[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! 

 

Actuele levertijden

Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

442 reacties

I ordered 9/11 (iphone12pro max blue 128) if i don't hear anything this week, then I'm done with T-mobile...my patience has hit his end point!

Ik heb mijn telefoon besteld op 7 november kan ik hem dan dus deze week verwachten?

ik vind het wel idioot dat wanneer ik bij bijvoorbeeld bel simpel het contract had verlengd bij T-Mobile ik de telefoon ook daadwerkelijk op 11 november zou hebben gehad

6-11 de iphone 12 Pro Max 512GB Blue besteld en net een berichtje gekregen dat de bestelling gereed ligt om op te halen.
Yes eindelijk.

 

Hey super blij voor je, klein vraagje welke filiaal heb je hem besteld

6-11 de iphone 12 Pro Max 512GB Blue besteld en net een berichtje gekregen dat de bestelling gereed ligt om op te halen.
Yes eindelijk.

 

Hey super blij voor je, klein vraagje welke filiaal heb je hem besteld ?

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal, 

De besteldata van de iPhone 12 Pro Max Grafiet 128 GB en Oceaanblauw 512 GB zijn zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde als ervoor, die vind je nog altijd in de levertijdentabel.

Als er aanpassingen gedaan worden, dan horen jullie het natuurlijk weer gelijk!

Goedemiddag allemaal, 

De besteldata van de iPhone 12 Pro Max Grafiet 128 GB en Oceaanblauw 512 GB zijn zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde als ervoor, die vind je nog altijd in de levertijdentabel.

Als er aanpassingen gedaan worden, dan horen jullie het natuurlijk weer gelijk!

ik heb 10-11 de blauwe 128 gb besteld , gister al 2 weken geleden en ik heb nog niks gehoord vind dit echt jammer 🥺

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Zilver 256 GB is zojuist aangepast naar bestellingen die (vanaf) vandaag geplaatst zijn. De rest van de levertijden blijven hetzelfde. Dit zijn de verwachte levertijden (dus onder voorbehoud) vanaf het moment van bestellen.

Dus om even het voorbeeld van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 128 GB aan te houden die op 19 november besteld is. In de levertijdentabel staat hier een verwachting van 2-3 weken voor en dit geldt dan vanaf 19 november. Dit is, zoals gezegd, altijd onder voorbehoud en kan nog veranderen.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag!

Je eindigt met als er nog vragen zijn horen we het graag, misschien moeten jullie even het forum lezen en de vragen beantwoorden inplaats van alles te negeren. 

Reputatie 7

@giovannitks

Op die iPhone staat op dit moment een levertijd van 2 - 3 weken, dus het kan kloppen dat je hier nog niets over hebt ontvangen. Hopelijk komt jouw toestel de komende week binnen! :fingers_crossed:

@DuurtErgLang

Jammer om te lezen dat je vindt dat we vragen negeren. We willen overal op reageren, maar specifieke vragen over het “Waarom duurt het zo lang?” of “Wanneer krijg ik mijn bestelling?” zijn voor ons niet te beantwoorden, aangezien wij moeten afwachten wanneer we leveringen krijgen vanuit Apple. De levertijden die in de tabel staan is ook de informatie die we verstrekken en vragen die over deze levertijden gaan zullen dan ook alleen een herhaald antwoord krijgen van de informatie die al voor handen is.

Daarnaast staan van vragen die gesteld worden ook behoorlijk wat antwoorden in onze FAQ uit de eerste post en in dit topic. Als er andere vragen zijn waar we op in moeten haken dan zullen we dat ook zeker doen. 

Voor nu in ieder geval alvast een fijne avond!:wave:

6-11 de iphone 12 Pro Max 512GB Blue besteld en net een berichtje gekregen dat de bestelling gereed ligt om op te halen.
Yes eindelijk.

 

Hey super blij voor je, klein vraagje welke filiaal heb je hem besteld ?

Rotterdam Hillegersberg 

Ik heb op 8-11 de iPhone 12 pro max goud 128 GB besteld. Volgens het overzicht zou ik hem uiterst deze week dus moeten ontvangen, het weekend is echter in zicht en ik heb nog niks van de koerier gehoord. Op zondag wordt niet geleverd, dus eigenlijk zou ik wel wat moeten horen van de koerier, want ze kunnen verder alleen nog vrijdag en zaterdag leveren (aangezien vandaag leveren hem al niet meer gaat worden). Ontvang ik de iPhone niet vóór zondag, zijn de drie weken al voorbij en klopt het overzicht niet, graag wat duidelijkheid hierover...

