[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 2

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Kun je dan ook zeggen hoe het zit met bestellingen van 09/09 die zouden dan nu toch al wel uitgekever moeten zijn .. 09/09 zou al een week verwerkt zijn. Echter weet niemand waar mn toestel dan is… als het zo is dat ik gwn moet wachten, dan moeten jullie toch ook de levertijd aanpassen van de iphone 14 pro max 128 gb paars ? 

Ja ik heb hetzelfde probleem en weet u wat klantenservice zegt ja wij kunnen niks doen je krijgt zsm dus ik vraag hoelang krijg je het antwoord binnen 6 weken dus das best snel kuch kuch 

Levertijden zijn weer aangepast! Best wat updates. Mijn toestel: zilver 256gb van 10/09 naar 14/09! Ben benieuwd, 11/09 bestelling geplaatst dus hopelijk kan ik hem deze week ophalen. Vorige bestelling veranderde de levertijd ook op dinsdag en toen kreeg ik donderdagochtend afhaalbericht.

Heb je geluk mijn toestel blijft maar steken op 10-09

laat ons weten of je en berichtje morgen had gekrijgen 

Vanmiddag half 5 de bevestiging van de koerier ontvangen. Spacezwart 128gb op 9/9 besteld met ordernummer 7532… lang gewacht maar nu is het eindelijk zo ver. Hoop dat iedereen zn toestel snel mag ontvangen

Reputatie 1

Ik heb eindelijk een account aangemaakt hier, omdat ik toch eens ergernis wil uiten, maar ook een paar dingen niet begrijp die hier gebeuren.

Ten eerste : Het is mijn eigen schuld dat ik zo laat (als 4 dagen laat is...) in de rij sta. Ik had besloten op releasedag om niet te bestellen, juist omdat ik deze teleurstelling niet wilde waar nu een hoop mensen inclusief ikzelf in zitten. Hij was te voorspellen, dus ik had eigenlijk besloten na een maand of 2-3 te bestellen wanneer alles weer makkelijk leverbaar zou wezen. Of je nou 18 of 58 bent, je verrast jezelf toch, je betaalt een flink bedrag, dus het moment dat die bestelling de deur uit gaat ben je toch een beetje (on)bewust enthousiast.

De reden dat het mijn eigen schuld is, is omdat T-mobile mij de 13e ‘s avonds belde. Mijn abonnement stond op aflopen, en dat kon ik verlengen. Dus, ik vertel hem mijn verwachtingen en de reden dat ik nog niet wilde bestellen. Waarop die medewerker zijn collega erbij haalt en mij blij vertelt dat dit toestel nog op voorraad is en diezelfde week uitgeleverd zou worden. Daar ben ik dus mee accoord gegaan.

Is het dus helemaal mijn schuld? Nee, het is me toegezegd. En er is op facebook door T-mobile gereageerd dat er met de medewerker gesproken zou worden. Waar ik niets aan heb. T-mobile wel, want die kunnen hun medewerker coachen en hun kwaliteit verbeteren. Maar daar heb ik geen boodschap aan, want als zij leveren zoals verwacht, dan hoef ik die medewerker nooit meer te spreken.

Maargoed, ik werk zelf als procesmanager bij een groot bedrijf, dus ik heb het maar zo gelaten. Een callcenter krijg je nooit 100% goed, foutjes worden gemaakt, en jammer genoeg ben ik dan maar zo’n foutje. Ik zit al meer dan 10 jaar bij T-mobile met mijn mobiel, en sinds een paar jaar ook met internet thuis en heb echt nooit iets te klagen. Dan ga ik niet over het eerste het beste incidentje uit m’n pan schieten.

Maar er zijn toch twee dingen die me niet lekker zitten en die nooit om mij heen in mijn dagelijkse werk zouden gebeuren, omdat je juist als groot bedrijf je klanten zou moeten willen enthousiasmeren. Het is veel makkelijker klanten te verliezen en moeilijker te behouden wanneer een kleintje het allemaal wel op orde heeft. 

