[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! 

 

Actuele levertijden

Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

442 reacties

Reputatie 2

Wanneer wordt bekend of we onze iPhones vrijdag ontvangen?

Gok zo maar 13 november of heel misschien een dag van te voren?

Reputatie 2

Mijn orderbevestiging is van 14:04. Heb gelijk de betaling gedaan en is wel van mijn creditcard afgeschreven maar na de betaling en de redirect naar de T-Mobile “bedankt voor uw betaling” pagina kreeg ik in plaats daarvan een pagina dat de website van T-Mobile in onderhoud was. Hopelijk is het allemaal goedgegaan. Voor de zekerheid ook bij Apple er eentje besteld - die staat sowieso op 13 november leveren.

Dit had ik ook na mijn iDeal betaling. Betaling wel gelukt en van mijn rekening afgeschreven maar kwam ook op de ‘Excuses, wij zijn bezig met onderhoud aan onze website’ pagina. 

Alle toestellen komen op voorraad en staan nu zoals het lijkt op uitlevering volgende week vrijdag. Zal vast goed komen. 

Zelfde probleem hier.. nog wel even een bericht gestuurd naar webcare hierover (nog geen antwoord). De website was erg traag dus kon mijn bestelling pas om 14:14 plaatsen. Had wellicht beter even een uurtje kunnen wachten met die betaallink. 

Reputatie 3

Goedemorgen! :)

Ik heb de Iphone 12 Pro max grijs 128GB besteld! :) 
Kan haast niet wachten, haha! :) 

Reputatie 5

Gisteren had ik om 14:19 de bestelbevestiging binnen van de iPhone pro Max 256gb in blauw. Hopelijk mag ik hem komende vrijdag ophalen in de winkel. We krijgen het waarschijnlijk donderdagavond of vrijdagochtend te horen, gok ik zo als ik kijk naar de release van een paar weken terug. Nummerbehoud is er helaas niet goed doorheen gekomen doordat ik telkens pagina’s moest herladen, maar dat regelen we dan wel in de winkel.

Na vier jaar ben ik wel toe aan een nieuw model haha.

Hoe zit dat trouwens bij het in ontvangst nemen van je nieuwe telefoon in de winkel? Bij Vodafone in het verleden meegemaakt dat ze zo de verpakking voor m’n neus openden, kan ik echt niet tegen haha. Dat wil ik toch echt zelf doen.

Reputatie 2

Op zich is t best jammer dat Tmobile niet alvast kan zeggen dat je iPhone al onderweg is zo dat je al een beetje weet of je m mag ontvangen aanstaande vrijdag! De enige status die je nu hebt is “besteld” en that’s it....

Reputatie 2

Op zich is t best jammer dat Tmobile niet alvast kan zeggen dat je iPhone al onderweg is zo dat je al een beetje weet of je m mag ontvangen aanstaande vrijdag! De enige status die je nu hebt is “besteld” en that’s it....

Inderdaad.

in de VS is hun bestelling al in de Track&Trace van de koeriersdienst verschenen. Die mensen weten nu al waar hun telefoon is.

Reputatie 2

Op zich is t best jammer dat Tmobile niet alvast kan zeggen dat je iPhone al onderweg is zo dat je al een beetje weet of je m mag ontvangen aanstaande vrijdag! De enige status die je nu hebt is “besteld” en that’s it....

Inderdaad.

in de VS is hun bestelling al in de Track&Trace van de koeriersdienst verschenen. Die mensen weten nu al waar hun telefoon is.

De vraag is waar ze m besteld hebben, vraag me af of ze dit in de vs kunnen zien als ze via tmobile hebben besteld?

Reputatie 2

Op zich is t best jammer dat Tmobile niet alvast kan zeggen dat je iPhone al onderweg is zo dat je al een beetje weet of je m mag ontvangen aanstaande vrijdag! De enige status die je nu hebt is “besteld” en that’s it....

Inderdaad.

in de VS is hun bestelling al in de Track&Trace van de koeriersdienst verschenen. Die mensen weten nu al waar hun telefoon is.

De vraag is waar ze m besteld hebben, vraag me af of ze dit in de vs kunnen zien als ze via tmobile hebben besteld?

