[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! 

 

Actuele levertijden

Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

442 reacties

Maandag 23 november heb ik de iPhone 12 Pro Max grafiet 256Gb besteld, zojuist een mail van AMP gehad om de bezorging te plannen, as vrijdag wordt de telefoon geleverd…. Dus binnen twee weken, het kan wel.... Overigens heeft Apple zelf ook een levertijd van 2 weken op deze toestellen, voorraden zullen nog wel krap zijn.

Op 11-11 een pro max 128GB Goud besteld en net via AMP een leverdatum ingepland!

Op 06/11 Besteld  IPhone 12 Pro Max 512 Grafite ,dat is meer dan 3 weken , tot nu toe Niks , geen link voor de betaling , geen IPhone , geen Informatie email over nummer Behoud !!!!!!! Ik hoop spoedige reactie !!!:cry:!

09/11 iPhone 12 pro max 128 goud besteld en net een E-mailtje van AMB om een afspraak te plannen.

14-11-2020 12 pro max 256gb blauw besteld. Nog geen bericht ontvangen.

14-11-2020 12 pro max 256gb blauw besteld. Nog geen bericht ontvangen.

Ik 12/11/2020 zelfde telefoon als jou en ook niks gehoord nog.

whoop whoop, net een sms van AMP dat mijn toestel binnen is, vrijdag wordt die thuis geleverd pas, eindelijk

Wanneer heb jij besteld en welke telefoon?

Ik bestelde de blauwe 256 gb op 7 november, nu dus ruim drie weken later nog steeds niks vernomen, wel al vijf keer de klantenservice gebeld maar niks!

Ik sprak een medewerker en die vertelde mij dat elke klant die hem 6,7 en 8 november besteld heeft hem heeft ontvangen en dat nu de mensen vanaf 9 november aan de beurt zijn.. Ikzelf heb dezelfde besteld als jou op 12/11/2020 en nog niks gehoord.. maar als ik jouw data zie dan plak ik er nog wel even 2 weken achteraan.. T-Mobile heeft ook al mijn abonnement stopgezet bij Vodafone.Dus heb nu helemaal geen internet buiten Wifi om en heb het toestel ook nog steeds niet.. Doe dit nu allemaal lezen via mijn vriend zijn account. Duurt echt belachelijk lang zeg!

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldata van een heel aantal iPhones zijn aangepast in de levertijdentabel. Daarnaast is ook de levertijd van de iPhone 12 Pro Max Zilver 256 GB zojuist aangepast.

Als we weer een nieuwe update hebben dan laten we het hier weer direct weten!

iPhone 12 pro Max oceaan blauw besteld op 13-11-20 Ik had de klanten service gesproken en die gaf aan dat Deze week de telefoon geleverd zou worden en nu zie Ik dat het dus niet zo is ga inmiddels mijn 4de week in Hoelang kan het ongeveer duren Nog eens 2 weken of kan Ik de iphone 13 pro Max al pre-orderen 😂

Goedemorgen allemaal,

Ik heb op dit moment geen update over de levertijden, zodra we die wel hebben delen we die altijd direct. Ik begrijp dat het balen is dat je lang moet wachten en dat doen wij ook natuurlijk. Het liefst geven we iedereen direct de bestelde telefoon, maar we hebben nou eenmaal veel klanten die graag een nieuwe iPhone willen en we krijgen niet in één keer alle iPhones van Apple geleverd. We blijven dus afhankelijk van de leveringen van Apple.

Zoals gezegd; als we weer wat te delen hebben dan laten we het gelijk weten!

 

 

@Timmm030 (en dus ook @siemennnn en @Gevex)

Ik heb het even nagekeken en vind geen bestelling terug van 16 november, maar wel één van 9 november. Dat is dus eerder dan de andere twee bestellingen en dan klopt het nog steeds dat iedereen op volgorde zijn/haar telefoon krijgt.

