[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! 

 

Actuele levertijden

Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

442 reacties

Hoi! Ik heb de iPhone 12 xs max 6 november besteld, wordt deze dan ook geleverd op 13 november? Of kan dit vanaf 13 november ook nog 1 tot 4 weken duren? Met vriendelijke groet, Michelle

Hey!

 

Dat kan ook later. 🙂. De levertijden die bovenaan staan zijn beetje schattingen. Mijn ervaring bij t mobile is dat vaak de vrijdag (dag van dat ze leverbaar zijn) deze levertijden worden aangepast, echter kan dit soms ook eerder. Daarnaast hangt het er ook vanaf welke kleur je hebt gekozen en hoeveel geheugen. Als 1 toestel erg geliefd is, kan dit alsnog betekenen dat je soms 2-3 weken (of soms langer) moet wachten, ongeacht dat je het toestel wel op de dag van de pre-order besteld hebt.

 

ik heb al heel wat jaartjes iPhones en meerdere keren gehad dat ik soms echt wel paar weken moest wachten. Geduld is echt een schone zaak bij Apple! 🤣 

Zodra ze meer weten worden de levertijden wel aangepast. 
 

voor welke kleur heb jij gekozen? :) 

Dankjewel voor je antwoord! Ik ben voor ge gouden gegaan dit keer :) 

Hoi! Ik heb de iPhone 12 xs max 6 november besteld, wordt deze dan ook geleverd op 13 november? Of kan dit vanaf 13 november ook nog 1 tot 4 weken duren? Met vriendelijke groet, Michelle

Hey!

 

Dat kan ook later. 🙂. De levertijden die bovenaan staan zijn beetje schattingen. Mijn ervaring bij t mobile is dat vaak de vrijdag (dag van dat ze leverbaar zijn) deze levertijden worden aangepast, echter kan dit soms ook eerder. Daarnaast hangt het er ook vanaf welke kleur je hebt gekozen en hoeveel geheugen. Als 1 toestel erg geliefd is, kan dit alsnog betekenen dat je soms 2-3 weken (of soms langer) moet wachten, ongeacht dat je het toestel wel op de dag van de pre-order besteld hebt.

 

ik heb al heel wat jaartjes iPhones en meerdere keren gehad dat ik soms echt wel paar weken moest wachten. Geduld is echt een schone zaak bij Apple! 🤣 

Zodra ze meer weten worden de levertijden wel aangepast. 
 

voor welke kleur heb jij gekozen? :) 

Dankjewel voor je antwoord! Ik ben voor de gouden gegaan dit keer :) 

 

Reputatie 3

Hoi! Ik heb de iPhone 12 xs max 6 november besteld, wordt deze dan ook geleverd op 13 november? Of kan dit vanaf 13 november ook nog 1 tot 4 weken duren? Met vriendelijke groet, Michelle

Hey!

 

Dat kan ook later. 🙂. De levertijden die bovenaan staan zijn beetje schattingen. Mijn ervaring bij t mobile is dat vaak de vrijdag (dag van dat ze leverbaar zijn) deze levertijden worden aangepast, echter kan dit soms ook eerder. Daarnaast hangt het er ook vanaf welke kleur je hebt gekozen en hoeveel geheugen. Als 1 toestel erg geliefd is, kan dit alsnog betekenen dat je soms 2-3 weken (of soms langer) moet wachten, ongeacht dat je het toestel wel op de dag van de pre-order besteld hebt.

 

ik heb al heel wat jaartjes iPhones en meerdere keren gehad dat ik soms echt wel paar weken moest wachten. Geduld is echt een schone zaak bij Apple! 🤣 

Zodra ze meer weten worden de levertijden wel aangepast. 
 

voor welke kleur heb jij gekozen? :) 

Dankjewel voor je antwoord! Ik ben voor de gouden gegaan dit keer :) 


oeh! Nice! 
hopelijk hebben we snel het toestel binnen haha :)

 

Wanneer kunnen we de e-mal van AMP verwachten? Is dat een dag voor levering of op vrijdag?

Reputatie 3

Wanneer kunnen we de e-mal van AMP verwachten? Is dat een dag voor levering of op vrijdag?

Dat is echt afwachten.. twee jaar geleden hebben wij de iPhone X max gepreorderd. Ook op dezelfde dag, maar kregen pas na twee weken bericht van AMP dat wij toen afspraak konden maken. 
 

this echt afhankelijk of je bij de eerste lichting zit ja of nee.

Wel bijzonder hoeveel slechter tmobile dit doet dan bijv. KPN. Daar hebben mensen al gisteren te horen gekregen of zij het toestel krijgen. Via T-mobile niks op het forum, niks online en niks op de bestelstatus. Heel jammer.

Reputatie 2

Ik zie in de T-mobile app bij abonnementen staan dat mijn nieuwe abonnement pas in maart 2021 in gaat. Mijn oude abo liep in oktober af, dus het is geen opzegtermijn. Wellicht wordt dit na levering van de telefoon aangepast?

