[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 2

Last year I also got 13 pro from tmobile. After waiting for 1 month for stock and another month for AMP scheduling I got a phone with minor defect on the screen. (Last year they didn’t use PostNL, there was a long queue at AMP due to the robberies in offline stores. You’d have to wait another month after T-Mobile delivery your phone to AMP.) I immediately decided to return the phone for a refund, but they do not accept returns at their stores. I had to pay PostNL €8 for sending the phone back. And T-Mobile deducted about 10 euros in the refund because they received the phone a week later. That was the charge for a week’s usage of that phone, although it wasn’t my fault that it had screen issues. 
 

Btw my iPhone 14 pro max black 256gb this year is still waiting for stock. Order placed before 14:30 09-09, order number 75318xxx. 

Reputatie 2

Hier ook nog steeds in afwachting.

In bestelling sinds 09-09 rond 19:30

Ordernummer: 7535****
Afhalen Dordrecht 

Iphone 14 pro max 128gb paars

 

iPhone 14 pro max 128gb zwart met Bestelnummer 75320xxx en afhalen winkel in Apeldoorn.. kreeg 9 september 14.41 een mail met daarin dat mijn bestelbevestiging eraan kwam, echter volgde deze pas op 11 september. Gezien mijn bestelnummer is de bestelling wel vroeg doorgekomen, vreemd dat het zo lang moet duren bij iedereen.

Hier ook nog steeds wachtend. Op een iPhone 14 Pro Max 512GB Zwart. Op te halen bij de T-Mobile Shop in Arnhem. Net nog even gebeld en ze hebben nog steeds geen Pro’s ontvangen. Duurt lang. 😒

Reputatie 6

Hier ook nog steeds wachtend. Op een iPhone 14 Pro Max 512GB Zwart. Op te halen bij de T-Mobile Shop in Arnhem. Net nog even gebeld en ze hebben nog steeds geen Pro’s ontvangen. Duurt lang. 😒

@wvzuilen gezien de stilte lijkt het erop dat de voorraden van deze week op zijn 🤪. Op naar volgende week!

Reputatie 4

Hier ook nog steeds wachtend. Op een iPhone 14 Pro Max 512GB Zwart. Op te halen bij de T-Mobile Shop in Arnhem. Net nog even gebeld en ze hebben nog steeds geen Pro’s ontvangen. Duurt lang. 😒

@wvzuilen gezien de stilte lijkt het erop dat de voorraden van deze week op zijn 🤪. Op naar volgende week!

Zo lijkt het wel ja.

Reputatie 4

De 2e week van totaal geen nieuws en “fifo” bestellingen whahaha.

Reputatie 2

Hoi @rddvries,

 

Ik begrijp de verwarring en hoop wat meer duidelijkheid te kunnen geven. Er is een verschil in voorraad voor de orders die thuisbezorgd worden en de orders die afgehaald worden in de T-Shop. Voor de orders die worden thuisbezorgd is er een algemene voorraad. Iedere T-Shop krijgt een eigen voorraad geleverd. Soms kan het dus zijn dat er te weinig voorraad is in de T-Shop van een betreffend iPhone model en je daarom moet wachten op de volgende levering vanuit Apple. Dat er niet geleverd zou worden vanuit de '’FiFo'’ methode wil ik hierbij ook gelijk ontkrachten. Het kan inderdaad zo zijn dat de buurman met een hoger ordernummer zijn toestel eerder heeft ontvangen, maar dit heeft dus te maken met een levering via PostNL of AMP tegenover het ophalen van het toestel in de T-Shop. We zijn hier heel erg scherp op, hebben al veel controles gedaan en ik kan jullie garanderen dat we uitleveren op de juiste volgorde. 

 

Nogmaals, ik hoop dat iedereen snel kan gaan genieten van zijn of haar nieuwe iPhone. Mochten er nog andere vragen zijn dan hoor ik het uiteraard graag! 

@Gioia dus bij ophalen in de T-shop wordt fifo toegepast per filiaal? Of worden de telefoons volgens fifo verdeeld over de shops? Stel: twee klanten bestellen dezelfde configuratie, maar bij twee verschillende locaties. Krijgt de klant met het lagere ordernummer dan nog steeds zijn/haar telefoon eerder dan de andere klant? Of is dit weer afhankelijk van de voorraad per filiaal?
 

Reputatie 4

Het is in dit topic meermaals besproken: fifo werkt enkel voor de thuisbezorgers. Voor de winkel afnemers is het elke avond op je knieën en bidden dat je een berichtje krijgt.

Ook geen fifo per filiaal; ik weet uit ervaring dat de eerste telefoons lekker naar bekenden en vrienden gaan die ook besteld hebben en dan pas naar klanten.

Ook in dit topic is de fifo per filiaal al onderuit gehaald door mensen die later besteld hebben en eerder gekregen hebben.

Reputatie 3

Ordernummer 7531 ophalen in Enschede. Nog steeds geen sms

iPhone PM Paars 128GB

Zogenaamde FIFO klopt geen bal van 

Hier ook nog steeds geen gehoor, 7532xx Iphone 14 pro max Deep Purple 128gb. 2 weken verder still nothing.. 

