[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 4
Badge

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Reputatie 6

 @Gioia Beste Gioia! Bedankt voor je bericht, stemt mij positief dat deze topic niet opgegeven is en jullie hier ons nog op de hoogte houden!

Je verhaal is duidelijk en logisch. Echter rijmt het niet met enkele voorbeelden die hier worden gegeven, een paar pagina’s lang is duidelijk geworden dat mensen die voor bezorgen hebben gekozen hun toestel eerder hebben gekregen dan mensen die voor afhalen hebben gekozen.

Hoe kan dat? Hierin is de zelfde telefoon config beschikbaar, dus geen afwijking in type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur en het belangrijkste is dat de mensen die voor bezorgen hebben gekozen in de meeste gevallen een hoger order nummer hebben dan de afhalers. Dus het lijkt erop dat de afhalers langer moeten wachten en ze niet weten waar hun telefoon in het proces zit.

Begrijp dat het moeilijk te onderzoeken is met zoveel berichten door elkaar, maar wellicht dat er via privebericht wel het e.e.a. uitgezocht kan worden van enkele leden. Hiermee krijgen wij onze telefoon natuurlijk niet terug, want er is gewoon geen voorraad. Maar daarmee kan wel worden uitgesloten dat er iets fout is gegaan.

Klein simpel voorbeeld:
iPhone 14 Pro Max Zilver 256GB
#7532, thuisbezorgen: afgeleverd
#7531, afhalen: niks gehoord

*er is ook een enkeling die voor thuisbezorgen heeft gekozen en zich ook ingehaald voelt, maar grote gros zijn het de afhalers. Waarin ook mijn geval, dus die ‘vertegenwoordig’ ik dus ook uitdrukkelijk in mijn bericht

Reputatie 5

 @Gioia Beste Gioia! Bedankt voor je bericht, stemt mij positief dat deze topic niet opgegeven is en jullie hier ons nog op de hoogte houden!

Je verhaal is duidelijk en logisch. Echter rijmt het niet met enkele voorbeelden die hier worden gegeven, een paar pagina’s lang is duidelijk geworden dat mensen die voor bezorgen hebben gekozen hun toestel eerder hebben gekregen dan mensen die voor afhalen hebben gekozen.

Hoe kan dat? Hierin is de zelfde telefoon config beschikbaar, dus geen afwijking in type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur en het belangrijkste is dat de mensen die voor bezorgen hebben gekozen in de meeste gevallen een hoger order nummer hebben dan de afhalers. Dus het lijkt erop dat de afhalers langer moeten wachten en ze niet weten waar hun telefoon in het proces zit.

Begrijp dat het moeilijk te onderzoeken is met zoveel berichten door elkaar, maar wellicht dat er via privebericht wel het e.e.a. uitgezocht kan worden van enkele leden. Hiermee krijgen wij onze telefoon natuurlijk niet terug, want er is gewoon geen voorraad. Maar daarmee kan wel worden uitgesloten dat er iets fout is gegaan.

Helemaal mee eens. Dit was gewoon weer hetzelfde bekende verhaal. Maar helaas weer geen antwoorden op de vragen die gesteld worden. :(

Reputatie 4
Badge

Hoi @rddvries,

 

Ik begrijp de verwarring en hoop wat meer duidelijkheid te kunnen geven. Er is een verschil in voorraad voor de orders die thuisbezorgd worden en de orders die afgehaald worden in de T-Shop. Voor de orders die worden thuisbezorgd is er een algemene voorraad. Iedere T-Shop krijgt een eigen voorraad geleverd. Soms kan het dus zijn dat er te weinig voorraad is in de T-Shop van een betreffend iPhone model en je daarom moet wachten op de volgende levering vanuit Apple. Dat er niet geleverd zou worden vanuit de '’FiFo'’ methode wil ik hierbij ook gelijk ontkrachten. Het kan inderdaad zo zijn dat de buurman met een hoger ordernummer zijn toestel eerder heeft ontvangen, maar dit heeft dus te maken met een levering via PostNL of AMP tegenover het ophalen van het toestel in de T-Shop. We zijn hier heel erg scherp op, hebben al veel controles gedaan en ik kan jullie garanderen dat we uitleveren op de juiste volgorde. 

 

Nogmaals, ik hoop dat iedereen snel kan gaan genieten van zijn of haar nieuwe iPhone. Mochten er nog andere vragen zijn dan hoor ik het uiteraard graag! 

