[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 4

Ik kan mijn Iphone 14 pro dieppaars 256GB nu ophalen. Heb net een SMS'sje gehad. Blijkbaar dus wel flink eerder dan die 4-5 weken. Ben natuurlijk blij maar de communicatie was wel een beetje vaag. Maar goed hopelijk krijgt iedereen zijn Iphone Pro of Pro max zo snel mogelijk binnen!

Oh fijn! Waarmee begint jouw ordernummer? En hoe laat had je hem besteld? 😊

Ik heb een ordernummer met 7532. Was er wel binnen het eerste 1,5u. Zat eigenlijk al om 14:00u klaar maar die site liep de hele tijd vast haha.

Hier precies hetzelfde ook er best snel doorheen gekomen. Ook ordernummer 7532xxx. Helaas heb ik nog niks gehoord dus we wachten nog af. 

Ik check net bestelstatus en zie de melding bestelling overgedragen aan de koerier… net te laat. Morgen vlieg ik 😆

Aah wel fijn dat je iets weet! Wat was jouw ordernummer en het model? 

75329XXX 256gb pro max zwart. Heb ondertussen ook bevestiging van PostNL. Morgen bezorgen ze hem. Maar ben er niet zit dan in t vliegtuig 🙄. Vakantie maar annuleren denk? 🫣
Reputatie 1

Ik check net bestelstatus en zie de melding bestelling overgedragen aan de koerier… net te laat. Morgen vlieg ik 😆

Aah wel fijn dat je iets weet! Wat was jouw ordernummer en het model? 

75329XXX 256gb pro max zwart. Heb ondertussen ook bevestiging van PostNL. Morgen bezorgen ze hem. Maar ben er niet zit dan in t vliegtuig 🙄. Vakantie maar annuleren denk? 🫣

Wat een luxeproblemen zeg, niet thuis kunnen zijn voor een toestel van 1600 euro omdat je op vakantie gaat. Er zijn ook mensen die geen eten hebben of een dak boven hun hoofd, ook in Nederland. Snap dat je het vervelend vindt maar toch... Fijne vakantie, je kan vast je toestel ontvangen als je terug bent.  

Zojuist dit bericht gehad

7536xxxx. Iphone 14 pro max 512gb deep purple

Reputatie 1

Zojuist dit bericht gehad

7536xxxx. Iphone 14 pro max 512gb deep purple

Wat fijn! Wanneer heb je jouw bestelling geplaatst? 

Zojuist dit bericht gehad

7536xxxx. Iphone 14 pro max 512gb deep purple

Wat fijn! Wanneer heb je jouw bestelling geplaatst? 

9 september telefonisch verlengd.  Ik wilde eerst online verlengen stond al om 14.00 klaar . Maar de website liep vast . Toen heb ik 30 min in de wacht gestaan. Dus werd rond 14.30 geholpen . Maar ik kreeg pas rond 20.30 de bevestiging mail. En het contract wat ik online kon ondertekenen .

Maar door de eerdere berichten die ik lees lijkt het , alsof vandaag veel iphone pro max zijn binnen gekomen. Maar wel raar dat ik een hoger order nummer heb dan andere mensen hier en al een bericht heb gehad . Ik had verwacht dat het langer zou duren.

maar ben super blij 😃

Hoop dat meer mensen hier een bericht krijgen vandaag.

 

 

Reputatie 2

Ik heb ook op de 9de besteld en nu staat er dus 10-09 besteld, wachttijd 2-3 weken.

Ik vraag me dus zoals anderen af wat de wachttijd is voor mensen die op 9-9 hebben besteld.

Reputatie 2

Ik check net bestelstatus en zie de melding bestelling overgedragen aan de koerier… net te laat. Morgen vlieg ik 😆

Aah wel fijn dat je iets weet! Wat was jouw ordernummer en het model? 

75329XXX 256gb pro max zwart. Heb ondertussen ook bevestiging van PostNL. Morgen bezorgen ze hem. Maar ben er niet zit dan in t vliegtuig 🙄. Vakantie maar annuleren denk? 🫣

@Hajar @Johrick @Gioia @Pharwin  this is what I meant. 75318xxx 256gb pro max black ordered before 14:30 still ‘Wachten op voorraad’ (I also chose delivery, email also shows PostNL) while later orders with the exact same phone are already delivered to PostNL. 
I knew it would be some waiting when I ordered but the fifo thing really doesn’t look like going well

Reputatie 6

Ik heb ook op de 9de besteld en nu staat er dus 10-09 besteld, wachttijd 2-3 weken.

Ik vraag me dus zoals anderen af wat de wachttijd is voor mensen die op 9-9 hebben besteld.

In principe heb je op 9-9 geen wachttijd meer, de bestellingen voor 10-9 zijn verwerkt, vandaar dat de levertijd is opgeschoven.

Reputatie 1

Ik heb vrijdag om 14:30 een iPhone 14 pro max 256gb besteld met order nummer 7535xxxx net bevestiging van PostNL gehad dat ik hem morgen krijg

Reputatie 1

Ik heb vrijdag om 14:30 een iPhone 14 pro max 256gb besteld met order nummer 7535xxxx net bevestiging van PostNL gehad dat ik hem morgen krijg

Super fijn, mijn order was wat later maar goed om te zien dat er wat vaart in komt!

