[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 2

iemand gebeld of sms gekrijgen uit Eindhoven?

Nope ben nog steeds aan het wachten, Eindhoven Demer

Gisteravond een sms van T-Mobile en mail gehad van AMP voor een bezorgafspraak. Afspraak gemaakt voor Maandag. 
Zojuist kijk ik bij AMP om de afspraak te wijzigen en ineens is morgen zichtbaar. Nu krijg ik morgen mijn iPhone 12 Pro 128 gb Blauw geleverd 🙂.

Reputatie 3

Gisteravond een sms van T-Mobile en mail gehad van AMP voor een bezorgafspraak. Afspraak gemaakt voor Maandag. 
Zojuist kijk ik bij AMP om de afspraak te wijzigen en ineens is morgen zichtbaar. Nu krijg ik morgen mijn iPhone 12 Pro 128 gb Blauw geleverd 🙂.


Bedankt! Ik heb ‘m ook aan kunnen passen naar morgen! :D

Reputatie 1

Gisteravond een sms van T-Mobile en mail gehad van AMP voor een bezorgafspraak. Afspraak gemaakt voor Maandag. 
Zojuist kijk ik bij AMP om de afspraak te wijzigen en ineens is morgen zichtbaar. Nu krijg ik morgen mijn iPhone 12 Pro 128 gb Blauw geleverd 🙂.

Dankjewel voor de tip hier nu ook morgen levering 🙂 Denk dat ze klachten gehad hebben of meer personeel ingezet hebben. 

Gisteravond een sms van T-Mobile en mail gehad van AMP voor een bezorgafspraak. Afspraak gemaakt voor Maandag. 
Zojuist kijk ik bij AMP om de afspraak te wijzigen en ineens is morgen zichtbaar. Nu krijg ik morgen mijn iPhone 12 Pro 128 gb Blauw geleverd 🙂.

Dankjewel voor de tip hier nu ook morgen levering 🙂 Denk dat ze klachten gehad hebben of meer personeel ingezet hebben. 

Ik denk het ook ja. Alleen maar beter voor ons :)

Reputatie 4

Leuk ook wellicht omerbij te vermelden welke shops. Ik haal op bij shop zeist, en dus nog niks gehoord. 

Ik ook Zeist. Vrijdag rond 1500u besteld. Ook nog niks gehoord. 

Jij Inmiddels al wel? Ik wacht nog steeds en word steeds ongeduldiger 🙈

Reputatie 1

Leuk ook wellicht omerbij te vermelden welke shops. Ik haal op bij shop zeist, en dus nog niks gehoord. 

Ik ook Zeist. Vrijdag rond 1500u besteld. Ook nog niks gehoord. 

Jij Inmiddels al wel? Ik wacht nog steeds en word steeds ongeduldiger 🙈

nee, niks.

Iemand hier ervaring mee: Ik heb afgelopen vrijdag de iPhone 12 Pro 128Gb Graniet geprobeerd te bestellen in de shop in Amsterdam. Dat lukte niet omdat het systeem plat lag. Voor €50 heb ik mijzelf alsnog op “een lijst” kunnen zetten voor de iPhone. Ik heb echter daarna niks meer gehoord: geen bevestiging, geen mail.. Niks.. Medewerker zei wel dat ik op deze manier bovenaan de lijst van de shop kwam te staan maar alsnog, beetje gek verhaal 

 

Wat adviseren jullie? Even langs te gaan of het rustig af te wachten?

Reputatie 3

Iemand hier ervaring mee: Ik heb afgelopen vrijdag de iPhone 12 Pro 128Gb Graniet geprobeerd te bestellen in de shop in Amsterdam. Dat lukte niet omdat het systeem plat lag. Voor €50 heb ik mijzelf alsnog op “een lijst” kunnen zetten voor de iPhone. Ik heb echter daarna niks meer gehoord: geen bevestiging, geen mail.. Niks.. Medewerker zei wel dat ik op deze manier bovenaan de lijst van de shop kwam te staan maar alsnog, beetje gek verhaal 

 

Wat adviseren jullie? Even langs te gaan of het rustig af te wachten?

Die 50 euro, heb je daar een reçu voor ontvangen?

Iemand hier ervaring mee: Ik heb afgelopen vrijdag de iPhone 12 Pro 128Gb Graniet geprobeerd te bestellen in de shop in Amsterdam. Dat lukte niet omdat het systeem plat lag. Voor €50 heb ik mijzelf alsnog op “een lijst” kunnen zetten voor de iPhone. Ik heb echter daarna niks meer gehoord: geen bevestiging, geen mail.. Niks.. Medewerker zei wel dat ik op deze manier bovenaan de lijst van de shop kwam te staan maar alsnog, beetje gek verhaal 

 

Wat adviseren jullie? Even langs te gaan of het rustig af te wachten?

Die 50 euro, heb je daar een reçu voor ontvangen?

Yes, heb ik! En daar staat netjes op wat ik besteld heb inclusief al mijn abbo-gegevens..

Heeft iemand misschien een sms ontvangen van tmobile shop Delft?

Reputatie 3

Ik kreeg vanochtend het volgende sms’je, verder nog niets gehoord:

 

Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
 

 

iemand het zelfde? 

Ik kreeg vanochtend het volgende sms’je, verder nog niets gehoord:

 

Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
 

 

iemand het zelfde? 