Dus ten eerste dat leveringsproces (en dan laat ik de ogenschijnlijke k*tcommunicatie voor de klanten die voor bezorging in de winkel gekozen hebben maar even terzijde). Als je weet dat je niet tijdig kunt leveren, waarom blijf je dan klanten gouden bergen beloven. Komtgoedjes. Mensen zijn enthousiast, kijken uit naar hun toestel, ik kan er toch vanuit gaan dat er bij T-mobile ook mensen zitten die marktonderzoek doen om te kijken “ tot X dagen wachten zijn klanten nog enthousiast verrast, en na X dagen onthouden ze meer hoe teleurgesteld ze waren in de levertijd dan het plezier van de ontvangst”? En dan stop je toch met het warm maken van mensen, anders lopen ze bij je weg? Want eerlijk, ik begin wel een beetje op dat punt te komen, en er zijn een hoop mensen die al voor mij besteld hebben. De manier hoe hiermee omgegaan wordt is bijzonder teleurstellend.

En dan ten tweede de (non)communicatie vanuit T-mobile. Ik heb dit forum nooit nodig gehad, en vind het eigenlijk best cool hoe de interactie hier gaat en hoe iedereen mekaar helpt. Maar het lijkt er haast op dat dit meer personeelsontlasting is van T-mobile zodat klanten het lekker zelf op kunnen lossen, maar de enige reactie die ik zie is “heb je vragen?” , waarop volgens mij die medewerker zijn simkaart snel uit zijn toestel trekt zodat hij in ieder geval die vragen niet hoeft te beantwoorden. Mensen gaan zelf wel kijken waar overeenkomsten zitten (fifo, winkelbezorging, ahhhh.. fifo per winkelbezorging? Dat zal dan wel!) maar dat is natuurlijk gewoon dieptreurig. Als je patronen in vragen ziet, help die mensen dan. Daar zit je voor. Dat is je werk.

Ik moest het toch even kwijt, want ik zie zoveel gaten hier in iets wat een plezier voor iedereen zou moeten zijn, zolang de communicatie daar ook maar is. En dat is toch wel een jammere constatering.

Ik wens iedereen veel plezier met zijn of haar telefoon als die geleverd wordt, het is toch een mooi ding. En hoop dat ik de mijne ook binnenkort kan verwachten ;-)

Ik dacht ik ga eens informeren bij de klantenservice hoe het gaat als ik ook overstap naar 512gb En wat blijkt? Mijn abonnement was niet goed aangevraagd 😢 hij was blij dat ik belde want het stond niet goed 😳 dussss ik word zo teruggebeld en dan gaan we zien wat het wordt 😭

 

PS.  Oooooohhhhhmyyyyyyy aaaahhhhhh!!!!!

lang verhaal kort

mijn aanvraag is de prullenbak in, ze moeten eerst wat afhandelen ( nummerbehoud vanaf Tele2, was geen normale nummerbehoud dus moeilijk) duurt max 3 dgn.

Daarna word ik teruggebeld en kan ik een nieuwe bestelling doen😳😳😳 Dussss ik krijg mijn tel echt wanneer de 16 uit is 😞

 

 

Zoiets had ik ook. Ik heb 02-10 mijn abonnement verlengd en de pro max deeppurple 128gb besteld. Vandaag kon ik nog steeds verlengen, dus was benieuwd of mijn bestelling wel goed doorgekomen was. Ik had ook al betaald. De bestelling is niet goed binnengekomen en dus geannuleerd. Ik kon ‘m opnieuw verlengen en bestellen, maar dan kom ik wel achteraan de wachtrij. Ik wilde nog even wachten, want ik overweeg elders te bestellen. Nu zag ik dat ik over 14 maanden pas kan verlengen. Ik hoop dat dit morgen geupdate is, anders wordt het weer de klantenservice bellen.. Door een storing zou ik het geld pas over 4 weken terug krijgen, maar de aanvraag is nu handmatig gedaan, dus als het goed is heb ik het geld binnen 14 dagen terug. 

 

YES! Afgelopen Zondag 512gb Iphone pro max zilver via de app besteld en gisteren (Dinsdag) opgehaald in T-mobile Tilburg! 😍😁 Super! Hoop dat iedereen zn toestel snel mag ontvangen 🙏

Reputatie 4

Ik dacht ik ga eens informeren bij de klantenservice hoe het gaat als ik ook overstap naar 512gb En wat blijkt? Mijn abonnement was niet goed aangevraagd 😢 hij was blij dat ik belde want het stond niet goed 😳 dussss ik word zo teruggebeld en dan gaan we zien wat het wordt 😭

 

PS.  Oooooohhhhhmyyyyyyy aaaahhhhhh!!!!!

lang verhaal kort

mijn aanvraag is de prullenbak in, ze moeten eerst wat afhandelen ( nummerbehoud vanaf Tele2, was geen normale nummerbehoud dus moeilijk) duurt max 3 dgn.

