[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Heb nog niets gehoord. Heb voor bezorgen gekozen en via gsmweb besteld maar krijg ik het toestel via tmobile zelf? Weet iemand dat? 

Hallo @Mimi-89 Je moet bij GSMweb vragen wanneer ze uitleveren. 
Je krijgt je telefoon via dat bedrijf dus niet bij Tmobile 

Succes

Ben benieuwd. Had ben ook morgen verwacht 😞

Ga even op GsmWeb kijken of je iets wijzer kan worden.

heb je nog geen mail voor afspraak? Kijk ook in je spambox 

Heb je de mail echt niet dan is of de IPhone 📱 van jouw keus er nog niet of  AMP stuurt de mail nog. 
De 12 Lijkt een succesnummer met mega veel bestellingen. 
Ik las bij apple zelf dat ze sommige toestellen die gisteren besteld zijn pas half Nov. Leveren.
Groetjes

Elke nieuwe iPhone is een succesnummer en het is altijd gezeik 😂

Reputatie 3

Heb nog niets gehoord. Heb voor bezorgen gekozen en via gsmweb besteld maar krijg ik het toestel via tmobile zelf? Weet iemand dat? 

Hallo @Mimi-89 Je moet bij GSMweb vragen wanneer ze uitleveren. 
Je krijgt je telefoon via dat bedrijf dus niet bij Tmobile 

Succes

Ben benieuwd. Had ben ook morgen verwacht 😞

Ga even op GsmWeb kijken of je iets wijzer kan worden.

heb je nog geen mail voor afspraak? Kijk ook in je spambox 

Heb je de mail echt niet dan is of de IPhone 📱 van jouw keus er nog niet of  AMP stuurt de mail nog. 
De 12 Lijkt een succesnummer met mega veel bestellingen. 
Ik las bij apple zelf dat ze sommige toestellen die gisteren besteld zijn pas half Nov. Leveren.
Groetjes

Elke nieuwe iPhone is een succesnummer en het is altijd gezeik 😂

Haha ja idd! Ik check al mijn mailboxen. Ik hoop morgen nog iets te horen 

Reputatie 7
Badge +14

@Mimi-89  Er staat op GSMWEB dat de post ze gaat uitleveren

Meer informatie

  • Het gaat hier om een pre-order. De eerste uitlevering zal op vrijdag 23 oktober plaatsvinden.
  • Jouw nieuwe toestel wordt verzekerd verzonden via PostNL. Er dient getekend te worden voor ontvangst.

Heb gisteravond pas besteld, afhalen in Eindhoven. Nog geen telefoontje gehad. Benieuwd wanneer ik aan de beurt ben.

Welke heb je besteld? 
 

Pro 128GB Grafiet

Reputatie 3

@Mimi-89  Er staat op GSMWEB dat de post ze gaat uitleveren

Meer informatie

  • Het gaat hier om een pre-order. De eerste uitlevering zal op vrijdag 23 oktober plaatsvinden.
  • Jouw nieuwe toestel wordt verzekerd verzonden via PostNL. Er dient getekend te worden voor ontvangst.

Waar dat dan 😱

Reputatie 2

Net gebeld dat ik morgen mijn iPhone Pro 128gb grijs op kan halen bij de Tmobile-shop in Hilversum. Ik heb deze zaterdag om 13:45 besteld. 

Wat fijn voor jou. 
Maar hoe bijzonder voor iedereen waaronder ik die hem vrijdag al besteld had. 
Ik vind het deze keer echt zo slecht geregeld, 15 jaar klant maar dit echt nog nooit zo gemaakt. 
ondertussen aan hoe zoeken aan een provider die duidelijker kan zijn over de leverdatum. Fail Tmobile! 

Dit heeft alles met kleur en type te maken. 
 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

 

Dat is logisch ! 
Reageer ook alleen omdat het om precies het zelfde type toestel gaat. Alleen vrijdag al besteld en daarom niet zo logisch dat ik nog niks gehoord heb 🥴

Reputatie 1

Volgens de webcare is mijn toestel niet meer op voorraad; dus vandaar dat ik nog geen mail van AMP heb gehad; ik moet gewoon afwachten…

 

12 Pro, Blauw, 128Gb

Reputatie 3

Volgens de webcare is mijn toestel niet meer op voorraad; dus vandaar dat ik nog geen mail van AMP heb gehad; ik moet gewoon afwachten…

 

12 Pro, Blauw, 128Gb

Wanneer had je besteld? 

