[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! 

 

Actuele levertijden

Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

442 reacties

@Strunt Je toestel ligt nog niet klaar in de T-Mobile shop, maar ik verwacht dat je snel een bericht krijgt om je toestel op te halen!

 @Mitchelllp Je moet in dit geval het bericht van de T-Mobile Shop medewerkers afwachten. Zodra je toestel klaarligt, krijg je direct een melding. 

@femkevandemeulenhof Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan.

@gv19 Ik wens je alvast veel plezier met je bestelling!

Jullie maken het er wel makkelijk van af, andere krijgen hun telefoon eerder,

ik ben gisteren nog bij de shop geweest en ik kon hem deze week niet meer verwachten oftewel 5 weken na bestel datum!

Ik heb nog gevraagd of het sneller zou gaan als ik hem liet thuis bezorgen maar dan moest de bestelling overnieuw.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer een aantal levertijden aangepast, dus de levertijdentabel is weer helemaal up to date! 

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer een aantal levertijden aangepast, dus de levertijdentabel is weer helemaal up to date! 

Dat is dan heel bijzonder als jouw collega Suze verteld dat er een storing is in het bestel-systeem en de logistieke afhandeling naar de winkels toe en de levertijden dus niet zijn wat ze laten lezen. Hangt aan elkaar van spaghetti. Mij werd nu verteld dat de mensen die de storing gaan oplossen mij binnen 14 dagen !!!! hahaha gaan terug bellen hierover en het geen zin heeft om nu de bestelling eruit te halen en opnieuw te doen. Slechte sales dit. Zo niet volkomen waardeloos en zinloos. Maar ja, als klant heb je het nakijken. Suze heeft tot 6x ( ik heb ze geteld) haar excuus aangeboden. Maar daar koop ik werkelijk geen snars voor...

Gisterenochtend een mail gehad van AMP. Zaterdag word mijn toestel geleverd! Eindelijk! Na 3 weken wachten..

Gisterenochtend een mail gehad van AMP. Zaterdag word mijn toestel geleverd! Eindelijk! Na 3 weken wachten..

Welke iPhone heb jij besteld en wanneer? 

Ik heb op 24-11 iPhone 12 pro max 128GB Gold besteld. Er staat 2-3 weken. Is het dichterbij de 2 weken of dichterbij de 3 weken? Kunnen jullie inzien hoeveel mensen voor mij in de “rij” staan? 

Ad hoc de winkel ingestapt, Den Haag. Hebben ze um gewoon klaarliggen voor me. Mooi. Blijft wel een gare manier van communiceren bij T-Mob. Besteldatum was 14-11. Dus 3 weken minus 1 dag geduurt. Allemaal succes met de bestellingen.

Op 24-11 de iPhone 12 pro max blauw besteld. Heb donderdag een bericht van AMP gekregen om een afspraak te maken voor volgende week. Anderhalve week gewacht. Ben dolblij :)

Ik heb mijn iPhone 12 pro max 128GB net opgehaald! 🎉 Kreeg vanmiddag een sms met dat ik het direct mocht ophalen. Voor de nieuwsgierigen onder ons: besteld op 19-11 om 15.41! 
Het nam dus 2 weken + 1 dag in beslag.

Succes voor de rest!

Ik heb mijn iPhone 12 pro max 128GB net opgehaald! 🎉 Kreeg vanmiddag een sms met dat ik het direct mocht ophalen. Voor de nieuwsgierigen onder ons: besteld op 19-11 om 15.41! 
Het nam dus 2 weken + 1 dag in beslag.

Succes voor de rest!

Goud*

7-11 blauwe 256 besteld en serieus nog steeds niks!

Vijf keer klantenservice gebeld, twee keer bij de shop geweest…… Zucht 
Ik ga straks een flinke sociaal media spam opzetten want ik ben enorm teleur gesteld in t mobile

7-11 blauwe 256 besteld en serieus nog steeds niks!

