[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 2

Ik heb een belletje ven de winkel gehad, maar geen sms. 😊 (Amsterdam)

Reputatie 3

Was vandaag langs mijn winkel gelopen (utrecht), om alvast hoesje /screen protector te halen. Ze waren zo lief om even te kijken of die van mij er ligt en hij ligt er (tenminste, zo had ik het begrepen)

 

Heb nog geen sms of belletje gehad, dus zal daar nog even op moeten wachten. Hopelijk snel!

Reputatie 2

Gisteravond een sms van T-Mobile en mail gehad van AMP voor een bezorgafspraak. Afspraak gemaakt voor Maandag. 
Zojuist kijk ik bij AMP om de afspraak te wijzigen en ineens is morgen zichtbaar. Nu krijg ik morgen mijn iPhone 12 Pro 128 gb Blauw geleverd 🙂.

Hier helaas nog steeds geen eerdere datum te kiezen dan dinsdag

Kijk vandaag ook inderdaad en toe of ik mn afspraak van zondag kan vervroegen.

Maar hier ook eerste datum dinsdag… dus laat hem gewoon op zondag staan :)

 

Iemand hier ervaring mee: Ik heb afgelopen vrijdag de iPhone 12 Pro 128Gb Graniet geprobeerd te bestellen in de shop in Amsterdam. Dat lukte niet omdat het systeem plat lag. Voor €50 heb ik mijzelf alsnog op “een lijst” kunnen zetten voor de iPhone. Ik heb echter daarna niks meer gehoord: geen bevestiging, geen mail.. Niks.. Medewerker zei wel dat ik op deze manier bovenaan de lijst van de shop kwam te staan maar alsnog, beetje gek verhaal 

 

Wat adviseren jullie? Even langs te gaan of het rustig af te wachten?

Ben gebeld! Kan hem morgen op komen halen :)

Reputatie 4

Gebeld door Zeist. Morgen ophalen🥳

Reputatie 1

zijn er mensen van Amsterdam zuidoost die al gebeld zijn?

Reputatie 1

Ik heb voor de eerste keer pre-ordered. Is het nu zo dat als je gekozen zou hebben voor ophalen bij TM store dat je sneller de bevestiging krijgt voor ophalen dan dat je hem thuis laat afleveren? 
 

Ik heb de 16e om 17:30 uur telefonisch de gouden 128 GB besteld. De medewerker zei dat de mobiel uit de 1e levering zou komen omdat er heel veel op voorraad zouden komen. Tot op heden nog geen mail van APM ontvangen. 
 

Zit al de hele dag mijn mail in de gaten te houden pffff

Erg bijzonder dat ze dat melden, want geen enkele provider weet wat ze gaan ontvangen en ze krijgen de iPhones pas 2 dagen voor lancering binnen. En denk dat je op de goude wel iets langer moet wachten. 

Reputatie 3

@martijnte ik denk dat blauw veel meer gewild is dan goud als ik eerlijk ben, en zo om me heen keek naar berichten en andere fora’s. 

Reputatie 1

@martijnte ik denk dat blauw veel meer gewild is dan goud als ik eerlijk ben, en zo om me heen keek naar berichten en andere fora’s. 

Dat klopt zie ik ook, maar daar is blijkbaar de productie op aangepast. En het kan zo zijn dat de goude moeilijker in kleur te maken is. Maar goed een provider kan nooit zeggen dat er heel veel op voorraad komen. 

Reputatie 2

Inmiddels ook gebeld door tmobile in Eindhoven. iPhone 12 pro pacific blue 128gb, morgen ophalen :)

Reputatie 3

@martijnte ik denk dat blauw veel meer gewild is dan goud als ik eerlijk ben, en zo om me heen keek naar berichten en andere fora’s. 

Dat klopt zie ik ook, maar daar is blijkbaar de productie op aangepast. En het kan zo zijn dat de goude moeilijker in kleur te maken is. Maar goed een provider kan nooit zeggen dat er heel veel op voorraad komen. 