Reputatie 6

Hoi @rddvries,

 

Ik begrijp de verwarring en hoop wat meer duidelijkheid te kunnen geven. Er is een verschil in voorraad voor de order die bezorgd worden en de orders die afgehaald worden in de T-Shop. Voor de orders die worden thuisbezorgd is er een algemene voorraad. Iedere T-Shop krijgt een eigen voorraad geleverd. Soms kan het dus zijn dat er te weinig voorraad is in de T-Shop van een betreffend iPhone model en je daarom moet wachten op de volgende levering vanuit Apple. Dat er niet geleverd zou worden vanuit de '’FiFo'’ methode wil ik hierbij ook gelijk ontkrachten. Het kan inderdaad zo zijn dat de buurman met een hoger ordernummer zijn toestel eerder heeft ontvangen, maar dit heeft dus te maken met een levering via PostNL of AMP tegenover het ophalen van het toestel in de T-Shop. We zijn hier heel erg scherp op, hebben al veel controles gedaan en ik kan jullie garanderen dat we uitleveren op de juiste volgorde. 

 

Nogmaals, ik hoop dat iedereen snel kan gaan genieten van zijn of haar nieuwe iPhone. Mochten er nog andere vragen zijn dan hoor ik het uiteraard graag! 

@Gioia zeer bedankt voor je onderbouwing.

Dus van de algemene voorraad maken jullie een splitsing tussen filialen en pakket bezorgingen. En vanuit het filiaal wordt er dus gewerkt op FiFo?

Denk dat hier dan voornamelijk de onduidelijk is ontstaan, vele van ons dachten dat afhalen de snelste manier was en vanuit de algemene voorraad al met FiFo werd gewerkt.

Maar dan is het nu inderdaad duidelijk en is het afwachten geblazen. Nogmaals bedankt voor je reactie!

Reputatie 4

Hoi @rddvries,

 

[..] Dat er niet geleverd zou worden vanuit de '’FiFo'’ methode wil ik hierbij ook gelijk ontkrachten. Het kan inderdaad zo zijn dat de buurman met een hoger ordernummer zijn toestel eerder heeft ontvangen, maar dit heeft dus te maken met een levering via PostNL of AMP tegenover het ophalen van het toestel in de T-Shop. We zijn hier heel erg scherp op, hebben al veel controles gedaan en ik kan jullie garanderen dat we uitleveren op de juiste volgorde. [...]

Sorry hoor maar dit slaat echt kant noch wal.

Als het FiFO zou zijn dan zou het zo zijn dat de mensen die gekozen hebben voor winkel afhalen de orders een dagje...of twee werkdagen later zouden kunnen ophalen. Met wat jij hierboven zegt zijn alle toestellen dus FiFo verzonden, maw:

  • Pietje thuisbezorgd: vandaag verzonden
  • Pukje winkelbezorging: vandaag verzonden
  • Henk thuisbezorgd: vandaag verzonden
  • Gerrit winkelbezorging: vandaag verzonden

Maw; Pietje en Henk hebben morgen hun toestel binnen en jij beweert dus dat de toestellen van Pukje en Gerrit dus in de winkel liggen op dit moment? Want die zouden dezelfde dag of uiterlijk een dag later dan in de winkel aankomen.

 

[edit] Ik zie het al...jullie hebben dus 2 verschillende voorraden. Het is dus géén FiFo systeem voor alle bestellers en het is zeker een leugen geweest van menig verkoper bij T-Mobile dat “winkelbezorging sneller is” (die heb 'k veel voorbij zien komen) [/edit]

Reputatie 3

Hoi @rddvries,

 

Ik begrijp de verwarring en hoop wat meer duidelijkheid te kunnen geven. Er is een verschil in voorraad voor de orders die thuisbezorgd worden en de orders die afgehaald worden in de T-Shop. Voor de orders die worden thuisbezorgd is er een algemene voorraad. Iedere T-Shop krijgt een eigen voorraad geleverd. Soms kan het dus zijn dat er te weinig voorraad is in de T-Shop van een betreffend iPhone model en je daarom moet wachten op de volgende levering vanuit Apple. Dat er niet geleverd zou worden vanuit de '’FiFo'’ methode wil ik hierbij ook gelijk ontkrachten. Het kan inderdaad zo zijn dat de buurman met een hoger ordernummer zijn toestel eerder heeft ontvangen, maar dit heeft dus te maken met een levering via PostNL of AMP tegenover het ophalen van het toestel in de T-Shop. We zijn hier heel erg scherp op, hebben al veel controles gedaan en ik kan jullie garanderen dat we uitleveren op de juiste volgorde. 

