[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 1

Same, Deventer

@ib03tz heb in de wandelgangen gehoord dat ze de 14 overslaan in Deventer ;)

Denk Ridderkerk dan ook 😝

Amsterdam al helemaal niet😂

En tiel ook al niet😂

Denhaag ook een probleem 😅

Hilversum ook 😡

Reputatie 6

Same, Deventer

@ib03tz heb in de wandelgangen gehoord dat ze de 14 overslaan in Deventer ;)

Denk Ridderkerk dan ook 😝

Amsterdam al helemaal niet😂

En tiel ook al niet😂

Denhaag ook een probleem 😅

Hilversum ook 😡

Welk toestel heb jij uit staan bij Hilversum? Ik heb eerste bestelling vorige week kunnen ophalen, nu wachtende op de 2de 👀. Gaven vorige week aan dat het eindelijk mondjes maar begon te lopen

Reputatie 1

Vandaag hier volgens mij nog niemand een bericht gehad van de winkel? Hopelijk morgen. Ga het denk ik niet meer redden om voor 18:00 te halen mocht ik straks nog een berichtje krijgen.

Tegen mij is in de winkel in Hilversum gezegd dat ze op zondag en maandag geen leveringen krijgen in de winkel. 

Reputatie 3

Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Betekent dit dat de bestellingen voor 9/9 verwerkt  zijn ? 

Jammer genoeg zijn die nog niet verwerk ik heb de 14 pro max 256gb paars maar heb tot dus ver nog niks gehoord of iets

hoelang wacht je nu ? ik vind t echt irritant worden, zooitje ongeregeld 

Ik heb de 9/9 besteld om 14:35 dusja was d’r snel bij ma heb hem niet snel

zelfde hier haha.. precies rond dezelfde tijdstip, alleen dan de 128gb variant.. hopelijk heb je hem snel! 

Reputatie 1

Same, Deventer

@ib03tz heb in de wandelgangen gehoord dat ze de 14 overslaan in Deventer ;)

Denk Ridderkerk dan ook 😝

Amsterdam al helemaal niet😂

En tiel ook al niet😂

Denhaag ook een probleem 😅

Hilversum ook 😡

Welk toestel heb jij uit staan bij Hilversum? Ik heb eerste bestelling vorige week kunnen ophalen, nu wachtende op de 2de 👀. Gaven vorige week aan dat het eindelijk mondjes maar begon te lopen

pro Max paars 256 GB 

Reputatie 1

Same, Deventer

@ib03tz heb in de wandelgangen gehoord dat ze de 14 overslaan in Deventer ;)

Denk Ridderkerk dan ook 😝

Amsterdam al helemaal niet😂

En tiel ook al niet😂

Denhaag ook een probleem 😅

Hilversum ook 😡

Welk toestel heb jij uit staan bij Hilversum? Ik heb eerste bestelling vorige week kunnen ophalen, nu wachtende op de 2de 👀. Gaven vorige week aan dat het eindelijk mondjes maar begon te lopen

pro Max paars 256 GB 

Welke heb jij vorige week kunnen ophalen? 

Reputatie 6

Welk toestel heb jij uit staan bij Hilversum? Ik heb eerste bestelling vorige week kunnen ophalen, nu wachtende op de 2de 👀. Gaven vorige week aan dat het eindelijk mondjes maar begon te lopen

pro Max paars 256 GB 

@Silletjee Op 09/09 bestelling geplaatst of ander moment? Want met mijn eerste order toen die van 09/09 naar 10/09 ging (ook op een dinsdag) kreeg ik donderdagochtend een sms!

Reputatie 4

Fijn om te horen dat jullie eindelijk je telefoon krijgen. Wel echt kloten om te horen dat het weer ALLEMAAL bezorgingen zijn en geen enkele winkel bestelling.

Reputatie 1

Welk toestel heb jij uit staan bij Hilversum? Ik heb eerste bestelling vorige week kunnen ophalen, nu wachtende op de 2de 👀. Gaven vorige week aan dat het eindelijk mondjes maar begon te lopen

pro Max paars 256 GB 

@Silletjee Op 09/09 bestelling geplaatst of ander moment? Want met mijn eerste order toen die van 09/09 naar 10/09 ging (ook op een dinsdag) kreeg ik donderdagochtend een sms!

Op 09-09 iets voor 3 uur besteld 

Fijn om te horen dat jullie eindelijk je telefoon krijgen. Wel echt kloten om te horen dat het weer ALLEMAAL bezorgingen zijn en geen enkele winkel bestelling.

