[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 2

Tot wanneer kan je je bestelling annuleren?

 

Reputatie 4

Heel bijzonder, 

zelf in de winkels horen ze aan de hand wat ze krijgen op volgorde van order uit te leveren. Dit zou ook ‘gecontroleerd’ worden want mensen kunnen er namelijk klachten over maken. 
Dan heb je echt geluk gehad 

Het is in dit topic al bewezen dat dat niet zo is.

Niet helemaal waar, elke winkel krijgt een x aantal iPhones die leveren ze wel op volgorde uit maar wat jij bedoeld snap ik wel winkel A krijgt andere toestellen als bijv een winkel B dus kan zomaar zijn dat in winkel A toestel niet heeft en B wel of andersom en dat dat nog niet op orders van fifo word uitgeleverd. 
 

 

Nee je leest niet wat ik zeg. In dit topic staat een voorbeeld waarbij een vader én een dochter bij dezelfde winkel hebben besteld. En degene die later had besteld kreeg eerder een ophaal bericht dan degene die eerder had besteld. En dit ging ook nog eens om exact hetzelfde toestel.

Reputatie 4

Mijn vader kreeg net zijn afhaalbericht, 265gb zwart in Utrecht. Wel apart want ik heb de mijne met zelfde config, zelfde shop ophalen besteld om 14.45u en de zijne pas om 18.00u. Had toch verwacht dat ik hem eerder zou kunnen afhalen. Nee is echt fifo hoor! 

Ik heb het bericht nog even voor je opgezocht @Hnniii  Tadaaa :)

Reputatie 1

Bestelling geannuleerd en een nieuwe besteld bij mobiel.nl met overstap naar een andere provider, telefoon is daar OP VOORRAAD en is meteen te leveren. Na goedkeuring van nummerbehoud binnen een uurtje bericht ontvangen dat bestelling is ingepakt en is verzonden. En dat terwijl ik hier op 9-9 heb besteld en nog 4-5 weken moet wachten. 

Reputatie 4

Heel bijzonder, 

zelf in de winkels horen ze aan de hand wat ze krijgen op volgorde van order uit te leveren. Dit zou ook ‘gecontroleerd’ worden want mensen kunnen er namelijk klachten over maken. 
Dan heb je echt geluk gehad 

Het is in dit topic al bewezen dat dat niet zo is.

Niet helemaal waar, elke winkel krijgt een x aantal iPhones die leveren ze wel op volgorde uit maar wat jij bedoeld snap ik wel winkel A krijgt andere toestellen als bijv een winkel B dus kan zomaar zijn dat in winkel A toestel niet heeft en B wel of andersom en dat dat nog niet op orders van fifo word uitgeleverd. 
 

 

Nee je leest niet wat ik zeg. In dit topic staat een voorbeeld waarbij een vader én een dochter bij dezelfde winkel hebben besteld. En degene die later had besteld kreeg eerder een ophaal bericht dan degene die eerder had besteld. En dit ging ook nog eens om exact hetzelfde toestel.

Dan heb ik dat bericht over het hoofd gezien, sorry.  Als echt alles het zelfde was van type tot kleur ect dan is dat wel bijzonder ja dan zou je verwachten dat de eerste order inderdaad het bericht zou krijgen. Dan hebben ze in die winkel het ook niet helemaal helder. Dat er fouten zo links en rechts worden gemaakt is wel duidelijk aan al deze berichten. De communicatie kan ook ‘soms’ beter, maar ik vermoed dat hun ook weinig te horen krijgen over hoeveel iPhones ze krijgen. Anders hadden ze dat hier wel gecommuniceerd lijkt me. Hoe dan ook er zijn ook al iPhones terug gekomen die echt fouten/defecten hadden, niet alleen in software dus misschien speelt daar ook wel iets. Verder ben ik ook nog altijd geduldig aan het wachten. En kan ik nog even goed nadenken over de kleur die ik ga nemen heb er 2 besteld

Order: 75366201

vandaag eindelijk bericht ontvangen voor levering. Max Pro 256GB paars. Jullie ook bericht ontvangen?

Reputatie 4

Dan heb ik dat bericht over het hoofd gezien, sorry.  

No worries 🤗 er wordt ook zoveel gepost hier dat houd 'k ook allemaal niet perse bij maar deze wist ik toevallig. Ik hoop ook gewoon dat iedereen z.s.m. zijn toestel krijgt maar puntje bij paaltje blijft dat ik vind dat T-Mobile echt steken heeft laten vallen en weinig tot niets doet om dat te corrigeren (bijv. communiceren, iets waarvoor ze niets bijzonders hoeven te doen anders dan een fatsoenlijk berichtje achterlaten hier)

Reputatie 4

Order: 75366201

vandaag eindelijk bericht ontvangen voor levering. Max Pro 256GB paars. Jullie ook bericht ontvangen?

Ik nog niets (lager ordernr)

Reputatie 1

Zie een hoop annuleringen voorbij komen. Nu hopen dat diegene die wachten nog sneller hun toestel krijgen! ;) 

Order 75324xxx | Pro Max 256gb Space Black | Ophalen Haarlem Centrum

Reputatie 4

Order: 75366201

vandaag eindelijk bericht ontvangen voor levering. Max Pro 256GB paars. Jullie ook bericht ontvangen?

Hij is fijn. Ik heb nog niks gehoord en zit op 7532xxx

Reputatie 6

De levertijden zijn zo te zien aangepast, zonder Moderator notificatie. Nu zie je daadwerkelijk een update in tabel, positief: Paars 256GB schijnt naar 10/09 te zijn gegaan, dus technisch gezien zijn alle 09/09 orders verwerkt. Hoop dat iedereen met dit toestel snel een update krijgt! Want dit was toch wel een van de populairste geloof ik.

