[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 4

@rddvries Ik geef je er graag meer duidelijkheid over! De tabel is voor zowel thuisafleveringen als afhalen. Het kan wel eens voorkomen dat er verschil in levertijd zit, maar dat heeft te maken met de voorraad die geleverd is bij de T-Shop. Er is een verschil in voorraad voor de orders die thuisbezorgd worden en de orders die afgehaald worden in de T-Shop. Voor de orders die worden thuisbezorgd is er een algemene voorraad. Iedere T-Shop krijgt een eigen voorraad geleverd. Soms kan het dus zijn dat er te weinig voorraad is in de T-Shop van een betreffend iPhone model en je daarom moet wachten op de volgende levering vanuit Apple. We proberen uiteraard beide leveringen zo snel mogelijk in orde te maken, zodat iedereen zo snel mogelijk kan genieten van zijn/haar nieuwe iPhone!

Om nog even terug te komen op je andere vraag: er wordt bij zowel 09/09 als 10/09 dezelfde levertijden gehanteerd. Vandaar dat wij hier één lijn in trekken. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Sorry maar WAT? Waarom werd er dan op de website, tijdens het bestellen, snelste keuze via ophalen t-shop gezegd? Als ik had geweten dat er 2 soorten voorraad is dan had ik nooit gekozen voor ophalen. Nu kan ik weken wachten ipv dat ‘ie afgelopen week thuis werd gestuurd. 

Zelfde hier.. Het is ook totaal niet duidelijk hoeveel toestellen er naar elk filiaal gaan, volgens mij worden kleine filialen niet eens zo veel bevoorraad.. 

Kleine filialen hebben nog steeds geen enkele pro max binnen gehad in mijn geval dus ben heeel erg benieuwd hoe het gaat lopen.

Reputatie 6

Kleine filialen hebben nog steeds geen enkele pro max binnen gehad in mijn geval dus ben heeel erg benieuwd hoe het gaat lopen.

Wat valt er onder klein? Van ons ander lid, heeft Haarlem een Pro toestel ontvangen. Haarlem heeft ook een 06 nummer, ik vermoed dat elke filiaal een 06 heeft? En op de foto’s ziet Haarlem er ook klein uit .. ;-)

Zie:
https://community.t-mobile.nl/bestellingen-en-leveringen-562/info-levertijden-apple-iphone-14-pro-max-345266?postid=1676788#post1676788

Reputatie 4

Kleine filialen hebben nog steeds geen enkele pro max binnen gehad in mijn geval dus ben heeel erg benieuwd hoe het gaat lopen.

Wat valt er onder klein? Van ons ander lid, heeft Haarlem een Pro toestel ontvangen. Haarlem heeft ook een 06 nummer, ik vermoed dat elke filiaal een 06 heeft? En op de foto’s ziet Haarlem er ook klein uit .. ;-)

Zie:
https://community.t-mobile.nl/bestellingen-en-leveringen-562/info-levertijden-apple-iphone-14-pro-max-345266?postid=1676788#post1676788

Haarlem ten opzichte van Ridderkerk is toch wel een heel stuk groter haha

Reputatie 4

Nope heb net mijn filiaal nog gebeld en heeft er nog 0 gezien. Kon er ook *niets* over vertellen zei hij.

Reputatie 6

Nope heb net mijn filiaal nog gebeld en heeft er nog 0 gezien. Kon er ook *niets* over vertellen zei hij.

Heb je al wel eens gevraagd aan je filiaal of zij bij T-Mobile de bestellingen zelf moeten plaatsen óf dat T-Mobile uit zich zelf de iPhones opstuurt naar het filiaal?

Reputatie 4

Nope heb net mijn filiaal nog gebeld en heeft er nog 0 gezien. Kon er ook *niets* over vertellen zei hij.

Heb je al wel eens gevraagd aan je filiaal of zij bij T-Mobile de bestellingen zelf moeten plaatsen óf dat T-Mobile uit zich zelf de iPhones opstuurt naar het filiaal?

