[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 4

Vanochtend paar minuten voor openingstijd van filiaal SMS gekregen om mijn toestel op te halen. iPhone 14 Pro Max Zilver 256GB van 11/09.

Gisteren ging levertijd van 10/09 naar 12/09. Volgende dag opgehaald en in huis.

Jeej ook jij hebt hem eindelijk. 
Lijkt stilletjes aan wat sneller te gaan nu

Reputatie 4

Vanochtend paar minuten voor openingstijd van filiaal SMS gekregen om mijn toestel op te halen. iPhone 14 Pro Max Zilver 256GB van 11/09.

Gisteren ging levertijd van 10/09 naar 12/09. Volgende dag opgehaald en in huis.

Hey eindelijk! gefeliciteerd en veel plezier ermee 

 

 

Reputatie 4

Vanochtend paar minuten voor openingstijd van filiaal SMS gekregen om mijn toestel op te halen. iPhone 14 Pro Max Zilver 256GB van 11/09.

Gisteren ging levertijd van 10/09 naar 12/09. Volgende dag opgehaald en in huis.

Wat goed om te horen, dit geeft mij nog een beetje hoop. Veel plezier ermee!

@connorjsmit dankjewel! Ga het hier wel een beetje missen, hoop dat iedereen snel zijn iPhone heeft!

Hahaha ik heb inmiddels al een hele poos mijn iPhone en toch kijk 'k soms nog. Ken het gevoel. Tot volgend jaar iedereen 😄

Reputatie 1

Gisteren namiddag de Zilveren 14 Pro Max Met 512gb besteld (in plaats van de 256gb die ik op 12/09 had besteld), in de avond een mailtje van PostNL ontvangen en heb hem nu al binnen!

 

Hopelijk ontvangt iedereen ook snel zijn/haar nieuwe toestel

Wat een ontzettend vreemde gang van zaken dit.

Nieuw zakelijk abonnement afgesloten voor een iPhone 14 Pro Max 256gb Space Black. Ruim op tijd gepreordered. Op de productpagina stond gewoon dat het toestel de 16e geleverd zou worden. Nergens werd aangegeven dat dit niet het geval ging zijn. Ook ben ik nog geen iPhone bezitter dus dit had ik ook niet kunnen weten.

Jullie natuurlijk wel. Maar dit is (bewust) niet aan de consument aangegeven. Terwijl het verplicht is om een juiste levertijd aan te geven op de productpagina. Vervolgens krijg ik op de dag van de release een half uur voor de winkel open gaat een sms dat ik op een forum kan kijken. Dan zie ik hier dat ik 4-5 weken moet wachten?! Echt een hele merkwaardige gang van zaken. 

Als ik dit geweten had, had ik mijn telefoon mooi bij de concurrent besteld.

Voor mij precies hetzelfde. Ik ben al bijna tien jaar klant bij T-Mobile maar zoiets heb ik nooit meegemaakt. Mijn volgende abbonement sluit ik zeker bij een concurrent af die geen leveringsproblemen heeft en als dat wel zo is dit tijdig communiceert. Voordat ze mijn geld hebben dus...

Ik kan je vertellen dat alle providers leverings problemen hebben. Dit ligt oa aan de overvallen op de Apple telefoons van vorig jaar daardoor is er ‘geen voorraad’ en wat er is word meteen uitgebeld. Ook levert Apple een bepaalde batch af wat ook nog is afwisselend in type kleur ect is. Dus waar je ook besteld of het is bij een belsimpel er zit altijd wel een “kleine wachttijd op”

 

Dat is allemaal leuk lief en aardig. Ik zou dit prima kunnen accepteren. Maar er worden gewoon orders aangenomen terwijl T-Mobile prima weet dat de leverdatum niet gehaald gaat worden. Hier wordt niet over gecommuniceerd en ik kan op een forum gaan kijken of mijn levertijd is aangepast.

Geen voorraad hebben is het probleem niet. De communicatie hier over wel. Maar dit zou wel beleid zijn, lekker orders binnenhalen en het vervolgens de klant lekker zelf uit laten zoeken. 

