[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! 

 

Actuele levertijden

Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

442 reacties

Ik had net een post gemaakt waarin een chatgesprek met een medewerker integraal was opgenomen over een issue wat hier naar mijn idee echt wel gedeeld zou mogen worden, om een ieder te waarschuwen over het feit dat zelfs de actuele levertijden van dit forum niet kloppen, maar die post is verdwenen. What's going on here?

Edit: Betreffende post (boven deze) is na een uurtje ongeveer toch geplaatst.:thumbsup_tone3:

Ik vind het echt vervelend dat ik gister een bestelling op de website heb geplaatst en de iPhone direct leverbaar was (daarom juist voor zilver gekozen) en nu lees ik dat de levertijd 2 weken is, terwijl de grafiet nu ineens wel direct leverbaar is. Wanneer je belt naar de klantenservice word je ook niet veel wijzer. Erg jammer.

Ik vind het echt vervelend dat ik gister een bestelling op de website heb geplaatst en de iPhone direct leverbaar was (daarom juist voor zilver gekozen) en nu lees ik dat de levertijd 2 weken is, terwijl de grafiet nu ineens wel direct leverbaar is. Wanneer je belt naar de klantenservice word je ook niet veel wijzer. Erg jammer.

Toevallig dat je hier over begint. Ik had het nog gekker: Ik had eerst een ‘normale’ iPhone Pro besteld. Maar na 3,5 week bleef die levertijd te lang en i.v.m. een snel achteruitlopende batterij van m'n huidige toestel had ik toch wat meer haast. Had gister gekeken of die Max 128gb grijs leverbaar was: stond op Direct leverbaar. Ik dus telefonisch bestelling omzetten. Ding was leverbaar, maar niet in de buurt van waar ik woon, dus levering via AMP. Annuleren en nieuwe keuze doorgeven ging vrijwel vlekkeloos, prima geholpen ook. Alleen ik had verwacht dat ik in de loop van de dag/nacht bericht van AMP zou krijgen, omdat NA mijn bestelling het forum met de levertijden nogmaals werd bijgewerkt (omstreeks 17:23, bestelling was 2 uurtjes eerder) en volgens ide bijgewerkte versie de grijze max 128 nog steeds leverbaar zou zijn. Dus: zowel voor als ná m'n bestelling was dat toestel leverbaar. Ik klim vandaag in de chat met iemand van T-Mobile en feitelijk wordt er gezegd dat ze er niets aan kunnen doen. (Hij persoonlijk kon er ook niets aan doen; was vriendelijk overigens). Dus: In goed vertrouwen van de ene wachtlijst af en nu blijkbaar terug op een andere wachtlijst, waarvan nu nog steeds - na m'n bestelling dus zelfs geactualiseerd - te kennen wordt gegeven dat het toestel er is. Dit is gewoon je reinste misleiding. Ik had dit dus willen delen op het forum, inclusief het chatgesprek. Maar die post is magischerwijs verdwenen zonder tekst of uitleg. Ik wacht nog ff af of er reactie o.i.d. komt (misschien heb ik abusievelijk forumregel overtreden?), daarna post ik het opnieuw. Want dit soort praktijken horen niet onbelicht te blijven m.i. Ik hoop dat je je toestel iig snel krijgt!

Update 15:30: nu net update gekregen van AMP, dat afspraak ingepland kon worden. Wo 16-12 wordt ie geleverd. Iets later dan “voor 2100 besteld, morgen in huis”, maar iig weet ik wanneer die komt en het is een beetje optijd :)

Wat ik dan wel echt heel vreemd vind verder is dat de interne- en externe communicatie bij T-Mobile zodanig lijkt te verlopen dat de medewerker die ik sprak op de chat waarschijnlijk niet wist:
- Wanneer welke klant wat geleverd krijgt als er blijkbaar wel voorraad is (Daar verbaas ik me het meeste over en heeft bij mij onnodige pissigheid gewekt)
- Wat er op rol staat/gaat bij AMP

Kijk, ik kan het snappen als die toestellen uit de fabriek moeten komen en het niet duidelijk is wanneer ze aankomen en hoeveel dat er zijn etcetc. Duidelijk en helder uitgelegd ook door T-Mobile in het filmpje. Maar ALS die toestellen er eenmaal zijn en dus bekend zijn hoeveel er zijn, dan moet het toch voor iedere front-officemedewerker duidelijk zijn dat ze er zijn en wat de toewijzingsvolgorde is. Ik verbaas me hier echt over. Dat is echt iets wat in meerdere grote bedrijven keer op keer fout gaat. Onnodig. Een front-officemedewerker die geen shit kan of mag vertellen en niet de juiste intel of tools heeft, wat heb je daar aan en zo'n medewerker moet zich toch ook rot voelen steeds maar tegen klanten te moeten vertellen het niet te weten, terwijl het eigenlijk wel bekend had kunnen zijn?
​​​​​​​
Al met al dus mixed feelings. Blij dat het toestel toch komt, maar ik baal er wel van hoe klanten inhoudelijk te woord worden gestaan en hoe slecht de communicatie verloopt. Zeker in dit geval was het gewoon belachelijk onnodig. Niet leuk voor de medewerker die steeds die rotklanten als ik moet helpen, niet leuk voor de klant ook om maar onnodige in het duister te tasten.

