[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! 

 

Actuele levertijden

Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

442 reacties

Reputatie 1

Wat betreft belsimpel, ik betaal het toestel in 1 keer en dan ben ik bij belsimpel dik €200 duurder uit

Bij mobiel.nl bij in 1x betalen €50 goedkoper. Geen idee wat de levertijden daar nu zijn, maar de pre-order van vr 6-11 is al binnen hier

€1609 voor een gouden 512gb Pro Max bij Mobiel.nl, bij T-mobile €1480

Wat betreft belsimpel, ik betaal het toestel in 1 keer en dan ben ik bij belsimpel dik €200 duurder uit

Bij mobiel.nl bij in 1x betalen €50 goedkoper. Geen idee wat de levertijden daar nu zijn, maar de pre-order van vr 6-11 is al binnen hier

€1609 voor een gouden 512gb Pro Max bij Mobiel.nl, bij T-mobile €1480

Met abonnement van T-mobile, in 1x betalen geeft die bij mij 1.452,00 bij mobiel.nl, dus €28 goedkoper dan.

ik bedoelde zelf de 128gb, die scheelt meer

Reputatie 1

Wat betreft belsimpel, ik betaal het toestel in 1 keer en dan ben ik bij belsimpel dik €200 duurder uit

Bij mobiel.nl bij in 1x betalen €50 goedkoper. Geen idee wat de levertijden daar nu zijn, maar de pre-order van vr 6-11 is al binnen hier

€1609 voor een gouden 512gb Pro Max bij Mobiel.nl, bij T-mobile €1480

Met abonnement van T-mobile, in 1x betalen geeft die bij mij 1.452,00 bij mobiel.nl, dus €28 goedkoper dan.

ik bedoelde zelf de 128gb, die scheelt meer

Dus je bedoelt dat ik m’n huidige abbo via mobiel.nl kan verlengen icm toestel?

Ik heb afgelopen dinsdag een order geplaatst bij t mobile voor iPhone 12 pro max 128gb blauw. Gisteren zag ik bij belsimpel dat dit toestel bij hun op voorraad is. Deze besteld en word zo dadelijk al geleverd. Vanmorgen mijn bestelling bij T-mobile afgezegd.

geannuleerd via de klanten service van T-mobile?

Wat betreft belsimpel, ik betaal het toestel in 1 keer en dan ben ik bij belsimpel dik €200 duurder uit

Bij mobiel.nl bij in 1x betalen €50 goedkoper. Geen idee wat de levertijden daar nu zijn, maar de pre-order van vr 6-11 is al binnen hier

€1609 voor een gouden 512gb Pro Max bij Mobiel.nl, bij T-mobile €1480

Met abonnement van T-mobile, in 1x betalen geeft die bij mij 1.452,00 bij mobiel.nl, dus €28 goedkoper dan.

ik bedoelde zelf de 128gb, die scheelt meer

Dus je bedoelt dat ik m’n huidige abbo via mobiel.nl kan verlengen icm toestel?

Jep, heb ik ook gedaan

Ik heb afgelopen week vrijdag om 14.20 uur mijn bestelling geplaatst. Het gaat om de blauwe variant 512gb. Ik heb nog dezelfde dag gebeld met de klantenservice om er helemaal zeker van te zijn. Medewerker gaf aan dat ik bij de eerste groep hoorde die de bestelling zou ontvangen. Maar tot heden nog steeds niks gehoord en erg teleurgesteld! 

Reputatie 4

Ik heb afgelopen dinsdag een order geplaatst bij t mobile voor iPhone 12 pro max 128gb blauw. Gisteren zag ik bij belsimpel dat dit toestel bij hun op voorraad is. Deze besteld en word zo dadelijk al geleverd. Vanmorgen mijn bestelling bij T-mobile afgezegd.

geannuleerd via de klanten service van T-mobile?

Ja ik heb gister ochtend gebeld.

Reputatie 1

Ik heb afgelopen week vrijdag om 14.20 uur mijn bestelling geplaatst. Het gaat om de blauwe variant 512gb. Ik heb nog dezelfde dag gebeld met de klantenservice om er helemaal zeker van te zijn. Medewerker gaf aan dat ik bij de eerste groep hoorde die de bestelling zou ontvangen. Maar tot heden nog steeds niks gehoord en erg teleurgesteld! 

Het lijkt erop alsof ze amper/geen 512gb Pro Max hebben uitgeleverd....

Ik ben ook benieuwd, je zou toch denken dat ze inderdaad genoeg voorraad hebben aangelegd. Mijn order kwam 1 dag na pre-order. niets gehoord en ook verder geen indicatie… 2-3 weken, daar kan je ook weinig mee haha!