 

Nogmaals, ik hoop dat iedereen snel kan gaan genieten van zijn of haar nieuwe iPhone. Mochten er nog andere vragen zijn dan hoor ik het uiteraard graag! 

Je ontkracht dus wel zelf dat er sprake is van algemene FiFo. Ophalen en verzenden lopen dus langs elkaar heen. Er worden aparte voorraden aangehouden. En zoals we horen hebben veel shops nog helemaal geen pro (max) modellen voorbij zien komen. 
Dit gaat dus in tegen wat eerder is beloofd, dat ALLE orders FiFo geleverd worden, onafhankelijk van de transportmethode. 

Reputatie 4

Hoi @rddvries,

 

Ik begrijp de verwarring en hoop wat meer duidelijkheid te kunnen geven. Er is een verschil in voorraad voor de orders die thuisbezorgd worden en de orders die afgehaald worden in de T-Shop. Voor de orders die worden thuisbezorgd is er een algemene voorraad. Iedere T-Shop krijgt een eigen voorraad geleverd. Soms kan het dus zijn dat er te weinig voorraad is in de T-Shop van een betreffend iPhone model en je daarom moet wachten op de volgende levering vanuit Apple. Dat er niet geleverd zou worden vanuit de '’FiFo'’ methode wil ik hierbij ook gelijk ontkrachten. Het kan inderdaad zo zijn dat de buurman met een hoger ordernummer zijn toestel eerder heeft ontvangen, maar dit heeft dus te maken met een levering via PostNL of AMP tegenover het ophalen van het toestel in de T-Shop. We zijn hier heel erg scherp op, hebben al veel controles gedaan en ik kan jullie garanderen dat we uitleveren op de juiste volgorde. 

 

Nogmaals, ik hoop dat iedereen snel kan gaan genieten van zijn of haar nieuwe iPhone. Mochten er nog andere vragen zijn dan hoor ik het uiteraard graag! 

Lijkt mij ook niet helemaal waar want de winkel waar ik mijn toestel zou afhalen heeft nog steeds geen enkele pro/pro max mogen ontvangen vanaf vrijdag… Zal nu ook maar gewoon openkaart spelen maar het gaat om de winkel van Ridderkerk. Heb ook al van meerdere gehoord dat er bij meerdere locaties geen enkele pro/pro max toestellen zijn geleverd. 

Reputatie 5

Ik vind dit echt niet kunnen. Ik was in de veronderstelling dat het kiezen voor de winkel alleen van invloed was op het afleveradres van m’n bestelling. Niet dat het van invloed was op een andere voorraad en dus een andere levertijd etc.

Reputatie 4
Badge

Hoi @ib03tz,

 

Dat is niet zoals het is. We ontvangen vanuit Apple een en dezelfde voorraad en deze wordt vervolgens verdeeld over de thuisleveringen en de T-Shops. De nieuwe iPhone's zijn ieder jaar weer erg populair dus als er van een bepaald type erg veel bestellingen zijn binnengekomen dan kunnen we niet iedereen tegelijkertijd blij maken - hoe graag we dat ook zouden willen. Op dat moment wordt er dus in de betreffende T-Shop gekeken welke order op welk tijdstip is geplaatst en zo wordt er dus volgens de '’FiFo'’ manier geleverd. 

 

Ik begrijp dat je baalt als je nog even moet wachten op je iPhone, maar weet dat we op een eerlijke manier uitleveren en hard ons best doen om te zorgen dat iedereen zijn/haar iPhone zo snel mogelijk heeft.

Reputatie 4

Wat Gioia zegt klopt weer wel met wat er verteld is bij mij verlenging. Toen heeft de medewerker mij verteld ik zou voor thuisbezorgen kiezen ( AMP) omdat je dan gewoon vanuit de voorraad bezorgt krijgt. Bij in de winkel afhalen ben je afhankelijk van de winkelvoorraad. 

Reputatie 6

Hoi @ib03tz,

 

Dat is niet zoals het is. We ontvangen vanuit Apple een en dezelfde voorraad en deze wordt vervolgens verdeeld over de thuisleveringen en de T-Shops. De nieuwe iPhone's zijn ieder jaar weer erg populair dus als er van een bepaald type erg veel bestellingen zijn binnengekomen dan kunnen we niet iedereen tegelijkertijd blij maken - hoe graag we dat ook zouden willen. Op dat moment wordt er dus in de betreffende T-Shop gekeken welke order op welk tijdstip is geplaatst en zo wordt er dus volgens de '’FiFo'’ manier geleverd. 