Reputatie 1

Heb nog niets gehoord. Heb voor bezorgen gekozen en via gsmweb besteld maar krijg ik het toestel via tmobile zelf? Weet iemand dat? 

Hallo @Mimi-89 Je moet bij GSMweb vragen wanneer ze uitleveren. 
Je krijgt je telefoon via dat bedrijf dus niet bij Tmobile 

Succes

Ben benieuwd. Had ben ook morgen verwacht 😞

Ga even op GsmWeb kijken of je iets wijzer kan worden.

heb je nog geen mail voor afspraak? Kijk ook in je spambox 

Heb je de mail echt niet dan is of de IPhone 📱 van jouw keus er nog niet of  AMP stuurt de mail nog. 
De 12 Lijkt een succesnummer met mega veel bestellingen. 
Ik las bij apple zelf dat ze sommige toestellen die gisteren besteld zijn pas half Nov. Leveren.
Groetjes

Elke nieuwe iPhone is een succesnummer en het is altijd gezeik 😂

Haha ja idd! Ik check al mijn mailboxen. Ik hoop morgen nog iets te horen 

Hi, ik heb ook op GSMWEB.nl besteld (vrijdag om 22:00). Ik heb Zojuist email ontvangen van GSMWEB.nl dat mijn toestel verzonden is (met track&trace code). Er staat gewoon dat verwachte bezorgmoment morgen is, hoop dat het morgen komt. 

Ik ga hem over 2 weken bestellen, maar kan hem wel al morgen ophalen

Reputatie 1

Volgens de webcare is mijn toestel niet meer op voorraad; dus vandaar dat ik nog geen mail van AMP heb gehad; ik moet gewoon afwachten…

 

12 Pro, Blauw, 128Gb

Wanneer had je besteld? 

Eergister

Reputatie 1

ik heb op GSMWEB.nl besteld (vrijdag om 22:00). Ik heb Zojuist email ontvangen van GSMWEB.nl dat mijn toestel verzonden is (met track&trace code). Er staat gewoon dat verwachte bezorgmoment morgen is, hoop dat het morgen komt. 

Reputatie 3

Volgens de webcare is mijn toestel niet meer op voorraad; dus vandaar dat ik nog geen mail van AMP heb gehad; ik moet gewoon afwachten…

 

12 Pro, Blauw, 128Gb

Wanneer had je besteld? 

Eergister

Ben benieuwd vanaf welk moment die niet meer op voorraad was. Heb zaterdag exact dat model

besteld. 

Op de 16e in de middag besteld, nog steeds niets gehoord. Ik mag toch wel hopen dat ik bij de eerste levering zit. 

Ja daar mag je wel van uitgaan als “als eerste besteld als eerste geleverd” nog van toepassing is?

Ook ik heb nog steeds niets gehoord en op vrijdag 16-10 15.28 uur besteld…….. 

Tja. Ik hoop stiekem dat ik vanavond laat of morgen nog een sms’je krijg dat ik hem morgen kan ophalen. Ik wacht op de iPhone 12 Pro 256 GB zilver. Ik ben benieuwd of dit model gewoon minder geleverd is. 

Ik hoop in ieder geval morgen op zijn minst een update te krijgen zodat ik waar ik aan toe ben. 

Het lijkt allemaal volgens een soort loterij principe te gaan. iPhone 12Pro blauw 512GB en vrijdagmiddag rond 16.00 uur voor de verandering gekozen voor thuisbezorging (dat was de laatste keer, dus). Nu oorverdovende stilte en vanuit T-mobile alleen doorverwijzingen naar algemeenheden waar ik niks mee kan.

Heb best geduld, maar nooit zo lang…. Op de Apple site zie ik pas vanaf 6 november verkrijgbaar, maar T-mobile zegt ijskoud nog vanaf 23 oktober....

Reputatie 3

ik heb op GSMWEB.nl besteld (vrijdag om 22:00). Ik heb Zojuist email ontvangen van GSMWEB.nl dat mijn toestel verzonden is (met track&trace code). Er staat gewoon dat verwachte bezorgmoment morgen is, hoop dat het morgen komt. 

Oh echt, ik heb nog niets gekregen helaas. Welke heb je besteld? 

Reputatie 4

Heeft T-Mobile Zakelijk een aparte voorraad dan de T-Mobile consument?

