[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Vandaag tot mijn verbazing de iphone 14 pro max ontvangen. Zonder track en trace of email lag er een doos voor de buitendeur, niemand thuis en ook niet aangebeld. Op de ring zag ik nog zeker 6 andere mensen die aan de deur gestaan hebben. Vind dit wel heel slordig van TM en stay connected.

Reputatie 5

Vandaag tot mijn verbazing de iphone 14 pro max ontvangen. Zonder track en trace of email lag er een doos voor de buitendeur, niemand thuis en ook niet aangebeld. Op de ring zag ik nog zeker 6 andere mensen die aan de deur gestaan hebben. Vind dit wel heel slordig van TM en stay connected.

Wow wat slordig zeg!

Reputatie 1

 @Hajar @Pharwin @Gioia @Manouk @Johrick 

Zou een van jullie de volgende vraag kunnen beantwoorden?

 

Wat houdt de besteldatum in de tabel precies in?
Als voorbeeld: 

Iphone 14 Pro Max Dieppaars | Besteldatum 10.09.2022

Betekent dit dat alle orders van 09.09 zijn afgerond?

 

Ik denk (en T-Mobile erkend het door te zwijgen op mijn vragen) … Besteldatum + betaling… Mijn order zat ook in de eerste ellende betaalkoppeling, daardoor pas LATER kunnen betalen

Besteld: 09/09 -- Iphone 14 Pro Max 256GB 

Betaald: 10/09

Gevolg, jammer joh… verder in de rij.. want t-mobile ontkracht, nog ontkend dit. 

Volgens hun eigen tekst… Bij betaling maak je de bestelorder definitief… Ook al is er door de klanten service / winkel / etc. jouw wat anders verteld..

 



Want anders had iedereen die hier op eenzelfde toestel al juichend geroepen… Hij is er !

De mensen die ik voorbij zie komen, ongeacht thuisbezorgd / betalen in de winkel zijn (minder favo) toestellen.. en betaald op de dag zelf..

Das mijn interpretatie van wat ik hier zie.

Jammer dat t-mobile zwijgt.

Reputatie 1

Vandaag tot mijn verbazing de iphone 14 pro max ontvangen. Zonder track en trace of email lag er een doos voor de buitendeur, niemand thuis en ook niet aangebeld. Op de ring zag ik nog zeker 6 andere mensen die aan de deur gestaan hebben. Vind dit wel heel slordig van TM en stay connected.

 

Wat ? Ongehoord … handtekening opvragen .. omgekeerde verhalen op tweakers waar bendes het andersom doen ;-)  

 

Gelukkig heb je hem wel. Veel plezier gewenst iig

Reputatie 4

 @Hajar @Pharwin @Gioia @Manouk @Johrick 

Zou een van jullie de volgende vraag kunnen beantwoorden?

 

Wat houdt de besteldatum in de tabel precies in?
Als voorbeeld: 

Iphone 14 Pro Max Dieppaars | Besteldatum 10.09.2022

Betekent dit dat alle orders van 09.09 zijn afgerond?

 

Ik denk (en T-Mobile erkend het door te zwijgen op mijn vragen) … Besteldatum + betaling… Mijn order zat ook in de eerste ellende betaalkoppeling, daardoor pas LATER kunnen betalen

Besteld: 09/09 -- Iphone 14 Pro Max 256GB 

Betaald: 10/09

Gevolg, jammer joh… verder in de rij.. want t-mobile ontkracht, nog ontkend dit. 

Volgens hun eigen tekst… Bij betaling maak je de bestelorder definitief… Ook al is er door de klanten service / winkel / etc. jouw wat anders verteld..

 



Want anders had iedereen die hier op eenzelfde toestel al juichend geroepen… Hij is er !

De mensen die ik voorbij zie komen, ongeacht thuisbezorgd / betalen in de winkel zijn (minder favo) toestellen.. en betaald op de dag zelf..

Das mijn interpretatie van wat ik hier zie.

Jammer dat t-mobile zwijgt.