 

Ik begrijp dat je baalt als je nog even moet wachten op je iPhone, maar weet dat we op een eerlijke manier uitleveren en hard ons best doen om te zorgen dat iedereen zijn/haar iPhone zo snel mogelijk heeft.

@Gioia wat ons denk ik schuurt:

De eerlijkste manier is FiFo vanuit jullie algemene voorraad, dus voor het verdelen tussen thuisleveringen en T-Shops. Maar dat is logistiek nu wellicht enorm moeilijk te regelen. Jammer dat het niet eerder op deze manier is gecommuniceerd, dan had denk ik niemand gekozen voor afhalen.

Vooral dat je nu niet je order nog kan omzetten naar thuislevering zonder verlies van de queue positie.

Reputatie 2

Hoi @ib03tz,

 

Dat is niet zoals het is. We ontvangen vanuit Apple een en dezelfde voorraad en deze wordt vervolgens verdeeld over de thuisleveringen en de T-Shops. De nieuwe iPhone's zijn ieder jaar weer erg populair dus als er van een bepaald type erg veel bestellingen zijn binnengekomen dan kunnen we niet iedereen tegelijkertijd blij maken - hoe graag we dat ook zouden willen. Op dat moment wordt er dus in de betreffende T-Shop gekeken welke order op welk tijdstip is geplaatst en zo wordt er dus volgens de '’FiFo'’ manier geleverd. 

 

Ik begrijp dat je baalt als je nog even moet wachten op je iPhone, maar weet dat we op een eerlijke manier uitleveren en hard ons best doen om te zorgen dat iedereen zijn/haar iPhone zo snel mogelijk heeft.

@Gioia wat ons denk ik schuurt:

De eerlijkste manier is FiFo vanuit jullie algemene voorraad, dus voor het verdelen tussen thuisleveringen en T-Shops. Maar dat is logistiek nu wellicht enorm moeilijk te regelen. Jammer dat het niet eerder op deze manier is gecommuniceerd, dan had denk ik niemand gekozen voor afhalen.

Vooral dat je nu niet je order nog kan omzetten naar thuislevering zonder verlies van de queue positie.

Precies dit. Hier gaat het de meeste mensen om, die verkeerde informatie vanuit de klantenservice. Volgende keer beter online bestellen ipv bellen, aangezien de eigen medewerkers niet eens eerlijke informatie hebben. Plus dat hun eigen systeem zo traag was dat ik een half uur moest wachten tot het er door was, verschilt niet veel dan via de site bestellen.. Als ik uberhaupt weer via T-Mobile doe, hoe moeilijk kan het zijn om het na al die jaren beter geregeld te hebben

Reputatie 2

Wat Gioia zegt klopt weer wel met wat er verteld is bij mij verlenging. Toen heeft de medewerker mij verteld ik zou voor thuisbezorgen kiezen ( AMP) omdat je dan gewoon vanuit de voorraad bezorgt krijgt. Bij in de winkel afhalen ben je afhankelijk van de winkelvoorraad. 

Dan heb je geluk gehad met de medewerker, ik heb hier al meerdere keren voorbij zien komen dat er gecommuniceerd werd dat ophalen in de winkel de snelste optie was en zo werd het ook bij bestellen via de site gecommuniceerd. 

Reputatie 2

Hoi @ib03tz,

 

Dat is niet zoals het is. We ontvangen vanuit Apple een en dezelfde voorraad en deze wordt vervolgens verdeeld over de thuisleveringen en de T-Shops. De nieuwe iPhone's zijn ieder jaar weer erg populair dus als er van een bepaald type erg veel bestellingen zijn binnengekomen dan kunnen we niet iedereen tegelijkertijd blij maken - hoe graag we dat ook zouden willen. Op dat moment wordt er dus in de betreffende T-Shop gekeken welke order op welk tijdstip is geplaatst en zo wordt er dus volgens de '’FiFo'’ manier geleverd. 

 

Ik begrijp dat je baalt als je nog even moet wachten op je iPhone, maar weet dat we op een eerlijke manier uitleveren en hard ons best doen om te zorgen dat iedereen zijn/haar iPhone zo snel mogelijk heeft.

Dit is weer anders dan je in je vorige bericht zegt?

