[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Net gebeld door de T-Mobile Shop Arnhem dat ik mijn telefoon kan ophalen !

iPhone 14 Pro Max 512GB Zwart. Op 9-9-2022 15.00 online besteld.

Succes allemaal !

Bellen zij anoniem, weet jij dit toevallig ? Fijn dat je gebeld bent, enjoy ! 

Ze belde niet anoniem, met de 06 die ook in Google Maps staat.

Reputatie 3

Net gebeld door de T-Mobile Shop Arnhem dat ik mijn telefoon kan ophalen !

iPhone 14 Pro Max 512GB Zwart. Op 9-9-2022 15.00 online besteld.

Succes allemaal !

Bellen zij anoniem, weet jij dit toevallig ? Fijn dat je gebeld bent, enjoy ! 

Ze belde niet anoniem, met de 06 die ook in Google Maps staat.

Ik heb een smsje gekregen, jeej kan hem vnv ophalen 1 / 2 binnen. Nu wachten op de ander iphone 14 Pro max een half uurtje later besteld ongeveer 😊

Reputatie 4

Morgen is het alweer 3 weken geleden sinds ik gePREordered heb? 😂

Gaan we dit nog vieren op een speciale manier? Man man man wat triest dit zeg...mijn pa heeft al een iPhone 14 Pro Max, mijn moeder heeft een iPhone 14 Pro...iedereen om me heen komt aan zijn telefoons behalve hier bij T-Mobile.

Voor mij 2 weken en om het te vieren heb ik een Apple Watch gekocht vanmorgen ennnn niet bij Tmobile dus hij komt dit jaar nog 😂

Ik heb mijn Ultra direct besteld bij Apple toen het kon...ik had verwacht dat 'k mijn iPhone allang had lol.

Ik zou eigenlijk de 8 overslaan omdat ik de 7 heb. Maar ja kon het niet laten en was de grootte zat. De Ultra heb je al? Ik las overal dat die ook vertraagd is 

Reputatie 4

Morgen is het alweer 3 weken geleden sinds ik gePREordered heb? 😂

Gaan we dit nog vieren op een speciale manier? Man man man wat triest dit zeg...mijn pa heeft al een iPhone 14 Pro Max, mijn moeder heeft een iPhone 14 Pro...iedereen om me heen komt aan zijn telefoons behalve hier bij T-Mobile.

Voor mij 2 weken en om het te vieren heb ik een Apple Watch gekocht vanmorgen ennnn niet bij Tmobile dus hij komt dit jaar nog 😂

Ik heb mijn Ultra direct besteld bij Apple toen het kon...ik had verwacht dat 'k mijn iPhone allang had lol.

Ik zou eigenlijk de 8 overslaan omdat ik de 7 heb. Maar ja kon het niet laten. De Ultra heb je al? Ik las overal dat die ook vertraagd is 

Nee Apple heeft direct al gecommuniceerd dat hij tussen 7 en 14 okt komt.

Reputatie 4

 

Ik zou eigenlijk de 8 overslaan omdat ik de 7 heb. Maar ja kon het niet laten. De Ultra heb je al? Ik las overal dat die ook vertraagd is 

Nee Apple heeft direct al gecommuniceerd dat hij tussen 7 en 14 okt komt.

Ja dat dacht ik ook gelezen te hebben. 
Mijn Watch komt binnen 5 tot 10 werkdagen dus waarschijnlijk nog voor mijn phone 

Reputatie 4

Bij mij ook denk ik whaha. Over 5 werkdagen is het bijna 7 okt.

Reputatie 1

So no one with pro max 128 purble get the phone? 

Yea I got one today. Someone cancelled his or her order so I was the next one in the queue.

Wat was jou ordernummer? 

So no one with pro max 128 purble get the phone? 

Yea I got one today. Someone cancelled his or her order so I was the next one in the queue.

Wat was jou ordernummer? 

75315xxx

Reputatie 3

Hey mensen, het was leuk geweest weer.. Ik hoop dat jullie snel jullie telefoon krijgen. Bij deze!… tot volgend jaar!

 

 

Reputatie 4

Bij mij ook denk ik whaha. Over 5 werkdagen is het bijna 7 okt.

Belachelijk maar ja niet veel aan te doen dan geduld hebben . En hier rondhangen 

Reputatie 4

Hey mensen, het was leuk geweest weer.. Ik hoop dat jullie snel jullie telefoon krijgen. Bij deze!… tot volgend jaar!