Either way. Ik heb nu duidelijkheid, het forumspammen gaat stoppen vanaf deze kant. Hopelijk doet T-Mobile iets met de kritiekpuntjes. Zou cool zijn. Cheers!

Reputatie 7

Hi allemaal,

Er is geen update over de data uit de tabel, deze blijven voor nu onveranderd. Wanneer er wel een update is dan horen jullie het natuurlijk direct!

 

@Strunt, ik heb gevraagd of de T-Shop contact met jou kan opnemen, want ik heb het na laten kijken en de telefoon is wel afgeleverd in de winkel. Hopelijk kunnen zij snel duidelijkheid verschaffen.

@Joseborges, ik kan op dit moment jouw order niet nakijken, want deze is op een ander e-mailadres gedaan dan waar je mee bent ingelogd op onze Community. Als je die nog aan jouw profiel toevoegt kan ik even kijken wat de huidige status is.

@AshMilo, je moet de levertijden rekenen vanaf jouw besteldatum, dus in jouw geval wordt dat dan 2-3 weken vanaf 6 december.

@dominiquevandijk01, begrijpelijk dat je hiervan baalt. Het kan altijd gebeuren dat er wijzigingen optreden in de levertijden, dus dit is altijd onder voorbehoud. Hopelijk heb je alsnog snel jouw order in handen!

@alexandersamson, jouw bericht was als spam gemarkeerd. Dit komt waarschijnlijk doordat er in heel korte tijd een heel lang bericht is geplaatst. Dit wordt dan door het filter gevlagd als spam en daardoor was deze niet zichtbaar. 

Ik durf niet te zeggen waarom mijn collega je deze antwoorden heeft gegeven, want de topics over de levertijden zijn leidend en zijn altijd actueel. Dit wordt in samenwerking gedaan met onze collega's van de afdeling die over de bestelling gaat, dus dit klopt altijd. Ik neem je punten in ieder geval zeker mee voor de evaluatie. Alvast veel plezier met jouw iPhone en een goed weekend!

Hi allemaal,

Er is geen update over de data uit de tabel, deze blijven voor nu onveranderd. Wanneer er wel een update is dan horen jullie het natuurlijk direct!

 

@Strunt, ik heb gevraagd of de T-Shop contact met jou kan opnemen, want ik heb het na laten kijken en de telefoon is wel afgeleverd in de winkel. Hopelijk kunnen zij snel duidelijkheid verschaffen.

@Joseborges, ik kan op dit moment jouw order niet nakijken, want deze is op een ander e-mailadres gedaan dan waar je mee bent ingelogd op onze Community. Als je die nog aan jouw profiel toevoegt kan ik even kijken wat de huidige status is.

@AshMilo, je moet de levertijden rekenen vanaf jouw besteldatum, dus in jouw geval wordt dat dan 2-3 weken vanaf 6 december.

@dominiquevandijk01, begrijpelijk dat je hiervan baalt. Het kan altijd gebeuren dat er wijzigingen optreden in de levertijden, dus dit is altijd onder voorbehoud. Hopelijk heb je alsnog snel jouw order in handen!

@alexandersamson, jouw bericht was als spam gemarkeerd. Dit komt waarschijnlijk doordat er in heel korte tijd een heel lang bericht is geplaatst. Dit wordt dan door het filter gevlagd als spam en daardoor was deze niet zichtbaar. 

Ik durf niet te zeggen waarom mijn collega je deze antwoorden heeft gegeven, want de topics over de levertijden zijn leidend en zijn altijd actueel. Dit wordt in samenwerking gedaan met onze collega's van de afdeling die over de bestelling gaat, dus dit klopt altijd. Ik neem je punten in ieder geval zeker mee voor de evaluatie. Alvast veel plezier met jouw iPhone en een goed weekend!

Iemand bij maken met een dooie mus zul je bedoelen @David  ik meteen naar de shop maar niks hoor. Zo'n kut verhaal dit weer!!!!!

Email adres waar mee is besteld is: [E-mailadres verwijderd door Moderator. Plaats geen persoonsgegevens in openbare berichten.]