Weet ik niet of dat klopt want ik kan helemaal niet van te voren betalen. Als ik op de link klik krijg ik de melding dat ik betaal bij ontvangst. Terwijl aan de telefoon gezegd werd dat ik of via de mail kon betalen of bij ontvangst. Dus volgens wat jij zegt krijg ik mijn telefoon nooit.

Reputatie 1

 @Hajar @Pharwin @Gioia @Manouk @Johrick 

Zou een van jullie de volgende vraag kunnen beantwoorden?

 

Wat houdt de besteldatum in de tabel precies in?
Als voorbeeld: 

Iphone 14 Pro Max Dieppaars | Besteldatum 10.09.2022

Betekent dit dat alle orders van 09.09 zijn afgerond?

 

Ik denk (en T-Mobile erkend het door te zwijgen op mijn vragen) … Besteldatum + betaling… Mijn order zat ook in de eerste ellende betaalkoppeling, daardoor pas LATER kunnen betalen

Besteld: 09/09 -- Iphone 14 Pro Max 256GB 

Betaald: 10/09

Gevolg, jammer joh… verder in de rij.. want t-mobile ontkracht, nog ontkend dit. 

Volgens hun eigen tekst… Bij betaling maak je de bestelorder definitief… Ook al is er door de klanten service / winkel / etc. jouw wat anders verteld..

 



Want anders had iedereen die hier op eenzelfde toestel al juichend geroepen… Hij is er !

De mensen die ik voorbij zie komen, ongeacht thuisbezorgd / betalen in de winkel zijn (minder favo) toestellen.. en betaald op de dag zelf..

Das mijn interpretatie van wat ik hier zie.

Jammer dat t-mobile zwijgt.

Weet ik niet of dat klopt want ik kan helemaal niet van te voren betalen. Als ik op de link klik krijg ik de melding dat ik betaal bij ontvangst. Terwijl aan de telefoon gezegd werd dat ik of via de mail kon betalen of bij ontvangst. Dus volgens wat jij zegt krijg ik mijn telefoon nooit.

 

Zoals ik het zie: Pas als de mensen die ‘vooraf’ hebben betaald en besteld’ … zijn die aan de beurt. Zag er ook meerdere voorbij komen met eerdere nummers.. wat mijn vermoeden (maar niet door r-mobile_ bevestigd…. want ik stond (net als vele duizenden) boven aan de lijst .. ;-)
 

 

Reputatie 4

Hmm nou ik zie het wel hij zal ooit geleverd worden.

Maar ik denk dat ik de Watch ergens anders koop, want niks overtuigd me dat ik zaken wil blijven doen met Tmobile. Hooguit de prijs 

Reputatie 3

 @Hajar @Pharwin @Gioia @Manouk @Johrick 

Zou een van jullie de volgende vraag kunnen beantwoorden?

 

Wat houdt de besteldatum in de tabel precies in?
Als voorbeeld: 

Iphone 14 Pro Max Dieppaars | Besteldatum 10.09.2022

Betekent dit dat alle orders van 09.09 zijn afgerond?

 

Ik denk (en T-Mobile erkend het door te zwijgen op mijn vragen) … Besteldatum + betaling… Mijn order zat ook in de eerste ellende betaalkoppeling, daardoor pas LATER kunnen betalen

Besteld: 09/09 -- Iphone 14 Pro Max 256GB 

Betaald: 10/09

Gevolg, jammer joh… verder in de rij.. want t-mobile ontkracht, nog ontkend dit. 

Volgens hun eigen tekst… Bij betaling maak je de bestelorder definitief… Ook al is er door de klanten service / winkel / etc. jouw wat anders verteld..

 



Want anders had iedereen die hier op eenzelfde toestel al juichend geroepen… Hij is er !

De mensen die ik voorbij zie komen, ongeacht thuisbezorgd / betalen in de winkel zijn (minder favo) toestellen.. en betaald op de dag zelf..

Das mijn interpretatie van wat ik hier zie.

Jammer dat t-mobile zwijgt.