Reputatie 2

Wel bijzonder hoeveel slechter tmobile dit doet dan bijv. KPN. Daar hebben mensen al gisteren te horen gekregen of zij het toestel krijgen. Via T-mobile niks op het forum, niks online en niks op de bestelstatus. Heel jammer.

Eens, een update zou echt super fijn zijn!

Reputatie 2

Worden de eerste telefoons al geleverd op de 13e en is het al bekend wanneer de eerste mailtjes vanuit de koerier verzonden worden? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik verwacht dat ik jullie de 13e meer duidelijkheid kan geven over de levertijden. Tot die tijd wil ik jullie om geduld vragen. Ik snap dat jullie je toestel zo snel mogelijk in handen willen krijgen. Het is dan ook echt een gaaf toestel! :heart_eyes:

@ijzel Je startdatum wordt gewijzigd nadat jij je toestel ontvangt. 

Reputatie 5

Net gebeld door de winkel! M’n iPhone ligt klaar. Mag hem vrijdag tussen 12:00 en 13:00 ophalen! Ik ben blij! Leuk begin van mijn zwangerschapsverlof haha.

Net een sms gehad, vrijdag op te halen! Woehoe

Reputatie 1

Net gebeld door de winkel! M’n iPhone ligt klaar. Mag hem vrijdag tussen 12:00 en 13:00 ophalen! Ik ben blij! Leuk begin van mijn zwangerschapsverlof haha.

Wauw, gefeliciteerd! Welke winkel laat je hem afleveren? Ik wacht zelf op een belletje van T-Mobile Amersfoort, ben wel benieuwd of ze daar al begonnen zijn met bellen :blush:

Reputatie 5

Net gebeld door de winkel! M’n iPhone ligt klaar. Mag hem vrijdag tussen 12:00 en 13:00 ophalen! Ik ben blij! Leuk begin van mijn zwangerschapsverlof haha.

Wauw, gefeliciteerd! Welke winkel laat je hem afleveren? Ik wacht zelf op een belletje van T-Mobile Amersfoort, ben wel benieuwd of ze daar al begonnen zijn met bellen :blush:

Almelo. Die zullen het vast niet zo druk hebben hier haha

Nice! Heb zelf zaterdag avond een blauwe 12 pro max 128gb besteld. Heel benieuwd of ik ook bij de eerste leveringen zit. Nog niks gezien van de koerier. :)

Nice! Heb zelf zaterdag avond een blauwe 12 pro max 128gb besteld. Heel benieuwd of ik ook bij de eerste leveringen zit. Nog niks gezien van de koerier. :)

Ik heb hem vrijdag 14.06 besteld met levering; ook nog niets gehoord. Ook blauwe 128gb. Ben benieuwd….

Nice! Heb zelf zaterdag avond een blauwe 12 pro max 128gb besteld. Heel benieuwd of ik ook bij de eerste leveringen zit. Nog niks gezien van de koerier. :)

Ik heb hem vrijdag 14.06 besteld met levering; ook nog niets gehoord. Ook blauwe 128gb. Ben benieuwd….

Ik ook blauw 128gb binnen het eerste uur besteld met levering. Nog niks gehoord 😞 *fingers crossed*

Reputatie 1

Ik denk zelf pas dat we morgen middag/avond een mail/sms van AMP krijgen, volgens mij is dat altijd pas een dag van te voren.

Lijkt me overigens sterk dat ze als je ze nu nog besteld alsnog vrijdag leverbaar zijn. Of heeft T-mobile er zoveel besteld?

Reputatie 1

Bij de Iphone 12 Pro gingen de mailtjes eruit rond Woensdag 17:00 dus ik denk dat we vanavond meer weten. 

Reputatie 1

Ik ben net gebeld om een afspraak te maken voor vrijdag om mijn telefoon iPhone 12 pro Max goud 128GB op te halen. Ik had afgelopen vrijdag om 14:51 mijn bestelling geplaatst (Den Haag).

Reputatie 1

Bij de Iphone 12 Pro gingen de mailtjes eruit rond Woensdag 17:00 dus ik denk dat we vanavond meer weten. 

Ik zit even terug te kijken hoe dat bij oudere modellen is gegaan, zou inderdaad kunnen dat we vanavond al een mail krijgen. Spannend

Reputatie 1

Ik ben inmiddels ook gebeld: aanstaande vrijdag kan ik mijn witte Pro Max ophalen in Amersfoort :rainbow::blush: Besteld op 6 november 14.05u!

Reputatie 2

net een mail van amp iphone 12 pro max 128gb word vrijdag bezorgt

Reputatie 2

Net gebeld dat ik m vrijdag in de shop kan ophalen!

Reputatie 2

net een mail van amp iphone 12 pro max 128gb word vrijdag bezorgt


om 14:40 6 november bestelt