geloof me, ik heb veel releases meegemaakt intern, bij de groten … en er kan altijd wat gebeuren (mensen en computerwerk) … als er een schakel scheef gaat, loopt alles vast.

Mijn intuïtie (op basis van ervaring) is dat er een (grove) fout heeft plaatsgevonden…. 

Maargoed, ik moest ook even inloggen… en mijn frustratie / ervaring / mening kwijt.

 

Dank voor je bericht! Hopelijk heeft het een beetje frustratie weg kunnen nemen 😌. En doet het je ook “rust” geven dat je niet de enige bent die gepasseerd is. Elke reactie als dit is alleen maar fijn, hoe meer, hoe eerder ze hopelijk willen inzien dat er inderdaad een (grove) fout is gemaakt én dat ze intern regelen dat de eerste volgende logistieke batch beschikbaar wordt gesteld voor filialen en niet voor bezorgingen. … 

 

Nee, liever gewoon alles opgelost!  ik heb namelijk zelf bezorging via PostNL rond 15:20uur

zie die genoeg voorbij komen hier en daar op fora, het  ;-) gewoon allen die hebben besteld tussen 14:00 en 16:00 uur lijken de problemen te spelen … drama communicatie… NIKS, welke communicatie ?

Thnx. ;-) 

 

 

 

Reputatie 4

Dat er dingen mis gaan in de bestelling of verzending kan; en dat dat zij niet genoeg voorraad krijgen vanuit Apple of dit lastig verdeeld krijgen kan ook. Het is een hele operatie en het zal vast een hoop moeite en tijd kosten. Maar communicatie is gratis denk ik dan 😁

Ik kreeg om 13:19 dit:

 

Beste,

Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!

Met vriendelijke groet,

T-Mobile T-Mobile Shop Amsterdam Rokin

Rokin 64 A

1012 KW Amsterdam

 

Ben ik de enige?

Ik kreeg om 13:19 dit:

 

Beste,

Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!

Met vriendelijke groet,

T-Mobile T-Mobile Shop Amsterdam Rokin

Rokin 64 A

1012 KW Amsterdam

 

Ben ik de enige?

Denk van wel

Reputatie 4

Ik kreeg om 13:19 dit:

 

Beste,

Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!

Met vriendelijke groet,

T-Mobile T-Mobile Shop Amsterdam Rokin

Rokin 64 A

1012 KW Amsterdam

 

Ben ik de enige?

Ik denk het, ik heb niks hiervan mogen ontvangen. Zou positief kunnen zijn dat hij wel op voorraad zou moeten zijn van mij 😛 of juist negatief dat ook daar geen bericht van komt.

Reputatie 6

Ik kreeg om 13:19 dit:

 

Beste,

Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!

Met vriendelijke groet,

T-Mobile T-Mobile Shop Amsterdam Rokin

Rokin 64 A

1012 KW Amsterdam

 

Ben ik de enige?

Ligt eraan, wanneer heb je jouw bestelling geplaatst? In principe krijg je dit op de dag van of de dag na plaatsen van bestelling.

Ik heb op de dag van release, 9/9, rond 14:30 telefonisch besteld doordat T-MObile mij zelf had benaderd voor verlenging. Zij gaf aan dat ik, zoals jullie allen ook is verteld, sneller was met afhalen. Dit bericht kwam vandaag. Vreemd wel, ook omdat deze shop geen telefoonnummer heeft. Niemand anders die dit dus heeft?

Reputatie 6

Ik heb op de dag van release, 9/9, rond 14:30 telefonisch besteld doordat T-MObile mij zelf had benaderd voor verlenging. Zij gaf aan dat ik, zoals jullie allen ook is verteld, sneller was met afhalen. Dit bericht kwam vandaag. Vreemd wel, ook omdat deze shop geen telefoonnummer heeft. Niemand anders die dit dus heeft?

