[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Hoi, 19/10 besteld en nog niks gehoord over levering,6 weken zijn volgende week om ,wordt tijd dat ik iets ga horen 🙁 iPhone 14 Pro Max 128gb zwart,al 10 jaar klant van T-Mobile

 

Ik heb dezelfde telefoon en heb 3 dagen later dan jij besteld en ook nog niets gehoord. Ik vermoed en hoop dat we maandag een mailtje krijgen. Aangezien in het weekend postnl niet verwerkt. 

Reputatie 1

Deze levertijden kloppen niet.  update ze alstublieft.  Voor de iphone 14 pro max (256GB paars), die ik op 12 oktober heb besteld, stond op de website dat de wachttijd 4 tot 6 weken was, maar 7 weken zijn bijna voorbij, nog steeds geen vooruitgang.

Deze levertijden kloppen niet.  update ze alstublieft.  Voor de iphone 14 pro max (256GB paars), die ik op 12 oktober heb besteld, stond op de website dat de wachttijd 4 tot 6 weken was, maar 7 weken zijn bijna voorbij, nog steeds geen vooruitgang.

 

 

Klopt! Ik heb hem 10 oktober besteld iphone 14 pro max paars 256 gb en nog steeds niet ontvangen, belde ik ze van de week op kan t uitlopen tot 4 dec…. Kunnen ze mooi die levertijden aanpassen

Reputatie 1

En dan zetten ze ook nog 4 tot 6 weken , 4 weken is nooit haalbaar en 6 weken denk ik ook niet ,dus zuivere misleiding waar je niet vrolijk van wordt 😡

Waarom kan ik mijn bestelnummer niet vinden op mijn mobiele telefoon?

Nieuwe week, nieuwe kansen… iemand vandaag al wat gehoord? 

Nieuwe week, nieuwe kansen… iemand vandaag al wat gehoord? 

 

nee nog niks nu 8 weken verder

Nieuwe week, nieuwe kansen… iemand vandaag al wat gehoord? 

 

nee nog niks nu 8 weken verder

Ohnee, welke telefoon heb je besteld? 

Nieuwe week, nieuwe kansen… iemand vandaag al wat gehoord? 

Nog niets, en mn geduld raakt echt op :/ zit nu al 6 weken met een iphone 8.. 

Nieuwe week, nieuwe kansen… iemand vandaag al wat gehoord? 

 

nee nog niks nu 8 weken verder

Ohnee, welke telefoon heb je besteld? 

Pro max 256 gb paars! Jij?

Appel 14promax256g paars

Nieuwe week, nieuwe kansen… iemand vandaag al wat gehoord? 

Nog niets, en mn geduld raakt echt op :/ zit nu al 6 weken met een iphone 8.. 

Pfff verschrikkelijk… ik zit nu ook al op 6 weken! 

Nieuwe week, nieuwe kansen… iemand vandaag al wat gehoord? 

Nog niets, en mn geduld raakt echt op :/ zit nu al 6 weken met een iphone 8.. 

Pfff verschrikkelijk… ik zit nu ook al op 6 weken! 

Ja pff. Hoop echt dat we voor vrijdag wel bericht horen.  Is er iemand anders met 128gb zwart rond 20 oktober?

Nieuwe week, nieuwe kansen… iemand vandaag al wat gehoord? 

 

nee nog niks nu 8 weken verder

Ohnee, welke telefoon heb je besteld? 

Pro max 256 gb paars! Jij?

Ja daar las ik al meer problemen van met leveren…ik heb de pro Max 128gb zwart! Nu bij week 6, dus deze week hoop ik wat te horen te krijgen! 

Waarom kan ik mijn bestelnummer niet vinden op mijn mobiele telefoon?

Het bestelnummer staat daarboven:  76689109. Bedoel je die? 

