[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 3

Ik check net bestelstatus en zie de melding bestelling overgedragen aan de koerier… net te laat. Morgen vlieg ik 😆

Aah wel fijn dat je iets weet! Wat was jouw ordernummer en het model? 

75329XXX 256gb pro max zwart. Heb ondertussen ook bevestiging van PostNL. Morgen bezorgen ze hem. Maar ben er niet zit dan in t vliegtuig 🙄. Vakantie maar annuleren denk? 🫣

Wat een luxeproblemen zeg, niet thuis kunnen zijn voor een toestel van 1600 euro omdat je op vakantie gaat. Er zijn ook mensen die geen eten hebben of een dak boven hun hoofd, ook in Nederland. Snap dat je het vervelend vindt maar toch... Fijne vakantie, je kan vast je toestel ontvangen als je terug bent.  

#sarcasme wijsneus

Dag luxepaard met grootheidswaanzin, de wereld draait niet om jouw en je nieuwe iPhone pannekoek 

Zullen we het een beetje gezellig houden? Laat hem lekker genieten van zijn leven. 
 

Reputatie 1

Mijn vader kreeg net zijn afhaalbericht, 265gb zwart in Utrecht. Wel apart want ik heb de mijne met zelfde config, zelfde shop ophalen besteld om 14.45u en de zijne pas om 18.00u. Had toch verwacht dat ik hem eerder zou kunnen afhalen. Nee is echt fifo hoor! 

Reputatie 4

Mijn vader kreeg net zijn afhaalbericht, 265gb zwart in Utrecht. Wel apart want ik heb de mijne met zelfde config, zelfde shop ophalen besteld om 14.45u en de zijne pas om 18.00u. Had toch verwacht dat ik hem eerder zou kunnen afhalen. Nee is echt fifo hoor! 

LOL! Fifo my *ss hahaha. Bij de winkel hebben ze er 0 controle op. Die telefoons gaan eerst naar bekenden en vrienden en dan naar willekeurige klanten. Fifo geldt enkel voor de mensen die thuisbezorgd hebben gekozen!

Reputatie 1

Mijn vader kreeg net zijn afhaalbericht, 265gb zwart in Utrecht. Wel apart want ik heb de mijne met zelfde config, zelfde shop ophalen besteld om 14.45u en de zijne pas om 18.00u. Had toch verwacht dat ik hem eerder zou kunnen afhalen. Nee is echt fifo hoor! 

LOL! Fifo my *ss hahaha. Bij de winkel hebben ze er 0 controle op. Die telefoons gaan eerst naar bekenden en vrienden en dan naar willekeurige klanten. Fifo geldt enkel voor de mensen die thuisbezorgd hebben gekozen!

Precies wat ik dacht

Reputatie 4

Mijn vader kreeg net zijn afhaalbericht, 265gb zwart in Utrecht. Wel apart want ik heb de mijne met zelfde config, zelfde shop ophalen besteld om 14.45u en de zijne pas om 18.00u. Had toch verwacht dat ik hem eerder zou kunnen afhalen. Nee is echt fifo hoor! 

LOL! Fifo my *ss hahaha. Bij de winkel hebben ze er 0 controle op. Die telefoons gaan eerst naar bekenden en vrienden en dan naar willekeurige klanten. Fifo geldt enkel voor de mensen die thuisbezorgd hebben gekozen!

Precies wat ik dacht

Kunnen nog wel even wachten op onze toestellen xD.

Reputatie 2

Mijn iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black is hier zojuist thuis afgeleverd. Ge-preorderd op 9 september om 17:41. Ordernummer 7534XXXX.

Reputatie 4

Ik heb een relatief klein lokaal winkeltje...met een 06-nummer. Ik vraag me af of hij er überhaupt een beetje aandacht aan schenkt 🤷🏼

We gaan het zien...'k blijf wekelijks wel bellen.

Reputatie 4

Kunnen nog wel even wachten op onze toestellen xD.

Absoluut, die 4 weken zeker! Ik voel me echt genaaid gewoon. Belsimpel laat zelfs per provider zien wat de levertijd is (omdat providers er natuurlijk op in spelen bij verlengingen e.d. wat heel slim en prima is). T-Mobile heeft me eigenlijk gewoon belazerd op deze manier; ik had bij een andere provider kunnen verlengen en mijn toestel direct kunnen hebben.

Maar goed; whatever...het is uiteindelijk maar een telefoon.

Reputatie 2

Ik heb een relatief klein lokaal winkeltje...met een 06-nummer. Ik vraag me af of hij er überhaupt een beetje aandacht aan schenkt 🤷🏼

We gaan het zien...'k blijf wekelijks wel bellen.

