[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! 

 

Actuele levertijden

Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

442 reacties

@dennisvandenbrul

Het gaat hier om een uitzonderingssituatie en daar is geen vaste procedure voor. Per e-mail is inderdaad een optie, maar via webcare wordt het sneller opgepakt dus als je vandaag nog een reactie zou willen dan zou ik Webcare aanraden.

Ik heb gemaild, webcare geprobeerd en net een half uur met de helpdesk aan de lijn gehangen met als advies: Annuleer je bezorgafspraak want AMP gaat hem niet leveren zonder die betaling en het duurt een paar dagen voor wij die betaling hier verwerkt hebben die je al gedaan hebt…. Echt top dit weer…. grrrrr

@dennisvandenbrul

Het gaat hier om een uitzonderingssituatie en daar is geen vaste procedure voor. Per e-mail is inderdaad een optie, maar via webcare wordt het sneller opgepakt dus als je vandaag nog een reactie zou willen dan zou ik Webcare aanraden.

Ik heb vanochtend klantservice gebeld over dit betalingsprobleem. Zij informeren dat als jij een betaalbewijs kan aantonen, zoals bijv. je creditcard overzicht, het voldoende zou moeten zijn voor de AMP koerier. Je hoeft het dus niet opnieuw af te rekenen bij de bezorger.

Ik hoop dat deze informatie klopt.

Reputatie 2

Wanneer krijg ik een bericht van het AMP? Ik zie hier berichten van mensen die iPhone 12 pro Max 256 GB blauw op een later tijdstip besteld hebben. En al wel een bezorg afspraak hebben. 

@dennisvandenbrul

Het gaat hier om een uitzonderingssituatie en daar is geen vaste procedure voor. Per e-mail is inderdaad een optie, maar via webcare wordt het sneller opgepakt dus als je vandaag nog een reactie zou willen dan zou ik Webcare aanraden.

Ik heb vanochtend klantservice gebeld over dit betalingsprobleem. Zij informeren dat als jij een betaalbewijs kan aantonen, zoals bijv. je creditcard overzicht, het voldoende zou moeten zijn voor de AMP koerier. Je hoeft het dus niet opnieuw af te rekenen bij de bezorger.

Ik hoop dat deze informatie klopt.

Nou ik heb vanmorgen gebeld met AMP en gevraagd of het voldoende is om morgen mijn betalingsbewijs aan de bezorger te laten zien maar dit was helaas niet het geval. Zonder betaling gaan ze niet leveren.…

AMP moet echt via T-mobile de bevestiging krijgen dat het bedrag is betaald! 

Net voor de 4e keer contact gehad ivm de betaling die niet doorkwam, ik heb vrijdag bestelt om 14:04 heb nu nog niks gehoord van amp, terwijl mijn vriendin 14:50 bestelt heb precies zelfde toestel en kleur en die heeft al een bezorgafspraak staan

Zojuist gebelt door de vestiging beurs Rotterdam om morgen mijn 256 blauw op te halen 🥳 14:06 besteld

Hoi, voor het “betalings”” probleem. Kijk even bij je status bij AMP. Bij mij was de betaling ook niet goed doorgekomen, maar dit is nu aangepast en staat het op € 0 👍🏻

Hier precies hetzelfde. Tot gisteren stond het reeds betaalde bedrag bij het overzicht bij AMP maar dat lijkt nu gecorrigeerd te zijn. Te betalen: €0,00 Ik heb geen contact opgenomen met iemand hierover. Wat top! (Max 256GB 14:05)

Tot gisteren stond er bij mij bestelling 

@dennisvandenbrul

Het gaat hier om een uitzonderingssituatie en daar is geen vaste procedure voor. Per e-mail is inderdaad een optie, maar via webcare wordt het sneller opgepakt dus als je vandaag nog een reactie zou willen dan zou ik Webcare aanraden.

Ik heb vanochtend klantservice gebeld over dit betalingsprobleem. Zij informeren dat als jij een betaalbewijs kan aantonen, zoals bijv. je creditcard overzicht, het voldoende zou moeten zijn voor de AMP koerier. Je hoeft het dus niet opnieuw af te rekenen bij de bezorger.

Ik hoop dat deze informatie klopt.

Nou ik heb vanmorgen gebeld met AMP en gevraagd of het voldoende is om morgen mijn betalingsbewijs aan de bezorger te laten zien maar dit was helaas niet het geval. Zonder betaling gaan ze niet leveren.…

AMP moet echt via T-mobile de bevestiging krijgen dat het bedrag is betaald! 

