[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! 

 

Actuele levertijden

Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

442 reacties

Hi allemaal,

De levertijden zijn bijgewerkt. Hierboven zie je de meest actuele levertijden.

ok, er staat Besteldatum 8/11 2-3 weken levertijd 

maar ik heb 6/11 om 14:35 besteld en nog niet geleverd… any info?

Ik heb op 20 oktober besteld, ik heb mijn pro max nog steeds niet

Ik heb op 20 oktober besteld, ik heb mijn pro max nog steeds niet😡😡😡😡

Hi allemaal,

De levertijden zijn bijgewerkt. Hierboven zie je de meest actuele levertijden.

Ik heb op 20 oktober besteld, ik heb mijn pro max nog steeds niet

Reputatie 1

Ik heb op 20 oktober besteld, ik heb mijn pro max nog steeds niet😡😡😡😡

vanaf 6/11 was die te bestellen pas toch? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dengol93 en @Zuzaw1992 

Ik begrijp heel goed dat je je toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben. Ik heb beide jullie bestellingen gecontroleerd en jullie moeten allebei nog wachten op de voorraad. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je een bericht van de T-Mobile shop medewerker. Je kan dan je toestel ophalen. Excuses dat het wat langer duurt, maar wij zijn hierin afhankelijk van de voorraad van Apple en doen ons best om jullie toestellen zo snel mogelijk te leveren. 

Ik heb op 20 oktober besteld, ik heb mijn pro max nog steeds niet😡😡😡😡

vanaf 6/11 was die te bestellen pas toch? 

Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile Was 23/10

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Voor nu een fijne avond! :wave: 

Ik heb op 20 oktober besteld, ik heb mijn pro max nog steeds niet😡😡😡😡

vanaf 6/11 was die te bestellen pas toch? 

Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile Was 23/10

Beetje raar als je de pro max pas kon bestellen vanaf 6 nov

Ik heb op 20 oktober besteld, ik heb mijn pro max nog steeds niet😡😡😡😡

vanaf 6/11 was die te bestellen pas toch? 

Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile Was 23/10

Beetje raar als je de pro max pas kon bestellen vanaf 6 nov

Niet waar . Vanaf 23 October ook het was mogelijk

Ik heb op 20 oktober besteld, ik heb mijn pro max nog steeds niet😡😡😡😡

vanaf 6/11 was die te bestellen pas toch? 

Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile Was 23/10

Beetje raar als je de pro max pas kon bestellen vanaf 6 nov

Niet waar . Vanaf 23 October ook het was mogelijk

23 okt is de release datum van 12 pro. Niet van de pro max

Reputatie 7

@Zuzaw1992 

@RRC1197 heeft het hier inderdaad goed geraden, want jij hebt een iPhone 12 Pro besteld, niet de iPhone Pro Max. Dit topic is voor de Pro Max en voor jouw levertijden moet je in dit topic zijn.

 

Ik heb op 20 oktober besteld, ik heb mijn pro max nog steeds niet😡😡😡😡

vanaf 6/11 was die te bestellen pas toch? 

Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile Was 23/10

Beetje raar als je de pro max pas kon bestellen vanaf 6 nov

Niet waar . Vanaf 23 October ook het was mogelijk

23 okt is de release datum van 12 pro. Niet van de pro max

Ohh shit klopt 🤦‍♀️ 

Wat ik wel weet dat ik na dit abonnement definitief t-mobile ga verlaten en het abonnement van mijn vrouw ook. Ach jah t-mobile zal mij verliezen maar honderden anderen vinden en een reclamespot met leuke muziek en leuke video dat ze de beste service hebben en iedereen is weer overhaald (dit heeft niet alleen met iphone 12 pro max levertijd te maken)

 

Tot 13 november 2020 stond er dat de levertijd vanaf 13 november 2020 zou zijn en toevallig op 13 november 2020 dus dezelfde dag nog stond 2-3 weken. En de reden was dat er te veel bestellingen binnen kwamen. Dat kon t-mobile natuurlijk niet verwachten zeker. Daarnaast wat ik niet snap, waren al iphones onderweg naar t-mobile maar hebben ze die vracht geannuleerd zo van “er zijn te veel bestellingen, dus stuur die maar terug en doe maar bij de volgende zending meer telefoons”. T-mobile heeft gewoon heeeeel veel mensen aan de lijn gehouden want de telefoon was al bij andere providers al beschikbaar.