Reputatie 2

Op de 16e in de middag besteld, nog steeds niets gehoord. Ik mag toch wel hopen dat ik bij de eerste levering zit. 

Ja daar mag je wel van uitgaan als “als eerste besteld als eerste geleverd” nog van toepassing is?

Ook ik heb nog steeds niets gehoord en op vrijdag 16-10 15.28 uur besteld…….. 

Tja. Ik hoop stiekem dat ik vanavond laat of morgen nog een sms’je krijg dat ik hem morgen kan ophalen. Ik wacht op de iPhone 12 Pro 256 GB zilver. Ik ben benieuwd of dit model gewoon minder geleverd is. 

Ik hoop in ieder geval morgen op zijn minst een update te krijgen zodat ik waar ik aan toe ben. 

Dat hoop ik ook voor je. Succes in ieder geval!

Reputatie 1

Krijg nu net een sms dat ik hem morgen kan ophalen….Toch nog:raised_hands_tone2:

Welke t-shop kan u het ophalen ? 

Reputatie 3

Krijg nu net een sms dat ik hem morgen kan ophalen….Toch nog:raised_hands_tone2:

Welke t-shop kan u het ophalen ? 

Zo laat nog? Dus t kan nog steeds

Reputatie 1

Heb best geduld, maar nooit zo lang…. 

Ik moest even hardop lachen om deze reactie :’) 

vanuit Apple is denk ik ook als je deze nu pas besteld. Dan kan het best tot november duren. We zijn bijna een week verder dus de eerste lichting zal morgen echt wel al binnen gaan komen/verstuurd worden verwacht ik zo :)
 

Toch geduldig wachten op het verlossende sms’je 🙈

Reputatie 1

ik heb op GSMWEB.nl besteld (vrijdag om 22:00). Ik heb Zojuist email ontvangen van GSMWEB.nl dat mijn toestel verzonden is (met track&trace code). Er staat gewoon dat verwachte bezorgmoment morgen is, hoop dat het morgen komt. 

Oh echt, ik heb nog niets gekregen helaas. Welke heb je besteld? 

Iphone 12 pro blue 128gb

Reputatie 3

ik heb op GSMWEB.nl besteld (vrijdag om 22:00). Ik heb Zojuist email ontvangen van GSMWEB.nl dat mijn toestel verzonden is (met track&trace code). Er staat gewoon dat verwachte bezorgmoment morgen is, hoop dat het morgen komt. 

Oh echt, ik heb nog niets gekregen helaas. Welke heb je besteld? 

Iphone 12 pro blue 128gb

Ik ook. Ben benieuwd. Was t bij jou een verlenging? Ik heb vrijdag om 14.49 uur besteld maar nog niets gehoord. 

Reputatie 4

ik heb op GSMWEB.nl besteld (vrijdag om 22:00). Ik heb Zojuist email ontvangen van GSMWEB.nl dat mijn toestel verzonden is (met track&trace code). Er staat gewoon dat verwachte bezorgmoment morgen is, hoop dat het morgen komt. 

Oh echt, ik heb nog niets gekregen helaas. Welke heb je besteld? 

Iphone 12 pro blue 128gb

Ik ook. Ben benieuwd. Was t bij jou een verlenging? Ik heb vrijdag om 14.49 uur besteld maar nog niets gehoord. 

Bevestiging en alles wel gehad? Misschien morgen contact opnemen met klantenservice gsmweb?

Op de 16e in de middag besteld, nog steeds niets gehoord. Ik mag toch wel hopen dat ik bij de eerste levering zit. 

Ja daar mag je wel van uitgaan als “als eerste besteld als eerste geleverd” nog van toepassing is?

Ook ik heb nog steeds niets gehoord en op vrijdag 16-10 15.28 uur besteld…….. 

Tja. Ik hoop stiekem dat ik vanavond laat of morgen nog een sms’je krijg dat ik hem morgen kan ophalen. Ik wacht op de iPhone 12 Pro 256 GB zilver. Ik ben benieuwd of dit model gewoon minder geleverd is. 

Ik hoop in ieder geval morgen op zijn minst een update te krijgen zodat ik waar ik aan toe ben. 

Dat hoop ik ook voor je. Succes in ieder geval!

Bedankt! Mijne wordt trouwens ook afgeleverd in Arnhem/Kronenburg.