Goed om te weten dat tmobile niet alleen je betaling zoekraakt, maar ook misleidende informatie verstrekt via klantenservice. Wat top t-mobile! @Hajar 

Reputatie 1

Is er überhaupt al iemand die iets gehoord heeft met een 512gb Pro Max? Ik heb nog altijd geen bericht gehad en ben om 13.57 begonnen met bellen en kwam pas om 14.33 erdoorheen 😡

Zojuist gebelt door de vestiging beurs Rotterdam om morgen mijn 256 blauw op te halen 🥳 14:06 besteld

Ophalen bij een t-mobile shop? 

Reputatie 1

Is er toevallig iemand uit Arnhem die al een sms’je heeft gehad over het afhalen van de telefoon? 
Ik kwam er niet doorheen, dus heb pas om 15:16 kunnen bestellen. Ik heb de Pro Max goud 256GB. Ophalen op kronenburg 😊. 

@dennisvandenbrul

Het gaat hier om een uitzonderingssituatie en daar is geen vaste procedure voor. Per e-mail is inderdaad een optie, maar via webcare wordt het sneller opgepakt dus als je vandaag nog een reactie zou willen dan zou ik Webcare aanraden.

Ik heb vanochtend klantservice gebeld over dit betalingsprobleem. Zij informeren dat als jij een betaalbewijs kan aantonen, zoals bijv. je creditcard overzicht, het voldoende zou moeten zijn voor de AMP koerier. Je hoeft het dus niet opnieuw af te rekenen bij de bezorger.

Ik hoop dat deze informatie klopt.

Nou ik heb vanmorgen gebeld met AMP en gevraagd of het voldoende is om morgen mijn betalingsbewijs aan de bezorger te laten zien maar dit was helaas niet het geval. Zonder betaling gaan ze niet leveren.…

AMP moet echt via T-mobile de bevestiging krijgen dat het bedrag is betaald! 

Goed om te weten dat tmobile niet alleen je betaling zoekraakt, maar ook misleidende informatie verstrekt via klantenservice. Wat top t-mobile! @Hajar 

Via het twitter account van T-mobile Webcare is het uiteindelijk opgelost! Het openstaande bedrag bij AMP is gelukkig ook aangepast! Thanks T-mobile!

Zojuist gebelt door de vestiging beurs Rotterdam om morgen mijn 256 blauw op te halen 🥳 14:06 besteld

Ophalen bij een t-mobile shop? 

Ja klopt tmobile shop 

Zojuist gebelt door de vestiging beurs Rotterdam om morgen mijn 256 blauw op te halen 🥳 14:06 besteld

Ophalen bij een t-mobile shop? 

Ja klopt tmobile shop 

Oke leuk nieuws. Mag mijn shop ook gaan opschieten 

14:57 besteld op 6-11 met de blauwe 256gb. Zojuist gebeld om ‘m morgen op te halen in de shop!

Vrijdag 14:59 pro max 128GB Pacific Blue besteld en ben net gebeld dat ik ‘m morgenmiddag mag ophalen in Amsterdam! Mega happy nu 🥳

Reputatie 1

Vorige week vrijdag rond 15:00 een grijze 256GB 12 Pro Max besteld, komt volgens AMP ergens morgen aan. Hopelijk niet te laat! 

Ik heb hem dinsdag besteld nog niets gehoord.. (had niet anders verwacht) maar als ik bij belsimpel kijk dan heb ik hem morgen binnen volgens hen?

Whoop whoop heb mijn smsje gehad voor mijn toestel mag hem morgen van de shop ophalen Amsterdam… 

Zojuist gebeld door T-Mobile dat ik mijn iPhone 12 Pro Max morgen kan ophalen vanaf 10:00u

 

Wel gek dat er gebeld werd met een anoniem nummer. Ik had niet opgenomen omdat ik bang was dat het reclame ofzo was maar beluisterde toch maar de voice mail waarin werd vertelt dat ik hem morgen kon ophalen.

Nog niks gehoord van amp logistics , denk dat ik pech heb op releasedag

Zaterdag om 07:49 de 12 Pro Max 128GB Zilver besteld. Nog geen AMP mail gehad dus waarschijnlijk krijg ik hem niet morgen maar we wachten het even af! Wel excited tho!

Reputatie 1

Is het nou ook zo dat als we er morgen niet bij zitten op releasedatum, dat we dan automatisch 3-4 weken moeten wachten 🤨

Reputatie 2

Yes.. 6 november de 128mb silver pro max besteld om 14:15 uur en hij komt morgen! Wel nog veel met de webcare moeten chatten om mijn betaling goed te krijgen,, had betaald via ideal maar die was aanvankelijk niet goed verwerkt.. maar nu zou het goed moeten staan.

Reputatie 1

Yes! De hele dag gewacht, maar om 20:02 eindelijk verlost uit mijn lijden. Morgen mag ik de Pro Max goud 256GB ophalen in Arnhem 😊