 

 

Denk het niet hahaha ik bestel wel elders maar have fun 🤘🏼

Reputatie 4

Hey mensen, het was leuk geweest weer.. Ik hoop dat jullie snel jullie telefoon krijgen. Bij deze!… tot volgend jaar!

 

 

Hahahaha goud! Veel plezier met je order!

Reputatie 5

Nou heb hem net gehaald hoor! Ik vind die paarse wel echt gaaf zeg. Had weer die fijne behulpzame medewerker, echter super dus!

Even wat informatie voor de ophalers. Je iPhone wordt echt voor jou persoonlijk geleverd bij T-Mobile. Mijn nieuwe iPhone zat dus in een zak met mijn naam erop en is zo afgeleverd bij de shop, dat bevestigde de medewerker ook. In die winkel stoppen ze hem nog in extra beveiliging. Dus die twee voorraden enzo die ze hanteren is echt stom. Het is niet zo dat ze bij de winkel 10 stuks geleverd krijgen en dat ze die zelf moeten toewijzen. Wel krijgen ze vaak de leveringen op naam en wat vrije voorraad voor op de plank.

Wel nog een tip van de medewerker… zorg dat zeker de eerste maand je telefoon goed verzekerd is, want ze kunnen deze iPhones nog niet repareren bij Apple. Mocht je scherm kapot gaan, dan heb je blijkbaar pech en kunnen ze je nog niet helpen. Verzekeren kan bij T-Mobile zelf, via Apple en wellicht heb je een kostbaarhedendekking bij je inboedelverzekering. Wel even iets om over na te denken. 😊

Trouwens zodra je order is afgehandeld in de winkel, is je bestelstatus wel ineens zichtbaar op de pagina waar je dat kunt opvragen.

Reputatie 4

Thanks voor de info! Tijd om je signature aan te passen hier op het forum :P

Reputatie 1

I have just had a call from my local store (Groningen) that I can pick it up 😁

 

128gb Purple, ordered on 09-09 approximately 3.30-4pm, number 7533xxxx

 

Seems the calls and texts are still coming through the day still so hopefully everybody else gets one soon too 🤞

Reputatie 4

I'm going slightly mad
I'm going slightly mad
It finally happened, happened
It finally happened, uh-huh
It finally happened, I'm slightly mad
Oh, dear
I'm one card short of a full deck

But not short of an iPhone 14 Pro Max because I just ontving my SMSje.

 

Reputatie 4

I'm going slightly mad
I'm going slightly mad
It finally happened, happened
It finally happened, uh-huh
It finally happened, I'm slightly mad
Oh, dear
I'm one card short of a full deck

But not short of an iPhone 14 Pro Max because I just ontving my SMSje.

 

Nice 👍🏼 toch je phone eerst 

Reputatie 6

@MaraPN denk dat wij straks als enige twee overblijven 😂

Reputatie 4

@MaraPN denk dat wij straks als enige twee overblijven 😂

Ik denk het ook 😂😂 echt een leegloop vandaag 

Reputatie 3

@MaraPN denk dat wij straks als enige twee overblijven 😂

ik ook hoor 😭😭

Reputatie 1

@MaraPN denk dat wij straks als enige twee overblijven 😂

ik ook hoor 😭😭

Ook ik heb elke dag weer hoop, maar dan toch weer de teleurstelling eind van de dag...

Reputatie 4

@MaraPN denk dat wij straks als enige twee overblijven 😂

ik ook hoor 😭😭

Wat is jou order nummer?

Reputatie 6

Ook ik heb elke dag weer hoop, maar dan toch weer de teleurstelling eind van de dag...

@vavergnes voor jou zal het niet meer heel lang duren lijkt mij! Gezien @ib03tz nu ook bericht heeft van zijn zwart 256gb!

Reputatie 1

Ook ik heb elke dag weer hoop, maar dan toch weer de teleurstelling eind van de dag...

@vavergnes voor jou zal het niet meer heel lang duren lijkt mij! Gezien @ib03tz nu ook bericht heeft van zijn zwart 256gb!

Hoop het echt! Dat hij niet ergens is blijven slingeren onderweg ofzo 😂

 

Reputatie 3

@MaraPN denk dat wij straks als enige twee overblijven 😂

ik ook hoor 😭😭

Wat is jou order nummer?

7532…. 🥲😭