Ik weet het bestelnummer, maar ik kan niet achterhalen wanneer mijn telefoon zal aankomen

Reputatie 1

Ben benieuwd heb de iphone 14 pro max zwart 128 gb op 31-10 besteld .

Hoor hier weinig mensen die hem binnen de 6 weken gekregen hebben .

Ik heb op 18 oktober besteld en ik heb nog geen informatie ontvangen en ik kan het telefoonnummer niet vinden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Nieuwe week, nieuwe kansen… iemand vandaag al wat gehoord? 

 

nee nog niks nu 8 weken verder

Ohnee, welke telefoon heb je besteld? 

Pro max 256 gb paars! Jij?

Ja daar las ik al meer problemen van met leveren…ik heb de pro Max 128gb zwart! Nu bij week 6, dus deze week hoop ik wat te horen te krijgen! 

En toevallig vandaag bericht gekregen? Ik helaas nog niet

Nieuwe week, nieuwe kansen… iemand vandaag al wat gehoord? 

 

nee nog niks nu 8 weken verder

Ohnee, welke telefoon heb je besteld? 

Pro max 256 gb paars! Jij?

Ja daar las ik al meer problemen van met leveren…ik heb de pro Max 128gb zwart! Nu bij week 6, dus deze week hoop ik wat te horen te krijgen! 

En toevallig vandaag bericht gekregen? Ik helaas nog niet

Tot op heden niks gehoord, hoop vandaag nog wat te horen… wanneer ga je naar 9 weken dan? 

Nieuwe week, nieuwe kansen… iemand vandaag al wat gehoord? 

 

nee nog niks nu 8 weken verder

Ohnee, welke telefoon heb je besteld? 

Pro max 256 gb paars! Jij?

Ja daar las ik al meer problemen van met leveren…ik heb de pro Max 128gb zwart! Nu bij week 6, dus deze week hoop ik wat te horen te krijgen! 

En toevallig vandaag bericht gekregen? Ik helaas nog niet

Tot op heden niks gehoord, hoop vandaag nog wat te horen… wanneer ga je naar 9 weken dan? 

Ik zit nu nog in week 6, (bijna week 7) ik heb dezelfde telefoon als jij besteld maar dan 2 dagen later dan jou, vandaar denk ik dat jij eerder bericht zou krijgen dan mij.

Nieuwe week, nieuwe kansen… iemand vandaag al wat gehoord? 

 

nee nog niks nu 8 weken verder

Ohnee, welke telefoon heb je besteld? 

Pro max 256 gb paars! Jij?

Ja daar las ik al meer problemen van met leveren…ik heb de pro Max 128gb zwart! Nu bij week 6, dus deze week hoop ik wat te horen te krijgen! 

En toevallig vandaag bericht gekregen? Ik helaas nog niet

Nope pfff

Nieuwe week, nieuwe kansen… iemand vandaag al wat gehoord? 

 

nee nog niks nu 8 weken verder

Ohnee, welke telefoon heb je besteld? 

Pro max 256 gb paars! Jij?

Ja daar las ik al meer problemen van met leveren…ik heb de pro Max 128gb zwart! Nu bij week 6, dus deze week hoop ik wat te horen te krijgen! 

En toevallig vandaag bericht gekregen? Ik helaas nog niet

Tot op heden niks gehoord, hoop vandaag nog wat te horen… wanneer ga je naar 9 weken dan? 

Ik zit nu nog in week 6, (bijna week 7) ik heb dezelfde telefoon als jij besteld maar dan 2 dagen later dan jou, vandaar denk ik dat jij eerder bericht zou krijgen dan mij.

Nee nog niks gehoord! 

Reputatie 1

Mijn week 6 is morgen om , ik denk niet dat ik wat te horen krijg , volgende week is het al week 7 ,schandalig dit 😡 Gisteren nog gebeld en toen zijden ze dat ik woensdag bericht zou krijgen maar ik geloof er niks van , iPhone 14 pro Max zwart 128 gb