Reputatie 4

Ik denk de 256 zwart...die totaal nog geen update heeft gehad. Maar paars zal daarop volgen qua populariteit denk ik...

Reputatie 6

Ik denk de 256 zwart...die totaal nog geen update heeft gehad. Maar paars zal daarop volgen qua populariteit denk ik...

Dat ligt aan de productie/leveringen natuurlijk, wie weet zijn er nog maar 10 zwarte binnengekomen ;). In dit topic zaten voor mijn gevoel meeste met de kleur Paars.

Reputatie 5

De levertijden zijn zo te zien aangepast, zonder Moderator notificatie. Nu zie je daadwerkelijk een update in tabel, positief: Paars 256GB schijnt naar 10/09 te zijn gegaan, dus technisch gezien zijn alle 09/09 orders verwerkt. Hoop dat iedereen met dit toestel snel een update krijgt! Want dit was toch wel een van de populairste geloof ik.

Held van de dag! 😊 Bedankt voor het doorgeven! “Onze” koerier komt morgen pas bij T-mobile hier. Dus hopelijk zit hij er morgenmiddag bij. Denk dat ik dan pas eind van de dag of de volgende dag bericht ontvang. Duimen haha

Reputatie 6

Held van de dag! 😊 Bedankt voor het doorgeven! “Onze” koerier komt morgen pas bij T-mobile hier. Dus hopelijk zit hij er morgenmiddag bij. Denk dat ik dan pas eind van de dag of de volgende dag bericht ontvang. Duimen haha

Bij mijn eerste bestelling zaten er 2 dagen tussen tot ik een sms van de shop ontving! Dinsdag ging die van 09/09 naar 10/09 en donderdag om 09.22u een sms'je (winkel ging 10u open)

Reputatie 2

De levertijden zijn zo te zien aangepast, zonder Moderator notificatie. Nu zie je daadwerkelijk een update in tabel, positief: Paars 256GB schijnt naar 10/09 te zijn gegaan, dus technisch gezien zijn alle 09/09 orders verwerkt. Hoop dat iedereen met dit toestel snel een update krijgt! Want dit was toch wel een van de populairste geloof ik.

Nouja jammer genoeg heb ik dat gedaan maar heb nogsteeds niks binnen gehad echt om te janken om 14:35 9/9 besteld en nogsteeds niks

Reputatie 6

De levertijden zijn zo te zien aangepast, zonder Moderator notificatie. Nu zie je daadwerkelijk een update in tabel, positief: Paars 256GB schijnt naar 10/09 te zijn gegaan, dus technisch gezien zijn alle 09/09 orders verwerkt. Hoop dat iedereen met dit toestel snel een update krijgt! Want dit was toch wel een van de populairste geloof ik.

Nouja jammer genoeg heb ik dat gedaan maar heb nogsteeds niks binnen gehad echt om te janken om 14:35 9/9 besteld en nogsteeds niks

Verwerkt != bezorgd. Hoop dat je een deze dagen iets hoort voor thuislevering/ophalen. Kan gewoon even duren voordat het pakketje daadwerkelijk de deur uit gaat dus dat je iets hoort.

Reputatie 2

De levertijden zijn zo te zien aangepast, zonder Moderator notificatie. Nu zie je daadwerkelijk een update in tabel, positief: Paars 256GB schijnt naar 10/09 te zijn gegaan, dus technisch gezien zijn alle 09/09 orders verwerkt. Hoop dat iedereen met dit toestel snel een update krijgt! Want dit was toch wel een van de populairste geloof ik.

Nouja jammer genoeg heb ik dat gedaan maar heb nogsteeds niks binnen gehad echt om te janken om 14:35 9/9 besteld en nogsteeds niks

Verwerkt != bezorgd. Hoop dat je een deze dagen iets hoort voor thuislevering/ophalen. Kan gewoon even duren voordat het pakketje daadwerkelijk de deur uit gaat dus dat je iets hoort.

Ja hoop het want denk je snel d’r bij tezijn ben je al weer bijna 2 weken verder en met de gedachte dat m’n abonnement de 28 afloop ben ik een beetje moedeloos 🙁 

Reputatie 6

Ja hoop het want denk je snel d’r bij tezijn ben je al weer bijna 2 weken verder en met de gedachte dat m’n abonnement de 28 afloop ben ik een beetje moedeloos 🙁 

@Jarnobaggerman Je abonnement zal dan maandelijks doorlopen, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken! Want die zetten ze dan gewoon om eenmaal je jouw toestel hebt ontvangen. Maar inderdaad, je bent niet de enige die baalt. Laat maar weten wanneer je iets hoort!

Reputatie 2

Vandaag bericht gehad  is overgedragen aan de koerier 

iPhone 14 pro Max 128 gb goud 9/9 besteld 

Reputatie 6

Vandaag bericht gehad  is overgedragen aan de koerier 

iPhone 14 pro Max 128 gb goud 9/9 besteld 

@Niels1234 lekker lekker! Geniet er van als die binnenkomt.

Reputatie 1

Net een bericht ontvangen: 

”Je bestelling is overgedragen aan onze koerier”.

 Online besteld op 10/09, order: 75392XXX

😁😁

Reputatie 3

Heb nog steeds geen ophaal bericht mogen ontvangen hier in Enschede.. 7531

Heb nog steeds geen ophaal bericht mogen ontvangen hier in Enschede.. 7531

Het zelfde hier 7531 Rotterdam 

Reputatie 5

Heb nog steeds geen ophaal bericht mogen ontvangen hier in Enschede.. 7531

Koeriers rijden in deze regio meestal in de middag. Dus denk dat we op z’n vroegst pas eind van de middag bericht ontvangen of morgenochtend, als het vandaag geleverd wordt.