Nee @David, dat is mijn grootste frustratie, de telefoons worden niet op volgorde uitgegeven, ik heb op 7-11 besteld en nog steeds niks vernomen maar op mijn posts wordt nooit iets beantwoord 🤮

Maandag 23 november heb ik de iPhone 12 Pro Max grafiet 256Gb besteld, zojuist een mail van AMP gehad om de bezorging te plannen, as vrijdag wordt de telefoon geleverd…. Dus binnen twee weken, het kan wel.... Overigens heeft Apple zelf ook een levertijd van 2 weken op deze toestellen, voorraden zullen nog wel krap zijn.

hoe kan dat????:rage:@David 

Reputatie 7

@Jvda96 @Strunt @M.K-Alhaffar 

Ik zie dat jullie alledrie dezelfde variant hebben besteld en ik hoop van harte dat jullie allemaal snel bericht krijgen! Ik heb echter nog steeds geen bestellingen gezien die op een later tijdstip zijn geplaatst en al geleverd zijn. Het voorbeeld wat @M.K-Alhaffar aanhaalt gaat over een ‘Grafiet’, niet over ‘Blauw’. Om een goede vergelijking van leveringen te doen is het belangrijk dat je dezelfde kleur en geheugenvariant vergelijkt, anders klopt de vergelijking namelijk niet.

Mocht er nieuws zijn over de levertijden dan horen jullie het weer van ons!

Mensen check jullie ongewenste/spam mailbox! :wink:

Ik heb op 24-11 een iPhone 12 pro max 256GB in blauw besteld, en vandaag een mail gekregen van AMP. Mail was niet terechtgekomen in mijn reguliere inbox, maar bij mijn ongewenste mail. Mogelijk gebeurt dit ook bij anderen. 

Goedendag @David @Hajar  op 12 november heb ik mijn iphone 12 pro max besteld 128 gb in de kleur gold. Morgen is het precies 3 weken en ik was benieuwd of jullie mijn bestelling kunnen controleren, of of jullie misschien weten of deze bestelling later komt en zo ja wanneer. 

Met vriendelijke groet, 

Tuna Esin 

Maandag 23 november heb ik de iPhone 12 Pro Max grafiet 256Gb besteld, zojuist een mail van AMP gehad om de bezorging te plannen, as vrijdag wordt de telefoon geleverd…. Dus binnen twee weken, het kan wel.... Overigens heeft Apple zelf ook een levertijd van 2 weken op deze toestellen, voorraden zullen nog wel krap zijn.

 

@David + @Hajar  Kunt u alstublieft uitleggen hoe bestellingen aan de klant worden toegewezen? Op 6 november om 14:02 bestelde ik een iPhone (12 Pro Max Zilver 128GB) om op mijn adres af te leveren. Op 11 november heb ik een levertijd met AMP bevestigd om op 13 november te leveren. Op 12 november annuleerde de AMP / T-Mobile de levering. De klantenservice van T-Mobile zei dat het verband hield met de verkeerde uitlijning van een KvK-naam) en belde mijn oproepen niet terug. Ik heb toen direct een iPhone besteld bij de T-Mobile winkel aan het Rokin. Op 12 november bestelde ik dezelfde iPhone (12 Pro Max Graphite 256GB) bij de T-Mobile winkel aan het Rokin in Amsterdam. Ik heb net de klantenservice gebeld die vervolgens de winkel aan het Rokin heeft gebeld en ik kreeg te horen dat het 8 weken zou duren voordat mijn bestelling zou worden bezorgd.

 

Toen ik vorig jaar een iPhone 11 Pro Max bestelde bij de T-Mobile winkel aan het Rokin in Amsterdam kreeg ik te horen dat ik gebeld zou worden door de winkel als de telefoon klaar was om opgehaald te worden, dit is nooit gebeurd en weken later heb ik het gevraagd een andere T-Mobile-winkel belde het Rokin en ik kreeg te horen dat mijn iPhone al twee weken klaar was om opgehaald te worden.