Reputatie 3

Nou mensen, het is een wonder. Ik kreeg net ook een mailtje van PostNL. Hij is alleen nog niet door hen ontvangen of verwerkt, dus ben benieuwd of die morgen ook echt komt. Order 7532XXXX, 128GB Zwart 

Reputatie 6

Nou mensen, het is een wonder. Ik kreeg net ook een mailtje van PostNL. Hij is alleen nog niet door hen ontvangen of verwerkt, dus ben benieuwd of die morgen ook echt komt. Order 7532XXXX, 128GB Zwart 

Jee, super fijn man!

Reputatie 4

Zie weer veel blije PostNL mensen! Nu nog blije afhaal mensen.

Reputatie 4

Zojuist dit bericht gehad

7536xxxx. Iphone 14 pro max 512gb deep purple

Wat fijn! Wanneer heb je jouw bestelling geplaatst? 

9 september telefonisch verlengd.  Ik wilde eerst online verlengen stond al om 14.00 klaar . Maar de website liep vast . Toen heb ik 30 min in de wacht gestaan. Dus werd rond 14.30 geholpen . Maar ik kreeg pas rond 20.30 de bevestiging mail. En het contract wat ik online kon ondertekenen .

Maar door de eerdere berichten die ik lees lijkt het , alsof vandaag veel iphone pro max zijn binnen gekomen. Maar wel raar dat ik een hoger order nummer heb dan andere mensen hier en al een bericht heb gehad . Ik had verwacht dat het langer zou duren.

maar ben super blij 😃

Hoop dat meer mensen hier een bericht krijgen vandaag.

 

 

Hou er rekening mee dat PostNL daadwerkelijk gaat bezorgen als je toestel is gesorteerd. Ik heb bovenstaande melding namelijk 3x gehad (met steeds weer een ander bezorgmoment) .. toen ik uiteindelijk woedend aan de lijn hing bij de klantenservice gaven ze aan dat dit een indicatie is en dat er pas daadwerkelijk bezorgd wordt als het pakket ook gesorteerd is. Ik hoop voor jou natuurlijk dat je hem morgen hebt maar ik heb mijn toestel vandaag gekregen terwijl dit in de PostNL app in eerste instantie zaterdag was 

I ordered I phone pro max 256 g gold on 9/9. On 19:03 I had the confirmation. On the board that was posted says that if you order it on 10/09 you will get it after 4 to 5 weeks. What about the people that ordered it on 9/9? 🤔

Pre-ordered met verlenging op 09.09 rond 16.30 uur. (Ophalen in de winkel). Bevestiging mail kwam wat later aan. Zaterdag 17.09 berichtje dat ik hem op kon halen en inmiddels al bij mij.

iPhone 14 Pro Max in Deep Purple 256GB

(Order nummer begon met 7533) 

 

Hopelijk heeft iedereen snel zijn bestelling^^ 

Reputatie 1

Iedereen veel plezier met hun nieuwe Iphone. Ik wacht nog af op mijn belletje. blijf het apart vinden dat de bestel nummers rond 7531 en 7532 nog niks hebben kunnen afhalen. Hopelijk hebben we allemaal snel onze nieuwe iphone. 

Reputatie 4

Ik heb inderdaad 7532 en nog niets gehoord (afhalen winkel; 256GB zwart)

Reputatie 2

75324XXX dieppaars 128 pro max voor bezorgen, helaas ook nog niks gehoord…

Ik check net bestelstatus en zie de melding bestelling overgedragen aan de koerier… net te laat. Morgen vlieg ik 😆

Aah wel fijn dat je iets weet! Wat was jouw ordernummer en het model? 

75329XXX 256gb pro max zwart. Heb ondertussen ook bevestiging van PostNL. Morgen bezorgen ze hem. Maar ben er niet zit dan in t vliegtuig 🙄. Vakantie maar annuleren denk? 🫣

Wat een luxeproblemen zeg, niet thuis kunnen zijn voor een toestel van 1600 euro omdat je op vakantie gaat. Er zijn ook mensen die geen eten hebben of een dak boven hun hoofd, ook in Nederland. Snap dat je het vervelend vindt maar toch... Fijne vakantie, je kan vast je toestel ontvangen als je terug bent.  

#sarcasme wijsneus

Reputatie 1

Kan je wisselen van ophalen in T shop naar thuisbezorging?

Reputatie 1

Ik check net bestelstatus en zie de melding bestelling overgedragen aan de koerier… net te laat. Morgen vlieg ik 😆

Aah wel fijn dat je iets weet! Wat was jouw ordernummer en het model? 

75329XXX 256gb pro max zwart. Heb ondertussen ook bevestiging van PostNL. Morgen bezorgen ze hem. Maar ben er niet zit dan in t vliegtuig 🙄. Vakantie maar annuleren denk? 🫣

Wat een luxeproblemen zeg, niet thuis kunnen zijn voor een toestel van 1600 euro omdat je op vakantie gaat. Er zijn ook mensen die geen eten hebben of een dak boven hun hoofd, ook in Nederland. Snap dat je het vervelend vindt maar toch... Fijne vakantie, je kan vast je toestel ontvangen als je terug bent.  

#sarcasme wijsneus

Dag luxepaard met grootheidswaanzin, de wereld draait niet om jouw en je nieuwe iPhone pannekoek 

Reputatie 4

Kan je wisselen van ophalen in T shop naar thuisbezorging?

Zou iets moois kunnen zijn ja

Ik heb de iPhone 14 pro max 256 gb op 10.09 besteld en ik heb vandaag een bevestiging van Post NL ontvangen dat mijn iPhone morgen geleverd wordt. 
 

Ordernummer eindigt op: XXXXXX78

 

ik hoop dat iedereen snel zijn iPhone heeft :)