Weet ik niet of dat klopt want ik kan helemaal niet van te voren betalen. Als ik op de link klik krijg ik de melding dat ik betaal bij ontvangst. Terwijl aan de telefoon gezegd werd dat ik of via de mail kon betalen of bij ontvangst. Dus volgens wat jij zegt krijg ik mijn telefoon nooit.

 

Zoals ik het zie: Pas als de mensen die ‘vooraf’ hebben betaald en besteld’ … zijn die aan de beurt. Zag er ook meerdere voorbij komen met eerdere nummers.. wat mijn vermoeden (maar niet door r-mobile_ bevestigd…. want ik stond (net als vele duizenden) boven aan de lijst .. ;-)
 

 

Dat zou heel erg krom zijn. Wanneer ik koos voor ophalen in de winkel kreeg ik totaal geen optie om het online te betalen. Alleen in de winkel 

Reputatie 3

Hoe kan dat dan .. Ik zie nu dat mensen die op 10-09 besteld hebben nu een levertijd hebben van 4-5 weken. Hoe zit het dan met de mensen van 09-09 ? Ik wacht nog steeds op mijn bestelling 

5318XXX - iphone 14 max Pro - Paars 128 GB -  14:27 9 sept - afhalen shop

 

@chyma Klein beetje de laatste reacties lezen, dan zie je dat het inhoudt dat alle orders van die dag verwerkt zouden moeten zijn. En dat het dan wachten is tot jouw bestellen bij je filiaal is gekomen. Eenmaal dat zo is, krijg je een sms om hem op te halen. Bij mij duurde dit 2 dagen, maar is verder gewoon afhankelijk van de logistiek.

Het is dat jij het zegt. Tmobile rapt er zelf niets over, dát is het vervelende van alles. Hopelijk vandaag dan meer informatie, 5318XXX - iphone 14 max Pro - Paars 128 GB -  14:27 9 sept - afhalen shop Arnhem

Reputatie 6

Het is dat jij het zegt. Tmobile rapt er zelf niets over, dát is het vervelende van alles. Hopelijk vandaag dan meer informatie, 5318XXX - iphone 14 max Pro - Paars 128 GB -  14:27 9 sept - afhalen shop Arnhem

@chyma dat is zeker het vervelende van alles. Ik duim met je mee :)

Reputatie 4

Morgen is het alweer 3 weken geleden sinds ik gePREordered heb? 😂

Gaan we dit nog vieren op een speciale manier? Man man man wat triest dit zeg...mijn pa heeft al een iPhone 14 Pro Max, mijn moeder heeft een iPhone 14 Pro...iedereen om me heen komt aan zijn telefoons behalve hier bij T-Mobile.

Reputatie 3

Nou net iemand van T-mobile gesproken. 

 

Het komt erop neer dat alles aan Apple ligt, niet aan hun.🙃🤣 Hele pre-order heeft gewoon geen nut. Geen heldere communicatie, alleen maar leugens. Daar gaat het om. 

p.s Je moet tabel vanaf je eigen bestel datum zien. Dus mocht je bijv. iPhone 128gb paars hebben besteld, dan moet je dus nog ongeveer 2 weken max wachten. 

Reputatie 5

Morgen is het alweer 3 weken geleden sinds ik gePREordered heb? 😂

Gaan we dit nog vieren op een speciale manier? Man man man wat triest dit zeg...mijn pa heeft al een iPhone 14 Pro Max, mijn moeder heeft een iPhone 14 Pro...iedereen om me heen komt aan zijn telefoons behalve hier bij T-Mobile.

We kunnen ook gewoon de bestelling annuleren, immers de pre-order van de 15 start alweer bijna 😂😂

Reputatie 3

Morgen is het alweer 3 weken geleden sinds ik gePREordered heb? 😂

Gaan we dit nog vieren op een speciale manier? Man man man wat triest dit zeg...mijn pa heeft al een iPhone 14 Pro Max, mijn moeder heeft een iPhone 14 Pro...iedereen om me heen komt aan zijn telefoons behalve hier bij T-Mobile.

We kunnen ook gewoon de bestelling annuleren, immers de pre-order van de 15 start alweer bijna 😂😂

hahahhahahah 🤣 gewoon echt. 