Hahaha mijne ook, wel shop?

Reputatie 4

Ik heb een relatief klein lokaal winkeltje...met een 06-nummer. Ik vraag me af of hij er überhaupt een beetje aandacht aan schenkt 🤷🏼

We gaan het zien...'k blijf wekelijks wel bellen.

Hahaha mijne ook, wel shop?

Ja shop inderdaad; Deventer.

Reputatie 2

Ik heb een relatief klein lokaal winkeltje...met een 06-nummer. Ik vraag me af of hij er überhaupt een beetje aandacht aan schenkt 🤷🏼

We gaan het zien...'k blijf wekelijks wel bellen.

Hahaha mijne ook, wel shop?

Welke*

Reputatie 4

Ik heb een relatief klein lokaal winkeltje...met een 06-nummer. Ik vraag me af of hij er überhaupt een beetje aandacht aan schenkt 🤷🏼

We gaan het zien...'k blijf wekelijks wel bellen.

Hier ook haha

Reputatie 2

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! Kijk snel of de wijzigingen invloed hebben op jouw toestel. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Bij de 256GB in zilver staat besteldatum 10 september. Betekent dit dat alle orders van 9 september verwerkt zijn?

Reputatie 4

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! Kijk snel of de wijzigingen invloed hebben op jouw toestel. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Bij de 256GB in zilver staat besteldatum 10 september. Betekent dit dat alle orders van 9 september verwerkt zijn?

Dat zou het moeten betekenen; maar heb je gekozen voor thuisbezorgd? Of afhalen in de winkel?

Reputatie 2

Heeft er iemand een iPhone 14 Pro Max, 128GB in silver besteld? Voor afhaal in de winkel? Ik zie en ken niemand die hem al binnen heeft. Overal op verschillende website’s zie ik dat de rest ‘wel’ op voorraad zijn, behalve silver…. 

Reputatie 2

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! Kijk snel of de wijzigingen invloed hebben op jouw toestel. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Bij de 256GB in zilver staat besteldatum 10 september. Betekent dit dat alle orders van 9 september verwerkt zijn?

Dat zou het moeten betekenen; maar heb je gekozen voor thuisbezorgd? Of afhalen in de winkel?

Ik heb gekozen voor afhalen in de winkel, maar ik zie bij het overzicht van levertijden geen onderscheid tussen online en winkel. 

Reputatie 1

Na contact te hebben gezocht met klantenservice kreeg ik het volgende opvallende antwoord betreffende Thuisbezorging/Ophalen in T-shop:

‘Ik begrijp de verwarring en hoop wat meer duidelijkheid te kunnen geven. Er is een verschil in voorraad voor de orders die thuisbezorgd worden en de orders die afgehaald worden in de T-Shop. Voor de orders die worden thuisbezorgd is er een algemene voorraad. Iedere T-Shop krijgt een eigen voorraad geleverd. Soms kan het dus zijn dat er te weinig voorraad is in de T-Shop van een betreffend iPhone model en je daarom moet wachten op de volgende levering vanuit Apple. 

Het kan inderdaad zo zijn dat de buurman met een hoger ordernummer zijn toestel eerder heeft ontvangen, maar dit heeft dus te maken met een levering via PostNL of AMP tegenover het ophalen van het toestel in de T-Shop.’

Mijn conclusie: Ophalen in de T-shop zal in de meeste gevallen langer duren omdat zij afhankelijk zijn van winkelvoorraad t.o.v. Algemene voorraad… 

Reputatie 4

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt! Kijk snel of de wijzigingen invloed hebben op jouw toestel. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Bij de 256GB in zilver staat besteldatum 10 september. Betekent dit dat alle orders van 9 september verwerkt zijn?

Dat zou het moeten betekenen; maar heb je gekozen voor thuisbezorgd? Of afhalen in de winkel?

Ik heb gekozen voor afhalen in de winkel, maar ik zie bij het overzicht van levertijden geen onderscheid tussen online en winkel. 

RIP; nee dat zie je inderdaad niet. Maar dat is irrelevant; in de OP staat een reactie van Gioia die zegt dat winkelvoorraad en bezorgvoorraad 2 verschillende dingen zijn. De winkels krijgen hun eigen voorraad en die heeft niets te maken met bovenstaand schema. En de winkels zelf individueel hanteren ook geen FiFo zoals inmiddels al duidelijk is.

Dus dat tabelletje kunnen wij als winkel afhalers negeren.