Hij vertelde mij dat ik vanuit T-Mobile een SMS krijg...dus ik gok dat laatste? Het klonk namelijk niet alsof hij dat zelf moet regelen (ik vroeg hem: krijg ik dan een e-mail of iets dergelijks? En hij zei: nee een SMS krijg je dan vanuit T-Mobile)

Reputatie 3

Zojuist T-mobile shop gebeld. Vriendelijke medewerker had een idee waardoor de eerste bestellingen misschien nog niet zijn uitgeleverd. 
 

Orders 7531 en 7532 zijn voornamelijk bestellingen die in het eerste uur zijn geplaatst. Aangezien het bestelsysteem toen plat lag, is in elk geval mijn telefonische bestelling, handmatig door de medewerkster aan de lijn genoteerd. Het kan best zijn dat zij de bestelling op een later tijdstip in het systeem is gezet. Ondertussen bleven de bestellingen uiteraard gewoon binnenkomen. In theorie kan het dus zomaar zijn dat iemand met ordernummer 7535… eerder in het systeem staat dan iemand met ordernummer 7532… 

 

Ik kan mij namelijk herinneren dat de medewerkster aan de telefoon tegen mij heeft gezegd dat zij op het moment dat ik haar aan de lijn had, de bestelling niet gelijk in het systeem kon zetten. 
Dit verklaart uiteraard niet alle opmerkelijke verhalen in deze topic maar wellicht wel waarom zoveel 7531 en 7532 orders nog niet zijn uitgeleverd. 

Reputatie 1

Zojuist T-mobile shop gebeld. Vriendelijke medewerker had een idee waardoor de eerste bestellingen misschien nog niet zijn uitgeleverd. 
 

Orders 7531 en 7532 zijn voornamelijk bestellingen die in het eerste uur zijn geplaatst. Aangezien het bestelsysteem toen plat lag, is in elk geval mijn telefonische bestelling, handmatig door de medewerkster aan de lijn genoteerd. Het kan best zijn dat zij de bestelling op een later tijdstip in het systeem is gezet. Ondertussen bleven de bestellingen uiteraard gewoon binnenkomen. In theorie kan het dus zomaar zijn dat iemand met ordernummer 7535… eerder in het systeem staat dan iemand met ordernummer 7532… 

 

Ik kan mij namelijk herinneren dat de medewerkster aan de telefoon tegen mij heeft gezegd dat zij op het moment dat ik haar aan de lijn had, de bestelling niet gelijk in het systeem kon zetten. 
Dit verklaart uiteraard niet alle opmerkelijke verhalen in deze topic maar wellicht wel waarom zoveel 7531 en 7532 orders nog niet zijn uitgeleverd. 

 

Die vallen dus allemaal uit de boot, lijkt mij (met mijn achtergrond en ervaring) heel simpel door Logistiek Managers en Medewerkers van T-Mobile te tackelen… Maarja die leven in het tijdperk … Is er geen App voor dan Snappen we niks … Sorry, maar kan dit niet in mijn systeem verwerken dat door klanten betaalde medewerkers dit niet JUIST WILLEN oplossen  (← Want fouten kun je managen) … Ik was mijn klanten allang kwijt als wij mensen voor zouden laten… Fysieke tijdperk helaas… 

 

Nu, gewoon dikke middelvinger, dikke pech, succes, je moet wachten en ondertussen mag iedereen achterin de rij vooraan komen staan. .. Fouten maken oke.. maar dan erken je dat het fout zit, dat zit het ook ;-) de klanten met deze ordernummers weten dat.. Tmobile weet dat… 

 

Compensatie ?… ik zie nog steeds een dikke FY (ook al weet ik dat ze ook maar mensen zijn) 

 

Reputatie 2

Had gehoopt dat mij telefoon snel zou geleverd worden maar ik ben er bang voor dat de levertijden echt 4 tot 5 worden  en vooral voor de 128gb 

Reputatie 6

Had gehoopt dat mij telefoon snel zou geleverd worden maar ik ben er bang voor dat de levertijden echt 4 tot 5 worden  en vooral voor de 128gb 

Zeker rekening mee houden dat er dagelijks een voorraad binnenkomt, die zal nu nog echt niet groot zijn. Maar de logistieke stroom ligt niet stil. Zo zijn bepaalde varianten gisteren al in levertijd aangepast, eerst was 09/09 (voor zilver, 256gb) nog 4-5 weken levertijd en nu is dat 10/09, dus de orders van 09/09 zijn bijna allemaal verwerkt. Het is echt niet zo dat T-Mobile nu 4-5 weken moet wachten tot er iets binnenkomt.

