Beantwoord

iPhone 13 wordt maar niet geleverd

  • 22 April 2022
  • 1 reactie
  • 202 Bekeken

Goedemiddag,

 

Ik heb vorige week woensdag (13 april) een iPhone 13 besteld en betaald via de webshop van T-Mobile. De telefoon zou de dag erna geleverd worden. We zijn nu 9 dagen verder en ik heb nog steeds geen telefoon…

Volgens PostNL is mijn pakketje ‘vermist’ en nu moet T-mobile een ‘onderzoek’ doen naar het hele verhaal. Zolang het onderzoek loopt kan ik geen ander toestel krijgen of mijn geld terug ontvangen. Ik kan mijn bestelling ook niet annuleren, omdat mijn telefoonnummer al gekoppeld is aan mijn vermiste iPhone… 

Hoe kan dit in hemelsnaam? Is het naïef om te verlangen dat T-mobile dit gewoon lekker met PostNL regelt en mij als klant de service geeft waar ik nota bene €900,- voor betaald heb? Voel me eerlijk gezegd een beetje belazerd door een bureaucratisch gedrocht.

 

Wat zou mijn volgende stap moeten zijn? Ben al bezig met VISA om mijn betaling terug te vorderen. Werd vandaag ook nog brutaal te woord gestaan in de winkel door een dame die beweerde dat “T-mobile sowieso geen geld terug geeft".

Mijn T-mobile-thuis en twee andere telefoonabonnementen gaan na 10 jaar ook heel snel naar een andere provider ben ik bang...

 

Joyce

icon

Beste antwoord door Dave 28 April 2022, 14:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hoi Joyce,

Ik wil graag voor je uitvogelen wat er precies gaande is en of er nog iets is wat ik kan doen om dit te bespoedigen! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Wanneer ik bericht van je heb ontvangen kan (en mag) ik dit nagaan in onze systemen. Ik zie jouw bericht dan ook graag tegemoet, zodat ik dit verder op kan pakken!