Dat is ook waar. 
ik wacht nog steeds op belletje / sms. Was bij de winkel vandaag en hun zeiden dat ik er tussen lag. Dus hopen dat ik vandaag nog wat hoor, 

In Zwolle zit de belploeg ook klaar. Morgen de pro Pacific Blue 128Gb ophalen :astonished:  De iphone 7 mag nu even tot rust komen :-)   

Reputatie 2

Als ik het hier zo lees had ik achteraf beter gewoon in de optie "ophalen in winkel" moeten kiezen.

Nu via AMP maar pas op zondag de eerste plek (gisteren kreeg ik mail van AMP).

Ga niet dood van die 2 dagen langer, maar tock om even te onthouden...

Ik werd ook net gebeld door tmobile in Delft. iPhone 12 Pro Blue 128GB, morgen ophalen 😉 succes iedereen!

Wat is wijsheid qua levertijd; nu nog een iPhone 12 pro bestelen of wachten op de pro Max 

Als ik het hier zo lees had ik achteraf beter gewoon in de optie "ophalen in winkel" moeten kiezen.

Nu via AMP maar pas op zondag de eerste plek (gisteren kreeg ik mail van AMP).

Ga niet dood van die 2 dagen langer, maar tock om even te onthouden...

2 dagen valt nog mee, ik zie hier en daar dat mensen pas woensdag als eerstvolgende bezorgddatum kunnen kiezen.

Ik ben ook blij dat ik dit keer voor afhalen heb gekozen, was ook een tactische keuze want dan ben je niet afhankelijk van bezorgdiensten als AMP die het vooral nu belachelijk druk hebben. En dan ook nog te bedenken dat er extra ziekteverzuim is ivm coronavirus.

Als ik het hier zo lees had ik achteraf beter gewoon in de optie "ophalen in winkel" moeten kiezen.

Nu via AMP maar pas op zondag de eerste plek (gisteren kreeg ik mail van AMP).

Ga niet dood van die 2 dagen langer, maar tock om even te onthouden...

 

Dat hoeft niet per se zo te zijn. Ik heb wel gekozen om het toestel op te halen in de winkel, maar de winkel heeft mij nog niet gebeld. 

Reputatie 1

Net gebeld door tmobile Zeist. Morgen ophalen in

de winkel. iPhone 12 pro blauw 128 gb. 

Altijd mooi om te zien dat we elk jaar weer lekker ongeduldig zijn. Ik heb pas zondag verlengd en ook nog de Blue 128GB besteld. Als ik ook sommige ordernummer zie en vergelijk met die van mij, dan heeft TM weer een mooie week. :grinning:  Ik zal nog wel even geduld moeten uitoefenen. Veel plezier iedereen morgen met de nieuwe iPhone.

Het doet me nog wel een beetje met weemoed denken aan die oude tijd dat we in rijen dik voor de winkel stonden om de nieuwe iPhone te bemachtigen. 

Reputatie 2

Als ik het hier zo lees had ik achteraf beter gewoon in de optie "ophalen in winkel" moeten kiezen.

Nu via AMP maar pas op zondag de eerste plek (gisteren kreeg ik mail van AMP).

Ga niet dood van die 2 dagen langer, maar tock om even te onthouden...

 

Dat hoeft niet per se zo te zijn. Ik heb wel gekozen om het toestel op te halen in de winkel, maar de winkel heeft mij nog niet gebeld. 

Me too in dezelfde winkel maar niks gehoord. Vraag me af of het nog gaat gebeuren vandaag…..

Hoi! Ik ben tweemaal gebeld, maar kon helaas niet opnemen.

En nu? 

Reputatie 2

Ook ik zou bij de eerste levering zitten, maar nog niks vernomen .. tmobile shop Den Bosch ! 

Reputatie 1

ik ben zojuist gebeld dat ik de iPhone 12 pro morgen in de t-shop Amsterdam kan halen om 10:30

Reputatie 4

@martijnte ik denk dat blauw veel meer gewild is dan goud als ik eerlijk ben, en zo om me heen keek naar berichten en andere fora’s. 

Dat klopt zie ik ook, maar daar is blijkbaar de productie op aangepast. En het kan zo zijn dat de goude moeilijker in kleur te maken is. Maar goed een provider kan nooit zeggen dat er heel veel op voorraad komen. 

Goud is in mijn vestiging niet geleverd zelfs ondanks pre order

Reputatie 3

Gebeld iets voor 5en, mag hem morgen komen ophalen!  12 Pro 128GB Blue