Vijf keer klantenservice gebeld, twee keer bij de shop geweest…… Zucht 
Ik ga straks een flinke sociaal media spam opzetten want ik ben enorm teleur gesteld in t mobile

@Strunt Bij welke T-Mobile-winkel heb je besteld?

7-11 blauwe 256 besteld en serieus nog steeds niks!

Vijf keer klantenservice gebeld, twee keer bij de shop geweest…… Zucht 
Ik ga straks een flinke sociaal media spam opzetten want ik ben enorm teleur gesteld in t mobile

@Strunt Bij welke T-Mobile-winkel heb je besteld?

Nijmegen dukenburg, net 45 minuten klantenservice aan de lijn gehad maar kom niks verder bah

7-11 blauwe 256 besteld en serieus nog steeds niks!

Vijf keer klantenservice gebeld, twee keer bij de shop geweest…… Zucht 
Ik ga straks een flinke sociaal media spam opzetten want ik ben enorm teleur gesteld in t mobile

@Strunt Bij welke T-Mobile-winkel heb je besteld?

Nijmegen dukenburg, net 45 minuten klantenservice aan de lijn gehad maar kom niks verder bah

Ik bestelde op 12 november bij de T-Mobile winkel aan het Rokin. Ze gaven mijn bestelling aan iemand anders, moesten op 5 december bestellen. Niemand belde of e-mailde me, moest zelf naar de T-Mobile-winkel om dit uit te zoeken. 

Hi allemaal, 

De levertijdentabel van de iPhone 12 Pro Max is zojuist weer aangepast, dus de levertijden zijn weer helemaal up to date. 

@TunaEsin

Ik zie dat jouw order voordat deze opgehaald werd is geannuleerd, dit is zojuist gedaan. Ik kan niet precies inzien waarom dit gedaan is, alleen dat het is doorgevoerd. Is dit ook bij jou bekend?

@JJRAMS

Dit ga ik even voor je navragen, want dat lijkt niet te kloppen inderdaad! 

@David Nooit een antwoord gekregen op dit of mijn privébericht aan jou, of een telefoontje of e-mail van iemand bij T-Mobile. Ik moest zelf naar de T-Mobile winkel op het Rokin (op 5 december). Daar kwam ik erachter dat T-Mobile mijn bestelling aan iemand anders had gegeven, en opnieuw moest bestellen en wachten. Allemaal aardige mensen bij de T-Mobile-winkel, maar er zijn problemen met de manier waarop dit is ingesteld, hadden vorig jaar problemen met het bestellen van de nieuwe iPhone. T-Mobile NL lijkt dit probleem te moeten oplossen.

Hi allemaal, 

De levertijdentabel van de iPhone 12 Pro Max is zojuist weer aangepast, dus de levertijden zijn weer helemaal up to date. 

@TunaEsin

Ik zie dat jouw order voordat deze opgehaald werd is geannuleerd, dit is zojuist gedaan. Ik kan niet precies inzien waarom dit gedaan is, alleen dat het is doorgevoerd. Is dit ook bij jou bekend?

@JJRAMS

Dit ga ik even voor je navragen, want dat lijkt niet te kloppen inderdaad! 

@David Nooit een antwoord gekregen op dit of mijn privébericht aan jou, of een telefoontje of e-mail van iemand bij T-Mobile. Ik moest zelf naar de T-Mobile winkel op het Rokin (op 5 december). Daar kwam ik erachter dat T-Mobile mijn bestelling aan iemand anders had gegeven, en opnieuw moest bestellen en wachten. Allemaal aardige mensen bij de T-Mobile-winkel, maar er zijn problemen met de manier waarop dit is ingesteld, hadden vorig jaar problemen met het bestellen van de nieuwe iPhone. T-Mobile NL lijkt dit probleem te moeten oplossen.

Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon opgehaald bij de T-Mobile-winkel, het personeel daar was erg aardig en verontschuldigde zich voor de vertraging.

