[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! 

 

Actuele levertijden

Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

442 reacties

Reputatie 1

Volgende week is al 1 maand dat ik wacht op me iPhone <lol> wordt zeker met Sinterklaas bezorgd en vind t in me schoen <hahaha>

Ben er echt klaar me

Volgende week is al 1 maand dat ik wacht op me iPhone <lol> wordt zeker met Sinterklaas bezorgd en vind t in me schoen <hahaha>

Ben er echt klaar me

Denk dat je hem pas hebt als de nieuwe iPhone uitkomt als het aan tmobile ligt

mijn man wacht ook al sinds vrijdag 6/11 14:00 op zijn iPhone12 pro max. Hij heeft ook een Playstation 5 besteld bij ander bedrijf: werd MAAR een dag te laat geleverd: kreeg gelijk een leuk cadeau erbij… 

@dengol93 meen je niet. Ik vind het niet normaal slecht en onbeschoft. Eens en nooit meer bij T-mobile een telefoon bestellen.

Reputatie 7

Hi allemaal,

Er is op dit geen nieuws over de levertijden, maar zodra we dat wel hebben laten we het hier gelijk weten. Ik begrijp dat het balen is dat je lang moet wachten op jouw iPhone, maar iets anders dan geduld vragen kunnen we op dit moment ook niet. Hopelijk krijgen we van Apple spoedig weer een lading iPhones om te verzenden! 

Voor nu in ieder geval een fijne avond en goed weekend toegewenst! 

9-11 de pro max 12 128 GB grafiet besteld en er vandaag achter gekomen dat de mail met bezorgafspraak van amp in m’n spam is gekomen gisteren. Check dus goed je ongewenste emails! 🙂 dinsdag wordt ie bezorgd 💪🏼

Kan iemand mij uitleggen hoe de levertijd schema in elkaar zit? Ik heb de mijne bestelt op 11/11. Nog niks van tmobile gehoord maar de schema praat al over bestellingen van deze week? 

Hi David and T-Mobile support,

I have ordered my 256 GB IPhone 12 pro max 2 weeks ago and there is no information whatsoever about my phone. I have been in the US before and i had T-Mobile there as well and the delivery of phones was never so late even in case of preorders. Also there was more specific information available about when exactly the phones are delivered. I wonder why there is so much difference between the quality of service of the same brand.

Could you please update on the delivery status, I am already in my 3rd week, 

Best,

Anupam

iPhone 12 pro max 10/11 besteld, overmorgen is het precies 3 weken geleden. Ik heb nog steeds niks gehoord. Ik heb nu al 2keer hier een bericht achter gelaten maar ik hoor maar niks terug en geen reactie. Jullie komen met geduld geduld, en dat heb ik ook zeker maar het zou fijn zijn als er meer duidelijkheid was want dit is 10x niks. Als ik hem na dinsdag nog niet heb of niet meer duidelijkheid, annuleer ik mijn bestelling en eis ik mn geld terug. 

Reputatie 7
Badge +9

@Mime De levertijden gelden vanaf je besteldatum. Dus in jouw geval 2 tot 3 weken vanaf je besteldatum. Je ontvangt een bericht van de T-Mobile Shop medewerkers zodra je toestel klaarligt. 

@ANUPAM We update the delivery dates in this topic whenever we have new information. These are the most current delivery dates at the moment. 

@yulanstaal Je ontvangt een e-mail van AMP zodra je toestel leverbaar is. Ik begrijp dat je je toestel zo snel mogelijk wilt hebben, maar wij zijn hierin ook afhankelijk van de voorraad van Apple. Ik hoop dat je snel een bezorgafspraak kan maken!

Maandag 16 november mijn iPhone 12 Pro Max 128gb in het blauw besteld. Vandaag heeft AMP hem gebracht :)

@Hajar @David Ik heb dezelfde iPhone besteld als degene hierboven, alleen dan op 11-11, dus 5 dagen eerder, maar heb nog niks gehoord. Enig idee hoe dat kan?