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Reken maar op 3 weken ik wacht ook al 2 weken.....

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Reken maar op 3 weken ik wacht ook al 2 weken.....

Daar houd ik inderdaad rekening mee. Kreeg een sms met de mededeling dat het 3 weken kan duren.. 

Reputatie 7

@Rhino Limited Netherlands

Erg spijtig om te lezen dat je niet tevreden bent over het lange wachten op jouw bestelling. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk zijn/haar bestelling te leveren, maar we zijn uiteindelijk afhankelijk van de leveringen van Apple. Zodra we die leveringen binnen hebben doen wij er alles aan om zo spoedig mogelijk de telefoons te bezorgen bij de klanten of in de winkels waar de orders worden opgepikt.

Ik weet niet of ik het goed begrijp, maar ik heb nog nooit gehoord dat we “te veel” bestellingen binnen zouden krijgen en daar niks mee doen. Zoals je in de levertijdentabel ziet is er voor elke variant Pro Max een wachttijd, dus elke iPhone die we krijgen is meer dan welkom. We sturen dan ook niet zomaar telefoons terug.

@fbknsg 

Laten we hopen dat je jouw iPhone zo snel mogelijk in de armen mag sluiten! :wink:

Dankjewel! Ik houd jullie op de hoogte haha 🤗

Reputatie 1

Ik hoop dat ik volgende week me iphone binnen heb....bestel je om 14.35 op 6/11 en nog steeds geen info.... dat is zooo irritant, ben er beetje klaar me, geen info.... pre-sale zeggen ze en geen voldoende voorraad hebben. Kunnen jullie eigen bestelling(intern) niet volgen? Dat lijkt me wel, jullie bestellen bij Apple, dus je zou een track&trace hebben of zo...... maak dat klanten ook wat duidelijker, want ik kreeg slechts een SMS met info en geen email of zo..... al 2 weken wachten en ik weet steeds niks 😞 😞 :(

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Ik heb de telefoon op 13 November besteld, ik hoop dat die er volgende week is. Duurt echt lang 🙄, ben ook een nieuwe klant. 🙃

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Ik heb de telefoon op 13 November besteld, ik hoop dat die er volgende week is. Duurt echt lang 🙄, ben ook een nieuwe klant. 🙃

ik heb hem 10/11 besteld ook nog niks gehoord😢🤔

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Ik heb de telefoon op 13 November besteld, ik hoop dat die er volgende week is. Duurt echt lang 🙄, ben ook een nieuwe klant. 🙃

Welke heb jij precies besteld? Leveringstijden kunnen verschillend zijn door de type kleur, geheugen etc.

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Ik heb de telefoon op 13 November besteld, ik hoop dat die er volgende week is. Duurt echt lang 🙄, ben ook een nieuwe klant. 🙃

Welke heb jij precies besteld? Leveringstijden kunnen verschillend zijn door de type kleur, geheugen etc.

de blauwe 128 gb 😬

12 pro Max goud besteld op 10/11 nog steeds geen mail gemaild van AMP alleen een sms van T-mobile waar ik niks aan heb. Wanneer komt mijn telefoon aan. Het duurt me weer veelste lang 

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Ik heb de telefoon op 13 November besteld, ik hoop dat die er volgende week is. Duurt echt lang 🙄, ben ook een nieuwe klant. 🙃

Welke heb jij precies besteld? Leveringstijden kunnen verschillend zijn door de type kleur, geheugen etc.

de blauwe 128 gb 😬

Ik hoop dat we bij de levering van 08-11 zitten 🤔