Nou ik heb zojuist bij een concurrent mijn iPhone besteld en deze zal morgen al geleverd worden. Veel succes met wachten nog allemaal! Na zon behandeling verdienen ze mijn geld niet meer. 

Reputatie 4

So no one with pro max 128 purble get the phone? 

Yea I got one today. Someone cancelled his or her order so I was the next one in the queue.

Wat was jou ordernummer? 

Sorry ik ga een hele late reactie geven. Maar mijn order nummer was 7532xxx 

Reputatie 4

Wat een ontzettend vreemde gang van zaken dit.

Nieuw zakelijk abonnement afgesloten voor een iPhone 14 Pro Max 256gb Space Black. Ruim op tijd gepreordered. Op de productpagina stond gewoon dat het toestel de 16e geleverd zou worden. Nergens werd aangegeven dat dit niet het geval ging zijn. Ook ben ik nog geen iPhone bezitter dus dit had ik ook niet kunnen weten.

Jullie natuurlijk wel. Maar dit is (bewust) niet aan de consument aangegeven. Terwijl het verplicht is om een juiste levertijd aan te geven op de productpagina. Vervolgens krijg ik op de dag van de release een half uur voor de winkel open gaat een sms dat ik op een forum kan kijken. Dan zie ik hier dat ik 4-5 weken moet wachten?! Echt een hele merkwaardige gang van zaken. 

Als ik dit geweten had, had ik mijn telefoon mooi bij de concurrent besteld.

Voor mij precies hetzelfde. Ik ben al bijna tien jaar klant bij T-Mobile maar zoiets heb ik nooit meegemaakt. Mijn volgende abbonement sluit ik zeker bij een concurrent af die geen leveringsproblemen heeft en als dat wel zo is dit tijdig communiceert. Voordat ze mijn geld hebben dus...

Ik kan je vertellen dat alle providers leverings problemen hebben. Dit ligt oa aan de overvallen op de Apple telefoons van vorig jaar daardoor is er ‘geen voorraad’ en wat er is word meteen uitgebeld. Ook levert Apple een bepaalde batch af wat ook nog is afwisselend in type kleur ect is. Dus waar je ook besteld of het is bij een belsimpel er zit altijd wel een “kleine wachttijd op”

 

Dat is allemaal leuk lief en aardig. Ik zou dit prima kunnen accepteren. Maar er worden gewoon orders aangenomen terwijl T-Mobile prima weet dat de leverdatum niet gehaald gaat worden. Hier wordt niet over gecommuniceerd en ik kan op een forum gaan kijken of mijn levertijd is aangepast.

Geen voorraad hebben is het probleem niet. De communicatie hier over wel. Maar dit zou wel beleid zijn, lekker orders binnenhalen en het vervolgens de klant lekker zelf uit laten zoeken. 

Nou ik heb zojuist bij een concurrent mijn iPhone besteld en deze zal morgen al geleverd worden. Veel succes met wachten nog allemaal! Na zon behandeling verdienen ze mijn geld niet meer. 

Je hebt hier ook kunnen lezen dat er een storing was, de kans is groot dat die orders toch later zijn verwerkt. Ook gaat het fifo systeem niet helemaal lekker maar in het laatste mod bericht of een daarvan word ook duidelijk dat zelfs thuis en shop op een hele andere fifo manier word uitgevoerd. 
Ik snap je duidelijkheid wil, dat wil iedereen hier maar naar alle berichten lijkt dat niet een heel makkelijk proces te zijn. Omdat iedereen wat anders hoort. 
over het algemeen klopt de tabel wel en iedereen word nu de laatste ½ weken toch op de hoogte gebracht met sms dat de telefoon er is. En ja ik snap wat je bedoeld maar geduld is ook wel een dingetje als het om een launch gaat. Overigens heb ik ook pas afgelopen week de telefoon mogen ophalen en wacht ik net als de ‘meeste’ gewoon erop. 
De conclusie hier was wel had je hem laten bezorgen was ie er waarschijnlijk al geweest 