Reputatie 2

@Gioia dan klopt dit dus niet? 

 

Reputatie 3

Hoi @ib03tz,

 

Dat is niet zoals het is. We ontvangen vanuit Apple een en dezelfde voorraad en deze wordt vervolgens verdeeld over de thuisleveringen en de T-Shops. De nieuwe iPhone's zijn ieder jaar weer erg populair dus als er van een bepaald type erg veel bestellingen zijn binnengekomen dan kunnen we niet iedereen tegelijkertijd blij maken - hoe graag we dat ook zouden willen. Op dat moment wordt er dus in de betreffende T-Shop gekeken welke order op welk tijdstip is geplaatst en zo wordt er dus volgens de '’FiFo'’ manier geleverd. 

 

Ik begrijp dat je baalt als je nog even moet wachten op je iPhone, maar weet dat we op een eerlijke manier uitleveren en hard ons best doen om te zorgen dat iedereen zijn/haar iPhone zo snel mogelijk heeft.

Hi Gioia,

 

dankjewel voor enige uitleg. Het is nu gelukkig uitgesproken waar het probleem ligt. Als ik kijk naar eerdere berichten dan is dit nu niet het eerste jaar dat het zo gaat. 
dat wij “afhalen in de winkel” nu langer moeten wachten is helaas niet anders. Nog wel een algemeen puntje van kritiek. Misschien kan je het intern aankaarten dat wij ons enigszins in de maling genomen voelen. Dit omdat meerdere online verkopers hebben aangegeven dat het beste is om de iPhone op te halen omdat je dan het toestel sneller hebt. Dit blijkt nu dus weer niet het geval. 
misschien kan dat uit het verkoopscript worden gehaald?

ik snap dat wanneer klanten de telefoons zelf ophalen, jullie dit enorm in de kosten scheelt…. Maar toch.

 

Vriendelijke groeten,

 

Carlos 

 

 

Reputatie 4

Het hele punt is eigenlijk vreselijk eenvoudig; en dat is dat de meeste mensen hier enkel struikelen over de communicatie.

Als je enkel zegt dat je levert volgens FiFo gaat iedereen er vanuit dat dit 1 systeem is en dat de manier van bezorging niet uitmaakt. Hier is echter wel onderscheid in gemaakt en dat zorgt ervoor dat het volledig kansloos is geweest dat ik een uur lang heb geprobeerd die order erdoor heen te drukken op de website omdat ik nu dus op een FiFo queue sta waar waarschijnlijk 20 mensen op staan in plaats van duizenden. Namelijk die van mijn lokale winkel. Die winkel heb ik aan de telefoon gehad en die heeft sinds de release dag nog geen enkele iPhone 14 Pro gehad (niet de normale óf de Max)

Laatste keer dat ik bij T-mobile mijn abonnement verleng!

Reputatie 3

@Gioia dan klopt dit dus niet? 

 

Dat men gelooft in het praatje van Gioia, das gwn om mensen te sussen en smoesjes bedenken om klanten tevreden te stellen met EEN antwoord.

Winkels hadden sowieso geen voorraad, dus waarom geen voorraad aanleveren aan de hand van besteltijd per product? 

 

 

Reputatie 4

Wat Gioia zegt klopt weer wel met wat er verteld is bij mij verlenging. Toen heeft de medewerker mij verteld ik zou voor thuisbezorgen kiezen ( AMP) omdat je dan gewoon vanuit de voorraad bezorgt krijgt. Bij in de winkel afhalen ben je afhankelijk van de winkelvoorraad. 

Dan heb je geluk gehad met de medewerker, ik heb hier al meerdere keren voorbij zien komen dat er gecommuniceerd werd dat ophalen in de winkel de snelste optie was en zo werd het ook bij bestellen via de site gecommuniceerd. 

Ja ik volg de berichten een beetje en zag dat inderdaad vaak voorbij komen. Ik vond het al raar dat mij dus wat anders verteld is, wel was hij te optimistisch over de levertijd. Ik verwachtte dat ik langer zou moeten wachten 7555xxxx maar hij zei na het weekend (dus deze week) dus had heel ff hoop. 

Reputatie 3

Hi @Gioia,

Hoe kan het dat mensen met dezelfde capaciteit en kleur die later hebben besteld dan ik hun iPhone al binnen hebben en ik niet? Allebei gekozen voor bezorging. Ik heb deze vraag al meermaals gesteld en ik krijg er geen antwoord op! 