Misschien dat er nu ook wel naar winkels verzonden wordt, maar dat die pas iets laten weten wanneer zij de telefoons daadwerkelijk binnen hebben?

Ik hoop dat iedereen die wacht op een winkel ook snel wat hoort!

Reputatie 3

Hoe kan dat dan .. Ik zie nu dat mensen die op 10-09 besteld hebben nu een levertijd hebben van 4-5 weken. Hoe zit het dan met de mensen van 09-09 ? Ik wacht nog steeds op mijn bestelling 

5318XXX - iphone 14 max Pro - Paars 128 GB -  14:27 9 sept - afhalen shop

 

Reputatie 6

Hoe kan dat dan .. Ik zie nu dat mensen die op 10-09 besteld hebben nu een levertijd hebben van 4-5 weken. Hoe zit het dan met de mensen van 09-09 ? Ik wacht nog steeds op mijn bestelling 

5318XXX - iphone 14 max Pro - Paars 128 GB -  14:27 9 sept - afhalen shop

 

@chyma Klein beetje de laatste reacties lezen, dan zie je dat het inhoudt dat alle orders van die dag verwerkt zouden moeten zijn. En dat het dan wachten is tot jouw bestellen bij je filiaal is gekomen. Eenmaal dat zo is, krijg je een sms om hem op te halen. Bij mij duurde dit 2 dagen, maar is verder gewoon afhankelijk van de logistiek.

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal,

We hebben de levertijden zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 6

Voor de afhalers @ib03tz @TalithaS @Steeffeh @DNNY hoop dat het vandaag jullie lucky day gaat zijn en jullie iets horen 🙏🏻

Reputatie 4

Thanks @rddvries me too!!

Reputatie 3

Hi allemaal,

We hebben de levertijden zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

 @Pharwin Bedankt voor de update. Maar wanneer horen we dan iets als we voor de genoemde datum hebben besteld?

Hi allemaal,

We hebben de levertijden zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Misschien dat dit al eerder gevraagd is maar het is me onduidelijk of die 4 tot 5 weken levertijd nu gerekend wordt vanaf de besteldatum of vanaf heden. 

vriendelijke groet,

Nick Seamore

Reputatie 4

Het is al een paar keer benoemd maar het enige dat 'k hier te doen heb is toch mensen van informatie voor zien whaha.

Je moet die 4 of 5 weken rekenen vanaf je originele besteldatum.

Reputatie 1

Iphone pro black max 256gb (75317) 9/9 besteld. Levering winkel dordrecht.

Winkel stuurt je naar klantenservice, klantenservice terug naar winkel. Kunnen niet aangeven hoezo dit tabel op dit forum niet klopt. Ook niet waar de fout ligt. Enige wat ze kan is de bestelling annuleren.. 

Snap wel dat er ergere dingen op de wereld zijn, maar dit verheugen op basis van niks vermoeid me hoofd na drie weken. 

Reputatie 4

Volledig begrijpelijk. Het gebrek aan fatsoenlijke communicatie van T-Mobile is hier key. Zij verprutsen het op alle fronten.

Reputatie 4

Voor de afhalers @ib03tz @TalithaS @Steeffeh @DNNY hoop dat het vandaag jullie lucky day gaat zijn en jullie iets horen 🙏🏻

Laten we het hopen ben er wel bang voor aangezien het natuurlijk een afhaal is voor mij 😝

Reputatie 4

Vast ook wel vaker gezegd hier, maar ik denk dat dit gelijk laatste keer was dat ik rechtstreeks bij Tmobile bestel. Had vorig jaar een goede ervaring bij pre order van de Apple Watch 7, daarom weer gedaan en omdat het administratief beter was.

Reputatie 4

Same; nooit weer een T-Mobile bestelling voor mij. Ik ga denk ik zelfs overstappen naar een andere provider (voor het eerst in 10+ jaar) samen met mijn partner. Niet echt reden om te blijven!

Reputatie 1

Hi allemaal,

We hebben de levertijden zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

TABEL KLOPT NIET 🥳.

Reputatie 3

Voor de afhalers @ib03tz @TalithaS @Steeffeh @DNNY hoop dat het vandaag jullie lucky day gaat zijn en jullie iets horen 🙏🏻

Laten we het hopen ben er wel bang voor aangezien het natuurlijk een afhaal is voor mij 😝

Ja ik hoop dat ik hem ook kan afhalen vandaag. Grappig genoeg heeft de T-Mobile shop hier in Enschede een 06 nummer en 90% van de tijd dat ik bel nemen ze gewoon niet op en bellen ze me 2-3 uur laten terug… amazing service