Jawel, ik ontving hem echter direct de dag na plaatsen van bestelling (release dag). Verder zal het gewoon een geautoriseerd bericht zijn, dus wie weet liepen de servers achter bij jou.

Reputatie 3

Ik heb op de dag van release, 9/9, rond 14:30 telefonisch besteld doordat T-MObile mij zelf had benaderd voor verlenging. Zij gaf aan dat ik, zoals jullie allen ook is verteld, sneller was met afhalen. Dit bericht kwam vandaag. Vreemd wel, ook omdat deze shop geen telefoonnummer heeft. Niemand anders die dit dus heeft?

Nee dit bericht heb ik niet ontvangen. Zelfde dag rond dezelfde tijd, telefonisch besteld. 

Reputatie 2

Ik heb op de dag van release, 9/9, rond 14:30 telefonisch besteld doordat T-MObile mij zelf had benaderd voor verlenging. Zij gaf aan dat ik, zoals jullie allen ook is verteld, sneller was met afhalen. Dit bericht kwam vandaag. Vreemd wel, ook omdat deze shop geen telefoonnummer heeft. Niemand anders die dit dus heeft?

Yeppp precies het zelfde ik heb naar klantenservice gebeld en werd over gezet naar de verkoop afdeling ik heb mijn telefoon verlengd de medewerker heeft dat dus gedaan om 14:24 ik heb de bestelnummer 7531xxxx en ze zei tegen mij dat ik het echt op 16 september kon ophalen omdat ik zo snel was maar tot de dag vandaag heb ik niks meer gehoord

Hi lui!!

welke hebben jullie besteld? :D

Hoi, de iPhone 14 pro max, in de kleur paars met 1 TB geheugen heb ik besteld op vrijdag 2 weken geleden, en jij? Mvg Rudolf 😉

Reputatie 2

Ik heb op de dag van release, 9/9, rond 14:30 telefonisch besteld doordat T-MObile mij zelf had benaderd voor verlenging. Zij gaf aan dat ik, zoals jullie allen ook is verteld, sneller was met afhalen. Dit bericht kwam vandaag. Vreemd wel, ook omdat deze shop geen telefoonnummer heeft. Niemand anders die dit dus heeft?

Vergelijkbaar hier. 9 september om 14:10 besteld via de site, gekozen voor afhalen (de snelste optie). Eerste mailtje “Bedankt voor je aanvraag” was binnen om 14:11. De mail met definitieve bestelling liet een paar dagen op zich wachten, deze kreeg ik zondag 11 september om 13:29.

Maandag 12 september een sms’je met de boodschap “Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!” van de T-Mobile Shop in Heerlen.

Sindsdien niets meer gehoord. Frustrerend en teleurstellend dit zogenaamde FIFO systeem.

Ordernummer is 75315xxx, gekozen model iPhone 14 Pro Max Silver 256GB.

Reputatie 6

Vergelijkbaar hier. 9 september om 14:10 besteld via de site, gekozen voor afhalen (de snelste optie). Eerste mailtje “Bedankt voor je aanvraag” was binnen om 14:11. De mail met definitieve bestelling liet een paar dagen op zich wachten, deze kreeg ik zondag 11 september om 13:29.

Maandag 12 september een sms’je met de boodschap “Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!” van de T-Mobile Shop in Heerlen.

Sindsdien niets meer gehoord. Frustrerend en teleurstellend dit zogenaamde FIFO systeem.

Ordernummer is 75315xxx, gekozen model iPhone 14 Pro Max Silver 256GB.

@DNNY Welkom bij de club! En hier zelfde toestel, ook afhalen: 75322xxx, spannend 😉. Mag ik vragen welke filiaal?

Reputatie 2

Vergelijkbaar hier. 9 september om 14:10 besteld via de site, gekozen voor afhalen (de snelste optie). Eerste mailtje “Bedankt voor je aanvraag” was binnen om 14:11. De mail met definitieve bestelling liet een paar dagen op zich wachten, deze kreeg ik zondag 11 september om 13:29.

