[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! 

 

Actuele levertijden

Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

442 reacties

Op 07-11 besteld: 128 silver. Nog niets van AMP vernomen. Vanochtend wel naar t-mobile gebeld, maar nul op rekest. Wachten dan maar :)

Op 07-11 besteld: 128 silver. Nog niets van AMP vernomen. Vanochtend wel naar t-mobile gebeld, maar nul op rekest. Wachten dan maar :)

ik ook nog niet ik heb het op 10-11 besteld ik denk dat ik nog wel 2 weken of meer moet wachten :(

Reputatie 1

Is iemand toevallig overgestapt van t-mobile naar Vodafone ? want met Ziggo abo heb je echt veel voordelen. 

Is iemand toevallig overgestapt van t-mobile naar Vodafone ? want met Ziggo abo heb je echt veel voordelen. 

Denk niet dat die personen dan nog in de t-mobile community naar levertijden aan het kijken zijn.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de voordelen, vindt persoonlijk dat t-mobile wel voordelig is, zeker in combinatie met t-mobile thuis.

Reputatie 1

Is iemand toevallig overgestapt van t-mobile naar Vodafone ? want met Ziggo abo heb je echt veel voordelen. 

Denk niet dat die personen dan nog in de t-mobile community naar levertijden aan het kijken zijn.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de voordelen, vindt persoonlijk dat t-mobile wel voordelig is, zeker in combinatie met t-mobile thuis.

Idd als je tmobile thuis hebt kom je voordeliger uit.  Maar iedereen moet naar zijn portom kijken. 💯

Reputatie 3

Hier zelfs de wekker moeten zetten voor de iPhone! #Vrijedag.

levering tussen 08:00-10:00, cant wait!

veel plezier iedereen met zijn of haar nieuwe iPhone! :)

06-11 besteld rond 14.30 telefonisch. En gister gebeld dat ik mijn 12 Pro Max 256GB Blauw mag ophalen :)

Gisteren gebeld dat ik m vandaag mag komen halen. 🥳 Vorige week (06/11) bestelt rond 18:00. 

Hier zelfs de wekker moeten zetten voor de iPhone! #Vrijedag.

levering tussen 08:00-10:00, cant wait!

veel plezier iedereen met zijn of haar nieuwe iPhone! :)

Hier ook

Reputatie 3

Hier zelfs de wekker moeten zetten voor de iPhone! #Vrijedag.

levering tussen 08:00-10:00, cant wait!

veel plezier iedereen met zijn of haar nieuwe iPhone! :)

Hier ook

Veel plezier met je nieuwe iPhone 🙂 :)

Hebben sommige winkels minder voorraad gekregen of lopen achter? (Max 256 gig blauw)

Bestelbevestiging van 06/11/2020 14:07 maar nog niets gehoord van T-mobile winkel den Helder

Yes.. 6 november de 128mb silver pro max besteld om 14:15 uur en hij komt morgen! Wel nog veel met de webcare moeten chatten om mijn betaling goed te krijgen,, had betaald via ideal maar die was aanvankelijk niet goed verwerkt.. maar nu zou het goed moeten staan.

Hier ook, net het bericht gekregen dat het opgelost is en idd klopt het. Nu maar een paar uren afwachten...

En de telefoon is binnen 🥳 bedankt tmobile

Ik dacht dat het was wie het eerst komt wie het eerst maalt, zelf bestelt om 14:06, mn vriendin en zus allebei einde middag precies zelfde toestel de een heeft hem binnen de andere een bezorgafspraak voor vandaag en ik nog niks gehoord

Fijn! Van t weekend de pro max 128 gb bestelt! Vandaag zou die geleverd worden krijg je een bericht is pas leverbaar over 2-3 weken!

lekker iedereen gek maken tot je hem vanaf vandaag kunt halen krijg op de de dag zelf bericht nee pas over 2-3 weken

Wel bijzonder dat na 1 dag nadat de toestellen beschikbaar kwam de levertijd van vrijwel alle toestellen verschoven is van “per direct leverbaar” naar 2 tot 3 weken levertijd?
Hoe valt dat te rijmen met bv. een zilveren iPhone 12 pro max 512GB? Alsof deze versie zo'n hardloper is? Ik heb nl. nog niemand in deze topic gezien die deze versie heeft besteld. 
Er is vast wat anders aan de hand :thinking:

Maar geduld is een schone zaak. Ik houd het nog wel ff vol met mijn iPhone XS Max.
Een ieder die de nieuwe iPhone heeft; veel plezier ermee gewenst. 

Nog iemand die afgelopen maandag zijn/haar nieuwe iPhone 12 pro max 128 gb oceaanblauw heeft besteld? Toen werd mij namelijk verteld dat ik hem volgende week kon verwachten maar er staat nu 2-3 weken dus ik ben benieuwd!

Hier de oceaanblauw 128gb bij mobiel.nl besteld, geen vastlopende site, de betaling is direct normaal doorgekomen, het toestel is goedkoper dan bij T-mobile en het abonnement precies hetzelfde als bij T-mobile.

