[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 1

128GB, 256GB of 512GB RAM, dat is wel heel fors 😉 Neem aan dat er opslag wordt bedoeld?

Reputatie 7
Badge +15

Dat had je zelf ook wel kunnen weten dat er opslag wordt bedoeld 😅

128GB/256GB/512GB RAM 🙈🙈🙈

Reputatie 4

Overal staat nog steeds ‘vanaf 23-10’. Inmiddels is toch bekend hoeveel telefoons jullie krijgen/hoeveel bestellingen er (al) zijn gedaan? Wanneer wordt het specifieker?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Astrid88 

Voor nu zijn dit de meest actuele levertijden. Zodra er meer bekend is over andere levertijden dan zullen wij dat uiteraard vermelden in dit topic. Houdt daarom ook dit topic in de gaten voor de meest actuele levertijden!

Reputatie 1

Vanaf wanneer kan ik in de winkel informeren of mijn iPhone 12 pro bij de eerste zending zit?

Groetjes Peter 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @pieterke 

Je ontvangt een SMS van de desbetreffende T-Mobile shop wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen. Dus geen zorgen je hoort snel meer. :blush:

Reputatie 3

Hi @pieterke 

Je ontvangt een SMS van de desbetreffende T-Mobile shop wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen. Dus geen zorgen je hoort snel meer. :blush:

Gister abbo verlengt, incl nieuwe iPhone 12 pro. Heb gisteravond al een sms ontvangen van de desbetreffende winkel dat me bestelling klaar ligt.

ik dacht iPhones worden pas 23 oktober geleverd ?

Reputatie 1

Kan iemand vertellen iphone 12 pro komt met 4GB of 6GB RAM ?

Kan iemand vertellen iphone 12 pro komt met 4GB of 6GB RAM ?

Volgens MacRumors 6GB

https://www.macrumors.com/2020/10/14/how-much-ram-iphone-12-pro-has/

Reputatie 1

Ik Zie op tmobile website spec komt iphone 12 pro met 4GB RAM terwijl op vodafone website spec komt iphone 12 pro met 6 GB RAM 🙈

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jezzaa 

Ik heb even gebeld met de desbetreffende T-Mobile shop en die hebben jou nu de juiste sms verstuurd. Het ging namelijk om een vergissing. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone! 

Reputatie 3

Hi @Jezzaa 

Ik heb even gebeld met de desbetreffende T-Mobile shop en die hebben jou nu de juiste sms verstuurd. Het ging namelijk om een vergissing. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone! 

Ik ontving daarnet inderdaad een sms’je,

 

betekent dit dat ik eerst in de winkel voorraad was meegeteld, maar nu op ‘wachtlijst’ sta? Aangezien het sms’je van ‘haal uw bestelling op’ - (ik ging uit van 23 okt), naar ‘we laten weten wanneer’?

 

Kijk er erg naar uit, zit momenteel met een XR.

 

 

Reputatie 3

Hoi, ik zie mijn bestelling ( verlenging )  niet via mijn mijn Tmobile account. Ik heb wel een order bevestiging ontvangen via de mail maar nergens zie ik in mijn account dat ik een bestelling geplaatst heb.  Als ik nu inlog op mijn account, dan is de mogelijkheid om te verlengen nog aanwezig, wat raar is toch ? Gezien ik vrijdag al verlengt heb ? 

Kunnen jullie meer informatie geven ? 

 

Reputatie 2

Hoi, ik zie mijn bestelling ( verlenging )  niet via mijn mijn Tmobile account. Ik heb wel een order bevestiging ontvangen via de mail maar nergens zie ik in mijn account dat ik een bestelling geplaatst heb.  Als ik nu inlog op mijn account, dan is de mogelijkheid om te verlengen nog aanwezig, wat raar is toch ? Gezien ik vrijdag al verlengt heb ? 

Kunnen jullie meer informatie geven ? 

 

Ik zit met hetzelfde probleem, verlenging aangevraagd, verlengoptie nog steeds beschikbaar in mijn account. 

Reputatie 7
Badge +9

@Jezzaa

Ik begrijp heel goed dat je niet kan wachten en geen zorgen je ontvangt een bericht van de T-Shop zodra je toestel leverbaar is in de desbetreffende shop. Ik hoop ook dat dat zo snel mogelijk is zodat je van de nieuwe iPhone kan genieten! 

@chyma @Remcobisschops 

Geen zorgen! Jullie bestelling is goed gegaan en ook jullie ontvangen een bericht van de T-Shop zodra je toestel leverbaar is. Dan zal het ook zichtbaar worden op je My T-Mobile account. 

 

Reputatie 3

@Jezzaa

Ik begrijp heel goed dat je niet kan wachten en geen zorgen je ontvangt een bericht van de T-Shop zodra je toestel leverbaar is in de desbetreffende shop. Ik hoop ook dat dat zo snel mogelijk is zodat je van de nieuwe iPhone kan genieten! 