Ik heb op 9-11 de iPhone 12 pro max grafiet128 GB besteld. Volgens het overzicht zou ik hem uiterlijk deze week moeten ontvangen ondertussen is het al donderdag middag en komt het weekend wel heel dicht in de buurt en heb ik nog geen bericht ontvangen vanuit de store. Ik heb de bestelling geplaatst bij de store Amsterdam, Osdorpplein dus graag ontvang ik hier wat meer duidelijkheid over. 

 

10-11 mijn iphone 12 pro max 128gb blauw besteld EINDELIJK vandaag een bericht wordt maandag 30-11 bezorgd door amp 👌

9/11 een goude pro max 128 besteld en nog nixs gehoord 🤦‍♂️

Reputatie 1

9/11 een goude pro max 128 besteld en nog nixs gehoord 🤦‍♂️

ik heb 6/11 besteld, zelfde toestel….. en weet net zo veel als jij

zelfde verhaal hier. 9/11 goude pro Max  besteld en nog steeds niks gehoord .:triumph:

zelfde verhaal hier

Nog een keer het zelfde verhaal hier....

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Ik begrijp dat jullie met smart zitten te wachten op meer nieuws, maar dat heb ik op dit moment niet voor jullie. Het is hierin echt even geduld hebben tot we weer een update hebben of je bericht ontvangt van onze koeriersdienst of de desbetreffende T-Shop. 

We zorgen dat onze informatie zo actueel mogelijk blijft, dus als er iets verandert, dan passen we dat binnen een paar minuten ook aan op onze Community en laten we het direct weten!

Reputatie 7

Hey allemaal,

Zojuist zijn de besteldata aangepast van een aantal iPhone-varianten. Je vindt de actuele levertijden van de iPhones in de levertijdentabel. 

Wanneer er weer een update te melden is dan horen jullie het gelijk weer van ons!

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal! 

Zojuist zijn wederom de besteldata aangepast van een aantal iPhone-varianten. Je vindt de actuele levertijden van de iPhones in de levertijdentabel. 

Bij een nieuwe update laten we gelijk weer van ons horen!

Dinsdag 10/11 iPhone 12 pro max goud 128gb besteld. Er staat lever tijd 2-3 weken. Het is nu vrijdag 27/11, dit betekend dat ik hem uiterlijk komende dinsdag moet ontvangen. Ik heb nog steeds geen mail gehad van AMP bezorging. Graag krijg ik antwoord hierop met meer duidelijkheid, dat schema is ook zo onduidelijk als ik weet niet wat. Elke dag veranderd dit weer AKA heb je niks aan.

Reputatie 1

Dinsdag 10/11 iPhone 12 pro max goud 128gb besteld. Er staat lever tijd 2-3 weken. Het is nu vrijdag 27/11, dit betekend dat ik hem uiterlijk komende dinsdag moet ontvangen. Ik heb nog steeds geen mail gehad van AMP bezorging. Graag krijg ik antwoord hierop met meer duidelijkheid, dat schema is ook zo onduidelijk als ik weet niet wat. Elke dag veranderd dit weer AKA heb je niks aan.

Ik heb zelfde model op 6/11 besteld en heb ook nog niks dus.....word er hek van...

Ik heb al 3 week geleden iPhone 12 pro Max besteld maar ik heb nog niks gehoord of het binnen is of hoe lang gaat dat duren

Vandaag 27-11-2020 Iphone 12 PRO MAX 128 GB besteld. Ben benieuwd hoelang het gaat duren gezien de reacties.

Ik heb op vrijdag 6/11     Pro Max Grafiet 512gb Bestelde , Tot nu toe , niks gehoord of een sms of zo, jullie gaan nou zeggen , geduld ,geduld , okay geen probleem, ik heb genoeg geduld , niemand gaat dood over de nieuwe IPhone , Maar misschien een Berichtje of een sms dat mijn bestelling in goede order bij jullie ontvangen en alles is in order !!!!!