Beantwoord

iPhone 14 Pro verkeerde kleur besteld

  • 15 September 2022
  • 5 reacties
  • 192 Bekeken

Hi, ik heb iphone 14 pro gold besteld en ik ga deze ophalen in t-mobile winkel, ik wil een andere kleur hebben, namelijk paars. Kan ik dat gelijk in de winkel doen en een andere kleur te krijgen?

icon

Beste antwoord door soepkip67 15 September 2022, 11:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Adam91z ,

In dit topic Faq en levertijden staat de informatie die je nodig heb.
Onder het "kopje” ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/ geheugen of type besteld.

Ik heb de winkel gebeld maar het is niet gelukt en ze nemen nooit aan, ik ben op dit moment op vakantie ik wil gelijk mijn bestelling annuleren.

Reputatie 7
Badge +9

Hey Adam,

Zet even je 06-nummer in je profiel, dan kijken we graag met je mee of wij de order nog voor je kunnen annuleren.

Groetjes,

Marciano

Mijn broer is geweest bij Tmobile winkel en hij heeft het voor mij laten annuleren. Ik vraag me af of iphone 14 pro paars morgen op voorraad is in Arnhem of Nijmegen winkels.

Reputatie 7
Badge +14

Dit soort dure toestellen zijn nooit op voorraad. Sinds de vele overvallen op telecom winkels worden dure toestellen alleen na bestelling naar een winkel gestuurd om op te halen. Dus zet opnieuw een bestelling via de website in gang met ophalen in die winkel. Dan krijg je bericht zodra hij daar is aangekomen.

Reageer