[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Vandaag precies 3 weken geleden heb ik de Iphone Pro Max 128GB Goud besteld. Staat een levertijd van 2/3 weken op, ben benieuwd wanneer ik wat ga zie veranderen in mijn bestelstatus.

De besteldatum vanuit T-mobile is al drie keer aangepast, eerst was het 6-11, toen 7-11 en nu inmiddels 9-11. Snap daar niets van. Zou wel moeten betekenen dat ik 1 deze dagen wat moet horen

Afwachten maar … 

 

Ik heb dezelfde iphone besteld, tot nu niks … al drie weken … als ik mijn bestelling zoek ze zeggen : Bestelling niet gevonden :(

Reputatie 1

Vandaag precies 3 weken geleden heb ik de Iphone Pro Max 128GB Goud besteld. Staat een levertijd van 2/3 weken op, ben benieuwd wanneer ik wat ga zie veranderen in mijn bestelstatus.

De besteldatum vanuit T-mobile is al drie keer aangepast, eerst was het 6-11, toen 7-11 en nu inmiddels 9-11. Snap daar niets van. Zou wel moeten betekenen dat ik 1 deze dagen wat moet horen

Afwachten maar … 

 

Ik heb dezelfde iphone besteld, tot nu niks … al drie weken … als ik mijn bestelling zoek ze zeggen : Bestelling niet gevonden :(

Dan zou ik toch even contact opnemen met tmobile .

Ik had hetzelfde met mijn apple watch , tmobile zei alles was goed maar bij bestelstatus kon de bestelling niet gevonden worden .

Heb daarna geannuleerd en opnieuw besteld met bezorgen door amp , toen was het wel hoed en ook zichtbaar in de bestelstatus .

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Jordy2231 @TNL ik zoek de status van jullie bestelling graag voor jullie uit. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met jullie telefoon- en ordernummers, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik direct aan de slag en kom ik zo snel mogelijk bij jullie terug met meer duidelijkheid! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Beste T-mobile,

 

Heb de Apple iPhone 14 Pro 256GB SR MQ103ZD (paars) op 4 november 2022 besteld.

 

Toen was levertijd 3 a 4 weken. Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen. In je overzicht zie ik ook niet 4 november er bij staan.

 

We zitten inmiddels op 5 weken en heb niets vernomen van T-mobile of een update.

 

Graag verneem ik van jullie.

 

Michael

Reputatie 6
Badge +3

Hi allemaal, 

 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 1

Heb zojuist een mail gehad dat mijn iphone 14 pro max 128gb zwart overgedragen is aan amp , komen hem zaterdag brengen .

Was besteld op 31-10 dus mooi binnen de 6 weken .

Iphone 14 pro max 516gb besteld. levertijd was 4-6 weken. Het is inmiddels de 9e week en nog steeds niks. Kan ik hier een vergoeding voor krijgen, want dit gaat te ver :s

Iphone 14 pro max 516gb besteld. levertijd was 4-6 weken. Het is inmiddels de 9e week en nog steeds niks. Kan ik hier een vergoeding voor krijgen, want dit gaat te ver :s

T-Mobile reageert hier nooit op dit soort vragen. Denk dat je het beste kunt bellen.

De paarse 512gb staat op 8-10 weken wachttijd. Welke kleur heb jij besteld? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

30 Oktober besteld. Iphone Black 256GB. Duurt inmiddels dus langer dan 6 weken. Zou hem ophalen bij de winkel. Winkel is totaal niet bereikbaar en belt ook niet terug bij achterlaten gegevens?

30 Oktober besteld. Iphone Black 256GB. Duurt inmiddels dus langer dan 6 weken. Zou hem ophalen bij de winkel. Winkel is totaal niet bereikbaar en belt ook niet terug bij achterlaten gegevens?

Vreemd want de tabel is al verwerkt tot 15 november voor de 256gb zwart.

Ik zou of even langs de shop gaan of de Klantenservice bellen.

Ik heb hem inmiddels

Wat is de verwachting qua levertijden nu China weer grotendeels van het slot gaat? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Beste Hajar,

Ik denk dat er een fout is gemaakt bij de update van vandaag.

Er staat dat de iPhone 14 pro max 256gb paars is bijgewerkt tot 17 november.