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max 128 is aangepast. Daarnaast zijn ook de levertijden van de iPhone 12 Pro Max Goud 256 GB en Grafiet 128 GB zojuist aangepast naar ‘Direct leverbaar’.

Wanneer we weer een update te delen hebben dan horen jullie het direct weer van ons!

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldata van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 128 GB en Goud 128 GB zijn zojuist aangepast.

Als er een nieuwe update is dan laten we het natuurlijk gelijk weer weten! 

@Hajar @David 

Ik ga hier nog een keer zeuren want ik vind het echt idioot worden 7-11 blauwe 256gb besteld en nog steeds niks gehoord of gezien, anderen krijgen hem eerder dan mij, bijna tien keer klantenservice gebeld, bij de shop geweest, wat gaat er mis???

@Strunt Je toestel ligt nog niet klaar in de T-Mobile shop, maar ik verwacht dat je snel een bericht krijgt om je toestel op te halen!

 @Mitchelllp Je moet in dit geval het bericht van de T-Mobile Shop medewerkers afwachten. Zodra je toestel klaarligt, krijg je direct een melding. 

@femkevandemeulenhof Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan.

@gv19 Ik wens je alvast veel plezier met je bestelling!

Ja dat zei je twee weken geleden ook al….. Bedankt voor de info! 🤮

Ik wil via deze weg en snel via al mijn social media kanalen met een behoorlijk wat bereik, een klacht indienen naar mijn verkoop manager en T-mobile.

op 13 november mijn iphone 12 pro max besteld en vanaf dat moment alleen maar ellende! Eerst werd mijn naam verkeerd gespeld op het contract, waardoor ik mijn telefoon niet kon aan nemen en vanaf dat moment is alles heel laks aangepakt! Fout na fout, mij werd verzocht de telefoon opnieuw te bestellen en je raad het al.. weer een fout  bij het contract, complete andere iphones. Nu inmiddels een maand verder en er is er nog steeds geen iphone ontvangen, belachelijk. steeds afpraken maken dat ik terug gebeld zal  worden, nooit nagekomen. Heel zwaar teleurgesteld in jullie omgang met klanten.

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijden van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 128 en 256 GB en de Zilver 128 GB zijn zojuist aangepast. De rest van de besteldata en levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Wanneer er weer een update te delen is dan laten we het natuurlijk gelijk weer weten!

Ik wil via deze weg en snel via al mijn social media kanalen met een behoorlijk wat bereik, een klacht indienen naar mijn verkoop manager (elias.allahi@t-mobile.nl) en T-mobile.

op 13 november mijn iphone 12 pro max besteld en vanaf dat moment alleen maar ellende! Eerst werd mijn naam verkeerd gespeld op het contract, waardoor ik mijn telefoon niet kon aan nemen en vanaf dat moment is alles heel laks aangepakt! Fout na fout, mij werd verzocht de telefoon opnieuw te bestellen en je raad het al.. weer een fout  bij het contract, complete andere iphones. Nu inmiddels een maand verder en er is er nog steeds geen iphone ontvangen, belachelijk. steeds afpraken maken dat ik terug gebeld zal  worden, nooit nagekomen. Heel zwaar teleurgesteld in jullie omgang met klanten.

Je mag mij meenemen in die klacht, ik was van plan hetzelfde te gaan doen, ik wordt gewoon aan het lijntje  gehouden, net in  de shop geweest die deze week geen leveringen gaat krijgen meer dus dan zit ik volgende week op zes weken na bestel datum!!! 7-11 besteld

Zal ik zeker doen! heb mijn telefoon besteld tijdens de eerste pre order dag van de iphone 12 pro max. ronduit belachelijk!

Hoe lees ik de lever tijd zoals hier staat aangegeven moet je 2-3 weken wachten als je op 27-11 hebt besteld (goud). Ik heb op 6-12 besteld moet ik dan 1-2 weken wachten of ook 2-3 weken?