Reputatie 2

Nou net iemand van T-mobile gesproken. 

 

Het komt erop neer dat alles aan Apple ligt, niet aan hun.🙃🤣 Hele pre-order heeft gewoon geen nut. Geen heldere communicatie, alleen maar leugens. Daar gaat het om. 

p.s Je moet tabel vanaf je eigen bestel datum zien. Dus mocht je bijv. iPhone 128gb paars hebben besteld, dan moet je dus nog ongeveer 2 weken max wachten. 

Ja precies ik heb de 9/9 besteld en heb de 256gb prs maar als je ze belt krijg je tehoren ja hij komt zsm Max 3 weken 😂

Reputatie 3

Nou net iemand van T-mobile gesproken. 

 

Het komt erop neer dat alles aan Apple ligt, niet aan hun.🙃🤣 Hele pre-order heeft gewoon geen nut. Geen heldere communicatie, alleen maar leugens. Daar gaat het om. 

p.s Je moet tabel vanaf je eigen bestel datum zien. Dus mocht je bijv. iPhone 128gb paars hebben besteld, dan moet je dus nog ongeveer 2 weken max wachten. 

Ja precies ik heb de 9/9 besteld en heb de 256gb prs maar als je ze belt krijg je tehoren ja hij komt zsm Max 3 weken 😂

Dan is het nog max 2 weken, als ik het goed heb. Ze blijven het maar rekken 😵‍💫

Reputatie 4

Scheelt dan hebben we gezellig 5 weken gewacht :D

Reputatie 4

Morgen is het alweer 3 weken geleden sinds ik gePREordered heb? 😂

Gaan we dit nog vieren op een speciale manier? Man man man wat triest dit zeg...mijn pa heeft al een iPhone 14 Pro Max, mijn moeder heeft een iPhone 14 Pro...iedereen om me heen komt aan zijn telefoons behalve hier bij T-Mobile.

We kunnen ook gewoon de bestelling annuleren, immers de pre-order van de 15 start alweer bijna 😂😂

Ik heb de 16 alvast gepreorderd. Dan komt hij hopelijk maar 2 weken te laat 🤞🏻

Reputatie 5

Ik ga een feestje vieren! Ik krijg net een sms dat m’n toestel klaarligt!! 🥳

Reputatie 4

Ik ga een feestje vieren! Ik krijg net een sms dat m’n toestel klaarligt!! 🥳

Ik wil ook 😱

Reputatie 1

Dit antwoord gaf T-Mobile mij omtrent wat de besteldatum betekent in de tabel. 

‘je bestelling is inderdaad gedaan op 9/9 en in goede orde ontvangen. Je hebt ook een bevestiging gekregen vanuit de T-Shop dat ze jou berichten zodra deze daar klaar ligt. Het feit dat de besteldatum op de Community is aangepast, betekent dat alle orders op de dag daarvoor zijn of worden verwerkt in de komende dagen. Het zal dan ook niet lang meer duren voor je een bericht vanuit de T-Shop ontvangt om te laten weten dat je je iPhone daar kunt komen ophalen!’

 

 

Reputatie 5

Ik ga een feestje vieren! Ik krijg net een sms dat m’n toestel klaarligt!! 🥳

Ik wil ook 😱

Ik duim voor je! Ik vermoed dat dit is wat de gisteren eind van de middag hebben ontvangen. De koerier van de ochtend is hier namelijk al om half 8. Kan me niet voorstellen dat er om 8 uur al iemand was bij de winkel.

Reputatie 6

Ik ga een feestje vieren! Ik krijg net een sms dat m’n toestel klaarligt!! 🥳

Jeeeeh! 🤩 heel veel plezier met ophalen!

Reputatie 4

Ik ga een feestje vieren! Ik krijg net een sms dat m’n toestel klaarligt!! 🥳

Yes finally! Wat fijn!

Reputatie 3

Ik ga een feestje vieren! Ik krijg net een sms dat m’n toestel klaarligt!! 🥳

Yay, geniet ervan !