Maandag 12 september een sms’je met de boodschap “Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!” van de T-Mobile Shop in Heerlen.

Sindsdien niets meer gehoord. Frustrerend en teleurstellend dit zogenaamde FIFO systeem.

Ordernummer is 75315xxx, gekozen model iPhone 14 Pro Max Silver 256GB.

@DNNY Welkom bij de club! En hier zelfde toestel, ook afhalen: 75322xxx, spannend 😉. Mag ik vragen welke filiaal?

Lekker dan hier nog eentje 7531xxx😂😂

Reputatie 2

Vergelijkbaar hier. 9 september om 14:10 besteld via de site, gekozen voor afhalen (de snelste optie). Eerste mailtje “Bedankt voor je aanvraag” was binnen om 14:11. De mail met definitieve bestelling liet een paar dagen op zich wachten, deze kreeg ik zondag 11 september om 13:29.

Maandag 12 september een sms’je met de boodschap “Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!” van de T-Mobile Shop in Heerlen.

Sindsdien niets meer gehoord. Frustrerend en teleurstellend dit zogenaamde FIFO systeem.

Ordernummer is 75315xxx, gekozen model iPhone 14 Pro Max Silver 256GB.

@DNNY Welkom bij de club! En hier zelfde toestel, ook afhalen: 75322xxx, spannend 😉. Mag ik vragen welke filiaal?

@rddvries Thanks! Zeker spannend. Bij mij gaat het om het T-Mobile filiaal in Heerlen, en bij jou?

Vreemd! Ik heb meteen tijdens het gesprek wel een mail gehad met ‘je bestelbevestiging komt eraan’ om 9/9 14:42, en de dag erna om 10/9 13:50 ‘alles over jouw bestelling’, met het overzicht van de komende stappen. 

Reputatie 6

@rddvries Thanks! Zeker spannend. Bij mij gaat het om het T-Mobile filiaal in Heerlen, en bij jou?

Hilversum hier, ze hebben een hekel aan filialen die beginnen met de “H” denk ik 😉😂

Reputatie 1

Ik heb op de dag van release, 9/9, rond 14:30 telefonisch besteld doordat T-MObile mij zelf had benaderd voor verlenging. Zij gaf aan dat ik, zoals jullie allen ook is verteld, sneller was met afhalen. Dit bericht kwam vandaag. Vreemd wel, ook omdat deze shop geen telefoonnummer heeft. Niemand anders die dit dus heeft?

Vergelijkbaar ook hier. precies om 14u in de winkel om te bestellen. Was ook meteen aan de beurt. Kreeg savonds email van bevestiging met bestelnummer. 75315XXX Iphone 14 Pro Max 128gb zwart. 
Tot nu toe nog niks gehoord. Wel al in de winkel geweest, ze hadden enkele modellen binnengekregen, maar niet veel. 

Reputatie 2

Ik heb op de dag van release, 9/9, rond 14:30 telefonisch besteld doordat T-MObile mij zelf had benaderd voor verlenging. Zij gaf aan dat ik, zoals jullie allen ook is verteld, sneller was met afhalen. Dit bericht kwam vandaag. Vreemd wel, ook omdat deze shop geen telefoonnummer heeft. Niemand anders die dit dus heeft?

Vergelijkbaar ook hier. precies om 14u in de winkel om te bestellen. Was ook meteen aan de beurt. Kreeg savonds email van bevestiging met bestelnummer. 75315XXX Iphone 14 Pro Max 128gb zwart. 
Tot nu toe nog niks gehoord. Wel al in de winkel geweest, ze hadden enkele modellen binnengekregen, maar niet veel. 

Ik denk dat ze de iphone pro max niet binnen hebben in paar plekken van nl hier het zelfde probleem

Reputatie 2

@rddvries Thanks! Zeker spannend. Bij mij gaat het om het T-Mobile filiaal in Heerlen, en bij jou?

