[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 4

@loesjevh BIj een verlenging is wat je beschrijft normaal. 

 

Je hebt een order geplaatst voor een verlenging, maar die gaat pas in als je er ook daadwerkelijk voor getekend hebt. Tot die tijd zul je in de portal gewoon je 'oude' contract zien, met de oude einddatum.

Ook de melding dat je mag verlengen blijft actief. Ga je deze echter weer doorlopen, krijg je de melding dat deze geannuleerd wordt, omdat er al een verlenging actief is. Het is raar, maar het IT systeem van T-mobile kan blijkbaar niet overweg met een geplaatst verlenging.

 

Als het goed is, heb je van t-mobile een aantal mails gehad, na het plaatsen van je bestelling. De eerste is een bevestiging dat je een bestelling geplaatst hebt en dat je bestelnummer + info zo snel mogelijk naar je toe gestuurd wordt. De tweede is dan de mail met het daadwerkelijke bestelnummer + info.

De leertijden van de eerste batch iPhones was, uit mijn hoofd, 4-6 weken. Jij zit nu al in week 8. Mocht je nog niet met de klantenservice gebeld hebben, zou ik dat in ieder geval even doen. Ook als je de mail met het definitieve bestelnummer niet gekregen hebt, bellen.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal,

De levertijden zijn weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 4

Nieuwe week nieuwe kansen 🤞🏼🤞🏼

11-10 besteld. Morgen 4 weken, ben heel benieuwd wanneer de volgende update komt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Goedemorgen, ik heb op 11-10 de iphone 14 pro max paars 128gb besteld. Even voor de duidelijkheid, moet ik nu 6-8 weken aanhouden vanaf 02-10 of vanaf 11-10?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Goedemorgen, ik heb op 11-10 de iphone 14 pro max paars 128gb besteld. Even voor de duidelijkheid, moet ik nu 6-8 weken aanhouden vanaf 02-10 of vanaf 11-10?

Vraag ik me ook af. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 4

Goedemorgen, ik heb op 11-10 de iphone 14 pro max paars 128gb besteld. Even voor de duidelijkheid, moet ik nu 6-8 weken aanhouden vanaf 02-10 of vanaf 11-10?

Vraag ik me ook af. 

Het zou moeten zijn vanaf de besteldatum, maar aangezien de leveringen zo langzaam gaan…heb ik geen idee of ze dat ook gaan halen.

Reputatie 4

Heeft iemand de paarse 512gb besteldatum in okt al gehad?

 

Helaas hebben ze bij de T-Mobile shop mijn bestelling gisteren geannuleerd en mij daarbij beloofd dat ik de telefoon vandaag in de shop kon afhalen.

Toen ik daar kwam wist niemand ervan. En ook zeiden ze tegen me dat je een Early renewal niet kon afhalen in de shop terwijl de medewerker mij dit gisteren heeft beloofd. Hij belde het zelfs nog na om te bevestigen.

Nu sta ik weer achterin de rij doordat een medewerker mijn bestelling heeft geannuleerd terwijl ik al bijna op 5 weken wachttijd zat voor een iPhone 14 pro max paars 256gb.

Het enige dat ze konden doen was een "sorry" en de eenmalige kosten vergoeden die je moet betalen bij een renewal. Echt zo balen en zo slecht. Een andere medewerker die het voor mij probeerde op te lossen en wilde proberen of ik alsnog prio kon krijgen op mijn bestelling is het niet gelukt bij de klantenservice die hij belde.

Door een fout van hun medewerker is mijn bestelling geannuleerd en ze zeggen dus tegen mij als klant, bekijk het maar. Helaas mevrouw, ga maar weer achteraan in de rij.

Heb 'm goed hangen en begrijp niet dat T-Mobile dit zo op deze manier 'oplost'. Niet dus.

 

Reputatie 4

Helaas hebben ze bij de T-Mobile shop mijn bestelling gisteren geannuleerd en mij daarbij beloofd dat ik de telefoon vandaag in de shop kon afhalen.

Toen ik daar kwam wist niemand ervan. En ook zeiden ze tegen me dat je een Early renewal niet kon afhalen in de shop terwijl de medewerker mij dit gisteren heeft beloofd. Hij belde het zelfs nog na om te bevestigen.

Nu sta ik weer achterin de rij doordat een medewerker mijn bestelling heeft geannuleerd terwijl ik al bijna op 5 weken wachttijd zat voor een iPhone 14 pro max paars 256gb.

Het enige dat ze konden doen was een "sorry" en de eenmalige kosten vergoeden die je moet betalen bij een renewal. Echt zo balen en zo slecht. Een andere medewerker die het voor mij probeerde op te lossen en wilde proberen of ik alsnog prio kon krijgen op mijn bestelling is het niet gelukt bij de klantenservice die hij belde.

Door een fout van hun medewerker is mijn bestelling geannuleerd en ze zeggen dus tegen mij als klant, bekijk het maar. Helaas mevrouw, ga maar weer achteraan in de rij.

Heb 'm goed hangen en begrijp niet dat T-Mobile dit zo op deze manier 'oplost'. Niet dus.