Reputatie 2

Had gehoopt dat mij telefoon snel zou geleverd worden maar ik ben er bang voor dat de levertijden echt 4 tot 5 worden  en vooral voor de 128gb 

Zeker rekening mee houden dat er dagelijks een voorraad binnenkomt, die zal nu nog echt niet groot zijn. Maar de logistieke stroom ligt niet stil. Zo zijn bepaalde varianten gisteren al in levertijd aangepast, eerst was 09/09 (voor zilver, 256gb) nog 4-5 weken levertijd en nu is dat 10/09, dus de orders van 09/09 zijn bijna allemaal verwerkt. Het is echt niet zo dat T-Mobile nu 4-5 weken moet wachten tot er iets binnenkomt

dat licht er aan hoeveel er binnen komen  per dag  

Reputatie 4

Zojuist T-mobile shop gebeld. Vriendelijke medewerker had een idee waardoor de eerste bestellingen misschien nog niet zijn uitgeleverd. 
 

Orders 7531 en 7532 zijn voornamelijk bestellingen die in het eerste uur zijn geplaatst. Aangezien het bestelsysteem toen plat lag, is in elk geval mijn telefonische bestelling, handmatig door de medewerkster aan de lijn genoteerd. Het kan best zijn dat zij de bestelling op een later tijdstip in het systeem is gezet. Ondertussen bleven de bestellingen uiteraard gewoon binnenkomen. In theorie kan het dus zomaar zijn dat iemand met ordernummer 7535… eerder in het systeem staat dan iemand met ordernummer 7532… 

 

Ik kan mij namelijk herinneren dat de medewerkster aan de telefoon tegen mij heeft gezegd dat zij op het moment dat ik haar aan de lijn had, de bestelling niet gelijk in het systeem kon zetten. 
Dit verklaart uiteraard niet alle opmerkelijke verhalen in deze topic maar wellicht wel waarom zoveel 7531 en 7532 orders nog niet zijn uitgeleverd. 

Laat ik nou net een van die 7532 orders zijn :D

Reputatie 6

Had gehoopt dat mij telefoon snel zou geleverd worden maar ik ben er bang voor dat de levertijden echt 4 tot 5 worden  en vooral voor de 128gb 

Zeker rekening mee houden dat er dagelijks een voorraad binnenkomt, die zal nu nog echt niet groot zijn. Maar de logistieke stroom ligt niet stil. Zo zijn bepaalde varianten gisteren al in levertijd aangepast, eerst was 09/09 (voor zilver, 256gb) nog 4-5 weken levertijd en nu is dat 10/09, dus de orders van 09/09 zijn bijna allemaal verwerkt. Het is echt niet zo dat T-Mobile nu 4-5 weken moet wachten tot er iets binnenkomt

dat licht er aan hoeveel er binnen komen  per dag  

Ja, dat zei ik ook niet. Ik gaf alleen aan dat er elke dag iets binnenkomt, dus dat de kans er ook is dat je eerder dan 4-5 weken aan de beurt bent.

Reputatie 2

Had gehoopt dat mij telefoon snel zou geleverd worden maar ik ben er bang voor dat de levertijden echt 4 tot 5 worden  en vooral voor de 128gb 

Zeker rekening mee houden dat er dagelijks een voorraad binnenkomt, die zal nu nog echt niet groot zijn. Maar de logistieke stroom ligt niet stil. Zo zijn bepaalde varianten gisteren al in levertijd aangepast, eerst was 09/09 (voor zilver, 256gb) nog 4-5 weken levertijd en nu is dat 10/09, dus de orders van 09/09 zijn bijna allemaal verwerkt. Het is echt niet zo dat T-Mobile nu 4-5 weken moet wachten tot er iets binnenkomt

dat licht er aan hoeveel er binnen komen  per dag  

Ja, dat zei ik ook niet. Ik gaf alleen aan dat er elke dag iets binnenkomt, dus dat de kans er ook is dat je eerder dan 4-5 weken aan de beurt bent.