Reputatie 4

Het hele punt is eigenlijk vreselijk eenvoudig; en dat is dat de meeste mensen hier enkel struikelen over de communicatie.

Als je enkel zegt dat je levert volgens FiFo gaat iedereen er vanuit dat dit 1 systeem is en dat de manier van bezorging niet uitmaakt. Hier is echter wel onderscheid in gemaakt en dat zorgt ervoor dat het volledig kansloos is geweest dat ik een uur lang heb geprobeerd die order erdoor heen te drukken op de website omdat ik nu dus op een FiFo queue sta waar waarschijnlijk 20 mensen op staan in plaats van duizenden. Namelijk die van mijn lokale winkel. Die winkel heb ik aan de telefoon gehad en die heeft sinds de release dag nog geen enkele iPhone 14 Pro gehad (niet de normale óf de Max)

Laatste keer dat ik bij T-mobile mijn abonnement verleng!

Hier dus precies hetzelfde.. De shop heeft nog geen enkele Pro/Pro max toestel binnen gekregen…

Reputatie 1

Het hele punt is eigenlijk vreselijk eenvoudig; en dat is dat de meeste mensen hier enkel struikelen over de communicatie.

Als je enkel zegt dat je levert volgens FiFo gaat iedereen er vanuit dat dit 1 systeem is en dat de manier van bezorging niet uitmaakt. Hier is echter wel onderscheid in gemaakt en dat zorgt ervoor dat het volledig kansloos is geweest dat ik een uur lang heb geprobeerd die order erdoor heen te drukken op de website omdat ik nu dus op een FiFo queue sta waar waarschijnlijk 20 mensen op staan in plaats van duizenden. Namelijk die van mijn lokale winkel. Die winkel heb ik aan de telefoon gehad en die heeft sinds de release dag nog geen enkele iPhone 14 Pro gehad (niet de normale óf de Max)

Laatste keer dat ik bij T-mobile mijn abonnement verleng!

Hier dus precies hetzelfde.. De shop heeft nog geen enkele Pro/Pro max toestel binnen gekregen…

Bij mij dus ook niet

Reputatie 2

Hoi @ib03tz,

 

Dat is niet zoals het is. We ontvangen vanuit Apple een en dezelfde voorraad en deze wordt vervolgens verdeeld over de thuisleveringen en de T-Shops. De nieuwe iPhone's zijn ieder jaar weer erg populair dus als er van een bepaald type erg veel bestellingen zijn binnengekomen dan kunnen we niet iedereen tegelijkertijd blij maken - hoe graag we dat ook zouden willen. Op dat moment wordt er dus in de betreffende T-Shop gekeken welke order op welk tijdstip is geplaatst en zo wordt er dus volgens de '’FiFo'’ manier geleverd. 

 

Ik begrijp dat je baalt als je nog even moet wachten op je iPhone, maar weet dat we op een eerlijke manier uitleveren en hard ons best doen om te zorgen dat iedereen zijn/haar iPhone zo snel mogelijk heeft.

@Gioia wat ons denk ik schuurt:

De eerlijkste manier is FiFo vanuit jullie algemene voorraad, dus voor het verdelen tussen thuisleveringen en T-Shops. Maar dat is logistiek nu wellicht enorm moeilijk te regelen. Jammer dat het niet eerder op deze manier is gecommuniceerd, dan had denk ik niemand gekozen voor afhalen.

Vooral dat je nu niet je order nog kan omzetten naar thuislevering zonder verlies van de queue positie.

Wauw dus ze maken wel een onderscheid van thuisbezorgen en afhalen. Tja als ik dit veel eerder had geweten had ik die optie überhaupt nooit aangeklikt. Jammer dat we dit pas nu weten en niet daarvoor. Het was wel handig geweest als jullie wat regels en informatie van het pre-orderen hadden neergezet op de webshop. Tja denk dat iedereen dit niet wist. Dus jammer dat de communicatie dan zo matig is...

Reputatie 1

Wat Gioia zegt klopt weer wel met wat er verteld is bij mij verlenging. Toen heeft de medewerker mij verteld ik zou voor thuisbezorgen kiezen ( AMP) omdat je dan gewoon vanuit de voorraad bezorgt krijgt. Bij in de winkel afhalen ben je afhankelijk van de winkelvoorraad. 

Je bent echt de enige die ik voorbij heb zien komen die wél goed voorgelicht is. Heb je je telefoon inmiddels mogen ontvangen?