[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! 

 

Actuele levertijden

Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

442 reacties

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Ik heb de telefoon op 13 November besteld, ik hoop dat die er volgende week is. Duurt echt lang 🙄, ben ook een nieuwe klant. 🙃

Welke heb jij precies besteld? Leveringstijden kunnen verschillend zijn door de type kleur, geheugen etc.

de blauwe 128 gb 😬

Ik hoop dat we bij de levering van 08-11 zitten 🤔

ik hoop t ook 🤧

Het is eigenlijk te gek voor woorden dat het zolang moet duren… normaal gesproken verwacht je toch dat je genoeg op voorraad hebt en de mensen niet lang laat wachten.

Een Ferrari was allang binnen geweest.

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Ik heb de telefoon op 13 November besteld, ik hoop dat die er volgende week is. Duurt echt lang 🙄, ben ook een nieuwe klant. 🙃

Welke heb jij precies besteld? Leveringstijden kunnen verschillend zijn door de type kleur, geheugen etc.

de blauwe 128 gb 😬

Ik hoop dat we bij de levering van 08-11 zitten 🤔

ik hoop t ook 🤧

Ik heb de gouden 128 gb besteld 🥰

Reputatie 1

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Ik heb de telefoon op 13 November besteld, ik hoop dat die er volgende week is. Duurt echt lang 🙄, ben ook een nieuwe klant. 🙃

Welke heb jij precies besteld? Leveringstijden kunnen verschillend zijn door de type kleur, geheugen etc.

de blauwe 128 gb 😬

Ik hoop dat we bij de levering van 08-11 zitten 🤔

ik hoop t ook 🤧

Ik heb de gouden 128 gb besteld 🥰

Ja ik ook, dus ik hoop dat we deze week iets horen

Er staat bij de iphone 12 pro max grafiet 128 gb; besteldatum 08/11/2020 dat de levertijd 2 tot 3 weken is. Ik heb hem 12/11/2020 besteld. Is de levertijd dan langer dan 2 tot 3 weken of hetzelfde. Ik vind die tabel niet echt duidelijk. 

Reputatie 1

ik heb 6/11 om 14:35 besteld en weet net zo veel als jij, niks dus haha

had niet verwacht da tin halfuurtje alle 128GB gouden modellen worden uitverkocht, pech...maar meer info zou wel welkom zijn

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Ik heb de telefoon op 13 November besteld, ik hoop dat die er volgende week is. Duurt echt lang 🙄, ben ook een nieuwe klant. 🙃

Welke heb jij precies besteld? Leveringstijden kunnen verschillend zijn door de type kleur, geheugen etc.

de blauwe 128 gb 😬

Ik hoop dat we bij de levering van 08-11 zitten 🤔

ik hoop t ook 🤧

Ik heb de gouden 128 gb besteld 🥰

Ja ik ook, dus ik hoop dat we deze week iets horen

Ik ga er vanuit dat we deze week gebeld worden, maar ik denk zelf dat ik niet gebeld ga worden 🤣 ik heb de mijne namelijk afgelopen donderdag 19-11 om 15.41 besteld. Alles kan, maar ik houd er rekening mee dat ik hem deze week niet heb.. dan is de teleurstelling niet zo erg! 😂😂

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Gaan jullie dit de heletijd uitstellen?

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Goed bezig!, ik ga annuleren… ben er nu wel klaar mee.

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Hoi Hajar,

Wat is er veranderd? Ik zie geen andere datums en levertijden dan voorheen...

Reputatie 4

Ik heb mijn bestelling op 7 november geplaatst.  Als ik deze week geen informatie ontvang (het zijn drie weken geleden),doei dan. Mijn geduld is volledig verdwenen.

Reputatie 4

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Nee, er is niets veranderd

Het is dat ik deze abo+toestel cadeau krijg anders had ik deze abo+toestel trouw bij KPN afgesloten. Valt me vies tegen dat dit zo lang moet duren 🤔 maar goed ik weet ook wel dat t-mobile hier niks aan kan doen. Ik moet eerlijk zeggen dat het dit echt geen klanten aantrekt zo.  

10-11 de pro max besteld en morgen is er al 2 weken overheen en nog steeds niks gehoord😒

Ik heb de 19e een blauwe pro Max 128 gb besteld. Kan het dat hij bij bovenstaande levering zit of moet ik bovenop de 19e twee à drie weken optellen?
 

Ik heb de 19e een blauwe pro Max 128 gb besteld. Kan het dat hij bij bovenstaande levering zit of moet ik bovenop de 19e twee à drie weken optellen?
 

Goeie vraag! Daar ben ik ook benieuwd naar. 

Ik heb de 19e een blauwe pro Max 128 gb besteld. Kan het dat hij bij bovenstaande levering zit of moet ik bovenop de 19e twee à drie weken optellen?
 

Goeie vraag! Daar ben ik ook benieuwd naar. 

Ik heb de mijne namelijk ook de 19e besteld 

Ik heb de 19e een blauwe pro Max 128 gb besteld. Kan het dat hij bij bovenstaande levering zit of moet ik bovenop de 19e twee à drie weken optellen?
 

Goeie vraag! Daar ben ik ook benieuwd naar. 

Ik was gisteren in de winkel en deze man vertelde mij dat deze levertijden voor de mensen zijn die hem nu zouden bestellen vraag is natuurlijk of dit waar is...

10-11 de pro max besteld en morgen is er al 2 weken overheen en nog steeds niks gehoord😒

same :frowning2::frowning2:

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Reputatie 1

wat is er aangepast? overal staat 2-3 weken…..

Ik heb de 19e een blauwe pro Max 128 gb besteld. Kan het dat hij bij bovenstaande levering zit of moet ik bovenop de 19e twee à drie weken optellen?
 

Goeie vraag! Daar ben ik ook benieuwd naar. 

Ik was gisteren in de winkel en deze man vertelde mij dat deze levertijden voor de mensen zijn die hem nu zouden bestellen vraag is natuurlijk of dit waar is...

Ik ben benieuwd

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Zilver 256 GB is zojuist aangepast naar bestellingen die (vanaf) vandaag geplaatst zijn. De rest van de levertijden blijven hetzelfde. Dit zijn de verwachte levertijden (dus onder voorbehoud) vanaf het moment van bestellen.

Dus om even het voorbeeld van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 128 GB aan te houden die op 19 november besteld is. In de levertijdentabel staat hier een verwachting van 2-3 weken voor en dit geldt dan vanaf 19 november. Dit is, zoals gezegd, altijd onder voorbehoud en kan nog veranderen.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag!

Reputatie 1

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Zilver 256 GB is zojuist aangepast naar bestellingen die (vanaf) vandaag geplaatst zijn. De rest van de levertijden blijven hetzelfde. Dit zijn de verwachte levertijden (dus onder voorbehoud) vanaf het moment van bestellen.

Dus om even het voorbeeld van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 128 GB aan te houden die op 19 november besteld is. In de levertijdentabel staat hier een verwachting van 2-3 weken voor en dit geldt dan vanaf 19 november. Dit is, zoals gezegd, altijd onder voorbehoud en kan nog veranderen.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag!

Bij een 128GB gouden staat, bestel datum 8/11 2-3 weken wachttijd.…ik hoop dat ik deze week iets krijg