 

Rare actie…. maar ja dit is niet de enige actie die niet te begrijpen is. Ik heb er wel meer gelezen en zelf gehad met mijn bestellingen.

Ordered on 9th of September. It is more than 9 weeks waiting. Do you have any idea how long should I wait? (14 pro max, purple, 128)

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Goedemorgen, ik heb op 11-10 de iphone 14 pro max paars 128gb besteld. Even voor de duidelijkheid, moet ik nu 6-8 weken aanhouden vanaf 02-10 of vanaf 11-10?

Vraag ik me ook af. 

Het zou moeten zijn vanaf de besteldatum, maar aangezien de leveringen zo langzaam gaan…heb ik geen idee of ze dat ook gaan halen.

Dus 6 tot 8 weken vanaf 02-10? 

Reputatie 4

Goedemorgen, ik heb op 11-10 de iphone 14 pro max paars 128gb besteld. Even voor de duidelijkheid, moet ik nu 6-8 weken aanhouden vanaf 02-10 of vanaf 11-10?

Vraag ik me ook af. 

Het zou moeten zijn vanaf de besteldatum, maar aangezien de leveringen zo langzaam gaan…heb ik geen idee of ze dat ook gaan halen.

Dus 6 tot 8 weken vanaf 02-10? 

Nee vanaf de datum dat jij besteld hebt 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 4

Ik heb zojuist geannuleerd ik ben er klaar mee de bezorgtijden zijn weer verlengd.

Ik heb zojuist geannuleerd ik ben er klaar mee de bezorgtijden zijn weer verlengd.

Balen, had je 512GB paars? Echt niet normaal dat een grote speler als T-mobile het zo slecht heeft geregeld. 8-10 weken wachttijd! Nergens anders duurt het zolang, denk dat ik ook ga annuleren. Waar ga je nu bestellen?  

Reputatie 4

Ik heb zojuist geannuleerd ik ben er klaar mee de bezorgtijden zijn weer verlengd.

Balen, had je 512GB paars? Echt niet normaal dat een grote speler als T-mobile het zo slecht heeft geregeld. 8-10 weken wachttijd! Nergens anders duurt het zolang, denk dat ik ook ga annuleren. Waar ga je nu bestellen?  

Ik heb gelijk een bestelling bij Belsimpel gedaan hij staat nu op Tmobile moet de abonnementsaanvraag afhandelen en dan krijg ik hem morgen. 

Ik had inderdaad 512GB die heb ik ook nu weer genomen. Ik hoop alleen dat de terugbetaling door Tmobile wel goed gaat. Want tot nu toe gaat alles mis.

Ik heb zojuist geannuleerd ik ben er klaar mee de bezorgtijden zijn weer verlengd.

Balen, had je 512GB paars? Echt niet normaal dat een grote speler als T-mobile het zo slecht heeft geregeld. 8-10 weken wachttijd! Nergens anders duurt het zolang, denk dat ik ook ga annuleren. Waar ga je nu bestellen?  

Ik heb gelijk een bestelling bij Belsimpel gedaan hij staat nu op Tmobile moet de abonnementsaanvraag afhandelen en dan krijg ik hem morgen. 

Ik had inderdaad 512GB die heb ik ook nu weer genomen. Ik hoop alleen dat de terugbetaling door Tmobile wel goed gaat. Want tot nu toe gaat alles mis.

Ik hoorde dat Belsimpel ook niet best is, ze zeggen volgende dag levering maar annuleren je bestelling als er geen voorraad is. Ik hoop dat het bij jouw wel goed gaat. Laat ons weten als je hem binnen hebt. 

Reputatie 4

Ik heb zojuist geannuleerd ik ben er klaar mee de bezorgtijden zijn weer verlengd.

Balen, had je 512GB paars? Echt niet normaal dat een grote speler als T-mobile het zo slecht heeft geregeld. 8-10 weken wachttijd! Nergens anders duurt het zolang, denk dat ik ook ga annuleren. Waar ga je nu bestellen?  

Ik heb gelijk een bestelling bij Belsimpel gedaan hij staat nu op Tmobile moet de abonnementsaanvraag afhandelen en dan krijg ik hem morgen. 

Ik had inderdaad 512GB die heb ik ook nu weer genomen. Ik hoop alleen dat de terugbetaling door Tmobile wel goed gaat. Want tot nu toe gaat alles mis.

Ik hoorde dat Belsimpel ook niet best is, ze zeggen volgende dag levering maar annuleren je bestelling als er geen voorraad is. Ik hoop dat het bij jouw wel goed gaat. Laat ons weten als je hem binnen hebt. 

Hij is nu verzonden dus ik heb hem als het goed is morgen. Ik laat het weten en dan ben ik in ieder geval een jaar weg hier. Ik heb tot nog toe nooit problemen gehad bij Belsimpel en heb er best wat dingen gekocht.

 

Reputatie 4

Yes ik heb mijn telefoon binnen, ik ga spelen.

Succes iedereen die nog wacht. 

 

Yes ik heb mijn telefoon binnen, ik ga spelen.

Succes iedereen die nog wacht. 

 

Toch wel gekregen gelukkig, veel plezier ermee!