Naja ipv negativiteit, 12 Pro Max delay squad where you at?:laughing:

Reputatie 1

6/11 om 14:35 gold variant besteld, en wordt pas over 2-3 weken geleverd…… lekker gezegd, bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. geloof niet dat in half uur alle gold modellen uitverkocht zijn

6/11 om 14:35 gold variant besteld, en wordt pas over 2-3 weken geleverd…… lekker gezegd, bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. geloof niet dat in half uur alle gold modellen uitverkocht zijn

Klopt inderdaad helemaal niets van. T-mobile heeft willens en wetens zijn klanten voor het lapje gehouden. Linksom of rechtsom, zoveel is nu wel duidelijk. 

Reputatie 1

Net mail gehad van AMP, mijn 512GB pro Max goud wordt donderdag geleverd 🥳

Net mail gehad van AMP, mijn 512GB pro Max goud wordt donderdag geleverd 🥳

super 🎉 wanneer heb je hem besteld als ik mag vragen?

Reputatie 1

Net mail gehad van AMP, mijn 512GB pro Max goud wordt donderdag geleverd 🥳

super 🎉 wanneer heb je hem besteld als ik mag vragen?

Vrijdag 6-11 om 14.33 om precies te zijn 😂

Net mail gehad van AMP, mijn 512GB pro Max goud wordt donderdag geleverd 🥳

super 🎉 wanneer heb je hem besteld als ik mag vragen?

Vrijdag 6-11 om 14.33 om precies te zijn 😂

hahhah oke ik 10-11 nog niks gehoord wel later besteld😒

Reputatie 1

Net mail gehad van AMP, mijn 512GB pro Max goud wordt donderdag geleverd 🥳

super 🎉 wanneer heb je hem besteld als ik mag vragen?

Vrijdag 6-11 om 14.33 om precies te zijn 😂

hahhah oke ik 10-11 nog niks gehoord wel later besteld😒

Had je ook de 512gb besteld?

Net mail gehad van AMP, mijn 512GB pro Max goud wordt donderdag geleverd 🥳

super 🎉 wanneer heb je hem besteld als ik mag vragen?

Vrijdag 6-11 om 14.33 om precies te zijn 😂

hahhah oke ik 10-11 nog niks gehoord wel later besteld😒

Had je ook de 512gb besteld?

nee gewoon 128 gb blauw maar ik denk dat ik hem dan pas over 2-3 weken heb pfff

Reputatie 1

Check ff mobiel.nl, ik had vandaag bijna een 12 Mini besteld om de 2-3 weken te overbruggen en tijdens t bestellen kreeg ik de sms van T-Mobile dat m’n toestel klaar was voor levering terwijl ik gerekend had op de 3 weken vertraging

Ik had dus de 12 Pro Max 128GB Silver besteld op zaterdag om 07:42, en vandaag kreeg ik mijn mailtje voor de afspraak. Vrijdag bezorgdag tussen 08:00 en 18:00! :raised_hands:

 

EDIT: Sorry zaterdag 07-11. 

Ik had dus de 12 Pro Max 128GB Silver besteld op zaterdag om 07:42, en vandaag kreeg ik mijn mailtje voor de afspraak. Vrijdag bezorgdag tussen 08:00 en 18:00! :raised_hands:

heb je hem vorige week zaterdag besteld? de 14e?

Ik had dus de 12 Pro Max 128GB Silver besteld op zaterdag om 07:42, en vandaag kreeg ik mijn mailtje voor de afspraak. Vrijdag bezorgdag tussen 08:00 en 18:00! :raised_hands:

heb je hem vorige week zaterdag besteld? de 14e?

Sorry nee zaterdag 07-11. 

Ik had dus de 12 Pro Max 128GB Silver besteld op zaterdag om 07:42, en vandaag kreeg ik mijn mailtje voor de afspraak. Vrijdag bezorgdag tussen 08:00 en 18:00! :raised_hands:

heb je hem vorige week zaterdag besteld? de 14e?

Sorry nee zaterdag 07-11. 

oke ik wacht geduldig af :)

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden zijn bijgewerkt. Hierboven zie je de meest actuele levertijden.

Reputatie 1

Hi allemaal,

De levertijden zijn bijgewerkt. Hierboven zie je de meest actuele levertijden.

ok, er staat Besteldatum 8/11 2-3 weken levertijd 

maar ik heb 6/11 om 14:35 besteld en nog niet geleverd… any info?