Sticky

[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 10559 reacties

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 29 november om 14:13 uur.

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia 2 maanden geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

1615 reacties

@TMobile pas de levertijden aan naar de juiste , als mensen langer dan de aangegeven levertijden wachten dan kloppen de levertijden gewoon niet , zo simpel is het .

Geef iedereen de juiste informatie .

Het is zowiezo belachelijk dat tmobile zulke levertijden heeft terwijl bedrijven zoals belsimpel wel kan leveren .

Om 10 uur gebeld toen vertelde ze dat de iPhone 14 Pro Max bij post.nl lag en dat ik bericht zou krijgen wanneer ze gaan leveren, maar ik vond het al raar dat bij de status stond dat die nog niet op voorraad was dus ik belde terug en toen vertelde ze dat het nog langer zou gaan duren voor dat die op voorraad lag , zuiver mensen voor de gek houden , wat is T-Mobile toch een schandalig bedrijf geworden om zo met de klanten om te gaan die al jaren klant zijn , ze moeten zich schamen 😡 Ze zijn nog te beroerd om de lever tijd aan te passen , is ook een grote misleiding 😡

 

wauw schandalig! Hoezo eerst een mooi verhaaltje ervan maken en daarna zeggen dat ie niet op voorraad is, waar slaat dat nou weer op. 

Ik heb ze ook net gebeld , zeggen gewoon hij is niet op voorraad .

Verder geen info over wanneer wel .

Ook helaas nog niets gehoord gekregen :(

Reputatie 1

Om 10 uur gebeld toen vertelde ze dat de iPhone 14 Pro Max bij post.nl lag en dat ik bericht zou krijgen wanneer ze gaan leveren, maar ik vond het al raar dat bij de status stond dat die nog niet op voorraad was dus ik belde terug en toen vertelde ze dat het nog langer zou gaan duren voor dat die op voorraad lag , zuiver mensen voor de gek houden , wat is T-Mobile toch een schandalig bedrijf geworden om zo met de klanten om te gaan die al jaren klant zijn , ze moeten zich schamen 😡 Ze zijn nog te beroerd om de lever tijd aan te passen , is ook een grote misleiding 😡

Reputatie 1

Heb net met T-Mobile gebeld en ze vertelde dat de telefoon bij post.nl ligt , ze zullen binnenkort een afspraak maken maar als ik bij status ga kijken dan is die niet op voorraad, vreemd!!

 

Welke datum heb jij besteld? Als ik vragen mag. 😅

Ik heb hem op 19/10 besteld 

Heb net met T-Mobile gebeld en ze vertelde dat de telefoon bij post.nl ligt , ze zullen binnenkort een afspraak maken maar als ik bij status ga kijken dan is die niet op voorraad, vreemd!!

 

Welke datum heb jij besteld? Als ik vragen mag. 😅

Reputatie 1

Heb net met T-Mobile gebeld en ze vertelde dat de telefoon bij post.nl ligt , ze zullen binnenkort een afspraak maken maar als ik bij status ga kijken dan is die niet op voorraad, vreemd!!

 

Reputatie 1

Ik laat me verrassen, maar ik hou toch een beetje een slag om de arm , maar laten we positief blijven 😁

Communicatie tussen t-mobile en klant is ook echt top! Enige wat ik heb gekregen is een bestelbevestiging en voor de rest helemaal niets. Het zou wel fijn zijn dat je even een mailtje krijgt als een klant 6-8 weken moet wachten. Pff

 

Nooit zoveel spijt gehad om gewoon via belsimpel te bestellen. Dan zat ik nu al 6 weken met mijn telefoon.

Net toch maar even gebeld naar de klantenservice en te horen gekregen dat er vandaag heel wat iPhones zijn binnen gekomen. Voor de 128gb pro Max zwart hoopte ze deze week alle bestelling voor oktober afgewerkt te hebben.

Ahh , ik hooo het echt! Super bedankt dat je me hiervan  op de hoogte heb gehouden! Vreemd dat dit niet via T-Mobile zelf komt maarja! Laten we hopen dat we morgen een mailtje mogen ontvangen 😀

Geen dank, hoop het ook heel erg! 😊

Communicatie tussen t-mobile en klant is ook echt top! Enige wat ik heb gekregen is een bestelbevestiging en voor de rest helemaal niets. Het zou wel fijn zijn dat je even een mailtje krijgt als een klant 6-8 weken moet wachten. Pff

 

Nooit zoveel spijt gehad om gewoon via belsimpel te bestellen. Dan zat ik nu al 6 weken met mijn telefoon.

Net toch maar even gebeld naar de klantenservice en te horen gekregen dat er vandaag heel wat iPhones zijn binnen gekomen. Voor de 128gb pro Max zwart hoopte ze deze week alle bestelling voor oktober afgewerkt te hebben.

Ahh , ik hooo het echt! Super bedankt dat je me hiervan  op de hoogte heb gehouden! Vreemd dat dit niet via T-Mobile zelf komt maarja! Laten we hopen dat we morgen een mailtje mogen ontvangen 😀

Communicatie tussen t-mobile en klant is ook echt top! Enige wat ik heb gekregen is een bestelbevestiging en voor de rest helemaal niets. Het zou wel fijn zijn dat je even een mailtje krijgt als een klant 6-8 weken moet wachten. Pff

 

Nooit zoveel spijt gehad om gewoon via belsimpel te bestellen. Dan zat ik nu al 6 weken met mijn telefoon.