Vorige week vrijdag rond 14.30u besteld en net geleverd via Post NL

Als ik de ellende hier allemaal lees…. Zal de volgende keer zeker weer via mobiel.nl bestellen!

Reputatie 1

Wel bijzonder dat na 1 dag nadat de toestellen beschikbaar kwam de levertijd van vrijwel alle toestellen verschoven is van “per direct leverbaar” naar 2 tot 3 weken levertijd?
Hoe valt dat te rijmen met bv. een zilveren iPhone 12 pro max 512GB? Alsof deze versie zo'n hardloper is? Ik heb nl. nog niemand in deze topic gezien die deze versie heeft besteld. 
Er is vast wat anders aan de hand :thinking:

Maar geduld is een schone zaak. Ik houd het nog wel ff vol met mijn iPhone XS Max.
Een ieder die de nieuwe iPhone heeft; veel plezier ermee gewenst. 

Dat vind ik dus ook, heb zelf een gouden 512gb besteld op 6-11 14.33u maar heb hier nog NIEMAND met een 512gb pro Max zien langskomen….bijna niemand die ik ken heeft de 512gb dus denk dat ze gewoon amper 512gb toestellen ingekocht hebben, dikke fail dit jaar en ik ga idd ook es bij Vodafone kijken

Reputatie 4

Ik heb afgelopen dinsdag een order geplaatst bij t mobile voor iPhone 12 pro max 128gb blauw. Gisteren zag ik bij belsimpel dat dit toestel bij hun op voorraad is. Deze besteld en word zo dadelijk al geleverd. Vanmorgen mijn bestelling bij T-mobile afgezegd.

Wel bijzonder dat na 1 dag nadat de toestellen beschikbaar kwam de levertijd van vrijwel alle toestellen verschoven is van “per direct leverbaar” naar 2 tot 3 weken levertijd?
Hoe valt dat te rijmen met bv. een zilveren iPhone 12 pro max 512GB? Alsof deze versie zo'n hardloper is? Ik heb nl. nog niemand in deze topic gezien die deze versie heeft besteld. 
Er is vast wat anders aan de hand :thinking:

Maar geduld is een schone zaak. Ik houd het nog wel ff vol met mijn iPhone XS Max.
Een ieder die de nieuwe iPhone heeft; veel plezier ermee gewenst. 

Dat vind ik dus ook, heb zelf een gouden 512gb besteld op 6-11 14.33u maar heb hier nog NIEMAND met een 512gb pro Max zien langskomen….bijna niemand die ik ken heeft de 512gb dus denk dat ze gewoon amper 512gb toestellen ingekocht hebben, dikke fail dit jaar en ik ga idd ook es bij Vodafone kijken

Je voelt je als consument toch wel een beetje bescheten ja.
Ga maar na; bij bestellen hoor je van de dame dat zij dit toestel (zilveren Pro Max 512GB) nog niet eerder heeft verkocht een paar dagen na start pre-sale, en dan is het wel erg vreemd dat men de levertijd een dag na uitkomst op 2-3 weken zet. Lijkt mij heel sterk dat je dit niet eerder hebt kunnen voorzien? Klinkt als een goedkope verkooptruc ten koste van je eigen klanten. Benieuwd wat T-mobile hierop te zeggen heeft. 

Reputatie 2

Ik heb afgelopen dinsdag een order geplaatst bij t mobile voor iPhone 12 pro max 128gb blauw. Gisteren zag ik bij belsimpel dat dit toestel bij hun op voorraad is. Deze besteld en word zo dadelijk al geleverd. Vanmorgen mijn bestelling bij T-mobile afgezegd.

Ik had de IPhone 12 Pro Max 256 GB vorige week vrijdag besteld. Aanvraag binnen om 14:06. Kreeg vandaag bericht dat de levertijd niet haalbaar is. 
Nu net via Belsimpel besteld en hij wordt morgen bezorgd! 😁 

T-mobile, ieder jaar weer dit domme gedoe met een wachtlijst op een forum, met totaal onhaalbare datums. Je zou zeggen dat een wereldwijd bedrijf toch wel A: Een fatsoenlijke voorraad kan bestellen bij Apple (als dat het probleem al is en jullie niet gewoon bewust de supply laag houden) en B: Een fatsoenlijk order systeem met een specifieke verwachting voor de bestelling van de individuele klant aanschaffen… zo moeilijk is het allemaal niet…

Ik was zelf vrij laat met bestellen.. my bad, en  moeten wachten is opzich geen probleem. Maar wachten zonder eindtijd is zo 2011...

Reputatie 1

Wat betreft belsimpel, ik betaal het toestel in 1 keer en dan ben ik bij belsimpel dik €200 duurder uit

Wat betreft belsimpel, ik betaal het toestel in 1 keer en dan ben ik bij belsimpel dik €200 duurder uit

Bij mobiel.nl bij in 1x betalen €50 goedkoper. Geen idee wat de levertijden daar nu zijn, maar de pre-order van vr 6-11 is al binnen hier