Reputatie 7

@Strunt

In mijn bericht gaf ik aan dat de winkel met jou contact op zou nemen, niet dat je richting de winkel moest gaan. Wij kunnen vanaf hier niet zien wat zij in de winkel hebben gedaan, maar jouw order is wel afgeleverd, dus dat is apart. Zij nemen hopelijk hier snel contact over op.

@Joseborges 

Op dit moment kan ik nog steeds niets vinden. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan ga ik kijken wat ik boven water kan krijgen voor wat betreft jouw bestelling.

 

Aanvullend bericht: We zullen het laten weten wat er gaat gebeuren met bestellingen die in de winkel worden opgehaald, aangezien de niet-essentiële winkels moeten sluiten. Wanneer we hier een update over hebben dan delen we dat hier direct!

Enig idee wanneer de iPhone 12 Pro Max 128gb (goud) weer in stock is?

wacht al 3 weken en tijdens bestelling is mij 2 tot 3 weken beloofd, tot op heden nog geen mail van AMP gehad.

Reputatie 7

Hi allemaal,

Op dit moment zijn we druk bezig om alle bestellingen die opgehaald zouden worden in een T-Shop om te zetten naar een bestelling die geleverd gaat worden door een koerier. De wachtrij blijft qua volgorde hetzelfde als voorheen!

Je ontvangt ook een bevestigingsemail zodra jouw order is omgezet. De levertijden kun je verder aanhouden zoals ze in ons topic vermeld worden, dus vanaf jouw oorspronkelijke moment van het plaatsen van de bestelling.

 Mochten er vragen zijn dan horen we het graag!

Iphone Pro Max Goud 128GB besteld op 27/11 met abonament voor mijn vrouw die jarig is op 18/12  , voor levering bij de winkel . Gelijk afpinnen = geen credit .  Nu vandaag ipv bericht van levering  , na 2.5 week wachten bericht bestelling geanuleerd ! TOP dit !  

Reputatie 7

Hi @Andrerol99,

Geen zorgen, dit gaat om een geautomatiseerd proces waardoor er wellicht wat verwarring ontstaat door de berichten die automatisch worden verzonden. In mijn update boven jouw bericht kun je lezen wat er precies gebeurt met de bestellingen die in de winkel zouden worden opgehaald. De berichten zijn dus puur vanuit een automatisch systeem verzonden en je order is dus niet definitief geannuleerd. 

Reputatie 1

Wanneer komt er weer een update van de levertijd? Nu inmiddels bijna een week oud.
Ik hoop dat m’n goud 128 GB nog voor kerst komt, kan hij nog onder de kerstboom!

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de besteldata van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 256 en 512 GB en van Grafiet 512 GB aangepast. De rest van de data uit de tabel blijven hetzelfde.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!

Reputatie 7

Goedenavond,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 256 GB is zojuist aangepast. De rest van de besteldata en levertijden blijven hetzelfde.

Als er vragen zijn, let us know!

Ik heb 30 november mijn abonnement verlengd met een iPhone 12 pro Max 256 GB gold. Tot op heden geen telefoon/iPhone  ontvangen (of berichtje gehad), terwijl deze wel als leverbaar op site staat.. ook staat er bij mijn verlenging wel een imei-nummer, maar ik heb dus nog geen telefoon. Hoe kan dit?

Reputatie 7

Hoi @suusjeh,

Ik heb jouw order erbij gezocht en ik zie dat deze bij een derde partij is afgesloten. In dat geval moet je dan bij die partij zijn voor vragen over jouw bestelling, aangezien zij verantwoordelijk zijn voor de telefoon. Wij hebben geen inzage in hun systemen en kunnen dus niet nakijken waar jouw telefoon is. Wij krijgen alleen de gegevens door en passen dit aan voor jouw abonnement. 

Als wij je ergens anders bij kunnen helpen dan horen we het graag van je! 

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 256 GB is zojuist aangepast naar ‘Direct leverbaar’. Daarnaast is ook de besteldatum van de Pro Max Goud 128 GB aangepast.

Als er vragen zijn dan horen we het graag!

Wat betekent direct leverbaar voor jullie?

Ik heb zondag een IPhone 12 blauw besteld en krijg deze pas de 29e in huis?
Dat vind ik niet direct leverbaar. Ik vind direct leverbaar en de volgende dag in huis, niet 1,5e week later. Ik kan me voorstellen dat het 2 a 3 dagen vertraging op loopt. Maar deze levertijd vind ik niet passend.
Wat gaan jullie hier nog aan doen? 