 

De systemen van T-Mobile voor het beheer van de bestelling en levering van apparaten lijken toe te dienen aan een revisie.

@Jvda96 @Strunt @M.K-Alhaffar 

Ik zie dat jullie alledrie dezelfde variant hebben besteld en ik hoop van harte dat jullie allemaal snel bericht krijgen! Ik heb echter nog steeds geen bestellingen gezien die op een later tijdstip zijn geplaatst en al geleverd zijn. Het voorbeeld wat @M.K-Alhaffar aanhaalt gaat over een ‘Grafiet’, niet over ‘Blauw’. Om een goede vergelijking van leveringen te doen is het belangrijk dat je dezelfde kleur en geheugenvariant vergelijkt, anders klopt de vergelijking namelijk niet.

Mocht er nieuws zijn over de levertijden dan horen jullie het weer van ons!

Ok verklaar dan is de poseert van @izay  hieronder eens, dat is die ik besteld heb, ben vandaag nog in de shop geweest en ze hadden hetzelfde excuus

Reputatie 7

Hi allemaal, 

De levertijdentabel van de iPhone 12 Pro Max is zojuist weer aangepast, dus de levertijden zijn weer helemaal up to date. 

@TunaEsin 

Ik zie dat jouw order voordat deze opgehaald werd is geannuleerd, dit is zojuist gedaan. Ik kan niet precies inzien waarom dit gedaan is, alleen dat het is doorgevoerd. Is dit ook bij jou bekend?

@JJRAMS 

Dit ga ik even voor je navragen, want dat lijkt niet te kloppen inderdaad! 

Hi allemaal, 

De levertijdentabel van de iPhone 12 Pro Max is zojuist weer aangepast, dus de levertijden zijn weer helemaal up to date. 

@TunaEsin

Ik zie dat jouw order voordat deze opgehaald werd is geannuleerd, dit is zojuist gedaan. Ik kan niet precies inzien waarom dit gedaan is, alleen dat het is doorgevoerd. Is dit ook bij jou bekend?

@JJRAMS

Dit ga ik even voor je navragen, want dat lijkt niet te kloppen inderdaad! 

En mijn order @David ?

@David sorry dat ik er over door blijf gaan maar ik heb dus de blauwe 256gb besteld op 7-11 die nu op direct leverbaar staat, andere zoals @izay  hebben later besteld en de telefoon binnen.

Vijf keer de klantenservice lijn gebeld over de afgelopen maand heen en vandaag bij de winkel geweest.

Wat is er aan de hand?

De data van de gouden kleur schiet lekker op! (19-11besteld)

Reputatie 1

@David 

Hi David, 

 

Ik heb 19/11 een Pro Max Blauw, 128 gb besteld bij de T-Mobile shop in Hilversum, en ervoor gekozen om die op te halen. 
Vandaag zijn de levertijden gewijzigd naar; ‘vanaf 21/11’  Ik heb alleen nog niks vernomen vanuit de shop, hoe kan dit? 
Duurt het dan alsnog even? Of komt ie deze week nog dan? 
 

Gr, Mitch

@David 

ik heb op 20-11 een iPhone 12 pro Max grafiet 128gb besteld , is er al enig idee wanneer deze komt ?  En kan je achteraf wisselen van kleur die direct leverbaar is ? 

Op 16-11 mijn Iphone 12 pro max Goud 128GB besteld.  Net een SMSje gekregen dat ik hem vandaag kan ophalen. :))))

Reputatie 7
Badge +9

@Strunt Je toestel ligt nog niet klaar in de T-Mobile shop, maar ik verwacht dat je snel een bericht krijgt om je toestel op te halen!

 @Mitchelllp Je moet in dit geval het bericht van de T-Mobile Shop medewerkers afwachten. Zodra je toestel klaarligt, krijg je direct een melding. 

@femkevandemeulenhof Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan.

@gv19 Ik wens je alvast veel plezier met je bestelling!