Net toch maar even gebeld naar de klantenservice en te horen gekregen dat er vandaag heel wat iPhones zijn binnen gekomen. Voor de 128gb pro Max zwart hoopte ze deze week alle bestelling voor oktober afgewerkt te hebben.

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Communicatie tussen t-mobile en klant is ook echt top! Enige wat ik heb gekregen is een bestelbevestiging en voor de rest helemaal niets. Het zou wel fijn zijn dat je even een mailtje krijgt als een klant 6-8 weken moet wachten. Pff

 

Nooit zoveel spijt gehad om gewoon via belsimpel te bestellen. Dan zat ik nu al 6 weken met mijn telefoon.

Mijn week 6 is morgen om , ik denk niet dat ik wat te horen krijg , volgende week is het al week 7 ,schandalig dit 😡 Gisteren nog gebeld en toen zijden ze dat ik woensdag bericht zou krijgen maar ik geloof er niks van , iPhone 14 pro Max zwart 128 gb

 

tegen mij hebben ze gezegt dat t vanwege de drukte uit kan lopen tot 4 dec 😅. Ben al over de 6 weken heen en zit in me 8 weken. ( terwijl de zogenaamde levertijde. ( 4-6 weken waren) 

Reputatie 1

Mijn week 6 is morgen om , ik denk niet dat ik wat te horen krijg , volgende week is het al week 7 ,schandalig dit 😡 Gisteren nog gebeld en toen zijden ze dat ik woensdag bericht zou krijgen maar ik geloof er niks van , iPhone 14 pro Max zwart 128 gb

Nieuwe week, nieuwe kansen… iemand vandaag al wat gehoord? 

 

nee nog niks nu 8 weken verder

Ohnee, welke telefoon heb je besteld? 

Pro max 256 gb paars! Jij?

Ja daar las ik al meer problemen van met leveren…ik heb de pro Max 128gb zwart! Nu bij week 6, dus deze week hoop ik wat te horen te krijgen! 

En toevallig vandaag bericht gekregen? Ik helaas nog niet

Tot op heden niks gehoord, hoop vandaag nog wat te horen… wanneer ga je naar 9 weken dan? 

Ik zit nu nog in week 6, (bijna week 7) ik heb dezelfde telefoon als jij besteld maar dan 2 dagen later dan jou, vandaar denk ik dat jij eerder bericht zou krijgen dan mij.

Nee nog niks gehoord! 

Nieuwe week, nieuwe kansen… iemand vandaag al wat gehoord? 

 

nee nog niks nu 8 weken verder

Ohnee, welke telefoon heb je besteld? 

Pro max 256 gb paars! Jij?

Ja daar las ik al meer problemen van met leveren…ik heb de pro Max 128gb zwart! Nu bij week 6, dus deze week hoop ik wat te horen te krijgen! 

En toevallig vandaag bericht gekregen? Ik helaas nog niet

Nope pfff

Nieuwe week, nieuwe kansen… iemand vandaag al wat gehoord? 

 

nee nog niks nu 8 weken verder

Ohnee, welke telefoon heb je besteld? 

Pro max 256 gb paars! Jij?

Ja daar las ik al meer problemen van met leveren…ik heb de pro Max 128gb zwart! Nu bij week 6, dus deze week hoop ik wat te horen te krijgen! 

En toevallig vandaag bericht gekregen? Ik helaas nog niet

Tot op heden niks gehoord, hoop vandaag nog wat te horen… wanneer ga je naar 9 weken dan? 

Ik zit nu nog in week 6, (bijna week 7) ik heb dezelfde telefoon als jij besteld maar dan 2 dagen later dan jou, vandaar denk ik dat jij eerder bericht zou krijgen dan mij.

Nieuwe week, nieuwe kansen… iemand vandaag al wat gehoord? 

 

nee nog niks nu 8 weken verder

Ohnee, welke telefoon heb je besteld? 

Pro max 256 gb paars! Jij?

Ja daar las ik al meer problemen van met leveren…ik heb de pro Max 128gb zwart! Nu bij week 6, dus deze week hoop ik wat te horen te krijgen! 

En toevallig vandaag bericht gekregen? Ik helaas nog niet

Tot op heden niks gehoord, hoop vandaag nog wat te horen… wanneer ga je naar 9 weken dan? 

Nieuwe week, nieuwe kansen… iemand vandaag al wat gehoord? 

 

nee nog niks nu 8 weken verder

Ohnee, welke telefoon heb je besteld? 

Pro max 256 gb paars! Jij?

Ja daar las ik al meer problemen van met leveren…ik heb de pro Max 128gb zwart! Nu bij week 6, dus deze week hoop ik wat te horen te krijgen! 

En toevallig vandaag bericht gekregen? Ik helaas nog niet

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal, 

De levertijden zijn zojuist weer bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Ik heb op 18 oktober besteld en ik heb nog geen informatie ontvangen en ik kan het telefoonnummer niet vinden.

Ben benieuwd heb de iphone 14 pro max zwart 128 gb op 31-10 besteld .

Hoor hier weinig mensen die hem binnen de 6 weken gekregen hebben .

Ik weet het bestelnummer, maar ik kan niet achterhalen wanneer mijn telefoon zal aankomen

Reageer