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Goud 128 GB is zojuist aangepast. Daarnaast is ook de levertijd van de iPhone 12 Pro Max Zilver 128 GB aangepast naar ‘Direct leverbaar'. 

De rest van de data blijven onveranderd. Als er vragen zijn horen we het graag!

Reputatie 7

@Chielvk 

De toestellen die direct leverbaar zijn kunnen inderdaad in principe binnen één werkdag geleverd worden, maar dat is ook weer afhankelijk van de beschikbaarheid van de koeriersdienst. Zeker in deze periode is er natuurlijk veel druk op de koeriersdiensten en de beschikbaarheid zal dan beperkter zijn dan in een “normale” situatie, waardoor je soms langer moet wachten op je bestelling. Deze kan ik ook niet voor je bespoedigen. 

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het van je.

Reputatie 7
Badge +14

Sorry @Chielvk  Link verwijst naar de Max dus was fout  zie Antwoord van @David  

​ [Info] Levertijden iPhone 12 ​

@Chielvk 

De toestellen die direct leverbaar zijn kunnen inderdaad in principe binnen één werkdag geleverd worden, maar dat is ook weer afhankelijk van de beschikbaarheid van de koeriersdienst. Zeker in deze periode is er natuurlijk veel druk op de koeriersdiensten en de beschikbaarheid zal dan beperkter zijn dan in een “normale” situatie, waardoor je soms langer moet wachten op je bestelling. Deze kan ik ook niet voor je bespoedigen. 

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het van je.

Ik snap dat we niet in een normale situatie zitten. Maar hier zitten we al een tijdje niet meer in. Nogmaals, ik snap best dat het langer kan duren, maar 1,5e week past niet bij direct leverbaar en de volgende dag in huis. Dat is misleidend, vind ik persoonlijk.

Reputatie 7
Badge +14

@Chielvk 

De toestellen die direct leverbaar zijn kunnen inderdaad in principe binnen één werkdag geleverd worden, maar dat is ook weer afhankelijk van de beschikbaarheid van de koeriersdienst. Zeker in deze periode is er natuurlijk veel druk op de koeriersdiensten en de beschikbaarheid zal dan beperkter zijn dan in een “normale” situatie, waardoor je soms langer moet wachten op je bestelling. Deze kan ik ook niet voor je bespoedigen. 

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het van je.

Ik snap dat we niet in een normale situatie zitten. Maar hier zitten we al een tijdje niet meer in. Nogmaals, ik snap best dat het langer kan duren, maar 1,5e week past niet bij direct leverbaar en de volgende dag in huis. Dat is misleidend, vind ik persoonlijk.

Niet meer. Wat bedoel je daar mee dan!? Ben je de kerst vergeten?

De koeriersdiensten kunnen het bijna niet meer aan.!

het is gewoon overmacht, en zeker niet misleidend. Sinds de winkels zijn gesloten moeten ze duizenden pakjes meer bezorgen. Een beetje begrip is op zijn plaats. Iedereen zou het wel anders willen (ook ik) helaas die jongens werken het klokje rond en doen echt hun best.

 

@Chielvk 

De toestellen die direct leverbaar zijn kunnen inderdaad in principe binnen één werkdag geleverd worden, maar dat is ook weer afhankelijk van de beschikbaarheid van de koeriersdienst. Zeker in deze periode is er natuurlijk veel druk op de koeriersdiensten en de beschikbaarheid zal dan beperkter zijn dan in een “normale” situatie, waardoor je soms langer moet wachten op je bestelling. Deze kan ik ook niet voor je bespoedigen. 

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het van je.

Ik snap dat we niet in een normale situatie zitten. Maar hier zitten we al een tijdje niet meer in. Nogmaals, ik snap best dat het langer kan duren, maar 1,5e week past niet bij direct leverbaar en de volgende dag in huis. Dat is misleidend, vind ik persoonlijk.

Niet meer. Wat bedoel je daar mee dan!? De koeriersdiensten kunnen het bijna niet meer aan.!

het is gewoon overmacht, en zeker niet misleidend 

Niet meer= dat we al sinds maart niet meer in een normale situatie zitten. Oftewel, we zitten al een tijdje niet meer in een normale situatie.
Wat het ook is (misleidend of overmacht), dan moeten jullie dit wel aanpassen op de website. Want ik begrijp vanuit meerdere hoeken (jullie medewerkers, andere klanten, etc) dat dit al een tijdje gaande is. En als jullie weten dat het niet mogelijk is om de volgende dag te leveren, dan is het wel misleidende informatie en geen overmacht meer. 

Nogmaals, ik snap dat het een andere situatie is. En daar heb ik ook begrip voor. Alleen klanten dienen de juiste informatie te ontvangen, voordat ze bestellen en betalen.