@chyma @Remcobisschops 

Geen zorgen! Jullie bestelling is goed gegaan en ook jullie ontvangen een bericht van de T-Shop zodra je toestel leverbaar is. Dan zal het ook zichtbaar worden op je My T-Mobile account. 

 

Hajar Topper, bedankt voor de geruststelling. 

Reputatie 3

Hi @Hajar!

I was wondering if there will be promotion for AirPods as KPN and Vodafone offers 100 and 80 EUR discount on AirPods with a pre-order, I feel a little bit left out to be honest, I'd expect at least 1 year TV+ just like older models :(

Ik ben zo benieuwd naar m’n iPhone 12 pro 😊 Ik hoop dat het allemaal lukt om vrijdag bezorgd te krijgen. Dan kan ik eindelijk afscheid nemen van m’n iPhone 8 Plus 😅

Hallo Hajar, ik had op 16oktober een bestelling geplaatst.. maar ik ontvang net een uur geleden deze sms “Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile” waarom had ik het niet gelijk op 16 oktober ontvangen? Dit heeft geen consequentie dat ik opeens achter in de lijst ga staan? 

Reputatie 3

Hallo Hajar, ik had op 16oktober een bestelling geplaatst.. maar ik ontvang net een uur geleden deze sms “Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile” waarom had ik het niet gelijk op 16 oktober ontvangen? Dit heeft geen consequentie dat ik opeens achter in de lijst ga staan? 

I also received the same message and I ordered the phone on 16th around 4 pm, so I do not think you'll be at the end, many people also couldn't get it on 16th due to technical problems.

Reputatie 3

Hallo Hajar, ik had op 16oktober een bestelling geplaatst.. maar ik ontvang net een uur geleden deze sms “Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile” waarom had ik het niet gelijk op 16 oktober ontvangen? Dit heeft geen consequentie dat ik opeens achter in de lijst ga staan? 

Heb ook Ook zo een sms’je ontvangen daarstraks.

Reputatie 2

Wel redelijk apart dat de levertijden niet aangepast worden bovenin het topic.

Neem aan dat nu wel beetje bekend is hoeveel voorraad er is en dus een wat specifiekere leverdatum?

Reputatie 3

Wel redelijk apart dat de levertijden niet aangepast worden bovenin het topic.

Neem aan dat nu wel beetje bekend is hoeveel voorraad er is en dus een wat specifiekere leverdatum?

Ze mogen pas vanaf de 23e verkocht worden. Ik gok dat na dat eerste weekend, zodra bun voorraad er door heen is, ze een update gaan geven.

 

ik snap je punt wel, maar denk dat TM nog geen wijziging wil aangeven, omdat ze nog niet verkocht worden. 

Reputatie 2

Wel redelijk apart dat de levertijden niet aangepast worden bovenin het topic.

Neem aan dat nu wel beetje bekend is hoeveel voorraad er is en dus een wat specifiekere leverdatum?

Ze mogen pas vanaf de 23e verkocht worden. Ik gok dat na dat eerste weekend, zodra bun voorraad er door heen is, ze een update gaan geven.

 

ik snap je punt wel, maar denk dat TM nog geen wijziging wil aangeven, omdat ze nog niet verkocht worden. 

Ja ik snap jouw punt ook wel.

Maar stel dat hun voorraad 1.000 telefoons is en er zijn die vrijdag al 2.000 telefoon verkocht dan kan je toch nooit alles de 23e leveren, maar bijv. de 24e of 25e etc.

Snap ook wel dat wat er nu staat gewoon goed is met dat woordje "vanaf".

En ja ik moet eigenlijk gewoon geduld hebben (verlengd vrijdag naar een 12Pro)

Reputatie 3

Wel redelijk apart dat de levertijden niet aangepast worden bovenin het topic.

Neem aan dat nu wel beetje bekend is hoeveel voorraad er is en dus een wat specifiekere leverdatum?

Ze mogen pas vanaf de 23e verkocht worden. Ik gok dat na dat eerste weekend, zodra bun voorraad er door heen is, ze een update gaan geven.

 

ik snap je punt wel, maar denk dat TM nog geen wijziging wil aangeven, omdat ze nog niet verkocht worden. 

Ja ik snap jouw punt ook wel.

Maar stel dat hun voorraad 1.000 telefoons is en er zijn die vrijdag al 2.000 telefoon verkocht dan kan je toch nooit alles de 23e leveren, maar bijv. de 24e of 25e etc.

Snap ook wel dat wat er nu staat gewoon goed is met dat woordje "vanaf".

En ja ik moet eigenlijk gewoon geduld hebben (verlengd vrijdag naar een 12Pro)

Same here 😅, geen geduld wil me nieuwe 12 Pro hebben. 
heeft wel tot ongeveer half 5 ofzo geduurd eer ik hem besteld had omdat TM hun zaakjes op de servers niet in orde had (wetende dat er een vloed aan bestellingen gaat komen). Dat was wel minder, dat had bijv KPN of voda beter voor elkaar. 
 

maargoed.. ben benieuwd wanneer ik me toestel krijg..