Reputatie 6
Badge +6

@Gerben1306 @Muratcn @sebasdebaenst @rddvries Superfijn dat jullie bestellingen binnen zijn! Ik wens jullie veel plezier met jullie nieuwe pareltjes! 😄

 

Groetjes, 

Pharwin

Ik heb zojuist eindelijk een SMS ontvangen dat ik mijn zwarte Pro Max 128gb op kan halen in de winkel in Nijmegen! Besteld op 12 september met ordernummer 75465xxx.

Ik heb mijn space grey Iphone 14 pro max 256gb 9 september besteld en nog steeds niet binnen. Hoor ook helemaal niets van T mobile over wanneer die komt. Ook zie ik 9 september niet meer staan bij de levertijden. Meer mensen dit probleem?

Reputatie 2

Ik heb mijn space grey Iphone 14 pro max 256gb 9 september besteld en nog steeds niet binnen. Hoor ook helemaal niets van T mobile over wanneer die komt. Ook zie ik 9 september niet meer staan bij de levertijden. Meer mensen dit probleem?

Ja d’r zijn veel mensen met dit probleem ik heb hetzelfde maar ik heb wel iemand van t-mobile gesproken en hij zei dat we deze week uiterlijk volgende week de telefoon hebben dus heb nog even geduld 😁

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit Topic! 

Hi everyone, the delivery times have just been updated again! In the delivery times table you will find the current delivery times. When a new update is available, we will let you know immediately in this Topic!

What's the problem with Pro Max 256GB purple? Someone who picked up in Haarlem store?

Reputatie 1

Denk dat het ook tijd wordt die levertijden. 2 tot 3 weken bij de 512 purple, maar die 3 weken zijn al voorbij ;)

Reputatie 1

Denk dat het ook tijd wordt die levertijden. 2 tot 3 weken bij de 512 purple, maar die 3 weken zijn al voorbij ;)

hahaha, dat neem ik terug, krijg net een bezorgafspraak

Reputatie 2

Denk dat het ook tijd wordt die levertijden. 2 tot 3 weken bij de 512 purple, maar die 3 weken zijn al voorbij ;)

hahaha, dat neem ik terug, krijg net een bezorgafspraak

da is wel een beetje funny😂

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt! In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit Topic! 

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Memobeycf What do you mean with problem? The delivery time for the iPhone 14 Pro Max 256 GB Purple is now 4 till 5 weeks for the order date of 10/09. If you have chosen to pick up at the T-Shop in Haarlem, you will automatically receive a text message from my colleague when your device is ready for you to pick up in the store.If you have any other questions, just let me know!

 

Kind regards, 

Pharwin 

 

 

Zojuist mijn bestelling geplaatst bij belsimpel. Daar staat een levertijd van 2-4 werkdagen. Hopelijk kunnen zij hun beloften wel nakomen! 
 

Iphone 14 pro max 256gb

Ik dacht ik ga eens informeren bij de klantenservice hoe het gaat als ik ook overstap naar 512gb En wat blijkt? Mijn abonnement was niet goed aangevraagd 😢 hij was blij dat ik belde want het stond niet goed 😳 dussss ik word zo teruggebeld en dan gaan we zien wat het wordt 😭

 

PS.  Oooooohhhhhmyyyyyyy aaaahhhhhh!!!!!

lang verhaal kort

mijn aanvraag is de prullenbak in, ze moeten eerst wat afhandelen ( nummerbehoud vanaf Tele2, was geen normale nummerbehoud dus moeilijk) duurt max 3 dgn.