Ik heb mijn eerste bestelling gedaan op 11 oktober. Deze is door een fout van een medewerker van jullie shop geannuleerd. 
Hierop heb ik een nieuwe bestelling gedaan en betaald op 14 november. 
Ik heb nog geen bericht van PostNL en ook niets van T-Mobile gekregen.

Kun jij mij vertellen hoe dit zit? De Klantenservice kan alleen maar aangeven dat ik de levertijden in de gaten moet houden.

Ik wacht al 6 weken op mijn iPhone 14 Pro Max 256 GB.  En uiteindelijk was PostNL mijn nieuwe iPhone helemaal kwijt.  Hoewel ze opmerkten dat het pakket naar verluidt op het adres was afgeleverd.  
Ik wacht al drie weken op een onderzoek tussen T-mobile en PostNL van alles wat er is gebeurd en nog steeds geen reactie… Hoe is dit te begrijpen?  Wat is er aan de hand en waarom überhaupt dure goederen via PostNL versturen???

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Beste Hajar,

Ik denk dat er een fout is gemaakt bij de update van vandaag.

Er staat dat de iPhone 14 pro max 256gb paars is bijgewerkt tot 17 november.

Ik heb mijn eerste bestelling gedaan op 11 oktober. Deze is door een fout van een medewerker van jullie shop geannuleerd. 
Hierop heb ik een nieuwe bestelling gedaan en betaald op 14 november. 
Ik heb nog geen bericht van PostNL en ook niets van T-Mobile gekregen.

Kun jij mij vertellen hoe dit zit? De Klantenservice kan alleen maar aangeven dat ik de levertijden in de gaten moet houden.

Hi @AmyAmstrdm, ik geef je graag meer duidelijkheid! Je hebt helemaal gelijk m.b.t. tot je opmerking over de update, heel scherp van je en goed dat je dit aangeeft! Ik heb de levertijdentabel zojuist aangepast naar de juiste update. Als je een nieuwe bestelling hebt gedaan en ook de betaling hebt gedaan op 14 november, kun je vanaf deze datum de levertijd aanhouden die nu gelden. Ik ben bang dat je dan toch echt ook 4 tot 6 weken moet aanhouden vanaf je besteldatum. We zijn namelijk hierin afhankelijk van een nieuwe voorraad vanuit Apple en dat kan soms lang duren. 

 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6
Badge +6

Ik wacht al 6 weken op mijn iPhone 14 Pro Max 256 GB.  En uiteindelijk was PostNL mijn nieuwe iPhone helemaal kwijt.  Hoewel ze opmerkten dat het pakket naar verluidt op het adres was afgeleverd.  
Ik wacht al drie weken op een onderzoek tussen T-mobile en PostNL van alles wat er is gebeurd en nog steeds geen reactie… Hoe is dit te begrijpen?  Wat is er aan de hand en waarom überhaupt dure goederen via PostNL versturen???

Hi @Igor Zmiev, ik zoek de status van het onderzoek graag voor je uit! Kun je mij een DM sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Super service!! Niet eens 2 weken geleden besteld, gisteren mijn iPhone 14 Pro Max 256gb paars binnen gekregen!!

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist geüpdatet! Als er een nieuwe update is, laten we het direct weten in dit Topic. Mochten er nog vragen zijn, laat het dan gerust weten! 

Ik wacht al 6 weken op mijn iPhone 14 Pro Max 256 GB.  En uiteindelijk was PostNL mijn nieuwe iPhone helemaal kwijt.  Hoewel ze opmerkten dat het pakket naar verluidt op het adres was afgeleverd.  
Ik wacht al drie weken op een onderzoek tussen T-mobile en PostNL van alles wat er is gebeurd en nog steeds geen reactie… Hoe is dit te begrijpen?  Wat is er aan de hand en waarom überhaupt dure goederen via PostNL versturen???

 

Ik heb precies hetzelfde. Mijn telefoon zou 10 november zogenaamd bezorgd zijn op mijn adres. Snel een onderzoek in gang laten zetten, nu ruim 1,5 maand later nog steeds 0 updates ontvangen. Bellen heeft weinig zin, ze helpen je toch niet helaas “je moet geduld hebben”. 

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist geüpdatet. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!