Ja die had ik zelf op maandag al ontvangen.

Reputatie 3

Ik kreeg vanochtend het volgende sms’je, verder nog niets gehoord:

 

Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
 

 

iemand het zelfde? 

Ja die had ik zelf op maandag al ontvangen.

 

Wat vreemd. Ik heb hem via gsmweb besteld omdat se site ben tmobile eruit lag afgelopen vrijdag

Reputatie 1

Ik kreeg vanochtend het volgende sms’je, verder nog niets gehoord:

 

Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
 

 

iemand het zelfde? 

Ja die had ik zelf op maandag al ontvangen.

 

Reputatie 2

Vrijdag 16 okt jl. om 15.00u besteld en bevestiging ontvangen nav 2 verlengingen van abo’s:

 

iPhone 12 pro 256gb - grijs

iPhone 12 pro 256gb - goud

 

Verder helaas nog niets vernomen ... 

Ik heb zojuist een telefoontje ontvangen van de t-mobile winkel in Eindhoven (Winkelcentrum Woensel).

Morgen mag ik mijn iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue ophalen.

Afgelopen vrijdag om 15:58 de bestelbevestiging binnengekregen. 

Reputatie 2

Ik heb zojuist een telefoontje ontvangen van de t-mobile winkel in Eindhoven (Winkelcentrum Woensel).

Morgen mag ik mijn iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue ophalen.

Afgelopen vrijdag om 15:58 de bestelbevestiging binnengekregen. 

Gefeliciteerd, 15:13 besteld alleen dan Eindhoven Demer, verwacht dus ook nog telefoontje, zelfde model/capaciteit/kleur. 

Reputatie 3

Heb ook verder nog niets vernomen grr

Reputatie 1

Hi, heeft er al iemand iets gehoord van de T-Mobile Den Haag (Spuistraat)?|

 

Gisteravond een sms van T-Mobile en mail gehad van AMP voor een bezorgafspraak. Afspraak gemaakt voor Maandag. 
Zojuist kijk ik bij AMP om de afspraak te wijzigen en ineens is morgen zichtbaar. Nu krijg ik morgen mijn iPhone 12 Pro 128 gb Blauw geleverd 🙂.

Hier helaas nog steeds geen eerdere datum te kiezen dan dinsdag

Reputatie 3

Iemand hier ervaring mee: Ik heb afgelopen vrijdag de iPhone 12 Pro 128Gb Graniet geprobeerd te bestellen in de shop in Amsterdam. Dat lukte niet omdat het systeem plat lag. Voor €50 heb ik mijzelf alsnog op “een lijst” kunnen zetten voor de iPhone. Ik heb echter daarna niks meer gehoord: geen bevestiging, geen mail.. Niks.. Medewerker zei wel dat ik op deze manier bovenaan de lijst van de shop kwam te staan maar alsnog, beetje gek verhaal 

 

Wat adviseren jullie? Even langs te gaan of het rustig af te wachten?

Die 50 euro, heb je daar een reçu voor ontvangen?

Yes, heb ik! En daar staat netjes op wat ik besteld heb inclusief al mijn abbo-gegevens..

Ah, leek even alsof je genept was haha. 

Reputatie 2

Ik heb voor de eerste keer pre-ordered. Is het nu zo dat als je gekozen zou hebben voor ophalen bij TM store dat je sneller de bevestiging krijgt voor ophalen dan dat je hem thuis laat afleveren? 
 

Ik heb de 16e om 17:30 uur telefonisch de gouden 128 GB besteld. De medewerker zei dat de mobiel uit de 1e levering zou komen omdat er heel veel op voorraad zouden komen. Tot op heden nog geen mail van APM ontvangen. 
 

Zit al de hele dag mijn mail in de gaten te houden pffff

Reputatie 2

WoopWhoop, ook ik ben gebeld Iphone 12 pro Grafiet 128GB, besteld  vrijdag 16:59, afhalen Tmobile Arnhem 

Hoi chyma, 

Door welke T-shop bent u gebeld ? Presikhaaf, Kronenburg of centrum (Arnhem) ? 

Zou ik ook graag willen weten.

Heb zelf laten bezorgen bij Kronenburg maar nog niks gehoord. Bestelling vrijdag 14:50 uur voor iPhone 12 Pro 256GB Oceaan blauw.

 

Ik heb ook gekozen voor afleveren bij Kronenburg. Ik ben benieuwd of ik vandaag iets hoor. 

Iemand inmiddels al bericht gehad van T-shop Kronenburg (Arnhem)?

Reputatie 1

WoopWhoop, ook ik ben gebeld Iphone 12 pro Grafiet 128GB, besteld  vrijdag 16:59, afhalen Tmobile Arnhem 

Hoi chyma, 

Door welke T-shop bent u gebeld ? Presikhaaf, Kronenburg of centrum (Arnhem) ? 

Zou ik ook graag willen weten.

Heb zelf laten bezorgen bij Kronenburg maar nog niks gehoord. Bestelling vrijdag 14:50 uur voor iPhone 12 Pro 256GB Oceaan blauw.

 

Ik heb ook gekozen voor afleveren bij Kronenburg. Ik ben benieuwd of ik vandaag iets hoor. 

Iemand inmiddels al bericht gehad van T-shop Kronenburg (Arnhem)?

Nee helaas nog niet 😞 ben nu ook steeds aan het wachten op een belletje van hun kant.