Reputatie 4

Na contact te hebben gezocht met klantenservice kreeg ik het volgende opvallende antwoord betreffende Thuisbezorging/Ophalen in T-shop:

‘Ik begrijp de verwarring en hoop wat meer duidelijkheid te kunnen geven. Er is een verschil in voorraad voor de orders die thuisbezorgd worden en de orders die afgehaald worden in de T-Shop. Voor de orders die worden thuisbezorgd is er een algemene voorraad. Iedere T-Shop krijgt een eigen voorraad geleverd. Soms kan het dus zijn dat er te weinig voorraad is in de T-Shop van een betreffend iPhone model en je daarom moet wachten op de volgende levering vanuit Apple. 

Het kan inderdaad zo zijn dat de buurman met een hoger ordernummer zijn toestel eerder heeft ontvangen, maar dit heeft dus te maken met een levering via PostNL of AMP tegenover het ophalen van het toestel in de T-Shop.’

Mijn conclusie: Ophalen in de T-shop zal in de meeste gevallen langer duren omdat zij afhankelijk zijn van winkelvoorraad t.o.v. Algemene voorraad… 

Het grappige is dat ik dit al 1 of 2 dagen geleden gepost heb, en dit is me ook verteld tijdens de bestelling. Mij werd daarom aangeraden voor thuis bezorgen te kiezen, maar ik denk dat ik de enige ben die die informatie gekregen heeft.

Reputatie 4

Het gaat niet om de informatie die jij telefonisch hebt gekregen. De meeste mensen die online hebben besteld hebben deze informatie helemaal niet en komen vervolgens hier voor hulp. Zowel via een Google search als via je e-mail kom je op dit topic uit.

Hier staat nog steeds in de OP: “Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.”

Maar deze regel is een keiharde leugen. De regel is namelijk: bestel je je iPhone eerder én laat je hem thuisbezorgen dan krijg je hem ook eerder. Bestel je hem in de winkel; dan moet je 's avonds op je blote knietjes bidden dat je de volgende maand wellicht een afhaalbericht krijgt. 😂

Reputatie 2

Het gaat niet om de informatie die jij telefonisch hebt gekregen. De meeste mensen die online hebben besteld hebben deze informatie helemaal niet en komen vervolgens hier voor hulp. Zowel via een Google search als via je e-mail kom je op dit topic uit.

Hier staat nog steeds in de OP: “Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.”

Maar deze regel is een keiharde leugen. De regel is namelijk: bestel je je iPhone eerder én laat je hem thuisbezorgen dan krijg je hem ook eerder. Bestel je hem in de winkel; dan moet je 's avonds op je blote knietjes bidden dat je de volgende maand wellicht een afhaalbericht krijgt. 😂

Hahhaha, mee eens… Maar effe hoe kan dit dan….. Hoe kan zo’n grote bedrijf zo slecht communiceren? En als laatste : waar blijft mn gepreorderd iPhone😢

Reputatie 4

Ik heb het al meermaals gezegd in dit topic en 'k blijf het zeggen: de enige fout die zij hebben gemaakt is communicatie. Als dit helder was van tevoren was er nu geen discussie en konden we gewoon zeggen: dit wist je van tevoren!

De enige winkels die 'k tot nu toe voorbij heb zien komen zijn de wat grotere winkels. Ben heel benieuwd hoe snel het bij mijn kleine filiaaltje komt...je ge-preorderde iPhone komt over een maand.

Reputatie 4

Ik heb het al meermaals gezegd in dit topic en 'k blijf het zeggen: de enige fout die zij hebben gemaakt is communicatie. Als dit helder was van tevoren was er nu geen discussie en konden we gewoon zeggen: dit wist je van tevoren!

De enige winkels die 'k tot nu toe voorbij heb zien komen zijn de wat grotere winkels. Ben heel benieuwd hoe snel het bij mijn kleine filiaaltje komt...je ge-preorderde iPhone komt over een maand.

Ik ben er ook bang voor, zal in dit dorpje niet veel vraag naar zijn dan :(

9-9-22 de 128gb pro max zwart besteld (14:30) met ordernummer 75324xxx. Tot op heden nog geen bevestiging van verzending ontvangen. Ben benieuwd wanneer die binnenkomt als ik de reacties lees…

Reputatie 2

9-9-22 16.00 uur  besteld de iPhone 14pro Max 128 gb 

ook nog niks gehoord of een bericht van verzenden  contact gehad met een medewerker via de chat maar dan wordt je er gewoon uitgegooid als het te moeilijk wordt om eerlijk antwoord te geven. Blijf het apart vinden dat ander met het zelfde toestel  en zelfde geheugen hem eerde krijgen  terwel ze later hebben bestel  heb gekozen voor bezorging   T mobiel heeft zijn voorwerk zekker niet op orde bij ander telecom bedrijven hoor je dat het veel beter gaat. Jammer van t mobiel  maar we kunnen niks ander doen dan afwachten