Daarna word ik teruggebeld en kan ik een nieuwe bestelling doen😳😳😳 Dussss ik krijg mijn tel echt wanneer de 16 uit is 😞

 

 

Zoiets had ik ook. Ik heb 02-10 mijn abonnement verlengd en de pro max deeppurple 128gb besteld. Vandaag kon ik nog steeds verlengen, dus was benieuwd of mijn bestelling wel goed doorgekomen was. Ik had ook al betaald. De bestelling is niet goed binnengekomen en dus geannuleerd. Ik kon ‘m opnieuw verlengen en bestellen, maar dan kom ik wel achteraan de wachtrij. Ik wilde nog even wachten, want ik overweeg elders te bestellen. Nu zag ik dat ik over 14 maanden pas kan verlengen. Ik hoop dat dit morgen geupdate is, anders wordt het weer de klantenservice bellen.. Door een storing zou ik het geld pas over 4 weken terug krijgen, maar de aanvraag is nu handmatig gedaan, dus als het goed is heb ik het geld binnen 14 dagen terug. 

Ohh vervelend is dat hè 

Bewust voor het verlengen nog contact gehad met de klantenservice van Tmobile en Tele2 zodat ik het goed zou aanvragen mede daardoor pas op 15-09 besteld. Nu blijkt dat het alsnog allemaal voor niks was en ik tot donderdag of vrijdag moet wachten om een nieuwe bestelling te plaatsen. Dus ja weer helemaal opnieuw de wachtrij in en nog meer geduld opbrengen. Ergens anders bestellen was al geen optie maar ja dat is wel helemaal van de baan.

Reputatie 4

 

YES! Afgelopen Zondag 512gb Iphone pro max zilver via de app besteld en gisteren (Dinsdag) opgehaald in T-mobile Tilburg! 😍😁 Super! 

Nice geniet ervan 

Reputatie 4

@Mon78 er is zoveel gezegd en gedaan maar niks is uitgekomen. Er had zoveel anders gekund en gemoeten vanuit Tmobile en uiteraard ook qua beloftes en levering vanuit Apple maar helaas lees alle verhalen hier. 
It is a waiting game dat is alles wat je kan en vooral veel klagen in de hoop dat het volgend jaar verbeterd wordt. 
Misschien leren ze ervan 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Jarnobaggerman & @chyma, zouden jullie mij een DM kunnen sturen met jullie telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan check ik wat de status is van jullie bestelling en kom ik zo snel mogelijk bij jullie terug met meer informatie. Alvast bedankt!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 3

Hoi @Jarnobaggerman & @chyma, zouden jullie mij een DM kunnen sturen met jullie telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan check ik wat de status is van jullie bestelling en kom ik zo snel mogelijk bij jullie terug met meer informatie. Alvast bedankt!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb je een bericht verstuurd. Hoor het graag! 🤗

Reputatie 2

Hoi @Jarnobaggerman & @chyma, zouden jullie mij een DM kunnen sturen met jullie telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan check ik wat de status is van jullie bestelling en kom ik zo snel mogelijk bij jullie terug met meer informatie. Alvast bedankt!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb je een bericht verstuurd. Hoor het graag! 🤗

Hai pharwin ik heb u een bericht gestuurd 😁

Reputatie 6
Badge +6

​​​​Hoi ​​​@Mon78, welkom op de Community! Dat er verkeerd is gecommuniceerd vanuit ons, wil ik je meteen mijn excuses voor aanbieden! Dat is uiteraard niet de bedoeling. We weten dat er veel onduidelijkheid is met betrekking tot de nieuwe iPhone 14. We proberen alles zo snel mogelijk te leveren en ook op volgorde, maar er kunnen wel eens wat foutjes ontstaan, waarvoor mijn excuses! Als antwoord op je vraag over het leveringsproces: we zijn voor bepaalde varianten voor de iPhone 14 heel snel door de voorraad heen gegaan, omdat het een zeer populair toestel blijft en ook veel wordt besteld. We zijn hierin dus ook afhankelijk van de voorraad die vanuit Apple wordt geleverd en dat kan soms lang duren. Het kan ook best zo zijn, dat er bij een bepaal filiaal meer wordt besteld dan bij een ander filiaal. Dan wordt er (zodra er weer een levering is vanuit Apple) strategisch gekeken naar hoe we deze kunnen verdelen over de T-Shops. Dan wordt er uiteraard bij de ene T-Shop meer geleverd dan bij de andere, waardoor iemand die later heeft besteld, zijn telefoon eerder in handen kan krijgen. Laten we dit voorop stellen: ik probeer alleen maar even duidelijk te maken waarom dit soms kan gebeuren. 