@Timmm030 dat is echt super fijn voor je, wat wel raar is ik heb hem op de 13de besteld de zelfde versie als die van jouw maar nog steeds geen bericht @Hajar @David 

Op 06/11 Besteld  IPhone 12 Pro Max 512 Grafite ,dat is meer dan 3 weken , tot nu toe Niks , geen link voor de betaling , geen IPhone , geen Informatie email over nummer Behoud !!!!!!! Ik hoop spoedige reactie !!!:cry:

Op 06/11 Besteld  IPhone 12 Pro Max 512 Grafite ,dat is meer dan 3 weken , tot nu toe Niks , geen link voor de betaling , geen IPhone , geen Informatie email over nummer Behoud !!!!!!! Ik hoop spoedige reactie !!!:cry:

Hier het zelfde verhaal... slechte service van tmobile alsof ze niets weten over leveringen vind het diep triest !

Ik bestelde de blauwe 256 gb op 7 november, nu dus ruim drie weken later nog steeds niks vernomen, wel al vijf keer de klantenservice gebeld maar niks!

@Hajar de levering is niet afhankelijk van de voorraad van Apple maar van de voorraad van T-Mobile, bij elke andere provider of wanneer je bij voorbeeld via belsimpel je abonnement afsluit is hij direct leverbaar!

@Davide gooi die levertijden nog maar verder omhoog, dan raken de mensen misschien minder teleurgesteld!

Reputatie 1

hopa….4de week is begonnen :rolling_eyes: ik was er bijna vergeten dat ik een iPhone heb besteld ahahah

hopa….4de week is begonnen :rolling_eyes: ik was er bijna vergeten dat ik een iPhone heb besteld ahahah

Jup same! 🙂 😒

Zooo, vandaag de 4e week Ingegaan, nog steeds niks gehoord. Super service weer hoor, het ligt niet aan de Apple voorraad maar aan jullie voorraad. Lekker zoveel menen teleurstellen. Ben er klaar mee, het heeft lang genoeg geduurd. 

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

Ik heb op dit moment geen update over de levertijden, zodra we die wel hebben delen we die altijd direct. Ik begrijp dat het balen is dat je lang moet wachten en dat doen wij ook natuurlijk. Het liefst geven we iedereen direct de bestelde telefoon, maar we hebben nou eenmaal veel klanten die graag een nieuwe iPhone willen en we krijgen niet in één keer alle iPhones van Apple geleverd. We blijven dus afhankelijk van de leveringen van Apple.

Zoals gezegd; als we weer wat te delen hebben dan laten we het gelijk weten!

 

 

@Timmm030 (en dus ook @siemennnn en @Gevex)

Ik heb het even nagekeken en vind geen bestelling terug van 16 november, maar wel één van 9 november. Dat is dus eerder dan de andere twee bestellingen en dan klopt het nog steeds dat iedereen op volgorde zijn/haar telefoon krijgt.

Reputatie 1

whoop whoop, net een sms van AMP dat mijn toestel binnen is, vrijdag wordt die thuis geleverd pas, eindelijk

Goedemorgen allemaal,

Ik heb op dit moment geen update over de levertijden, zodra we die wel hebben delen we die altijd direct. Ik begrijp dat het balen is dat je lang moet wachten en dat doen wij ook natuurlijk. Het liefst geven we iedereen direct de bestelde telefoon, maar we hebben nou eenmaal veel klanten die graag een nieuwe iPhone willen en we krijgen niet in één keer alle iPhones van Apple geleverd. We blijven dus afhankelijk van de leveringen van Apple.

Zoals gezegd; als we weer wat te delen hebben dan laten we het gelijk weten!

 

 

@Timmm030 (en dus ook @siemennnn en @Gevex)

Ik heb het even nagekeken en vind geen bestelling terug van 16 november, maar wel één van 9 november. Dat is dus eerder dan de andere twee bestellingen en dan klopt het nog steeds dat iedereen op volgorde zijn/haar telefoon krijgt.

 

Oké bedankt dat je het even wilde opzoeken

 

Dan zeg wanneer de leveringen komen ipv ons in onwetendheid te laten zitten