Via T-Mobile USA inderdaad.

Ook daar geeft T-Mobile geen Track&Trace, maar verschijnt het wel al in hun account van UPS of FedEx.

Dat is op zich hier ook al mogelijk, dat je alvast via AMP in ons geval kan zien hoe en wat.

 

Nu hebben we helemaal geen info over ons telefoon.En dat overzicht van de levertijden is ook nog steeds niet aangepast.😫

Reputatie 2

Op zich is t best jammer dat Tmobile niet alvast kan zeggen dat je iPhone al onderweg is zo dat je al een beetje weet of je m mag ontvangen aanstaande vrijdag! De enige status die je nu hebt is “besteld” en that’s it....

Inderdaad.

in de VS is hun bestelling al in de Track&Trace van de koeriersdienst verschenen. Die mensen weten nu al waar hun telefoon is.

De vraag is waar ze m besteld hebben, vraag me af of ze dit in de vs kunnen zien als ze via tmobile hebben besteld?

Via T-Mobile USA inderdaad.

Ook daar geeft T-Mobile geen Track&Trace, maar verschijnt het wel al in hun account van UPS of FedEx.

Dat is op zich hier ook al mogelijk, dat je alvast via AMP in ons geval kan zien hoe en wat.

 

Nu hebben we helemaal geen info over ons telefoon.En dat overzicht van de levertijden is ook nog steeds niet aangepast.😫

Tja...de eerste Nederlandse reviews zijn een feit (tweakers, Bright) dus er is een container aangekomen in Nederland🤣

Reputatie 5

Ze zullen vast in Nederland aangekomen zijn. Maar dan moeten ze nog verdeeld worden etc. Nog even aftellen tot donderdagavond of vrijdagochtend denk ik. 
 

Het zou wel leuk zijn als ze ons wat meer in het daadwerkelijke proces van de levering mee zouden nemen. Lekker een beetje teasen met foto’s van dat ze binnen zijn en wat ze dan moeten doen etc. Er is wel een filmpje met uitleg, maar dat geeft niet hetzelfde gevoel. 

Reputatie 2

Ze zullen vast in Nederland aangekomen zijn. Maar dan moeten ze nog verdeeld worden etc. Nog even aftellen tot donderdagavond of vrijdagochtend denk ik. 
 

Het zou wel leuk zijn als ze ons wat meer in het daadwerkelijke proces van de levering mee zouden nemen. Lekker een beetje teasen met foto’s van dat ze binnen zijn en wat ze dan moeten doen etc. Er is wel een filmpje met uitleg, maar dat geeft niet hetzelfde gevoel. 

Precies dat!

Reputatie 3

@Hajar Help ons uit de onzekerheid Hajar! 🙂
 

Wanneer starten jullie met de uitlevering van de eerste 12 Pro Max iPhones en wanneer kunnen we een bericht verwachten of we daadwerkelijk bij de eerste batch zitten of niet?

 

 

Reputatie 2

Kreeg net een sms met en link baar de lever tijden (hier in t forum) daar staat vooralsnog vanaf 13 november… fingers crossed 

Hello,

Zojuist twee keer deze SMS ontvangen:

Beste klant, bedankt voor je bestelling!  Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten T-Mobile

 

Deze pagina is alleen helaas niet up to date, en is ook niet persoonlijk voor mijn bestelling. Wat is de boodschap met dit bericht, T-Mobile?

Ik heb afgelopen vrijdag direct besteld, maar betekent dit bericht dat mijn bestelling nu pas is doorgekomen?

Reputatie 2

Hello,

Zojuist twee keer deze SMS ontvangen:

Beste klant, bedankt voor je bestelling!  Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten T-Mobile

 

Deze pagina is alleen helaas niet up to date, en is ook niet persoonlijk voor mijn bestelling. Wat is de boodschap met dit bericht, T-Mobile?

Ik heb afgelopen vrijdag direct besteld, maar betekent dit bericht dat mijn bestelling nu pas is doorgekomen?

Ik had op de dag van de bestelling (6nov) een sms en nu net net zoals jij die sms binnen gekregen....