 

Dat onze Community wordt gebruikt voor '’personeelsontlasting'’ wil ik dan ook meteen ontkrachten. De Community is echt bedoeld om elkaar te helpen en ook voor nieuwe mensen die op onze Community komen: zij kunnen direct zoeken tussen de Topics en de antwoorden die worden gegeven, zodat zij diezelfde stappen kunnen gebruiken. Dat is toch superhandig? Als we patronen in vragen zien, dan staan we uiteraard klaar om ze te helpen, daar zijn we voor en we doen het graag! Maak je geen zorgen, we lezen en zien alles! 😄

 

Ik hoop dat je snel kunt genieten van je nieuwe iPhone. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

 

 

 

Reputatie 3

Hoi @Jarnobaggerman & @chyma, zouden jullie mij een DM kunnen sturen met jullie telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan check ik wat de status is van jullie bestelling en kom ik zo snel mogelijk bij jullie terug met meer informatie. Alvast bedankt!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb je een bericht verstuurd. Hoor het graag! 🤗

Ik heb iig een onzinnig bericht terug gekregen, we geven allemaal apple de schuld, maar in de sheet hier boven staat duidelijk 12/9 levertijd  4-5 .. pas dat dan gwn aan. En geef aan dat 09/09 nog aan de beurt moet komen, ooh wacht die sheet maakt apple zeker ook.. grappenmakers ! 

Reputatie 4

Hoi @Jarnobaggerman & @chyma, zouden jullie mij een DM kunnen sturen met jullie telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan check ik wat de status is van jullie bestelling en kom ik zo snel mogelijk bij jullie terug met meer informatie. Alvast bedankt!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb je een bericht verstuurd. Hoor het graag! 🤗

Ik heb iig een onzinnig bericht terug gekregen, we geven allemaal apple de schuld, maar in de sheet hier boven staat duidelijk 12/9 levertijd  4-5 .. pas dat dan gwn aan. En geef aan dat 09/09 nog aan de beurt moet komen, ooh wacht die sheet maakt apple zeker ook.. grappenmakers ! 

Oh jammer nog steeds geen duidelijkheid 

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit Topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Wat een ontzettend vreemde gang van zaken dit.

Nieuw zakelijk abonnement afgesloten voor een iPhone 14 Pro Max 256gb Space Black. Ruim op tijd gepreordered. Op de productpagina stond gewoon dat het toestel de 16e geleverd zou worden. Nergens werd aangegeven dat dit niet het geval ging zijn. Ook ben ik nog geen iPhone bezitter dus dit had ik ook niet kunnen weten.

Jullie natuurlijk wel. Maar dit is (bewust) niet aan de consument aangegeven. Terwijl het verplicht is om een juiste levertijd aan te geven op de productpagina. Vervolgens krijg ik op de dag van de release een half uur voor de winkel open gaat een sms dat ik op een forum kan kijken. Dan zie ik hier dat ik 4-5 weken moet wachten?! Echt een hele merkwaardige gang van zaken. 

Als ik dit geweten had, had ik mijn telefoon mooi bij de concurrent besteld.

Ik heb op 12.09  mijn abonnement verlengd met een iPhone 14 Pro Max Paars met 128 GB geheugen (ordernummer 7543xxxx).

Ik mag hem vandaag kunnen ophalen bij de winkel(Alphen aan den Rijn)

Reputatie 2

Ik ben nu wel benieuwd of mijn bestelling ‘goed’ binnen is gekomen. Ik heb mn iPhone 14 Pro Max, 128GB in silver op 9/9 om 14:37 uur besteld en gekozen voor afhaal. 

Nu zie ik in de tabel dat die 19/09 ook voor 4-5 weken staat… Wat betekent dit voor mij😅

Reputatie 1

Wat een ontzettend vreemde gang van zaken dit.