Daarna word ik teruggebeld en kan ik een nieuwe bestelling doen😳😳😳 Dussss ik krijg mijn tel echt wanneer de 16 uit is 😞

 

 

Zoiets had ik ook. Ik heb 02-10 mijn abonnement verlengd en de pro max deeppurple 128gb besteld. Vandaag kon ik nog steeds verlengen, dus was benieuwd of mijn bestelling wel goed doorgekomen was. Ik had ook al betaald. De bestelling is niet goed binnengekomen en dus geannuleerd. Ik kon ‘m opnieuw verlengen en bestellen, maar dan kom ik wel achteraan de wachtrij. Ik wilde nog even wachten, want ik overweeg elders te bestellen. Nu zag ik dat ik over 14 maanden pas kan verlengen. Ik hoop dat dit morgen geupdate is, anders wordt het weer de klantenservice bellen.. Door een storing zou ik het geld pas over 4 weken terug krijgen, maar de aanvraag is nu handmatig gedaan, dus als het goed is heb ik het geld binnen 14 dagen terug. 

Ohh vervelend is dat hè 

Bewust voor het verlengen nog contact gehad met de klantenservice van Tmobile en Tele2 zodat ik het goed zou aanvragen mede daardoor pas op 15-09 besteld. Nu blijkt dat het alsnog allemaal voor niks was en ik tot donderdag of vrijdag moet wachten om een nieuwe bestelling te plaatsen. Dus ja weer helemaal opnieuw de wachtrij in en nog meer geduld opbrengen. Ergens anders bestellen was al geen optie maar ja dat is wel helemaal van de baan.

Ik ken zelf iemand die bij de klantenservice van T-Mobile werkt en die gaf al aan dat het een puinhoop is. Ik heb bij Belsimpel besteld. Nu de 256GB variant. Ben benieuwd wanneer die binnen komt.

Reputatie 3

Ik begin nu toch echt te twijfellen. @Hajar @Pharwin kunnen jullie checken waar het mis gaat?

10-9 besteld;

Pro Max zwart 256 gb voor mij, Pro Max paars 128 gb voor mijn vrouw.

Mijn vrouw kreeg maandag 3 okt. een email om een levering te plannen en staat nu gepland voor as. maandag 10 okt. maar voor mij nog steeds niks. 

Beiden leverdata in het overzicht zijn gelijk. Vreemd toch?

 

Reputatie 4

@Nectar het zal best een puinhoop zijn als je kijkt naar hoe druk en hoeveel mensen alleen al de nieuwe iPhones hebben besteld.
Ik wacht dit keer af als het goed is wordt ik morgen gebeld en kan ik een nieuwe bestelling plaatsen. Ik heb geen zin in dat het weer fout gaat dus blijf wel bij die ene medewerker die het zelf gaat afhandelen. 
Ik heb geen haast 

Hoop voor jou dat Belsimpel goed gaat 🤞🏼

Reputatie 2

Ja hoor…. heb vanmiddag mijn iPhone 14 Pro max, 128gb silver mogen ophalen in de t-shop! Besteld op 9/9 om 14:37 uur, en vandaag om 14:36 uur een sms ontvangen. 

Dubbel feest, omdat mijn Macbook Air M2 in de kleur midnight ook vandaag ontvangen.! :) 

Succes voor de mensen die nog wachten! 

Reputatie 2

I received email from PostNL this afternoon that it is scheduled to be delivered tomorrow. I placed the order on 09-09 (order number 75318xxx) but paid on 12-09 because the payment link didn’t work the first time. Today pro max black 256gb moved to 12-09 in the chart and I received email from the courier. I’m guessing that the actual payment time counts as the order time. 
 

Hope I can get my new phone tomorrow. Good luck for those still waiting 

Hi @Memobeycf What do you mean with problem? The delivery time for the iPhone 14 Pro Max 256 GB Purple is now 4 till 5 weeks for the order date of 10/09. If you have chosen to pick up at the T-Shop in Haarlem, you will automatically receive a text message from my colleague when your device is ready for you to pick up in the store.If you have any other questions, just let me know!

 

Kind regards, 

Pharwin 

 

 

Hi @Pharwin thats mean we will recive our phones next week for sure?? because i ordered 256 purple 11.9 and next week it will be 5 weeks what I am waiting for it 😊 i understand correct? thank you Lukas