Laten we het hopen   

Reputatie 2

Ik heb een 14 Pro Max Deep Purple 256GB besteld op 9-9 via de website (nadat deze weer online kwam) met order nummer 7533XXXX en direct bevestiging gehad om 16:09. Gekozen voor thuisbezorging, maar status staat nog steeds op "wachten op voorraad”. Ik zie het wel gebeuren dat ik 3-4 weken moet wachten...

Reputatie 3

Zojuist T-mobile shop gebeld. Vriendelijke medewerker had een idee waardoor de eerste bestellingen misschien nog niet zijn uitgeleverd. 
 

Orders 7531 en 7532 zijn voornamelijk bestellingen die in het eerste uur zijn geplaatst. Aangezien het bestelsysteem toen plat lag, is in elk geval mijn telefonische bestelling, handmatig door de medewerkster aan de lijn genoteerd. Het kan best zijn dat zij de bestelling op een later tijdstip in het systeem is gezet. Ondertussen bleven de bestellingen uiteraard gewoon binnenkomen. In theorie kan het dus zomaar zijn dat iemand met ordernummer 7535… eerder in het systeem staat dan iemand met ordernummer 7532… 

 

Ik kan mij namelijk herinneren dat de medewerkster aan de telefoon tegen mij heeft gezegd dat zij op het moment dat ik haar aan de lijn had, de bestelling niet gelijk in het systeem kon zetten. 
Dit verklaart uiteraard niet alle opmerkelijke verhalen in deze topic maar wellicht wel waarom zoveel 7531 en 7532 orders nog niet zijn uitgeleverd. 

Laat ik nou net een van die 7532 orders zijn :D

#me2 🙈

Reputatie 2

Hallo allen!

 

Mijn bestelnummer 7532XXXX.

Bestelling gedaan op 9 september.

Apple iPhone 14 Pro Max 128Gb Zwart.

 

Ook ik ben bang dat ik mijn toestel pas over 4-5 weken in ontvangst mag nemen,

Dat is niet zo’n ramp, maar ik ga 7 oktober op vakantie en pas 22 oktober weer terug.

Nu zie ik berichten langs komen van: “huidige datum” toestel ophalen in de shop binnen 7 dagen.

@ T-mobile / Admin, wat nu als ik 8 oktober mijn toestel mag ophalen en ik niet binnen 7 dagen in de shop kan wezen?

 

Kan ik dan achteraf nog steeds ophalen? of word ik weer achteraan in de rij gezet?

Reputatie 3

Ik heb hem vandaag ontvangen hoor! Ik hoop voor jullie dat jullie allemaal snel van je iPhone mogen genieten. Ik zal het forum wel nog af en toe checken als ramptoerist 😉

Reputatie 2

Ik heb hem vandaag ontvangen hoor! Ik hoop voor jullie dat jullie allemaal snel van je iPhone mogen genieten. Ik zal het forum wel nog af en toe checken als ramptoerist 😉

Afhalen of thuis bezorgd? Wat is je ordernummer? Wanneer besteld?

Reputatie 3

Ik heb hem vandaag ontvangen hoor! Ik hoop voor jullie dat jullie allemaal snel van je iPhone mogen genieten. Ik zal het forum wel nog af en toe checken als ramptoerist 😉

Afhalen of thuis bezorgd? Wat is je ordernummer? Wanneer besteld?

Thuisbezorgd, ordernummer 75325XXX, bestelling kwam er vrijdag net voor drieën eindelijk doorheen. Het is een Pro Max 128GB Zwart. Ook ik heb helaas veel verhalen gehoord van mensen die hem later hebben besteld en eerder hebben gekregen, dus de frustratie liep bij mij al op. En nog steeds zijn er mensen op dit forum die hem eerder hebben besteld dan ik en hem nog niet hebben vgm. 