Nieuw zakelijk abonnement afgesloten voor een iPhone 14 Pro Max 256gb Space Black. Ruim op tijd gepreordered. Op de productpagina stond gewoon dat het toestel de 16e geleverd zou worden. Nergens werd aangegeven dat dit niet het geval ging zijn. Ook ben ik nog geen iPhone bezitter dus dit had ik ook niet kunnen weten.

Jullie natuurlijk wel. Maar dit is (bewust) niet aan de consument aangegeven. Terwijl het verplicht is om een juiste levertijd aan te geven op de productpagina. Vervolgens krijg ik op de dag van de release een half uur voor de winkel open gaat een sms dat ik op een forum kan kijken. Dan zie ik hier dat ik 4-5 weken moet wachten?! Echt een hele merkwaardige gang van zaken. 

Als ik dit geweten had, had ik mijn telefoon mooi bij de concurrent besteld.

Voor mij precies hetzelfde. Ik ben al bijna tien jaar klant bij T-Mobile maar zoiets heb ik nooit meegemaakt. Mijn volgende abbonement sluit ik zeker bij een concurrent af die geen leveringsproblemen heeft en als dat wel zo is dit tijdig communiceert. Voordat ze mijn geld hebben dus...

Zojuist melding gekregen, bestelling is binnen op locatie Apeldoorn! Meer mensen bericht gehad? Betreft de 128gb iPhone 14 pro max in het zwart 

Reputatie 6

Vanochtend paar minuten voor openingstijd van filiaal SMS gekregen om mijn toestel op te halen. iPhone 14 Pro Max Zilver 256GB van 11/09.

Gisteren ging levertijd van 10/09 naar 12/09. Volgende dag opgehaald en in huis.

Reputatie 1

Vanochtend paar minuten voor openingstijd van filiaal SMS gekregen om mijn toestel op te halen. iPhone 14 Pro Max Zilver 256GB van 11/09.

Gisteren ging levertijd van 10/09 naar 12/09. Volgende dag opgehaald en in huis.

Wat goed om te horen, dit geeft mij nog een beetje hoop. Veel plezier ermee!

Reputatie 4

Wat een ontzettend vreemde gang van zaken dit.

Nieuw zakelijk abonnement afgesloten voor een iPhone 14 Pro Max 256gb Space Black. Ruim op tijd gepreordered. Op de productpagina stond gewoon dat het toestel de 16e geleverd zou worden. Nergens werd aangegeven dat dit niet het geval ging zijn. Ook ben ik nog geen iPhone bezitter dus dit had ik ook niet kunnen weten.

Jullie natuurlijk wel. Maar dit is (bewust) niet aan de consument aangegeven. Terwijl het verplicht is om een juiste levertijd aan te geven op de productpagina. Vervolgens krijg ik op de dag van de release een half uur voor de winkel open gaat een sms dat ik op een forum kan kijken. Dan zie ik hier dat ik 4-5 weken moet wachten?! Echt een hele merkwaardige gang van zaken. 

Als ik dit geweten had, had ik mijn telefoon mooi bij de concurrent besteld.

Voor mij precies hetzelfde. Ik ben al bijna tien jaar klant bij T-Mobile maar zoiets heb ik nooit meegemaakt. Mijn volgende abbonement sluit ik zeker bij een concurrent af die geen leveringsproblemen heeft en als dat wel zo is dit tijdig communiceert. Voordat ze mijn geld hebben dus...

Ik kan je vertellen dat alle providers leverings problemen hebben. Dit ligt oa aan de overvallen op de Apple telefoons van vorig jaar daardoor is er ‘geen voorraad’ en wat er is word meteen uitgebeld. Ook levert Apple een bepaalde batch af wat ook nog is afwisselend in type kleur ect is. Dus waar je ook besteld of het is bij een belsimpel er zit altijd wel een “kleine wachttijd op”

Reputatie 6

Vanochtend paar minuten voor openingstijd van filiaal SMS gekregen om mijn toestel op te halen. iPhone 14 Pro Max Zilver 256GB van 11/09.

Gisteren ging levertijd van 10/09 naar 12/09. Volgende dag opgehaald en in huis.

Wat goed om te horen, dit geeft mij nog een beetje hoop. Veel plezier ermee!

@connorjsmit dankjewel! Ga het hier wel een beetje missen, hoop dat iedereen snel zijn iPhone heeft!