[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 2

Anyone here received delivery message  for iPhone 14 pro max 128 GB black  and gold 1 TB  with or after 7535 order number?

* Ordered at 9 september around 15:30 and received confirmation email in the evening around 18:00 . 

Reputatie 1

Iemand al een Space Black Pro Max 256gb binnen of kunnen ophalen? Ik heb zelf ordernr 75324xxx en wacht nog met smart

Reputatie 1

Anyone here received delivery message  for iPhone 14 pro max 128 GB black  and gold 1 TB  with or after 7535 order number?

* Ordered at 9 september around 15:30 and received confirmation email in the evening around 18:00 . 

Not those models, I ordered a 128gb purple. But ordered at a very similar time (Order is 75336xxx) for collection in Groningen and I'm still waiting for it to be ready

Reputatie 4

Iemand al een Space Black Pro Max 256gb binnen of kunnen ophalen? Ik heb zelf ordernr 75324xxx en wacht nog met smart

Ik heb ordernummer 75323xxx en ik heb ook exact dit model en ik heb nog *niets* gehoord.

Reputatie 2

Heeft iemand al de iPhone pro Max 128 goud  opgehaald of bezorgd   

Reputatie 3

Ik ben even niet actief geweest maar ik wou graag melden dat mijn iPhone 14 PM paars 128gb met ordernummer 7531xxx nog steeds niet klaar voor mij ligt in de winkel…

Reputatie 3

Om 12:13 sms ontvangen dat ik mijn bestelling op kan halen. 
 

betreft een iPhone 14 pro Max paars 512GB. Besteld om 09-09-2022 rond 14:30. 
 

hoop dat iedereen hem snel krijgt. 

Eergisteren veranderde besteldatum van de Pro Max Zilver 256gb van 09/09 naar 10/09. En om 09.22u vandaag een sms gekregen dat het toestel opgehaald kan worden. Filiaal Hilversum, order nummer 75322xxx. Medewerker wist te vertellen dat nu pas mondjes maat toestellen binnen beginnen te komen bij dit filiaal.

Verder: tabel is dus gewoon voor thuisleveringen en afhalen!

Nu wachten op de volgende bestelling 👀 had er 2 lopen, dus nog 1 te gaan voor afhalen 🥳, 7541xxxx, ook een Pro Max Zilver 256gb, besteld op zondag 11/09. Dus hopelijk schuift levertijden tabel snel weer op.

Mazzel, ik had gister gebeld en ze kon me niks vertellen behalve wat ik zelf ook kon vinden bij bestel status. Ze adviseerde me om over paar dagen gewoon weer te bellen, al denk ik dat ze me dan ook niks kunnen vertellen :(

Reputatie 6

Eergisteren veranderde besteldatum van de Pro Max Zilver 256gb van 09/09 naar 10/09. En om 09.22u vandaag een sms gekregen dat het toestel opgehaald kan worden. Filiaal Hilversum, order nummer 75322xxx. Medewerker wist te vertellen dat nu pas mondjes maat toestellen binnen beginnen te komen bij dit filiaal.

Verder: tabel is dus gewoon voor thuisleveringen en afhalen!

Nu wachten op de volgende bestelling 👀 had er 2 lopen, dus nog 1 te gaan voor afhalen 🥳, 7541xxxx, ook een Pro Max Zilver 256gb, besteld op zondag 11/09. Dus hopelijk schuift levertijden tabel snel weer op.

Mazzel, ik had gister gebeld en ze kon me niks vertellen behalve wat ik zelf ook kon vinden bij bestel status. Ze adviseerde me om over paar dagen gewoon weer te bellen, al denk ik dat ze me dan ook niks kunnen vertellen :(

Ahh, je hebt zelfde toestel toch? Volgens klantenservice zou je rekening moeten houden met deze week, dat is wat ik gisteren te horen kreeg. Omdat zij alle orders van 09/09 betreft dit toestel hebben verwerkt.

Eergisteren veranderde besteldatum van de Pro Max Zilver 256gb van 09/09 naar 10/09. En om 09.22u vandaag een sms gekregen dat het toestel opgehaald kan worden. Filiaal Hilversum, order nummer 75322xxx. Medewerker wist te vertellen dat nu pas mondjes maat toestellen binnen beginnen te komen bij dit filiaal.

Verder: tabel is dus gewoon voor thuisleveringen en afhalen!

Nu wachten op de volgende bestelling 👀 had er 2 lopen, dus nog 1 te gaan voor afhalen 🥳, 7541xxxx, ook een Pro Max Zilver 256gb, besteld op zondag 11/09. Dus hopelijk schuift levertijden tabel snel weer op.