Reputatie 2

Ik heb hem vandaag ontvangen hoor! Ik hoop voor jullie dat jullie allemaal snel van je iPhone mogen genieten. Ik zal het forum wel nog af en toe checken als ramptoerist 😉

Afhalen of thuis bezorgd? Wat is je ordernummer? Wanneer besteld?

Thuisbezorgd, ordernummer 75325XXX, bestelling kwam er vrijdag net voor drieën eindelijk doorheen. Het is een Pro Max 128GB Zwart. Ook ik heb helaas veel verhalen gehoord van mensen die hem later hebben besteld en eerder hebben gekregen, dus de frustratie liep bij mij al op. En nog steeds zijn er mensen op dit forum die hem eerder hebben besteld dan ik en hem nog niet hebben vgm. 

Ja ik vroeg het ook puur ter referentie.

Ik heb de mijne pas een paar uurtjes in huis.

Reputatie 1

Ik heb hem vandaag ontvangen hoor! Ik hoop voor jullie dat jullie allemaal snel van je iPhone mogen genieten. Ik zal het forum wel nog af en toe checken als ramptoerist 😉

Afhalen of thuis bezorgd? Wat is je ordernummer? Wanneer besteld?

Thuisbezorgd, ordernummer 75325XXX, bestelling kwam er vrijdag net voor drieën eindelijk doorheen. Het is een Pro Max 128GB Zwart. Ook ik heb helaas veel verhalen gehoord van mensen die hem later hebben besteld en eerder hebben gekregen, dus de frustratie liep bij mij al op. En nog steeds zijn er mensen op dit forum die hem eerder hebben besteld dan ik en hem nog niet hebben vgm. 

Veel plezier met de Iphone. Wacht nog af wanneer ik mijn telefoon kan ophalen. Mijn ordernummer 7531XXX. Hopelijk krijg ik snel genoeg een bericht. 

Reputatie 2

Hallo allen!

 

Mijn bestelnummer 7532XXXX.

Bestelling gedaan op 9 september.

Apple iPhone 14 Pro Max 128Gb Zwart.

 

Ook ik ben bang dat ik mijn toestel pas over 4-5 weken in ontvangst mag nemen,

Dat is niet zo’n ramp, maar ik ga 7 oktober op vakantie en pas 22 oktober weer terug.

Nu zie ik berichten langs komen van: “huidige datum” toestel ophalen in de shop binnen 7 dagen.

@Hajar, wat nu als ik 8 oktober mijn toestel mag ophalen en ik niet binnen 7 dagen in de shop kan wezen?

 

Kan ik dan achteraf nog steeds ophalen? of word ik weer achteraan in de rij gezet?

 

Reputatie 6

Eergisteren veranderde besteldatum van de Pro Max Zilver 256gb van 09/09 naar 10/09. En om 09.22u vandaag een sms gekregen dat het toestel opgehaald kan worden. Filiaal Hilversum, order nummer 75322xxx. Medewerker wist te vertellen dat nu pas mondjes maat toestellen binnen beginnen te komen bij dit filiaal.

Verder: tabel is dus gewoon voor thuisleveringen en afhalen!

Nu wachten op de volgende bestelling 👀 had er 2 lopen, dus nog 1 te gaan voor afhalen 🥳, 7541xxxx, ook een Pro Max Zilver 256gb, besteld op zondag 11/09. Dus hopelijk schuift levertijden tabel snel weer op.

Reputatie 3

Eergisteren veranderde besteldatum van de Pro Max Zilver 256gb van 09/09 naar 10/09. En om 09.22u vandaag een sms gekregen dat het toestel opgehaald kan worden. Filiaal Hilversum, order nummer 75322xxx. Medewerker wist te vertellen dat nu pas mondjes maat toestellen binnen beginnen te komen bij dit filiaal.

Verder: tabel is dus gewoon voor thuisleveringen en afhalen!

Nu wachten op de volgende bestelling 👀 had er 2 lopen, dus nog 1 te gaan voor afhalen 🥳, 7541xxxx, ook een Pro Max Zilver 256gb, besteld op zondag 11/09. Dus hopelijk schuift levertijden tabel snel weer op.

Veel plezier met de nieuwe iPhone.