Ik vind het jammer dat dit de manier is waarop ze werken. FIFO is blijkbaar niet helemaal FIFO. Er is dus een soort van bezorglijst en daarnaast heeft elke filiaal een eigen lijst. Dat er op al deze lijsten apart FIFO wordt toegepast geloof ik best, maar dit is dus niet t-mobile breed FIFO. En dat terwijl er bij ophalen ‘snelste keuze’ staat. Nou niet dus!
 

Wachten is niet per se een probleem. Maar wees daar open en eerlijk over. Zeg niet dat je met FIFO werkt en dat ophalen de snelste keuze is. Nu voel ik me voor de gek gehouden. Dat stoort me. 

Reputatie 1

Ik heb mijn bestelling geannuleerd maandag bij tmobiel en heb ik een abonnement bij belsimpel genomen en ik krijg hem straks binnen hun service is veel beter en je krijgt hem met zekerheid de dag dat er staat. 

Zelfde hier Ayoub krijg de telefoon morgen bezorgd Woensdag besteld ;) Had besteld via T-mobile eerst maar IT technisch dingen niet goed gegaan. Van t kastje naar de muur gestuurd en vervolgens moest ik maar opnieuw bestellen. Na al die ellende bij t-mobile. 

Moest trouwens ook opnieuw bestellen omdat t mobile zijn klantenservice faalt en hun een fout hadden gemaakt. Dus opnieuw in de wachtrij. Dacht het dus niet. Medewerker van de klantenservice reageerde nog: ‘Denk je dat het bij andere providers het wel goed gaat? Nou zo te zien wel dus 😂

Reputatie 1

Hier ook nog steeds wachtend. Op een iPhone 14 Pro Max 512GB Zwart. Op te halen bij de T-Mobile Shop in Arnhem. Net nog even gebeld en ze hebben nog steeds geen Pro’s ontvangen. Duurt lang. 😒

Ik was donderdag in de winkel in het centrum, hier werd aangegeven dat ze waarschijnlijk deze week geleverd worden. Maar het was niet zeker. 

Reputatie 1

Ik heb mijn bestelling geannuleerd maandag bij tmobiel en heb ik een abonnement bij belsimpel genomen en ik krijg hem straks binnen hun service is veel beter en je krijgt hem met zekerheid de dag dat er staat. 

Ik heb hetzelfde gedaan en mijn bestelling geannuleerd. Daarna besteld bij belsimpel en morgen krijg ik mijn Iphone 14 Pro max. Heb vrijdag besteld en krijg hem morgen. 

Reputatie 4

Ik heb mijn bestelling geannuleerd maandag bij tmobiel en heb ik een abonnement bij belsimpel genomen en ik krijg hem straks binnen hun service is veel beter en je krijgt hem met zekerheid de dag dat er staat. 

Ik heb hetzelfde gedaan en mijn bestelling geannuleerd. Daarna besteld bij belsimpel en morgen krijg ik mijn Iphone 14 Pro max. Heb vrijdag besteld en krijg hem morgen. 

Smart, ik bestel nooit meer bij T-Mobile. In verleden altijd bij Belsimpel gedaan zonder probleem en baal ervan dat ik dat nu niet gedaan heb.

Reputatie 2

Ik heb mijn bestelling geannuleerd maandag bij tmobiel en heb ik een abonnement bij belsimpel genomen en ik krijg hem straks binnen hun service is veel beter en je krijgt hem met zekerheid de dag dat er staat. 

Ik heb hetzelfde gedaan en mijn bestelling geannuleerd. Daarna besteld bij belsimpel en morgen krijg ik mijn Iphone 14 Pro max. Heb vrijdag besteld en krijg hem morgen. 

Smart, ik bestel nooit meer bij T-Mobile. In verleden altijd bij Belsimpel gedaan zonder probleem en baal ervan dat ik dat nu niet gedaan heb.

Nieuwe week, nieuwe kansen 🙏🏻

Reputatie 4

Ik heb ook op de release date direct de Apple Watch Ultra besteld bij Apple zelf...levertijd tussne 7-14 okt...kans is groot dat die eerder komt hahahaha!  😄

Reputatie 5

Ik heb mijn bestelling geannuleerd maandag bij tmobiel en heb ik een abonnement bij belsimpel genomen en ik krijg hem straks binnen hun service is veel beter en je krijgt hem met zekerheid de dag dat er staat. 

Ik heb hetzelfde gedaan en mijn bestelling geannuleerd. Daarna besteld bij belsimpel en morgen krijg ik mijn Iphone 14 Pro max. Heb vrijdag besteld en krijg hem morgen. 

Smart, ik bestel nooit meer bij T-Mobile. In verleden altijd bij Belsimpel gedaan zonder probleem en baal ervan dat ik dat nu niet gedaan heb.

Nieuwe week, nieuwe kansen 🙏🏻

Hahaha ik dacht precies hetzelfde. Hopen op veel leveringen deze week!

Reputatie 1

Zijn er al gelukkigen met een sms vandaag? 

Reputatie 6

Zijn er al gelukkigen met een sms vandaag? 

Hier gaat de winkel pas om 12u open, dus op zijn vroegst 11.30 een sms denk ik zo. Kort antwoord: nee

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal,

 

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Reputatie 1

Hi allemaal,

 

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Volgensmij heb je de verkeerde tabel toegevoegd hier. Ik zie hem voor de iPhone 14 maar dit is de thread voor de Pro Max