[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 6

Voor de afhalers @ib03tz @TalithaS @Steeffeh @DNNY hoop dat het vandaag jullie lucky day gaat zijn en jullie iets horen 🙏🏻

Laten we het hopen ben er wel bang voor aangezien het natuurlijk een afhaal is voor mij 😝

Ja ik hoop dat ik hem ook kan afhalen vandaag. Grappig genoeg heeft de T-Mobile shop hier in Enschede een 06 nummer en 90% van de tijd dat ik bel nemen ze gewoon niet op en bellen ze me 2-3 uur laten terug… amazing service

Zo ver ik weet heeft elke filiaal een 06. En je moet wel beseffen dat ze ook gewoon klanten hebben in de winkel, het is geen telefonische klantenservice 👀, daar heb je een algemeen nummer voor.

Reputatie 3

Voor de afhalers @ib03tz @TalithaS @Steeffeh @DNNY hoop dat het vandaag jullie lucky day gaat zijn en jullie iets horen 🙏🏻

Laten we het hopen ben er wel bang voor aangezien het natuurlijk een afhaal is voor mij 😝

Ja ik hoop dat ik hem ook kan afhalen vandaag. Grappig genoeg heeft de T-Mobile shop hier in Enschede een 06 nummer en 90% van de tijd dat ik bel nemen ze gewoon niet op en bellen ze me 2-3 uur laten terug… amazing service

Zo ver ik weet heeft elke filiaal een 06. En je moet wel beseffen dat ze ook gewoon klanten hebben in de winkel, het is geen telefonische klantenservice 👀, daar heb je een algemeen nummer voor.

Dat snap ik, het is alleen niet zo heel druk hier in Enschede. Ik ben gister na het bellen toevallig langsgegaan en het is gewoon leeg 

Reputatie 6

Dat snap ik, het is alleen niet zo heel druk hier in Enschede. Ik ben gister na het bellen toevallig langsgegaan en het is gewoon leeg 

Daar kan ik natuurlijk niet over oordelen, moment opname of ze worden vaker gebeld door iPhone mensen waardoor ze misschien ook denken: “laat maar”. Want in principe heeft een winkel niks te zeggen, die moeten wachten tot ze leveringen binnenkrijgen. Enkeling geeft aan waar je op de lijst staat, maar meer dat zulke informatie weten zij natuurlijk ook niet.

Reputatie 4

Mijn filiaal Deventer ook 06, gaat niet eens meer over.

 

Krijg direct een stem: dit nummer is niet bereikbaar, u kunt geen bericht achterlaten want de mailbox is vol.

Reputatie 5

Voor de afhalers @ib03tz @TalithaS @Steeffeh @DNNY hoop dat het vandaag jullie lucky day gaat zijn en jullie iets horen 🙏🏻

Nog niks gehoord vandaag, dus zal gisteren niet binnengekomen zijn. Eind van de dag maar weer afwachten.

Morgenavond is het koopavond, zou wel goed uitkomen haha.

Reputatie 5

Voor de afhalers @ib03tz @TalithaS @Steeffeh @DNNY hoop dat het vandaag jullie lucky day gaat zijn en jullie iets horen 🙏🏻

Laten we het hopen ben er wel bang voor aangezien het natuurlijk een afhaal is voor mij 😝

Ja ik hoop dat ik hem ook kan afhalen vandaag. Grappig genoeg heeft de T-Mobile shop hier in Enschede een 06 nummer en 90% van de tijd dat ik bel nemen ze gewoon niet op en bellen ze me 2-3 uur laten terug… amazing service

Hier twee keer gebeld naar het filiaal in Almelo. Beide keren niet opgenomen en ze hebben ook niet teruggebeld.

Reputatie 5

Sommige klanten van T-Mobile functioneren hier beter als moderator dan de echte moderators zelf haha 😂.

 

Reputatie 6

Sommige klanten van T-Mobile functioneren hier beter als moderator dan de echte moderators zelf haha 😂.

 

Nu nog koppelen aan een bonussysteem waarmee je op #1 in de wachtrij komt 👀😂

Reputatie 3

Voor de afhalers @ib03tz @TalithaS @Steeffeh @DNNY hoop dat het vandaag jullie lucky day gaat zijn en jullie iets horen 🙏🏻

Laten we het hopen ben er wel bang voor aangezien het natuurlijk een afhaal is voor mij 😝

Ja ik hoop dat ik hem ook kan afhalen vandaag. Grappig genoeg heeft de T-Mobile shop hier in Enschede een 06 nummer en 90% van de tijd dat ik bel nemen ze gewoon niet op en bellen ze me 2-3 uur laten terug… amazing service

Hier twee keer gebeld naar het filiaal in Almelo. Beide keren niet opgenomen en ze hebben ook niet teruggebeld.

Dan vindt ik het gewoon slechte service

Reputatie 3

Hi allemaal,

We hebben de levertijden zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

u reageert niet op de vragen 

Het is al een paar keer benoemd maar het enige dat 'k hier te doen heb is toch mensen van informatie voor zien whaha.

Je moet die 4 of 5 weken rekenen vanaf je originele besteldatum.

Er staan nogal wat reacties dus kon het echt niet vinden maar heeeeeeel hartelijk dank voor je antwoord 😎👍. 