Mazzel, ik had gister gebeld en ze kon me niks vertellen behalve wat ik zelf ook kon vinden bij bestel status. Ze adviseerde me om over paar dagen gewoon weer te bellen, al denk ik dat ze me dan ook niks kunnen vertellen :(

Ahh, je hebt zelfde toestel toch? Volgens klantenservice zou je rekening moeten houden met deze week, dat is wat ik gisteren te horen kreeg. Omdat zij alle orders van 09/09 betreft dit toestel hebben verwerkt.

Jep zelfde toestel, nu nog afwachten dan maar :( heb er alleen weinig vertrouwen in met de gebrekkige communicatie

Reputatie 1

Iemand al een Space Black Pro Max 256gb binnen of kunnen ophalen? Ik heb zelf ordernr 75324xxx en wacht nog met smart

Ik heb ordernummer 75323xxx en ik heb ook exact dit model en ik heb nog *niets* gehoord.

Word morgen geleverd besteld via klantenservice na een hoop gedoe, ordernr 75341xxx

Reputatie 2

Ik heb om 15:42 een sms gehad dat ik mijn telefoon mocht komen ophalen!

Order nummer: 75326xxx

Filiaal: Waalwijk

Toestel: iPhone 14 Pro Max zwart 256gb

Besteltijd: 15:17 9/9/2022

 

Reputatie 4

Veel goede berichten, mensen geniet van jullie telefoon! :) Ik ben nog wachtende.

Reputatie 1

Veel goede berichten, mensen geniet van jullie telefoon! :) Ik ben nog wachtende.

Ik heb ook gemerkt dat dit forum is vandaag veel rustiger. Ik ben nog wachtende ook, maar ik ben meer hoopvol dan gisteren

 

Reputatie 1

7536xxxx nog steeds wachtende op mijn:

"iphone 14 pro max 256gb zwart"

maarja, t-mobile heerlen heeft gezegt dat ik op nummer 1 blijkbaar sta.. dus als het binnen is dan kan ik het ophalen..

dus nog maar ff wachten helaas. 

Reputatie 5

Hier ook nog aan het wachten 

Reputatie 4

Nog steeds aan het wachten...niets gehoord.

Reputatie 1

Hier ook niks gehoord zit nog te wachten

Reputatie 1

Ik heb om 15:42 een sms gehad dat ik mijn telefoon mocht komen ophalen!

Order nummer: 75326xxx

Filiaal: Waalwijk

Toestel: iPhone 14 Pro Max zwart 256gb

Besteltijd: 15:17 9/9/2022

 

Zit er dan vooruitgang in ? ;-) Veel plezier met je phone.. Wederom eenzelfde, ikzelf 15:18 besteld en 15:20 een bestelbevestiging…. 75326xxx 

We gaan het meemaken 

iig veel plezier van uw toestel !

Reputatie 2

Ik heb om 15:42 een sms gehad dat ik mijn telefoon mocht komen ophalen!

Order nummer: 75326xxx

Filiaal: Waalwijk

Toestel: iPhone 14 Pro Max zwart 256gb

Besteltijd: 15:17 9/9/2022

 

Zit er dan vooruitgang in ? ;-) Veel plezier met je phone.. Wederom eenzelfde, ikzelf 15:18 besteld en 15:20 een bestelbevestiging…. 75326xxx 

We gaan het meemaken 

iig veel plezier van uw toestel !

Dankjewel! Ik heb het gevoel dat het nu idd soepeler en sneller verloopt. Hopelijk kunnen jij en natuurlijk de rest snel genieten van jullie nieuwe telefoon! 😄

Reputatie 4

Laten we het hopen :D

Vanmiddag een SMS gekregen dat ik mijn Iphone 14 Pro Max 256 gb zwart kon ophalen in de winkel in Den Haag! Bestelnummer 7532****

Ik hoop dat iedereen zsm zijn telefoon heeft….

Reputatie 2

Hier ook nog aan het wachten 

Ik heb ook exact dezelfde setup in bestelling, thuis bezorgen, 09-09 besteld en bevestigd, ordernummer 7533XXXX, maar ik zie veel mensen die deze setup ook nog niet binnen hebben. Het lijkt erop alsof we de minst leverbare setup hebben besteld.

Reputatie 2

Vanmiddag een SMS gekregen dat ik mijn Iphone 14 Pro Max 256 gb zwart kon ophalen in de winkel in Den Haag! Bestelnummer 7532****

Ik hoop dat iedereen zsm zijn telefoon heeft….

Waar in DenHaag?

Reputatie 5

Hier ook nog aan het wachten 

Ik heb ook exact dezelfde setup in bestelling, thuis bezorgen, 09-09 besteld en bevestigd, ordernummer 7533XXXX, maar ik zie veel mensen die deze setup ook nog niet binnen hebben. Het lijkt erop alsof we de minst leverbare setup hebben besteld.

Sowieso al iemand na mij die hem in een winkel heeft kunnen ophalen. Irritant hoor