Hilversum hier, ze hebben een hekel aan filialen die beginnen met de “H” denk ik 😉😂

Verdacht inderdaad 🤣

Vreemd! Ik heb meteen tijdens het gesprek wel een mail gehad met ‘je bestelbevestiging komt eraan’ om 9/9 14:42, en de dag erna om 10/9 13:50 ‘alles over jouw bestelling’, met het overzicht van de komende stappen. 

Heb je een Privé abo? Ik zakelijk namelijk, misschien dat dat een verklaring is voor het verschil in mails.

@rddvries Thanks! Zeker spannend. Bij mij gaat het om het T-Mobile filiaal in Heerlen, en bij jou?

Hilversum hier, ze hebben een hekel aan filialen die beginnen met de “H” denk ik 😉😂

Verdacht inderdaad 🤣

Vreemd! Ik heb meteen tijdens het gesprek wel een mail gehad met ‘je bestelbevestiging komt eraan’ om 9/9 14:42, en de dag erna om 10/9 13:50 ‘alles over jouw bestelling’, met het overzicht van de komende stappen. 

Heb je een Privé abo? Ik zakelijk namelijk, misschien dat dat een verklaring is voor het verschil in mails.

Yes, privé abbo! Het is dat ik een soort loyalty korting krijg na 10 jaar t-mobile, anders had ik ook mijn order geannuleerd. Jammer dat het zo moet lopen. 

Reputatie 2

@rddvries Thanks! Zeker spannend. Bij mij gaat het om het T-Mobile filiaal in Heerlen, en bij jou?

Hilversum hier, ze hebben een hekel aan filialen die beginnen met de “H” denk ik 😉😂

Verdacht inderdaad 🤣

Vreemd! Ik heb meteen tijdens het gesprek wel een mail gehad met ‘je bestelbevestiging komt eraan’ om 9/9 14:42, en de dag erna om 10/9 13:50 ‘alles over jouw bestelling’, met het overzicht van de komende stappen. 

Heb je een Privé abo? Ik zakelijk namelijk, misschien dat dat een verklaring is voor het verschil in mails.

Yes, privé abbo! Het is dat ik een soort loyalty korting krijg na 10 jaar t-mobile, anders had ik ook mijn order geannuleerd. Jammer dat het zo moet lopen. 

Absoluut, heel jammer. Ik heb het ook even overwogen, maar ik geloof dat de levertijd overal inmiddels flink opgelopen is.

Reputatie 6

Ik denk dat ze de iphone pro max niet binnen hebben in paar plekken van nl hier het zelfde probleem

Hebben ze wel, want mensen die gekozen hebben voor thuis laten bezorgen hebben wel hun max toestel ontvangen. Ondanks dat ze hogere order nummer hebben dan de afhalers. Maar ze zijn inderdaad niet binnengekomen bij de filialen, dus niet echt FiFo.

Reputatie 1

Ik heb op de dag van release, 9/9, rond 14:30 telefonisch besteld doordat T-MObile mij zelf had benaderd voor verlenging. Zij gaf aan dat ik, zoals jullie allen ook is verteld, sneller was met afhalen. Dit bericht kwam vandaag. Vreemd wel, ook omdat deze shop geen telefoonnummer heeft. Niemand anders die dit dus heeft?

Vergelijkbaar ook hier. precies om 14u in de winkel om te bestellen. Was ook meteen aan de beurt. Kreeg savonds email van bevestiging met bestelnummer. 75315XXX Iphone 14 Pro Max 128gb zwart. 
Tot nu toe nog niks gehoord. Wel al in de winkel geweest, ze hadden enkele modellen binnengekregen, maar niet veel. 

Ik denk dat ze de iphone pro max niet binnen hebben in paar plekken van nl hier het zelfde probleem

Denk het ook. wel jammer. Hoop dat iemand van t-mobile hier een verklaring voor kan geven.