Reputatie 1

Fijn om te horen dat jullie eindelijk je telefoon krijgen. Wel echt kloten om te horen dat het weer ALLEMAAL bezorgingen zijn en geen enkele winkel bestelling.

Ik mag vandaag in de winkel ophalen pro Max paars 258gb 

Reputatie 5

Fijn om te horen dat jullie eindelijk je telefoon krijgen. Wel echt kloten om te horen dat het weer ALLEMAAL bezorgingen zijn en geen enkele winkel bestelling.

Ik mag vandaag in de winkel ophalen pro Max paars 258gb 

Veel plezier!

Reputatie 3

Fijn om te horen dat jullie eindelijk je telefoon krijgen. Wel echt kloten om te horen dat het weer ALLEMAAL bezorgingen zijn en geen enkele winkel bestelling.

Ik mag vandaag in de winkel ophalen pro Max paars 258gb 

Gefeliciflaptaart

Reputatie 4

Fijn om te horen dat jullie eindelijk je telefoon krijgen. Wel echt kloten om te horen dat het weer ALLEMAAL bezorgingen zijn en geen enkele winkel bestelling.

Ik mag vandaag in de winkel ophalen pro Max paars 258gb 

Yes! Lekker hoor :)

Goedendag. Is er zo'n telefoon Iphone 14 pro max 256 gb of 128 gb paars beschikbaar? Zo ja, waar kan ik het vinden? Alvast bedankt.

Via deze site misschien in November maar via Belsimpel.nl of mobiel.nl waarschijnlijk in oktober als je geluk hebt 

4 Dagen geleden mn verlenging bij T-mobile geannuleerd, hetzelfde besteld bij mobiel.nl, vandaag de pro max space grijs 256GB al ontvangen!! :D Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen ;)

Goedendag. Is er zo'n telefoon Iphone 14 pro max 256 gb of 128 gb paars beschikbaar? Zo ja, waar kan ik het vinden? Alvast bedankt.

Via deze site misschien in November maar via Belsimpel.nl of mobiel.nl waarschijnlijk in oktober als je geluk hebt 

4 Dagen geleden mn verlenging bij T-mobile geannuleerd, hetzelfde besteld bij mobiel.nl, vandaag de pro max space grijs 256GB al ontvangen!! :D Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen ;)

Nou ik heb ook via mobiel.nl de pro 128GB dieppaars op 10-09 besteld en ik wacht nog steeds 

Reputatie 4

Goedendag. Is er zo'n telefoon Iphone 14 pro max 256 gb of 128 gb paars beschikbaar? Zo ja, waar kan ik het vinden? Alvast bedankt.

Via deze site misschien in November maar via Belsimpel.nl of mobiel.nl waarschijnlijk in oktober als je geluk hebt 

4 Dagen geleden mn verlenging bij T-mobile geannuleerd, hetzelfde besteld bij mobiel.nl, vandaag de pro max space grijs 256GB al ontvangen!! :D Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen ;)

Nou ik heb ook via mobiel.nl de pro 128GB dieppaars op 10-09 besteld en ik wacht nog steeds 

De 128gb is een van de populairste modellen dus kan best dat die er nog niet is. Zoiezo zijn de paarse en zwarte volgens mij erg populair vooral als je naar de levertijden kijkt. 

Ik heb op 10 sept om 5 uur in de avond besteld en mijn iphone 14 pro max 128gb black wordt vrijdag bezorgd 😁

Veel succes jongens!

Reputatie 3

Ik heb op 10 sept om 5 uur in de avond besteld en mijn iphone 14 pro max 128gb black wordt vrijdag bezorgd 😁

Veel succes jongens!

Veel plezier. Ik wacht nog steeds op afhalen van het zelfde model. Eerste uur besteld 

Reputatie 2

 @Hajar @Pharwin @Gioia @Manouk @Johrick 

Zou een van jullie de volgende vraag kunnen beantwoorden?

 

Wat houdt de besteldatum in de tabel precies in?
Als voorbeeld: 

Iphone 14 Pro Max Dieppaars | Besteldatum 10.09.2022

Betekent dit dat alle orders van 09.09 zijn afgerond?

 

 

Ik heb op 10 sept om 5 uur in de avond besteld en mijn iphone 14 pro max 128gb black wordt vrijdag bezorgd 😁

Veel succes jongens!

Huh wacht nog steeds op de zelfde model en heb hem op 9 sept besteld

Reputatie 3

Ik heb op 10 sept om 5 uur in de avond besteld en mijn iphone 14 pro max 128gb black wordt vrijdag bezorgd 😁

Veel succes jongens!

Huh wacht nog steeds op de zelfde model en heb hem op 9 sept besteld

Welkom bij fifo!

Reputatie 4

Ik heb op 10 sept om 5 uur in de avond besteld en mijn iphone 14 pro max 128gb black wordt vrijdag bezorgd 😁

Veel succes jongens!

Huh wacht nog steeds op de zelfde model en heb hem op 9 sept besteld

Welkom bij fifo!

Jippie ja jeej

Reputatie 2

Ik heb op 10 sept om 5 uur in de avond besteld en mijn iphone 14 pro max 128gb black wordt vrijdag bezorgd 😁

Veel succes jongens!

Huh wacht nog steeds op de zelfde model en heb hem op 9 sept besteld

Dat is fifo volgens T-Mobile, niet first in first out maar gewoon willekeurig.