Reputatie 1

Hello,

Zojuist twee keer deze SMS ontvangen:

Beste klant, bedankt voor je bestelling!  Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten T-Mobile

 

Deze pagina is alleen helaas niet up to date, en is ook niet persoonlijk voor mijn bestelling. Wat is de boodschap met dit bericht, T-Mobile?

Ik heb afgelopen vrijdag direct besteld, maar betekent dit bericht dat mijn bestelling nu pas is doorgekomen?

Ik had op de dag van de bestelling (6nov) een sms en nu net net zoals jij die sms binnen gekregen....

Ik heb deze sms ook 2x binnen gekregen vandaag. Denk niet dat het betekent dat onze bestelling vandaag pas is doorgekomen. Verder had ik de bevestigingsmail al wel binnen op de dag van bestelling

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik zie dat jullie allemaal niet kunnen wachten om de nieuwe iPhone in handen te krijgen. Ik begrijp het helemaal! In dit topic staan nu meest actuele levertijden, zodra ik een update heb zal ik het direct delen! 

Reputatie 1

Hello,

Zojuist twee keer deze SMS ontvangen:

Beste klant, bedankt voor je bestelling!  Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten T-Mobile

 

Deze pagina is alleen helaas niet up to date, en is ook niet persoonlijk voor mijn bestelling. Wat is de boodschap met dit bericht, T-Mobile?

Ik heb afgelopen vrijdag direct besteld, maar betekent dit bericht dat mijn bestelling nu pas is doorgekomen?

Ik heb ook even gekeken bij mijn vriend, hij bestelde de iPhone 12 pro op vrijdag 16 oktober en kreeg op maandag 19 oktober een sms’je “bedankt voor je bestelling”. Vrijdagochtend kreeg hij een sms’je dat hij de telefoon meteen mocht komen ophalen. Ik maak me geen zorgen!

Reputatie 2

ik denk dat iedereen die een sms voor woensdag krijgt bij de eerste levering zit.

Reputatie 2

ik denk dat iedereen die een sms voor woensdag krijgt bij de eerste levering zit.

Op welke sms doel je dan! Die ene met :Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile….etc?

Reputatie 2

ik denk dat iedereen die een sms voor woensdag krijgt bij de eerste levering zit.

Op welke sms doel je dan! Die ene met :Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile….etc?


ja op die andere jaren hebben ze dit niet gedaan.

Reputatie 5

ik denk dat iedereen die een sms voor woensdag krijgt bij de eerste levering zit.

Zou leuk zijn! :)

Hier ook vandaag een sms binnen. Zal wellicht betekenen dat ze iets administratief gekoppeld hebben? Hopelijk is het de koppeling van je iPhone aan je order.

Hoi! Ik heb de iPhone 12 xs max 6 november besteld, wordt deze dan ook geleverd op 13 november? Of kan dit vanaf 13 november ook nog 1 tot 4 weken duren? Met vriendelijke groet, Michelle

Reputatie 3

Hoi! Ik heb de iPhone 12 xs max 6 november besteld, wordt deze dan ook geleverd op 13 november? Of kan dit vanaf 13 november ook nog 1 tot 4 weken duren? Met vriendelijke groet, Michelle

Hey!

 

Dat kan ook later. 🙂. De levertijden die bovenaan staan zijn beetje schattingen. Mijn ervaring bij t mobile is dat vaak de vrijdag (dag van dat ze leverbaar zijn) deze levertijden worden aangepast, echter kan dit soms ook eerder. Daarnaast hangt het er ook vanaf welke kleur je hebt gekozen en hoeveel geheugen. Als 1 toestel erg geliefd is, kan dit alsnog betekenen dat je soms 2-3 weken (of soms langer) moet wachten, ongeacht dat je het toestel wel op de dag van de pre-order besteld hebt.

 

ik heb al heel wat jaartjes iPhones en meerdere keren gehad dat ik soms echt wel paar weken moest wachten. Geduld is echt een schone zaak bij Apple! 🤣 

Zodra ze meer weten worden de levertijden wel aangepast. 
 

voor welke kleur heb jij gekozen? :) 

Reputatie 3

ik denk dat iedereen die een sms voor woensdag krijgt bij de eerste levering zit.

Zou leuk zijn inderdaad haha! We wachten af 🙂!